SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 18:35 schreef RvLaak het volgende:
Is dit de eerste wedstrijd dat die keeper van psv goed speelt?
Ze keepten vrijwel het hele seizoen met een andere keep (Drommel) die echt heel slecht is.quote:
Ik hoorde ze op Rijnmond idd meimeren dat ze Drommel terug wilde, ik vermoedde dus al zoietsquote:Op zondag 8 mei 2022 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze keepten vrijwel het hele seizoen met een andere keep (Drommel) die echt heel slecht is.
Zelfs de VAR is het er mee eens, dat Feyenoord een pingel krijgt... 100% pingel dusquote:Op zondag 8 mei 2022 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Nee, dit is geen pingel joh. Mag wel natuurlijk.
Ja, bijzonder, ach, ik vind het allemaal prima.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs de VAR is het er mee eens, dat Feyenoord een pingel krijgt... 100% pingel dus
Zeker. Wat liet PSV het lopen de tweede helft. Volledig verdiend de deksel op de neus gekregen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef Slobeend het volgende:
Toch nog een typische Kuippenalty dit seizoen.
Wel een terecht gelijkspel ja.
Ik denk ook dat ze bij Ajax niet rouwen om deze strafschopquote:Op zondag 8 mei 2022 18:47 schreef Kerftminister het volgende:
Normaliter zou ik dit geen pingel vinden, maar als ik zie wat de neuzen dit jaar allemaal voor pingels gekregen hebben, dan moet je gewoon consistent zijn.
Ik had ongelijkquote:Op zondag 8 mei 2022 18:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is qua sfeer in het stadion en qua algehele wedstrijdintensiteit net een Feyenoord - RKC in speelronde 34 in een competitie waar er voor beide clubs allang niks meer op het spel staat. Dat ik dit in het stadion typ zegt al genoeg.
Misschien zijn ze zo geschrokken dat ze nog 2x verliezen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:49 schreef fetX het volgende:
Niet kunnen winnen van dit Feyenoord![]()
Zo zonde dat we onder die gasten eindigen
Ze begonnen erg goed, maar die tweede helft van ze, mijn hemel. Wel onverdiend dat we achter ze eindigen over de hele competitie gezien, maar ach.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:49 schreef fetX het volgende:
Kom door dat stadion van julliequote:Op zondag 8 mei 2022 18:49 schreef fetX het volgende:
Bedankt Hermquote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied al twee keer gejuicht voor Feijenoord deze week. Voor vandaag bedankt jongens.
Tong
Beterschap Tong!quote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied al twee keer gejuicht voor Feijenoord deze week. Voor vandaag bedankt jongens.
Tong
De pingel disputabel mar gezien het spel de tweede helft wel puntje verdiend. Als je zo begint win je deze.quote:
Feyenoord was vooral bijzonder zwak al was die 2e goal wel een pareltje. Maar als PSV weer een keer had willen winnen in de Kuip hadden ze dat vandaag moeten doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze begonnen erg goed, maar die tweede helft van ze, mijn hemel. Wel onverdiend dat we achter ze eindigen over de hele competitie gezien, maar ach.
Bedankt makkerquote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef tong80 het volgende:
Tong
Denk dat het toch een inschattingsfout was om met de sterkste elf te starten zo kort na donderdag. Begrijp het wel, maar toch. Sommige spelers hadden echt niet meer de energie, met name Kökcü had nooit mogen beginnen vandaag.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord was vooral bijzonder zwak al was die 2e goal wel een pareltje. Maar als PSV weer een keer had willen winnen in de Kuip hadden ze dat vandaag moeten doen.
O ja al die mensen die dachten dat we onder AZ gingen eindigen omdat die een paar keer op een rij met pijn en moeite hadden gewonnenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:01 schreef Kerftminister het volgende:
Topclub AZ is Feyenoord op alle fronten voorbij zie ik trouwens.
Slot had ook prima ingegrepen. Als feyenoord dezelfde spelers in de 1e helft had gebruikt zouden ze dit makkelijk winnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:04 schreef Tarado het volgende:
Toch leuk, had er niet meer op gerekend maar wel veerkracht en dat na zo'n donderdag dus de theorieën daarover kunnen ook de prullenbak in.
Pingel vond ik wel terecht, geen opzet maar de bal was op weg naar het doel en hij blokt hem.
mee eensquote:Op zondag 8 mei 2022 18:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Voor het vertrouwen wel goed dat we niet verloren hebben. Maar het had wel leuk geweest als er nog paniek in Amsterdam was gekomen.
Ik had het idee dat ie zo'n beetje direct contact had met de VAR en het daarom wat warrig overkwam eigenlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hadden jullie ook het idee dat hij niet eens direct naar de stip wees maar pas na het geschreeuw van Toornstra overstag ging?
Ben er ook nog niet kapot van. Maar datzelfde konden we zeggen over Sinisterra na het eerste seizoen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens: Walemark. Als je hem aan FC Dordrecht uitleent valt hij niemand op, denk ik.
EL voorronde toch gegarandeerd als 3e?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu zijn we afhankelijk van Roma of we zeker zijn van EL voetbal volgend seizoen
Spelen morgen uit bij Fiorentina, nogal belangrijk potje.
Volgens mij gaf hij eerst geel en wees hij daarna na de stipquote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hadden jullie ook het idee dat hij niet eens direct naar de stip wees maar pas na het geschreeuw van Toornstra overstag ging?
Maar Basset moet spelen want een prima oefenwedstrijdje tegen RKC.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens: Walemark. Als je hem aan FC Dordrecht uitleent valt hij niemand op, denk ik.
Hoe dan ook zonde dat je onder dit PSV eindigt. Echt niet nodig.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat het toch een inschattingsfout was om met de sterkste elf te starten zo kort na donderdag. Begrijp het wel, maar toch. Sommige spelers hadden echt niet meer de energie, met name Kökcü had nooit mogen beginnen vandaag.
Bassett kan tenminste een vrije trap nemen. Dat kunnen we van deze Zweedse koekenbakker niet zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Basset moet spelen want een prima oefenwedstrijdje tegen RKC.
Jeetje.
quote:Op zondag 8 mei 2022 19:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bassett kan tenminste een vrije trap nemen. Dat kunnen we van deze Zweedse koekenbakker niet zeggen.
En een penalty? Kan hij die ook nemen?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bassett kan tenminste een vrije trap nemen. Dat kunnen we van deze Zweedse koekenbakker niet zeggen.
Goede vraag die je daar stelt, GGMM. Ben ik zelf ook benieuwd naar. Maar waarschijnlijk zullen we dit nooit te weten komen aangezien hij nooit mee mag voetballen.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 19:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Goede vraag die je daar stelt, GGMM. Ben ik zelf ook benieuwd naar. Maar waarschijnlijk zullen we dit nooit te weten komen aangezien hij nooit mee mag voetballen.
Ah was dat het.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ie zo'n beetje direct contact had met de VAR en het daarom wat warrig overkwam eigenlijk.
Ja dat weet nog steeds niemand zeker.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
EL voorronde toch gegarandeerd als 3e?
Volgens mij is dat duidelijk hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat weet nog steeds niemand zeker.We denken van wel.
Bedankt pikquote:Op zondag 8 mei 2022 19:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Had vrede met een verlies, waarom nou nog terugkomen van 0-2.
Laat lekker gaan, neuzen kampioen gemaakt
Ah ja daarin heb je gelijk. Alleen zijn er veel mensen die denken dat Feyenoord bij een 3e plek zelfs rechtstreeks naar groepsfase EL gaat. Omdat Roma top 6 eindigt.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:27 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Volgens mij is dat duidelijk hoor.
Is eigenlijk voor de bekerwinnaar, maar PSV haalt voorronde CL. Schuift dus door naar de nummer 3. En Conference League schuift door naar de nummer 4. Nummers 5 tm 8 spelen play offs om Conference League.
Maar kan hij ook een strafschop nemen?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bassett kan tenminste een vrije trap nemen.
Oh, dat weet ik ook niet inderdaad. Niet bij stilgestaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah ja daarin heb je gelijk. Alleen zijn er veel mensen die denken dat Feyenoord bij een 3e plek zelfs rechtstreeks naar groepsfase EL gaat. Omdat Roma top 6 eindigt.
Maar dat weet dus niemand zeker.
Lekker belangrijk. Als je een titel van Ajax had willen voorkomen dan had je als Feyenoord zijnde zelf beter moeten voetballen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:26 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2022 19:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee, als de ECL winnaar al geplaatst is voor de CL of EL schuift hun El ticket door naar de nummer 3 van Nederland. Wanneer Roma bij de bovenste zes eindigt van Italië is Feyenoord in ieder geval verzekerd van EL voetbal dus.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
EL voorronde toch gegarandeerd als 3e?
Je ziet wel wie hier de gekkies zijn he.quote:
Ik hoop dat je begeleiding erbij was om je te troosten, voordat je rare dingen ging doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit vooral, die strafschop was best discutabel. Maar de tering, Feyenoord speelde op 70% ofzo. Dan verdien je die titel ook niet als het op een beslissing in minuut 96 moet aan komen. Ook bijzonder dat spelers nog steeds niet gewoon met de handen op de rug verdedigen. Dat zou ondertussen wel de norm moeten zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:33 schreef Caland het volgende:
Zelfs van een uitgeblust Feyenoord kunnen ze niet winnen
FINALE OHOOOH
Ff gekeken op vi.nlquote:Op zondag 8 mei 2022 19:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah ja daarin heb je gelijk. Alleen zijn er veel mensen die denken dat Feyenoord bij een 3e plek zelfs rechtstreeks naar groepsfase EL gaat. Omdat Roma top 6 eindigt.
Maar dat weet dus niemand zeker.
VI meldt dat nu ook ja. Erg mooi (als AS Roma bij de top-6 eindigt).quote:Op zondag 8 mei 2022 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, als de ECL winnaar al geplaatst is voor de CL of EL schuift hun El ticket door naar de nummer 3 van Nederland. Wanneer Roma bij de bovenste zes eindigt van Italië is Feyenoord in ieder geval verzekerd van EL voetbal dus.
Kampioen van de armoede is dit seizoen wel weer op zijn plaats. Ondanks alle Europese punten, is het niveau in de eredivisie zwaar kut.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit vooral, die strafschop was best discutabel. Maar de tering, Feyenoord speelde op 70% ofzo. Dan verdien je die titel ook niet als het op een beslissing in minuut 96 moet aan komen. Ook bijzonder dat spelers nog steeds niet gewoon met de handen op de rug verdedigen. Dat zou ondertussen wel de norm moeten zijn.
Ik heb mij verder kapot gelachen om Linssen, waar was die nu allemaal mee bezig joh
Ah dat zou geweldig zijn. Kun je deze zomer al groepsfase EL begroten en hoef je geen lastige voorrondes te spelen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:36 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ff gekeken op vi.nl
Dat betekent dat Feyenoord bij een nederlaag in de Conference League-finale tegen AS Roma zich alsnog direct plaatst voor de groepsfase van de Europa League als de Romeinen zich via de Serie A plaatsen voor het een na belangrijkste toernooi. Daartoe moet de ploeg van José Mourinho in de topzes finishen. Momenteel zijn de verschillen klein in de regio van AS Roma.
Wint Feyenoord de Conference League dan is het sowieso zeker van groepsfase Europa League.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)oor-psv-en-feyenoord
Eens, best bijzonder als je zag hoe Ajax fluitend de eerste seizoenshelft doorkwam.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede is dit seizoen wel weer op zijn plaats. Ondanks alle Europese punten, is het niveau in de eredivisie zwaar kut.
Daar ga je weer met je backfirerende conclusies. Roma moet morgen uit tegen concurrent Fiorentina, niet makkelijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Derde plek en groepsfase EL jongens! Wat een topseizoen.
Niet meer doen alsjeblieft.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik reageer wéér, sorry @:dombohetolifantje1
Ah ik dacht dat het al klaar was. Morgen met een bakje chips op de bank dus.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je backfirerende conclusies. Roma moet morgen uit tegen concurrent Fiorentina, niet makkelijk.
Ja, toen dacht ik echt aan een topjaar. Als ze nu winnen zijn het steeds van die lullige PSV-overwinningen die ik altijd zo haat. Maar goed, dit is het Feyenoord topic.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, best bijzonder als je zag hoe Ajax fluitend de eerste seizoenshelft doorkwam.
Nooit. Meer. Graag.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik reageer wéér, sorry @:dombohetolifantje1
Doe maar normaal en ga de boel niet weer op zitten stoken. Dankjewel.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nooit. Meer. Graag.
Mijn haren gaan elke keer weer overeind staan als ik die quotes lees waarin hij ofwel met ik begint of weer dikke stront praat.
Mochten ze die winnen dan mag het eigenlijk niet meer misgaan thuis tegen het al gedegradeerde Venezia.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je backfirerende conclusies. Roma moet morgen uit tegen concurrent Fiorentina, niet makkelijk.
Als ik het goed heb geteld staat hij nu op 19 goals, Guidetti maakte er 20 dat seizoen.quote:
Ik blijf het niet zo hebben op enorm blessuregevoelige spelers, maar goed. Zou een prima bankzitter kunnen zijn. Hoop dat hij tegen de Eagles in de basis speelt.quote:
Die kans lijkt me wel aanwezig, Slot gaf dat wel zo ongeveer aan (dat er wat jongens rust krijgen woensdag).quote:Op zondag 8 mei 2022 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het niet zo hebben op enorm blessuregevoelige spelers, maar goed. Zou een prima bankzitter kunnen zijn. Hoop dat hij tegen de Eagles in de basis speelt.
Mag van mij gerust de B-ploeg worden. Tegen Twente zou ik wel grotendeels met de vaste basis spelen, kan je een hoop mooie publiekswissels doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans lijkt me wel aanwezig, Slot gaf dat wel zo ongeveer aan (dat er wat jongens rust krijgen woensdag).
Daar leek het tot de blessure van Pasveer nog helemaal niet opquote:Op zondag 8 mei 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede is dit seizoen wel weer op zijn plaats. Ondanks alle Europese punten, is het niveau in de eredivisie zwaar kut.
Guidetti deed het in maar 23 wedstrijden en scoorde hattricks tegen Ajax en Twente. Jammer dat we dat seizoen niet Europees speeldenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb geteld staat hij nu op 19 goals, Guidetti maakte er 20 dat seizoen.
Gaat Dessers over die 20 heen dan is hij voor mij inderdaad groter.
Ja, lekker wat wisselen. Misschien Dessers en Nelson wel laten staan, maar Sini, Kokcu, Til, Senesi, Trauner, Malacia, Geertruida, Aursnes lekker rust geven.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mag van mij gerust de B-ploeg worden. Tegen Twente zou ik wel grotendeels met de vaste basis spelen, kan je een hoop mooie publiekswissels doen.
Maar ook 8 strafschoppen ofzo toch? Dessers pas 1 en vaak wel mooiere goals.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Guidetti deed het in maar 23 wedstrijden en scoorde hattricks tegen Ajax en Twente. Jammer dat we dat seizoen niet Europees speelden
Als je als Feyenoord supporter boos bent dat je hier nog een punt hebt gepakt vind ik dat ook wel vrij kansloos, ben gewoon blij met de goede prestatie.quote:
Eens.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je als Feyenoord supporter boos bent dat je hier nog een punt hebt gepakt vind ik dat ook wel vrij kansloos, ben gewoon blij met de goede prestatie.
Snap sowieso niet dat je als Feyenoorder je nog bezig bent met die hele kampioensstrijd, als je je daar druk om wil maken moet je maar gewoon mee doen tot het eind. En dat had er dit jaar wel in gezeten, maar jullie waren niet goed genoeg tegen de “kleintjes”
Los daarvan nam hij het hele team op sleeptouw en dat is bij Dessers niet echt zo. Ook al zijn de doelpunten o zo belangrijk geweest.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:10 schreef Cupfighter het volgende:
Guidetti blijft natuurlijk wel een status apart vind ik
Als je de Conference League wint is het seizoen gewoon geslaagd zou ik zeggen, ondanks dat.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
We hebben het al eerder vergooid maar achteraf vind ik dat erg onnodig. Maar ach, op naar Tirana!
Het is niet te vergelijken en dat moet je ook niet doen. Gyan was een hele matige verdediger en zal altijd groter dan een Trauner zijn bijvoorbeeld. Bij Feyenoord gaat het niet om de goals of andere cijfertjes, maar om hele andere zaken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar ook 8 strafschoppen ofzo toch? Dessers pas 1 en vaak wel mooiere goals.
Zeker en van tevoren was ik ook absoluut tevreden geweest met een derde plek hoor. Maar hoe het seizoen is gelopen toch ergens zonde dat je geen tweede wordt of in ieder geval een aanval hebt kunnen doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je de Conference League wint is het seizoen gewoon geslaagd zou ik zeggen, ondanks dat.
Eigenlijk dat laatste wel, tegen de rechterrijtje clubs pakten we zo’n beetje het meeste punten van iedereen. Vooral de wedstrijden tegen Ajax, Vitesse en Groningen maken dit seizoen het verschil. De subtop was deze keer het grootste probleem.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap sowieso niet dat je als Feyenoorder je nog bezig bent met die hele kampioensstrijd, als je je daar druk om wil maken moet je maar gewoon mee doen tot het eind. En dat had er dit jaar wel in gezeten, maar jullie waren niet goed genoeg tegen de “kleintjes”
Dat is alweer meer dan 10 jaar geleden, en in die 10 jaar heeft hij totaal amper meer gescoord, dan zijn jaar bij Feyenoord.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:10 schreef Cupfighter het volgende:
Guidetti blijft natuurlijk wel een status apart vind ik
Dat is het nu al, zeker nadat je afgelopen seizoen met 59 punten en belachelijk slecht voetbal vijfde wordt, je beste speler voor een habbekrats verliest en nauwelijks kunt investeren is dit seizoen een erg knappe prestatie en een flinke vooruitgang. Op die paar nare maanden zonder publiek na is het een geweldig leuk seizoen, met een Europese uitschieter, goed voetbal en een simpele derde plek. Plus veel spelers die in waarde zijn gestegen waardoor je nu verder kunt bouwen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je de Conference League wint is het seizoen gewoon geslaagd zou ik zeggen, ondanks dat.
Jij bent meer een eckte eckte dan ik dus ik zou je mening als clubsupporter niet in twijfel willen trekken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken en dat moet je ook niet doen. Gyan was een hele matige verdediger en zal altijd groter dan een Trauner zijn bijvoorbeeld. Bij Feyenoord gaat het niet om de goals of andere cijfertjes, maar om hele andere zaken.
Alleen al door de situatie waarin we toen zaten en nu moet je het niet vergelijken. Guidetti bracht wat bravoure en zelfvertrouwen terwijl we het seizoen ervoor zo'n beetje naar adem lagen te happen, Desssers zorgt voor prachtige momenten, vooral in Europa.
quote:
Klopt, ik heb overigens geen idee waar hij nu speeltquote:Op zondag 8 mei 2022 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is alweer meer dan 10 jaar geleden, en in die 10 jaar heeft hij totaal amper meer gescoord, dan zijn jaar bij Feyenoord.
Vanaf volgend seizoen bij AIK dacht ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, ik heb overigens geen idee waar hij nu speelt
Hij probeert de bal te blokken door zich er voor te gooien. Dat valt toch onder dat laatste deel van bovenstaande zin?quote:"Het opzettelijk raken van de bal met de hand of arm, zoals door het bewegen van de hand of arm richting de bal is strafbaar.
Wanneer een speler het lichaam op onnatuurlijke wijze groter maakt en daarmee de bal speelt met de hand of arm is eveneens strafbaar."
Ja mee eens. Hoe vaker ik het terugkijk, hoe meer ik het gewoon een penal vind. Schot op doel, wordt geblokt met de arm. Penalty.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:18 schreef Middelpunt het volgende:
Maar al die mensen die er zo van overtuigd zijn dat het geen penalty was, waarom dan eigenlijk niet?
[..]
Hij probeert de bal te blokken door zich er voor te gooien. Dat valt toch onder dat laatste deel van bovenstaande zin?
Hij werd duidelijk beïnvloed door de schreeuwende spelers en het stadion. Dat maakt het wel wat dubieus natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:39 schreef fetX het volgende:
Ach, ook weleens fijn dat zo’n 50/50 onze kant op valt. Dat hebben we dit seizoen eigenlijk maar zelden gehad.
Je kunt ‘m wel geven, maar er zijn duidelijkere handsballen geweest zeg maar (ik noem er eentje tegen PEC).
Precies, en het was sowieso wel verdiend op basis van de tweede helft dat we nog een punt pakten. Ben vooral blij dat je geen ‘wat als’ gedachte meer hebt. Ik ben nog steeds niet bijgekomen van de zenuwen van de afgelopen halve finale, had totaal geen zin in een spannend slot van de competitiequote:Op zondag 8 mei 2022 21:39 schreef fetX het volgende:
Ach, ook weleens fijn dat zo’n 50/50 onze kant op valt. Dat hebben we dit seizoen eigenlijk maar zelden gehad.
Je kunt ‘m wel geven, maar er zijn duidelijkere handsballen geweest zeg maar (ik noem er eentje tegen PEC).
Sowieso, waar hebben we het over. Als je dit Feyenoord dat compleet op apengapen lag niet kan verslaan, dan mag je je echt enorm kapotschamen. Dit had met gemak 0-4 moeten staan na 45 min.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:51 schreef aTypisch het volgende:
ligt het aan mij of gaat de bal gewoon richting de goal bij die penalty?
ik weet niet wat de regels tegenwoordig zijn, maar het ontnemen van een scoringskans door de bal te blokkeren met een arm moet gewoon een overtreding zijn imo
Deze wedstrijd kregen ze absoluut in de schoot geworpen inderdaad, terwijl onder normale omstandigheden Feyenoord eigenlijk altijd wel wint van PSV. Gewoon ontzettend dom weggegeven.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, waar hebben we het over. Als je dit Feyenoord dat compleet op apengapen lag niet kan verslaan, dan mag je je echt enorm kapotschamen. Dit had met gemak 0-4 moeten staan na 45 min.
Nee echt een leerpunt voor Slot. Kökcü kon je op deze manier echt niet opstellen, daar doe je hem ook geen plezier mee.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:56 schreef Caland het volgende:
Het was echt niet zo raar geweest om wat te wisselen. Dan had je nog gewonnen ook
Hoe vaak ben jij al van mening veranderd?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn jullie al om wat Dessers betreft?
Heb nooit gezegd dat je hem niet moet kopen volgens mij? Alleen af en toe aangegeven dat ik twijfels had.quote:
Ik begrijp dit volledigquote:Op zondag 8 mei 2022 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O ja, mijn abo verloopt zo, even verlengen om bepaalde redenen.
@:dombohetolifantje1
Op tijd gelezenquote:
Genottelijke assist trouwens.quote:
Waarom ben je nog niet om? Zijn statistieken zijn te goed om hem niet te kopen vind ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit wb Dessers, maar ben wel benieuwd wat Genk zou vragen als Feyenoord hem niet koopt
Het vervelende bij handsballen is dat het vaak toch een beetje is hoe de pet staat bij de scheidsrechter. Ik vind het wel weer typisch dat die gladjanus die de leidsman moest voorstellen met z’n respectbandjes niet de moeite wil doen zijn beslissing te verdedigen op camera. Als hij het spelregelboekje er bij pakt heeft hij namelijk vast gelijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:39 schreef fetX het volgende:
Goals in de eredivisie vallen wel mee, vroeger had een spits van Feyenoord 30 goals.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet om? Zijn statistieken zijn te goed om hem niet te kopen vind ik.
Dat klopt maar Dessers heeft maar 1 strafschop gescoord. Zoveel veldgoals vind ik toch nog steeds wel keurig.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Goals in de eredivisie vallen wel mee, vroeger had een spits van Feyenoord 30 goals.
Zou hem volgend seizoen wel de kans geven als eerste spits. Gaat er hopelijk wel 20 intrappen en dan krijg je sowieso een leuke transfersom de zomer daarna.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit wb Dessers, maar ben wel benieuwd wat Genk zou vragen als Feyenoord hem niet koopt
Ik heb beetje net als Raffie bij Studio Voetbal gisteren. Het gevoel dat het een fluke is. Soort seizoen van Bjorn Vleminckx of Sanharib Malki. Een goede seizoen en dan is het weer klaar.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou hem volgend seizoen wel de kans geven als eerste spits. Gaat er hopelijk wel 20 intrappen en dan krijg je sowieso een leuke transfersom de zomer daarna.
Denk dat zijn waarde nu rond de 5/6 miljoen ligt.
Ook bij Heracles heeft hij het waargemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb beetje net als Raffie bij Studio Voetbal gisteren. Het gevoel dat het een fluke is. Soort seizoen van Bjorn Vleminckx of Sanharib Malki. Een goede seizoen en dan is het weer klaar.
Dat denk ik eigenlijk niet, Dessers is wel beter dan we oorspronkelijk dachten. Sinds hij in de ploeg staat scoort Feyenoord echt meer en het is ook Dessers die vaak in scoringspositie komt, het is niet alsof hij alles erin schiet wat hij krijgt. Dat beweeglijke plus de speelstijl van Feyenoord maakt hem lastig te verdedigen.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb beetje net als Raffie bij Studio Voetbal gisteren. Het gevoel dat het een fluke is. Soort seizoen van Bjorn Vleminckx of Sanharib Malki. Een goede seizoen en dan is het weer klaar.
Wij parkeerden altijd op Prinsenplein en verder met de tramquote:Op maandag 9 mei 2022 08:47 schreef JeOma het volgende:
Goedemorgen! Laat ik 't hier eens proberen... ik ga (overigens als neutrale toeschouwer) zondag met mijn vrouw naar Feyenoord-Twente. Eerste keer De Kuip voor mij, dus echt een bijzonder dagje uit.![]()
Maar nu de vraag: hoe kom je daar? Wij komen uit het oosten van het land en ik heb al diverse opties bekeken. Met het OV of auto is ongeveer even duur voor ons en qua reistijd is OV iets langer. Dus voorkeur heeft de auto. Om "slim te zijn" kijk ik bijvoorbeeld op prettigparkeren.nl en dan zie ik dat rondom het stadion best veel "gratis parkeren" is, maar is dat op een wedstrijddag ook zo? Wij vinden het geen probleem om bijvoorbeeld een half uur te moeten lopen, maar is dat uberhaupt een optie of moeten we gewoon 1 van de P's (bordjes?) volgen en 15 euro betalen?
Alvast bedankt voor wat advies om in elk geval niet te laat in De Kuip te zijn...
Ik zou gewoon lekker de trein pakken, overstappen op Rotterdam Centraal richting het stadion, trein stopt voor de deur. Als het dan toch even duur is, is dit denk ik het meest relaxed.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:47 schreef JeOma het volgende:
Goedemorgen! Laat ik 't hier eens proberen... ik ga (overigens als neutrale toeschouwer) zondag met mijn vrouw naar Feyenoord-Twente. Eerste keer De Kuip voor mij, dus echt een bijzonder dagje uit.![]()
Maar nu de vraag: hoe kom je daar? Wij komen uit het oosten van het land en ik heb al diverse opties bekeken. Met het OV of auto is ongeveer even duur voor ons en qua reistijd is OV iets langer. Dus voorkeur heeft de auto. Om "slim te zijn" kijk ik bijvoorbeeld op prettigparkeren.nl en dan zie ik dat rondom het stadion best veel "gratis parkeren" is, maar is dat op een wedstrijddag ook zo? Wij vinden het geen probleem om bijvoorbeeld een half uur te moeten lopen, maar is dat uberhaupt een optie of moeten we gewoon 1 van de P's (bordjes?) volgen en 15 euro betalen?
Alvast bedankt voor wat advies om in elk geval niet te laat in De Kuip te zijn...
je kunt ook kijken naar park en ride-plekken: https://www.rotterdam.nl/wonen-leven/p-r-terreinen/quote:Op maandag 9 mei 2022 08:47 schreef JeOma het volgende:
ik vind de trein terug vanaf de kuip echt nooit relaxedquote:Op maandag 9 mei 2022 08:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker de trein pakken, overstappen op Rotterdam Centraal richting het stadion, trein stopt voor de deur. Als het dan toch even duur is, is dit denk ik het meest relaxed.
Je kan hem wel rondom de Kuip zetten als je aardig vroeg bent, moet je wel een beetje de plekjes kennenquote:Op maandag 9 mei 2022 08:47 schreef JeOma het volgende:
Klopt wel, alleen denk ik met weemoed terug aan de seizoenen van Kuyt, van Hooijdonkquote:Op maandag 9 mei 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:jorienvdherik Het gemiddelde van Guidetti min de strafschoppen was een stuk matiger, dat van Jörgensen ook.
Alleen Pelle had betere statistieken. Dan heb ik het dus over alleen de Eredivisie.
glory fucking hunterquote:Op maandag 9 mei 2022 08:47 schreef JeOma het volgende:
Ja, die hadden gisteren niet twee keer gescoord zodat we gewoon hadden verloren, zoals je zo graag wilde.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen denk ik met weemoed terug aan de seizoenen van Kuyt, van Hooijdonk
Ja dat waren ook wel echt uitzonderingen natuurlijk. Pelle, Hooijdonk en Kuijt zijn sinds Houtman de enige spitsen die echt consequent goed waren en altijd heel veel scoorden.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen denk ik met weemoed terug aan de seizoenen van Kuyt, van Hooijdonk
Wat @Caland zegt; P+R Beverwaard.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:47 schreef JeOma het volgende:
Haha, dank je. Maar nee, daar heeft het absurd weinig mee te maken. Wij wilden gewoon een keer naar een Eredivisie-wedstrijd en deze kaartjes heb ik maanden geleden al gekocht. Het had net zo goed -ik noem maar wat- PSV-Heerenveen, Ajax-Go Ahead, Vitesse-Groningen kunnen zijn.quote:
Ik weet niet of het slim is om zo vroeg in de transferperiode al 4 miljoen te spenderen aan een spits die in de competitie ook vaak onzichtbaar was. Ondanks dat ie wel kwaliteiten heeft had ie het geluk ook wel aan z'n reet hangen dit seizoen. Als je langer wacht is er denk ik best een kans dat je voor minder geld een vergelijkbare spits kan halen of dat er meer geld beschikbaar is om juist een betere spits te halen.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet om? Zijn statistieken zijn te goed om hem niet te kopen vind ik.
Ik verwacht flink wat geld dus ook daarvan afhankelijk hoeveel je uit kunt geven, maar zou het wel doen eigenlijk. Zou het nou echt zo zijn dat je hem volgend jaar niet voor minstens 2/3 kunt doorverkopen?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het slim is om zo vroeg in de transferperiode al 4 miljoen te spenderen aan een spits die in de competitie ook vaak onzichtbaar was. Ondanks dat ie wel kwaliteiten heeft had ie het geluk ook wel aan z'n reet hangen dit seizoen. Als je langer wacht is er denk ik best een kans dat je voor minder geld een vergelijkbare spits kan halen of dat er meer geld beschikbaar is om juist een betere spits te halen.
Enige reden om het zeker wel te doen is als Arnesen al weet dat ie hem voor meer dan 6 miljoen kan doorverkopen.
Voor minder dan 4 miljoen een vergelijkbare spits halen als Cyriel Dessers. Ja ja. Voor 4 miljoen koop je geeneens een speler van FC Groningen. Dus dan kom je in de categorie tropische verassingen terecht wat geen enkele garantie is voor succes.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het slim is om zo vroeg in de transferperiode al 4 miljoen te spenderen aan een spits die in de competitie ook vaak onzichtbaar was. Ondanks dat ie wel kwaliteiten heeft had ie het geluk ook wel aan z'n reet hangen dit seizoen. Als je langer wacht is er denk ik best een kans dat je voor minder geld een vergelijkbare spits kan halen of dat er meer geld beschikbaar is om juist een betere spits te halen.
Enige reden om het zeker wel te doen is als Arnesen al weet dat ie hem voor meer dan 6 miljoen kan doorverkopen.
Als je zegt dat je een lang stuk lopen niet erg vind, zou ik graag een andere optie willen aandragen dan P+R Beverwaard. Voer de straatnaam Ravenswaard in in je navigatie. Dan kom je uit bij een paar flat, waar altijd wel plek is. Je moet wel de complete Olympiaweg aflopen naar het stadion, wat ongeveer een half uur is. De tram na de wedstrijd heb ik een aantal keer gedaan en dat vind ik dus compleet ruk, omdat daar zo gigantisch veel mensen in gaan. Bij die flats die ik net noemde ben je altijd supersnel weg. De Olympiaweg is ook altijd superdruk met parkeren, maar de rotonde aan het einde van die weg is afgesloten na de wedstrijd om al het verkeerd 1 kant op te dirigeren. Het mooie van die flats is dat je direct achter die afsluiting staat, dus je rijdt supersnel de A16 op. Als je naar het oosten moet lijkt me dat ook prima, want je zit zo bij Terbregseplein waar je de A20/A12 richting Utrecht kan pakken. En als je met het Oosten regio Nijmegen bedoeld ga je de andere kant de A16 op en zit je razendsnel bij knooppunt Ridderkerk waar je de A15 kan nemen.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:47 schreef JeOma het volgende:
Geen garantie voor succes, maar als je Dessers koopt weet je dat je er niet op vooruit gaat.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Voor minder dan 4 miljoen een vergelijkbare spits halen als Cyriel Dessers. Ja ja. Voor 4 miljoen koop je geeneens een speler van FC Groningen. Dus dan kom je in de categorie tropische verassingen terecht wat geen enkele garantie is voor succes.
Als Real Madrid Benzema houdt weten ze ook dat ze er niet op vooruit gaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen garantie voor succes, maar als je Dessers koopt weet je dat je er niet op vooruit gaat.
De tram naar beverwaard tijdens een wedstrijd van Feyenoord... dan praat je over Japanse praktijken. Lijkt me tijd dat de gemeente een paar duwers gaat inhuren.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat @:Caland zegt; P+R Beverwaard.
Die bestond nog niet toen ik ging (ook uit het oosten) geloof ik, dus parkeerden wij vaak bij een vriend in Beverwaard, en gingen dan samen met de tram naar het stadion. Terugreis was het altijd wel achterlijk druk, dus dat is even proppen. Maar liever dat dan een uur in de file staan bij de KUip als je naar huis wil.
Met de trein is ook wel goed te doen door het station voor de deur, maar ik kreeg op een gegeven moment een beetje een hekel aan het treinen met uitval, veel te drukke treinen waardoor je moet staan, etc. Andere kant is het ook wel weer gezellig want er komt genoeg ander volk uit het oosten.
Veel plezier in elk geval.
tram 23?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij parkeerden altijd op Prinsenplein en verder met de tram
quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Real Madrid Benzema houdt weten ze ook dat ze er niet op vooruit gaan.
Je kunt ook achteruit gaan he?
Waar zit volgens jou dat geluk dan in? Zijn goals zijn vaak fraai en hij mist ook nog best veel kansen.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze vergelijking slaat nergens op.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Feyenoord Benzema haalt gaan ze er denk ik op vooruit. Dat kan dan ook weer.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat een tram na Praag-thuis (of het was een andere pot dit seizoen) midden op de Erasmusbrug tot stilstand kwam en iedereen te voet verder moest en het een lange file van trams werd. Gelukkig zat ik er niet in (lol) die trams veranderen op dat soort dagen in een trampoline.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De tram naar beverwaard tijdens een wedstrijd van Feyenoord... dan praat je over Japanse praktijken. Lijkt me tijd dat de gemeente een paar duwers gaat inhuren.
Gisteren was het ook drama. De Erasmusbrug moest open. Tering wat duurde dat allemaal lang zegquote:Op maandag 9 mei 2022 10:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat een tram na Praag-thuis (of het was een andere pot dit seizoen) midden op de Erasmusbrug tot stilstand kwam en iedereen te voet verder moest en het een lange file van trams werd. Gelukkig zat ik er niet in (lol) die trams veranderen op dat soort dagen in een trampoline.
Als ie 10 miljoen waard is zou ik hem ook kopen en meteen verkopen. Dan kan je voor dat geld een veel betere spits halenquote:Op maandag 9 mei 2022 09:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oké jongens, laten we Cyriel Dessers met een marktwaarde van minstens 10 miljoen niet kopen voor 4 miljoen, maar de sprong in het duister wagen met een of andere tropische verrassing uit de sloppenwijken van Montevideo. Nou goed? mISscHieN gAaN wE Er wEL op V0oRruiT1!1!
Dit is correctquote:Op maandag 9 mei 2022 09:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De tram naar beverwaard tijdens een wedstrijd van Feyenoord... dan praat je over Japanse praktijken. Lijkt me tijd dat de gemeente een paar duwers gaat inhuren.
bij een grote uitstroom zou ik graag wat pogingen zien om dit ventje een van de grote contracten te gevenquote:
Terecht punt wel, ja. Die moet je nog met een jaar verlengen imo en eind volgend seizoen verkopen. Malacia, Senesi en Sinisterra zullen zeker vertrekken. Misschien dat je Kokcu nog kunt houden, maar ik vermoed dat ook daar flink aan getrokken gaat worden dus dat wordt ook lastig om die hier te houden. Heb ook het idee dat hij zelf wel weg wil (gezien uitspraken in interviews etc.)quote:Op maandag 9 mei 2022 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij een grote uitstroom zou ik graag wat pogingen zien om dit ventje een van de grote contracten te geven
weet eigenlijk niet hoe hij in het transferspel staat, contract loopt maar tot 2024
Voorlopig wil hij ook nog geen mediaoptredens doen. Dat kan ook in het voordeel van een langer verblijf werken.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Terecht punt wel, ja. Die moet je nog met een jaar verlengen imo en eind volgend seizoen verkopen. Malacia, Senesi en Sinisterra zullen zeker vertrekken. Misschien dat je Kokcu nog kunt houden, maar ik vermoed dat ook daar flink aan getrokken gaat worden dus dat wordt ook lastig om die hier te houden. Heb ook het idee dat hij zelf wel weg wil (gezien uitspraken in interviews etc.)
Twee jaar verlengen zou perfect zijn, maar dan moet je hem wel grootverdiener maken. Denk dat ie het wel verdientquote:Op maandag 9 mei 2022 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Terecht punt wel, ja. Die moet je nog met een jaar verlengen imo en eind volgend seizoen verkopen. Malacia, Senesi en Sinisterra zullen zeker vertrekken. Misschien dat je Kokcu nog kunt houden, maar ik vermoed dat ook daar flink aan getrokken gaat worden dus dat wordt ook lastig om die hier te houden. Heb ook het idee dat hij zelf wel weg wil (gezien uitspraken in interviews etc.)
Zou ook zomaar eens opgeroepen kunnen worden voor oranje, als je ziet dat eerder zelfs zo'n Rensch (wie) werd geselecteerd.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twee jaar verlengen zou perfect zijn, maar dan moet je hem wel grootverdiener maken. Denk dat ie het wel verdient
Toen was ie nog geen (vaste) basisspeler, dat is ie dit seizoen ook pas na een tijdje geworden. Ik denk dat dat meer was om makkelijker weg te kunnen als het niet lukte om zich in het elftal te voetballen. Als je nu aangeeft dat ie een belangrijke speler is wil ie misschien juist wel langer blijven.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geertruida en zijn zaakwaarnemer hebben bewust voor een korte verlenging gekozen de vorige keer. Feyenoord moet wel met hele goeie dingen komen wil die nu opeens wel een langer contract lijkt me.
Geertruida is veel beter dan Rensch maar goed, Karsdorp wordt ook stelselmatig genegeerdquote:Op maandag 9 mei 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ook zomaar eens opgeroepen kunnen worden voor oranje, als je ziet dat eerder zelfs zo'n Rensch (wie) werd geselecteerd.
een van de weinige echte Rotterdammers ookquote:Op maandag 9 mei 2022 11:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen was ie nog geen (vaste) basisspeler, dat is ie dit seizoen ook pas na een tijdje geworden. Ik denk dat dat meer was om makkelijker weg te kunnen als het niet lukte om zich in het elftal te voetballen. Als je nu aangeeft dat ie een belangrijke speler is wil ie misschien juist wel langer blijven.
Hij is in ieder geval echt een jongen van de club, dat helpt wel.
Eens ja, inmiddels verdient hij het ook om bij de grootverdieners te gaan horen.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij een grote uitstroom zou ik graag wat pogingen zien om dit ventje een van de grote contracten te geven
weet eigenlijk niet hoe hij in het transferspel staat, contract loopt maar tot 2024
Ik denk dat Slot het af wil laten hangen van de tegenstander. Tegen goede ploegen is het heel waardevol dat hij als rechtsback ook het middenveld kan versterken. Tegen mindere ploegen is Pedersen wel een leuke pion voor de aanval.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk wel dat je Geert volgend seizoen een plek op RCV moet gaan gunnen als hij wil blijven.
Tegen betere ploegen is het ook fijn als Pedersen erover kan denderen, het is belangrijk dat je diepgang hebt in de counter, maar dat heeft geen zin als je al met een snelle rechtsbuiten speelt zoals Nelson. Het ligt heel erg aan het koppeltje wat je daar vormt. Als Walemark of Alireza volgend seizoen op rechtsbuiten staat zou ik met Pedersen spelen in ieder geval.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Slot het af wil laten hangen van de tegenstander. Tegen goede ploegen is het heel waardevol dat hij als rechtsback ook het middenveld kan versterken. Tegen mindere ploegen is Pedersen wel een leuke pion voor de aanval.
Ik ben benieuwd of er een centrale verdediger, linksback of allebei bij komt als Senesi en Malacia vertrekken, dat zal aangeven hoeveel ze in Hendriks zien.
En Sandler natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Slot het af wil laten hangen van de tegenstander. Tegen goede ploegen is het heel waardevol dat hij als rechtsback ook het middenveld kan versterken. Tegen mindere ploegen is Pedersen wel een leuke pion voor de aanval.
Ik ben benieuwd of er een centrale verdediger, linksback of allebei bij komt als Senesi en Malacia vertrekken, dat zal aangeven hoeveel ze in Hendriks zien.
Iemand een plek gunnen vind ik wel erg vreemd.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk wel dat je Geert volgend seizoen een plek op RCV moet gaan gunnen als hij wil blijven.
Ik vond Pedersen tegen betere tegenstanders eigenlijk gewoon tekort komen dit seizoen, met uitzondering van PSV uit. Hoop dat ie het niveau van z'n beste wedstrijden volgend seizoen vaker kan laten zien.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen betere ploegen is het ook fijn als Pedersen erover kan denderen, het is belangrijk dat je diepgang hebt in de counter, maar dat heeft geen zin als je al met een snelle rechtsbuiten speelt zoals Nelson. Het ligt heel erg aan het koppeltje wat je daar vormt. Als Walemark of Alireza volgend seizoen op rechtsbuiten staat zou ik met Pedersen spelen in ieder geval.
Oh ja die is er ook nogquote:
Dit moet je niet op het meest letterlijk opvatten. Zowel Slot als Geertruida geven eigenlijk aan dat RCV zijn beste positie is waar hij zich op moet focussen. Wil je Geertruida verlengen, dan moet je ook op zijn verdere ontwikkeling focussen, dus neem aan dat hij als centrale verdediger gezien wil worden.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand een plek gunnen vind ik wel erg vreemd.
Klopt ook wel, plus het koppeltje Geertruida/Nelson loopt echt heel goed, logisch dat je dat intact houdt. Pedersen was vooral goed met Toornstra of Alireza als rechtsbuiten en met name die laatste speelt ook nog eens een dramatisch seizoen.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat Pedersen ook wel een beetje op was na zo’n lang seizoen en toen door de Geert uit de basis is gespeeld. Zelfde geldt voor Aursnes die ondanks dat hij het nog prima doet wel wat minder is geworden.
Giogodquote:'Slot volgt advies Van Bronckhorst en plant trainingskamp voor finale'
vandaag, 11:40 98 reacties
Feyenoord zal voorafgaand aan de finale van de Conference League op 'mini-trainingskamp' gaan. Op 18 mei zal de selectie afreizen naar het Portugese Lagos, om zich daar optimaal te kunnen voorbereiden op de kraker tegen AS Roma. Dat meldt Voetbal International maandagochtend.
De trainer van Feyenoord zou tot dit besluit zijn gekomen na een telefoontje met voormalig succescoach Giovanni van Bronckhorst. Hij belegde in 2018 een klein trainingskamp om zich met Feyenoord in alle rust voor te kunnen bereiden op de - uiteindelijk gewonnen - bekerfinale tegen AZ. Achteraf vertelt hij dat hij dat een jaar eerder in aanloop naar de kampioenswedstrijd in 2017 ook al wilde toen. Toen bleek het echter te kort dag om dat te regelen.
Van Bronckhorst heeft Slot dus geadviseerd dat een korte trip voorafgaand aan een belangrijke wedstrijd 'helend kan werken'. "Met z'n allen er even uit. De hele staf mee, goede trainingen afwerken, maar ook tijd voor ontspanning. Dat werkt gewoon", zegt Gio daarover in gesprek met VI. "De spelers hebben dat toen als heel fijn ervaren, omdat je in alle rust naar zo'n wedstrijd kan toeleven. Ik kan me voorstellen dat het een zwaar seizoen is geweest, dus dat Feyenoord dit nu gaat doen, begrijp ik heel goed. Je bent weer fris, fit en gefocust."
Wil hij dat zelf eigenlijk wel die positie strookt niet met zijn drang naar voren.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een CV die in de opbouw graag een linie naar voren schuift is juist beter dan een rechtsback die naar het middenveld wil inschuiven.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wil hij dat zelf eigenlijk wel die positie strookt niet met zijn drang naar voren.
Klopp disagrees.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een CV die in de opbouw graag een linie naar voren schuift is juist beter dan een rechtsback die naar het middenveld wil inschuiven.
Die spelen hun finale al een week eerder.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
met een vriendschappelijk potje tegen Rangers?
o ja dat is waar ookquote:Op maandag 9 mei 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die spelen hun finale al een week eerder.
Wel een schandalig laag aantal kaarten zegquote:Op maandag 9 mei 2022 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een kansloze missie ben ik bang.
Goed opletten voor de vrije verkoop.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel een schandalig laag aantal kaarten zeg![]()
Moet je toch minstens 6000 kaarten voor kunnen krijgen. Lachwekkend weer.
Ja, echt schandalig. Zul je zien dat het stadion half gevuld wordt met bobo's waarvan een groot deel niet komt opdagen, zoals iedere EL-finale.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel een schandalig laag aantal kaarten zeg![]()
Moet je toch minstens 6000 kaarten voor kunnen krijgen. Lachwekkend weer.
had je dan nu anders verwacht?quote:Op maandag 9 mei 2022 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, echt schandalig. Zul je zien dat het stadion half gevuld wordt met bobo's waarvan een groot deel niet komt opdagen, zoals iedere EL-finale.
@KingRoland slaat een kruisje voor jequote:Op maandag 9 mei 2022 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta nu al mooi vast in de wachtrij van de ticketshop om die code te krijgen
Dan kan je lang wachten, want die code staat er nog niet in.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta nu al mooi vast in de wachtrij van de ticketshop om die code te krijgen
quote:Op maandag 9 mei 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, want die code staat er nog niet in.
Nee, ik zit in Nederland altijd in thuisvakken dus kom nooit aan gold (zou dat ook niet willen trouwens).quote:
Ah, voor deze wedstrijd wel balen. Maar goed het zal ongeveer een 1 op 10 kans zijn om binnen te komen, niet onmogelijk.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Nederland altijd in thuisvakken dus kom nooit aan gold (zou dat ook niet willen trouwens).
Dan wordt het wel Rotterdam, ga mezelf alleen maar zitten opvreten als ik daarheen ga zonder kaart.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, voor deze wedstrijd wel balen. Maar goed het zal ongeveer een 1 op 10 kans zijn om binnen te komen, niet onmogelijk.
Wat ga je plannen als het niet lukt? Alsnog naar Albanië, Kuipje pakken of ergens op een plein/café?
Je kan het nog altijd proberen op de plek van @klaasweetalles , mindervalide supporters krijgen voorrang.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan wordt het wel Rotterdam, ga mezelf alleen maar zitten opvreten als ik daarheen ga zonder kaart.
Maar ga het ook nog wel via de UEFA en de businessclub van Feyenoord proberen.
Van de vier biddingen hebben ze het kleinste stadion gekozenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Keus voor Tirana is wat dat betreft vrij kut en lachwekkend.
Al zullen de steden niet in de rij hebben gestaan met flinke zakken geldvoor deze finale.
Al zal dat volgend seizoen wel anders zijn
Had niet verwacht dat de stadions op Kreta en in Skopje groter zouden zijn, dan zit je wel met een lelijke sintelbaanquote:Op maandag 9 mei 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van de vier biddingen hebben ze het kleinste stadion gekozen. Het had ook gekund op Kreta, in Skopje of bij Saint-Etienne.
ken er een paar die naar van zanten gaanquote:Op maandag 9 mei 2022 14:05 schreef fetX het volgende:
Stadhuisplein, de Kuip. Zijn er verder (waarvan we het nu al weten) nog andere plekken waar grote schermen worden neergezet waar je kunt kijken de 25e?
Ik ga in ieder geval naar het stadhuisplein.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:05 schreef fetX het volgende:
Stadhuisplein, de Kuip. Zijn er verder (waarvan we het nu al weten) nog andere plekken waar grote schermen worden neergezet waar je kunt kijken de 25e?
Van Zanten in ieder geval, Proeflokaal Reijngoudt heb ik zelf gereserveerd maar dat is ook al vol.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:05 schreef fetX het volgende:
Moet je toch ook niet willen, biertje voor 7 euro en tussen de nepsupporters staan.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:09 schreef fetX het volgende:
Oh Stadhuisplein is al uitverkocht zie ik. Fijn, wist niet eens dat je daar al kaarten voor kon kopen.
Ja op de avond tegen Marseille zelf al. Denk dat je daar niks aan mist hoor, vond het wel lachen tegen Marseille maar had in sfeer absoluut kunnen omslaan als het fout zou lopen. Veel nepsupporters en dagjesmensen, je zag dat ongeveer de helft het echt spannend vond en de andere helft gewoon daar kwam om te feesten (of rotzooi te trappen).quote:Op maandag 9 mei 2022 14:09 schreef fetX het volgende:
Oh Stadhuisplein is al uitverkocht zie ik. Fijn, wist niet eens dat je daar al kaarten voor kon kopen.
Ja oké, maar dan nu de volgende vraag: waar dan wel? Weet niet of het in de Kuip nou zo leuk is.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja op de avond tegen Marseille zelf al. Denk dat je daar niks aan mist hoor, vond het wel lachen tegen Marseille maar had in sfeer absoluut kunnen omslaan als het fout zou lopen. Veel nepsupporters en dagjesmensen, je zag dat ongeveer de helft het echt spannend vond en de andere helft gewoon daar kwam om te feesten (of rotzooi te trappen).
Ah ja, daar heb ik de vorige keer ook gekeken. Was inderdaad prima.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond dat scherm wat ze hadden neergezet bij Boymans voor de bekerfinale in 2018 erg relaxed eigenlijk. Zouden ze dat weer doen?
Er is geen kroeg in Rotterdam te vinden waar ze het niet uitzenden gok ik zomaar.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja oké, maar dan nu de volgende vraag: waar dan wel? Weet niet of het in de Kuip nou zo leuk is.
Ik denk dat je het best voor van Zanten kan gaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja oké, maar dan nu de volgende vraag: waar dan wel? Weet niet of het in de Kuip nou zo leuk is.
Klopt, maar eigenlijk niet zoveel zin om het op het laatste moment te moeten beslissen.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen kroeg in Rotterdam te vinden waar ze het niet uitzenden gok ik zomaar.
quote:Op maandag 9 mei 2022 14:09 schreef fetX het volgende:
Die is ook uitverkocht.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je het best voor van Zanten kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |