SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 18:35 schreef RvLaak het volgende:
Is dit de eerste wedstrijd dat die keeper van psv goed speelt?
Ze keepten vrijwel het hele seizoen met een andere keep (Drommel) die echt heel slecht is.quote:
Ik hoorde ze op Rijnmond idd meimeren dat ze Drommel terug wilde, ik vermoedde dus al zoietsquote:Op zondag 8 mei 2022 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze keepten vrijwel het hele seizoen met een andere keep (Drommel) die echt heel slecht is.
Zelfs de VAR is het er mee eens, dat Feyenoord een pingel krijgt... 100% pingel dusquote:Op zondag 8 mei 2022 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Nee, dit is geen pingel joh. Mag wel natuurlijk.
Ja, bijzonder, ach, ik vind het allemaal prima.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs de VAR is het er mee eens, dat Feyenoord een pingel krijgt... 100% pingel dus
Zeker. Wat liet PSV het lopen de tweede helft. Volledig verdiend de deksel op de neus gekregen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef Slobeend het volgende:
Toch nog een typische Kuippenalty dit seizoen.
Wel een terecht gelijkspel ja.
Ik denk ook dat ze bij Ajax niet rouwen om deze strafschopquote:Op zondag 8 mei 2022 18:47 schreef Kerftminister het volgende:
Normaliter zou ik dit geen pingel vinden, maar als ik zie wat de neuzen dit jaar allemaal voor pingels gekregen hebben, dan moet je gewoon consistent zijn.
Ik had ongelijkquote:Op zondag 8 mei 2022 18:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is qua sfeer in het stadion en qua algehele wedstrijdintensiteit net een Feyenoord - RKC in speelronde 34 in een competitie waar er voor beide clubs allang niks meer op het spel staat. Dat ik dit in het stadion typ zegt al genoeg.
Misschien zijn ze zo geschrokken dat ze nog 2x verliezen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:49 schreef fetX het volgende:
Niet kunnen winnen van dit Feyenoord![]()
Zo zonde dat we onder die gasten eindigen
Ze begonnen erg goed, maar die tweede helft van ze, mijn hemel. Wel onverdiend dat we achter ze eindigen over de hele competitie gezien, maar ach.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:49 schreef fetX het volgende:
Kom door dat stadion van julliequote:Op zondag 8 mei 2022 18:49 schreef fetX het volgende:
Bedankt Hermquote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied al twee keer gejuicht voor Feijenoord deze week. Voor vandaag bedankt jongens.
Tong
Beterschap Tong!quote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied al twee keer gejuicht voor Feijenoord deze week. Voor vandaag bedankt jongens.
Tong
De pingel disputabel mar gezien het spel de tweede helft wel puntje verdiend. Als je zo begint win je deze.quote:
Feyenoord was vooral bijzonder zwak al was die 2e goal wel een pareltje. Maar als PSV weer een keer had willen winnen in de Kuip hadden ze dat vandaag moeten doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze begonnen erg goed, maar die tweede helft van ze, mijn hemel. Wel onverdiend dat we achter ze eindigen over de hele competitie gezien, maar ach.
Bedankt makkerquote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef tong80 het volgende:
Tong
Denk dat het toch een inschattingsfout was om met de sterkste elf te starten zo kort na donderdag. Begrijp het wel, maar toch. Sommige spelers hadden echt niet meer de energie, met name Kökcü had nooit mogen beginnen vandaag.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord was vooral bijzonder zwak al was die 2e goal wel een pareltje. Maar als PSV weer een keer had willen winnen in de Kuip hadden ze dat vandaag moeten doen.
O ja al die mensen die dachten dat we onder AZ gingen eindigen omdat die een paar keer op een rij met pijn en moeite hadden gewonnenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:01 schreef Kerftminister het volgende:
Topclub AZ is Feyenoord op alle fronten voorbij zie ik trouwens.
Slot had ook prima ingegrepen. Als feyenoord dezelfde spelers in de 1e helft had gebruikt zouden ze dit makkelijk winnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:04 schreef Tarado het volgende:
Toch leuk, had er niet meer op gerekend maar wel veerkracht en dat na zo'n donderdag dus de theorieën daarover kunnen ook de prullenbak in.
Pingel vond ik wel terecht, geen opzet maar de bal was op weg naar het doel en hij blokt hem.
mee eensquote:Op zondag 8 mei 2022 18:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Voor het vertrouwen wel goed dat we niet verloren hebben. Maar het had wel leuk geweest als er nog paniek in Amsterdam was gekomen.
Ik had het idee dat ie zo'n beetje direct contact had met de VAR en het daarom wat warrig overkwam eigenlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hadden jullie ook het idee dat hij niet eens direct naar de stip wees maar pas na het geschreeuw van Toornstra overstag ging?
Ben er ook nog niet kapot van. Maar datzelfde konden we zeggen over Sinisterra na het eerste seizoen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens: Walemark. Als je hem aan FC Dordrecht uitleent valt hij niemand op, denk ik.
EL voorronde toch gegarandeerd als 3e?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu zijn we afhankelijk van Roma of we zeker zijn van EL voetbal volgend seizoen
Spelen morgen uit bij Fiorentina, nogal belangrijk potje.
Volgens mij gaf hij eerst geel en wees hij daarna na de stipquote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hadden jullie ook het idee dat hij niet eens direct naar de stip wees maar pas na het geschreeuw van Toornstra overstag ging?
Maar Basset moet spelen want een prima oefenwedstrijdje tegen RKC.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens: Walemark. Als je hem aan FC Dordrecht uitleent valt hij niemand op, denk ik.
Hoe dan ook zonde dat je onder dit PSV eindigt. Echt niet nodig.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat het toch een inschattingsfout was om met de sterkste elf te starten zo kort na donderdag. Begrijp het wel, maar toch. Sommige spelers hadden echt niet meer de energie, met name Kökcü had nooit mogen beginnen vandaag.
Bassett kan tenminste een vrije trap nemen. Dat kunnen we van deze Zweedse koekenbakker niet zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Basset moet spelen want een prima oefenwedstrijdje tegen RKC.
Jeetje.
quote:Op zondag 8 mei 2022 19:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bassett kan tenminste een vrije trap nemen. Dat kunnen we van deze Zweedse koekenbakker niet zeggen.
En een penalty? Kan hij die ook nemen?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bassett kan tenminste een vrije trap nemen. Dat kunnen we van deze Zweedse koekenbakker niet zeggen.
Goede vraag die je daar stelt, GGMM. Ben ik zelf ook benieuwd naar. Maar waarschijnlijk zullen we dit nooit te weten komen aangezien hij nooit mee mag voetballen.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 19:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Goede vraag die je daar stelt, GGMM. Ben ik zelf ook benieuwd naar. Maar waarschijnlijk zullen we dit nooit te weten komen aangezien hij nooit mee mag voetballen.
Ah was dat het.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ie zo'n beetje direct contact had met de VAR en het daarom wat warrig overkwam eigenlijk.
Ja dat weet nog steeds niemand zeker.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
EL voorronde toch gegarandeerd als 3e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |