SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 18:35 schreef RvLaak het volgende:
Is dit de eerste wedstrijd dat die keeper van psv goed speelt?
Ze keepten vrijwel het hele seizoen met een andere keep (Drommel) die echt heel slecht is.quote:
Ik hoorde ze op Rijnmond idd meimeren dat ze Drommel terug wilde, ik vermoedde dus al zoietsquote:Op zondag 8 mei 2022 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze keepten vrijwel het hele seizoen met een andere keep (Drommel) die echt heel slecht is.
Zelfs de VAR is het er mee eens, dat Feyenoord een pingel krijgt... 100% pingel dusquote:Op zondag 8 mei 2022 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Nee, dit is geen pingel joh. Mag wel natuurlijk.
Ja, bijzonder, ach, ik vind het allemaal prima.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs de VAR is het er mee eens, dat Feyenoord een pingel krijgt... 100% pingel dus
Zeker. Wat liet PSV het lopen de tweede helft. Volledig verdiend de deksel op de neus gekregen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef Slobeend het volgende:
Toch nog een typische Kuippenalty dit seizoen.
Wel een terecht gelijkspel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |