SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel per ongeluk 2 of 3 assistsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Karmer is niet mislukt inderdaad, die kon er gewoon echt he-le-maal niets van. Die 8-0 tegen Go Ahead thuis waarin hij de bal er met geen mogelijkheid in kreeg wast het zelfs gewoon zielig.
Retweetquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kramer is absoluut niet mislukt.
Dat was echt heel grappig. Volgens mij kwamen er echt drie goals uit rebounds van kansen die hij verprutstequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Karmer is niet mislukt inderdaad, die kon er gewoon echt he-le-maal niets van. Die 8-0 tegen Go Ahead thuis waarin hij de bal er met geen mogelijkheid in kreeg wast het zelfs gewoon zielig.
quote:Op zondag 8 mei 2022 00:49 schreef ZKA het volgende:
Een basisspeler is al 80% zeker rond met een club, die nog om CL-voetbal strijd in de eigen competitie. Hier begint het interessant te worden. Verwacht misschien voor Tirana al een akkoord. Nu brengen is niet handig. Meld me later.
Gezien de clubs die strijden om CL voetbal en die spelers van Feyenoord zouden kunnen betalen heb je het dus over Arsenal, Tottenham of RB Leipzig.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:49 schreef ZKA het volgende:
Een basisspeler is al 80% zeker rond met een club, die nog om CL-voetbal strijd in de eigen competitie. Hier begint het interessant te worden. Verwacht misschien voor Tirana al een akkoord. Nu brengen is niet handig. Meld me later.
Atletico, Marseille en Monaco zouden ook nog kunnenquote:Op zondag 8 mei 2022 01:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de clubs die strijden om CL voetbal en die spelers van Feyenoord zouden kunnen betalen heb je het dus over Arsenal, Tottenham of RB Leipzig.
Kökcü voor 25 miljoen dus naar Arsenal @:onlogisch
quote:Op zondag 8 mei 2022 01:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de clubs die strijden om CL voetbal en die spelers van Feyenoord zouden kunnen betalen heb je het dus over Arsenal, Tottenham of RB Leipzig.
Maar bij Sevilla, Lyon en ManU is het wel zeker of ze wel of geen CL gaan spelen natuurlijk.quote:
Kokcu zal wel eerst naar Italië willen.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij Feyenoord Transfermarkt?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:49 schreef ZKA het volgende:
Officieus bij Sevilla. Andere 2 wel al duidelijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar bij Sevilla, Lyon en ManU is het wel zeker of ze wel of geen CL gaan spelen natuurlijk.
Denk dat we nu wel boven de 20 miljoen gaan kunnen vangen voor Malacia. Die heeft echt gigantisch gewerkt aan zijn marktwaarde tegen Marseille.
Dat zou wat zijn zeg. Verdedigend niks op aan te merken, heel goed, maar aanvallend moet hij nog erg veel leren.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar bij Sevilla, Lyon en ManU is het wel zeker of ze wel of geen CL gaan spelen natuurlijk.
Denk dat we nu wel boven de 20 miljoen gaan kunnen vangen voor Malacia. Die heeft echt gigantisch gewerkt aan zijn marktwaarde tegen Marseille.
Geen idee.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Realistisch gerucht, maar wie is die gast?
Hij heeft wel veel van een moderne back. Alleen inderdaad de rust niet, zeker voorin.quote:Op zondag 8 mei 2022 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg. Verdedigend niks op aan te merken, heel goed, maar aanvallend moet hij nog erg veel leren.
Bijzonder wel. Wel top dat dit kwaliteitsforum nu ook nog van inside informatie voorzien wordt.quote:Op zondag 8 mei 2022 08:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft het via DM op Twitter bevestigd bij @:scrummie
Of PSV.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
aan de sfeer zal het niet liggen vandaagquote:Op zondag 8 mei 2022 09:54 schreef fetX het volgende:
Wel zin in weer. Onder Slot is alles anders, maar hopelijk niet de standaard overwinning tegen PSV.
Ik heb er ook zin in, lekker weertje, volle Kuip, net een finale bereikt en je kan de derde plek veilig stellen.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:54 schreef fetX het volgende:
Wel zin in weer. Onder Slot is alles anders, maar hopelijk niet de standaard overwinning tegen PSV.
Lekker feeststemming ja, totaal geen druk op deze pot. De helden onthalen en ook nog iets van een voetbalwedstrijd tussendoorquote:Op zondag 8 mei 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in, lekker weertje, volle Kuip, net een finale bereikt en je kan de derde plek veilig stellen.
En zelfs als je verliest is er niet zoveel aan de hand.
Wat is er mis met de standaard overwinning tegen PSV?quote:Op zondag 8 mei 2022 09:54 schreef fetX het volgende:
Je snapt zijn post niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de standaard overwinning tegen PSV?Kampioen zullen ze niet meer worden dus dan kun je hem maar beter winnen toch?
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 10:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben ik nou zo dom dat ik het niet begrijp?
"Alles is anders onder Slot, maar hopelijk niet de standaard overwinning op PSV". Dus @fetX zegt: hopelijk is er gewoon weer de standaard overwinning op PSV.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben ik nou zo dom dat ik het niet begrijp?
Ah duidelijk, wat dom van me dat ik het niet snapte.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Alles is anders onder Slot, maar hopelijk niet de standaard overwinning op PSV". Dus @:fetx zegt: hopelijk is er gewoon weer de standaard overwinning op PSV.
De laatste paar seizoenen was de Jorg alleen nog goed tegen PSVquote:Op zondag 8 mei 2022 11:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dan maar een filmpje om op te warmen! Met zowaar een goal van de nooit scorende Jorgensen.
Om een oude reclame maar van stal te halen... "Heeft Immers nog gescoord?"quote:Op zondag 8 mei 2022 11:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dan maar een filmpje om op te warmen! Met zowaar een goal van de nooit scorende Jorgensen.
Die scoorde nooit tegen topclubs.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om een oude reclame maar van stal te halen... "Heeft Immers nog gescoord?"
Mwa, ook maar 2 goals in 9 duels hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste paar seizoenen was de Jorg alleen nog goed tegen PSV
Voor die reeks stond Feyenoord nog gedeeld 1equote:Op zondag 8 mei 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel interessant om deze competitiefase te vergelijken met 2002 trouwens. Wat een ongelofelijk matige resultaten voor een club die in diezelfde weken gewoon van Inter en Dortmund won.Inter uit werd gespeeld op 4 april 2002.
31-03-2002 Feyenoord RKC Waalwijk 1-1
07-04-2002 Feyenoord NAC Breda 0-0
14-04-2002 PSV Feyenoord 2-0
19-04-2002 Fortuna Sittard Feyenoord 1-2
25-04-2002 De Graafschap Feyenoord 1-0
28-04-2002 Feyenoord SC Heerenveen 3-2
05-05-2002 Willem II Feyenoord 0-0
Ik krijg toch sterk het idee dat het huidige Feyenoord gewoon veel sterker is dan het elftal van 2002.
@:HHH38
Wel echt zonde. Ajax was dat jaar echt een matige kampioen met slechts 73 punten en een matig doelsaldo. 9 punten verspelen tegen RKC en NAC thuis en Willem II en De Graafschap uit. Verschil met Feyenoord: 9 punten.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor die reeks stond Feyenoord nog gedeeld 1e
Klasse. Hebben ze een andere trainer aangesteld?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Slot 100% zeker niet naar Ajax volgend seizoen 😉🎖
🤝quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
verrassendquote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Dit verdient een like.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Zeker. Maar dat mag andere media brengen.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klasse. Hebben ze een andere trainer aangesteld?
Zoiets denk ik ook, ja. Maar ik wil wel gewoon winnen. Wat de uitslag van AZ - Ajax ook wordt.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verwacht als Ajax vandaag punten verliest dat we deze pot gaan verliezen, dan zal PSV scherper zijn. Wint Ajax dan zal het bij PSV ook wel knappen, dan zeg ik een gelijkspel.
Ik denk na AZ-Ajax jaquote:Op zondag 8 mei 2022 11:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd! Denk je wel dat het vandaag naar buiten komt?
als je wint zit plek 2 er nog in ook al is de kans kleinquote:Op zondag 8 mei 2022 11:09 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb verwacht er niet teveel van vandaag. Donderdag was zwaar, we zitten in een finale roes en de derde plek is al zo goed als zeker.
Lekker genieten in het zonnetje en 90 minuten lang ‘finale whoehoeeee’ brullen
Erg mooi.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Tja tegen NEC en PEC wordt het lastig voor ze om niet minimaal 3 puntjes te pakken. Ik vind trouwens nog steeds dat Feyenoord die tweede plek meer verdiend had. Maar goed, heb je weinig aan.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je wint zit plek 2 er nog in ook al is de kans klein
Klopt wel ja maar de 2e plek hebben we al veel eerder laten liggen.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je wint zit plek 2 er nog in ook al is de kans klein
uiteraard maar je bent nu toch een beetje in de winning mood en je weet nooit in wat voor stemming zij belanden als ze opeens weer moetenquote:Op zondag 8 mei 2022 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel ja maar de 2e plek hebben we al veel eerder laten liggen.
Mwah, van PEC of NEC winnen ze echt wel denk ik. Maar een beetje druk houden op PSV is niet verkeerd.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar je bent nu toch een beetje in de winning mood en je weet nooit in wat voor stemming zij belanden als ze opeens weer moeten
Wel echt zonde, op basis van het vertoonde spel dit jaar verdient PSV het nauwelijks. Niet dat het luid bejubelde voorronde CL-ticket vaak wat oplevert maar met Slot had ik het nog maar moeten zien.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel ja maar de 2e plek hebben we al veel eerder laten liggen.
Zeker, maar tegen PEC en NEC zie ik PSV niet 0 punten halen. Tweede plek zat er achteraf gezien wel in dit jaar, maar nu lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar je bent nu toch een beetje in de winning mood en je weet nooit in wat voor stemming zij belanden als ze opeens weer moeten
Denk je daar ook zo over als Ruud straks toch op wonderbaarlijke wijze dat groepsfase ticket binnenhaalt?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar tegen PEC en NEC zie ik PSV niet 0 punten halen. Tweede plek zat er achteraf gezien wel in dit jaar, maar nu lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
En van tevoren plek 3 had ik eerlijk gezegd ook wel voor getekend. Hoe het seizoen is gelopen, met name Europees, had ik echt totaal niet gedacht.
Ja hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk je daar ook zo over als Ruud straks toch op wonderbaarlijke wijze dat groepsfase ticket binnenhaalt?
Europese finale en makkelijk derdequote:Op zondag 8 mei 2022 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar tegen PEC en NEC zie ik PSV niet 0 punten halen. Tweede plek zat er achteraf gezien wel in dit jaar, maar nu lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
En van tevoren plek 3 had ik eerlijk gezegd ook wel voor getekend. Hoe het seizoen is gelopen, met name Europees, had ik echt totaal niet gedacht.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar er zal bij PSV wel flink wat moeten gebeuren, want met dit elftal gaan ze dat niet redden.
de hele top 3 wordt flink verbouwd waarschijnlijk, die voorrondes zijn funest als je er nieuwe dingen in wil slijpen want daar is gewoon geen tijd voorquote:Op zondag 8 mei 2022 11:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar er zal bij PSV wel flink wat moeten gebeuren, want met dit elftal gaan ze dat niet redden.
en leuk voetbal, dat is toch ook wel een plusquote:Op zondag 8 mei 2022 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Europese finale en makkelijk derde
Kon slechter
Toch wordt er altijd feest gevierd door de club die het voorronde CL ticket binnenhaalt.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
de hele top 3 wordt flink verbouwd waarschijnlijk, die voorrondes zijn funest als je er nieuwe dingen in wil slijpen want daar is gewoon geen tijd voor
Dat ook ja, leuk voetbal en een erg sympathiek team op en buiten het veld. Het kan dus wel @tenhagquote:Op zondag 8 mei 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
en leuk voetbal, dat is toch ook wel een plus
Vooral dit ja. Samen met ontwikkeling (en dus ook de waarde) van spelers.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het één heeft vaak met het ander te maken. Baggervoetbal leidt meest niet tot prijzen.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, maar je weet het nooit als ze met een flinke zak geld komen. Al denk ik dat Arnesen ten alle tijden nee had verkocht, zeker omdat het geld toch wel binnen gaat komen deze zomer.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:50 schreef Pedroso het volgende:
Had iemand verwacht dan dat Slot naar Ajax zou gaan ?
Toptrainer en zou hem graag bij Ajax zien maar hij zou wel erg zijn geloofwaardigheid verliezen om nu over te stappen naar Ajax. Bovendien lijkt het me voor zijn veiligheid ook niet erg verstandig.
hij zit nog niet bij ManUquote:Op zondag 8 mei 2022 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ook ja, leuk voetbal en een erg sympathiek team op en buiten het veld. Het kan dus wel @:tenhag
Ik had het nog moeten zien als Feyenoord er al in de kwartfinale was uitgevlogen. Deze finaleplaats brengt voor Feyenoordbegrippen ongekende financiële mogelijkheden met zich mee. De gaten in de begroting zijn door de Europese inkomsten dit jaar grotendeels gedicht en er gaat waarschijnlijk zo'n 50 miljoen aan transfergeld binnenkomen.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:50 schreef Pedroso het volgende:
Had iemand verwacht dan dat Slot naar Ajax zou gaan ?
Toptrainer en zou hem graag bij Ajax zien maar hij zou wel erg zijn geloofwaardigheid verliezen om nu over te stappen naar Ajax. Bovendien lijkt het me voor zijn veiligheid ook niet erg verstandig.
denk dat Mourinho om er maar eentje te noemen er anders over denktquote:Op zondag 8 mei 2022 11:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het één heeft vaak met het ander te maken. Baggervoetbal leidt meest niet tot prijzen.
We gaan het in Tirana zien.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het één heeft vaak met het ander te maken. Baggervoetbal leidt meest niet tot prijzen.
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat Mourinho om er maar eentje te noemen er anders over denkt
ten hag is al bezig met transfers voor manuquote:
Mourinho was voor zijn tijd (periode 2002-2015) ongekend modern en zijn elftallen waren vaak echt niet verkeerd om te kijken. Zeker Porto en Chelsea niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat Mourinho om er maar eentje te noemen er anders over denkt
Voor één keer moet Feijenoord daar misschien ook maar eens behoudender gaan spelen, Mourinho met eigen wapens bestrijden.quote:
Overmars had misschien wel een poging gewaagd want zoals we inmiddels weten heeft hij overal schijt aan maar Hamstra en Huntelaar zijn nog niet zo ver en die laatste is ook zeer gecharmeerd van Schreuder dus denk niet dat het aan de orde is geweest.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, maar je weet het nooit als ze met een flinke zak geld komen. Al denk ik dat Arnesen ten alle tijden nee had verkocht, zeker omdat het geld toch wel binnen gaat komen deze zomer.
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ten hag is al bezig met transfers voor manu
zie malacia
Denk het nietquote:Op zondag 8 mei 2022 11:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor één keer moet Feijenoord daar misschien ook maar eens behoudender gaan spelen, Mourinho met eigen wapens bestrijden.
Hij schijnt daar toch wel nadrukkelijk interesse in te hebben en wilde hem eigenlijk ook naar Ajax halen.quote:
Ik zei altijd 70 punten en wel zien waar we belanden, minimaal het derde Europese ticket halen en Europees een mooi seizoen. Dat lijkt uitgekomen. De finale is boven verwachting alhoewel zo’n plotse Europese uitschieter mij dan ook weer weinig verbaast, typisch Feyenoord.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft ook wel wat teveel gekregen, maar ze hebben voorin nu eenmaal met Gakpo een speler die wedstrijden voor ze heeft gewonnen. Zo simpel is het.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zei altijd 70 punten en wel zien waar we belanden, minimaal het derde Europese ticket halen en Europees een mooi seizoen. Dat lijkt uitgekomen. De finale is boven verwachting alhoewel zo’n plotse Europese uitschieter mij dan ook weer weinig verbaast, typisch Feyenoord.
Had stiekem wel gehoopt dat PSV lager in punten zou eindigen, die vond ik vooral een periode aan het begin erg zwak.
Ajax is geen ManU en ook wel begrijpelijk omdat er in principe 2 linksbacks interessant zijn, Malacia en Wijndal.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij schijnt daar toch wel nadrukkelijk interesse in te hebben en wilde hem eigenlijk ook naar Ajax halen.
Die hebben wij eigenlijk ook wel met Sinisterra. Uiteindelijk maken die potjes tegen de subtoppers wel het verschil, met name het erg vervelende Vitesse.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft ook wel wat teveel gekregen, maar ze hebben voorin nu eenmaal met Gakpo een speler die wedstrijden voor ze heeft gewonnen. Zo simpel is het.
Ik zou als ik Malacia was overigens niet naar de Premier League gaan, maar dat terzijde. Zie hem verder wel bij de Europese subtop belanden.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is geen ManU en ook wel begrijpelijk omdat er in principe 2 linksbacks interessant zijn, Malacia en Wijndal.
Gakpo is wel wat beslissender. Ook een stuk vaker betrokken bij doelpunten al is dat uiteraard niet het gehele verhaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben wij eigenlijk ook wel met Sinisterra. Uiteindelijk maken die potjes tegen de subtoppers wel het verschil, met name het erg vervelende Vitesse.
en het blijkt dat op corners en vrije trappen trainen z'n vruchten afwerpt, tenminste dat stelde Pieter Zwart, ze scoren er veel uit schijnt.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft ook wel wat teveel gekregen, maar ze hebben voorin nu eenmaal met Gakpo een speler die wedstrijden voor ze heeft gewonnen. Zo simpel is het.
Italie lijkt me prima voor hemquote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou als ik Malacia was overigens niet naar de Premier League gaan, maar dat terzijde. Zie hem verder wel bij de Europese subtop belanden.
Ik denk met zijn drive en verdedigende kwaliteiten dat hij juist in de Premier League past.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou als ik Malacia was overigens niet naar de Premier League gaan, maar dat terzijde. Zie hem verder wel bij de Europese subtop belanden.
En PSV heeft gewoon net iets meer mazzel, de expected points zijn op dit moment vrijwel hetzelfde.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
en het blijkt dat op corners en vrije trappen trainen z'n vruchten afwerpt, tenminste dat stelde Pieter Zwart, ze scoren er veel uit schijnt.
Heb jij er een beetje vertrouwen in, winst in de finale?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:12 schreef fetX het volgende:
Allemaal goed en wel. Vanmiddag hopelijk de 3e plek veilig stellen en dan in alle rust naar de Europese finale. Gok dat Slot daar ook wel op gaat hameren.
interesse daar vandaan is wel nodig om die prijs omhoog te krijgenquote:Op zondag 8 mei 2022 12:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk met zijn drive en verdedigende kwaliteiten dat hij juist in de Premier League past.
Malacia is gewoon weer zo'n Nederlands backie die daar na een paar weken op de bank zit en blijft. Maar je moet het geld wel pakken.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
interesse daar vandaan is wel nodig om die prijs omhoog te krijgen
Ik heb er (als het gaat om kwaliteit) wel wat meer vertrouwen in dan tegen Marseille alleen Mourinho zit me niet lekkerquote:Op zondag 8 mei 2022 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb jij er een beetje vertrouwen in, winst in de finale?
Zou echt heel triest zijn als dat nodig is.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:12 schreef fetX het volgende:
Allemaal goed en wel. Vanmiddag hopelijk de 3e plek veilig stellen en dan in alle rust naar de Europese finale. Gok dat Slot daar ook wel op gaat hameren.
Als hij naar Man U gaat zit die kans er natuurlijk wel in. Zou het wel zonde vinden want het is een goede speler waar het NL Elftal in de toekomst nog best wat aan kan hebben.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Malacia is gewoon weer zo'n Nederlands backie die daar na een paar weken op de bank zit en blijft. Maar je moet het geld wel pakken.
daarom denk ik ook dat Italie geschikter is voor hem, daar zou hij bij een top 4 club mee kunnenquote:Op zondag 8 mei 2022 12:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Malacia is gewoon weer zo'n Nederlands backie die daar na een paar weken op de bank zit en blijft. Maar je moet het geld wel pakken.
En hij moet zelf ook weg willen, hij zit nu bij de NL selectie, dat kan hij bij een nieuwe club vergooien, het is uiteindelijk maar een paar maanden tot het WKquote:Op zondag 8 mei 2022 12:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij naar Man U gaat zit die kans er natuurlijk wel in. Zou het wel zonde vinden want het is een goede speler waar het NL Elftal in de toekomst nog best wat aan kan hebben.
Ik ben iets positiever en probeer het verhaal van Mourinho wat te nuanceren. Pieter Zwart had daar gisteren in zijn podcast ook nog wel een aardige analyse over. United in 2017 was een veel grotere club dan Roma nu in feite is. United had die zomer daarvoor voor 105 miljoen Pogba gekocht.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er (als het gaat om kwaliteit) wel wat meer vertrouwen in dan tegen Marseille alleen Mourinho zit me niet lekker
Nederlandse spelers hebben sowieso enorm veel moeite om in het buitenland mee te komen. En backs hebben we al 20 jaar op de hypetrain gezet in Nederland en vallen uiteindelijk vrijwel altijd tegen. (Drenthe, Tete, Van der Wiel, Van Rhijn, in mindere mate ook Karsdorp.)quote:Op zondag 8 mei 2022 12:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij naar Man U gaat zit die kans er natuurlijk wel in. Zou het wel zonde vinden want het is een goede speler waar het NL Elftal in de toekomst nog best wat aan kan hebben.
Als je blind bent kan je dus ook last krijgen van traangasquote:
PSV thuis is eigenlijk altijd een zekerheidje.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:24 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon erop knallen vanmiddag tegen PSV, een thuiswinst in een topduel is altijd een prioriteit vind ik
vandaag nietquote:Op zondag 8 mei 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV thuis is eigenlijk altijd een zekerheidje.
Ik denk het ook niet, maar ik hoop het wel!quote:
Mja, Roma haalde ook gewoon voor 120+ miljoen spelers afgelopen zomerquote:Op zondag 8 mei 2022 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben iets positiever en probeer het verhaal van Mourinho wat te nuanceren. Pieter Zwart had daar gisteren in zijn podcast ook nog wel een aardige analyse over. United in 2017 was een veel grotere club dan Roma nu in feite is. United had die zomer daarvoor voor 105 miljoen Pogba gekocht.
Niet zo'n wonder dat United toen van dat relatief matige Ajax won.
United is een internationale topclub, Roma wordt groter gemaakt dan het is. Het is een Italiaanse subtopper die je op geen enkele manier mag vergelijken met de topclubs Juve, Inter en AC Milan. Het FC Twente van Italië.
It’s not happening! 🥇quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Zou een goede naam zijn als Sinisterra en Senesi samen een patatzaak hadden : Cafetaria Senistera .quote:Op zondag 8 mei 2022 12:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Denk het niet
Feyenoord moet juist de aanval zoeken met Senistera en Nelson
Het is maar 1 wedstrijd
alles of niets
als je gaat verdedigen ga je wachten op het doelpunt van roma
gewoon net als tegen mars beginnen volop de aanval en jagen
0 Europese prijzen en de laatste 40 jaar maar 1 landstitel. En Twente is natuurlijk de 4e club van Nederland traditiegetrouw.quote:
Alleen heb je 0,0 aan die historie in een finale met spelers die die historie niet hebben meegemaakt..quote:Op zondag 8 mei 2022 13:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
0 Europese prijzen en de laatste 40 jaar maar 1 landstitel. En Twente is natuurlijk de 4e club van Nederland traditiegetrouw.
Roma heeft misschien een paar bekers meer, maar Roma mag je toch echt geen Italiaanse topclub noemen. Daarvoor lopen ze mijlenver achter, zelfs nog achter clubs als Lazio.
dit is echt knapquote:Op zondag 8 mei 2022 13:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
0 Europese prijzen en de laatste 40 jaar maar 1 landstitel. En Twente is natuurlijk de 4e club van Nederland traditiegetrouw.
Roma heeft misschien een paar bekers meer, maar Roma mag je toch echt geen Italiaanse topclub noemen. Daarvoor lopen ze mijlenver achter, zelfs nog achter clubs als Lazio.
Dat is waar. Maar ook dit jaar sla ik Roma niet al te hoog aan. Vooral door die 6-1 tegen Bodo en de matige potjes tegen Vitesse.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen heb je 0,0 aan die historie in een finale met spelers die die historie niet hebben meegemaakt..
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Neequote:Op zondag 8 mei 2022 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het quoten van die Pietje ellende en gezwam.
Bedankt.
Eens. Eerst die derde plek binnenhalen.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zullen we het pas over de finale hebben als we definitief (makkelijk) derde zijn?
Vond het sowieso al bijzonder dat er in de media maar vanuit werd gegaan dat als Ajax contact zou opnemen hij op z'n blote knietjes naar Amsterdam zou kruipen. Denk niet dat hij zelf geïnteresseerd was om te gaan op dit moment en hij "gewoon" nee gezegd zou hebben. Of is dat meer mijn hoop?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Gewoon winnen, PSV speelt zo te zien ook helemaal nergens meer om.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfde opstelling als donderdag. Hopen op dat puntje, dan kan je komende twee wedstrijden wat rouleren.
Je had een minuut moeten wachten.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon winnen, PSV speelt zo te zien ook helemaal nergens meer om.
3 punten en nog voor plek 2 gaan tochquote:Op zondag 8 mei 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfde opstelling als donderdag. Hopen op dat puntje, dan kan je komende twee wedstrijden wat rouleren.
Lijkt me niet.quote:
Bij een gelijkspelletje in de slotfase mogen beide ploegen lekker vol in de aanval gaan wmb.quote:
Want?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Ik vind het altijd raar om te hopen op een verlies. Maar in dit geval zou het misschien iets minder erg zijn dan normaal.quote:
Mwa bij een verlies van Ajax wel. Maar nu heb ik het idee dat ze hem alsnog wel binnenslepen.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar om te hopen op een verlies. Maar in dit geval zou het misschien iets minder erg zijn dan normaal.
Heb je al een seizoenkaart besteld ?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef Tarado het volgende:
2 keer binnen een week voor Feyenoord zijn, dat overkomt me niet zo vaak
Liever een makkelijke overwinning, die niet teveel energie kostquote:Op zondag 8 mei 2022 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon lekker gelijk spelen. Niet meer die zinloze hoop op plek 2 en plek 3 is binnen. En dan gewoon lekker rouleren de laatste 2 potjes.
En dan lekket naar Tiiirraaanaaa
Dan mag je PSV opdoeken als club.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever een makkelijke overwinning, die niet teveel energie kost
Je weet het nooit.quote:
Graagquote:Op zondag 8 mei 2022 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan mag je PSV opdoeken als club.
We gaan het zienquote:Al hebben ze nu een knudde defensie staan natuurlijk.
Je bent van harte welkom in ieder gevalquote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef Tarado het volgende:
2 keer binnen een week voor Feyenoord zijn, dat overkomt me niet zo vaak
Wisselen die gozer, 100% verantwoordelijk hiervoorquote:Op zondag 8 mei 2022 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kokcu zit met zn hoofd in Italie.
Zag er raar uit inddquote:Op zondag 8 mei 2022 17:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahaha Marciano. Hoe staat die man opgesteld?
Nee kan hier niet boos om zijn. Misschien dat de KNVB er eens goed aan doet om het eind van het seizoen niet zo propvol in te plannen zodat er enige schuifruimte is.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:04 schreef Pistolero het volgende:
Spelers zijn mentaal en fysiek volkomen gesloopt, de helft kan nu al niet meer op zijn benen staan.
Wat hadden we eigenlijk verwacht met zijn allen?
Spelen voor verlies is iets waar alleen losers blij mee zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
Dit wordt niks inderdaad, ook geen verrassing.
Maar mensen die hier blij mee zijn
Ja dit speelschema werkt niet echt in het voordeel van Feyenoord. En de extreem kleine kern en het gesprek aan wisselen van Slot ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee kan hier niet boos om zijn. Misschien dat de KNVB er eens goed aan doet om het eind van het seizoen niet zo propvol in te plannen zodat er enige schuifruimte is.
Je hebt er ook geen reet aan. Kans is nu groot dat Ajax met 1 of 2 puntjes verschil kampioen wordt. Extra zuur dat het zo nipt is.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
Dit wordt niks inderdaad, ook geen verrassing.
Maar mensen die hier blij mee zijn
Jens had dit gekund.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
feyenoord moet helemaal niets in de wedstrijd
psv moet
na donderdag is deze wedstrijd logisch
het is gwoon teveel voor deze spelers
Dit is het Feyenoordtopic. Lekker boeiend wat Ajax doet.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt er ook geen reet aan. Kans is nu groot dat Ajax met 1 of 2 puntjes verschil kampioen wordt. Extra zuur dat het zo nipt is.
Toch zie ik ze liever winnen, Klaas.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
feyenoord moet helemaal niets in de wedstrijd
psv moet
na donderdag is deze wedstrijd logisch
het is gwoon teveel voor deze spelers
Echt he, wat interesseert mij dat nuquote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoordtopic. Lekker boeiend wat Ajax doet.
Hendrix en Linssen opstellen had het natuurlijk allemaal niet beter gemaakt, het is door die kleine kern dat we het zo goed doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja dit speelschema werkt niet echt in het voordeel van Feyenoord. En de extreem kleine kern en het gesprek aan wisselen van Slot ook niet.
3e plek is echt nog lang niet binnen, zou typisch Feyenoord zijn om dat nog weg te choken.
Storm is mss gaan liggen, Feyenoord is helaas niet beter gaan spelen vooralsnogquote:Op zondag 8 mei 2022 17:12 schreef bbuddybb het volgende:
Er is nog niet zo heel veel aan de hand, gozertjes.
0-1 is te doen.
De storm van PSV is inmiddels ook een beetje gaan liggen.
Maar goed, het zou wel fijn zijn als Senesi & co de bal niet zo gemakkelijk zouden inleveren.
Hendrix speelt onmogelijk slechter d!n onze Turkse vriend op dit momentquote:Op zondag 8 mei 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hendrix en Linssen opstellen had het natuurlijk allemaal niet beter gemaakt, het is door die kleine kern dat we het zo goed doen.
3e plek gaan we niet meer wegchoken hoor. Lijkt mij al niet zo’n grote kans dat woensdag wij verliezen en Twente wint, laat staan dat we een beslissend thuisduel verliezen.
Mede dankzij Dessers staat Feyenoord in de CL finale, 10+ goalsquote:Op zondag 8 mei 2022 17:18 schreef Wicky15 het volgende:
Niet dat zij er nu veel aan kunnen doen maar ik wil nog eens melden dat ik Dessers en Til volgend seizoen absoluut niet in een Feyenoord shirt hoef te zien.
Dat deed die wedstrijd toen volgens mij ook niet. Al weet ik het niet meer helemaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ach ja, je wint eerder met 0-4 van PSV. Dit doet totaal geen recht aan de verhoudingen.
Huh? Je wordt vanaf minuut 1 helemaal weggespeeld joh.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ach ja, je wint eerder met 0-4 van PSV. Dit doet totaal geen recht aan de verhoudingen.
Oh ja zeker, paar gratis doelpuntjes. Je denkt toch niet dat hij dat volgend seizoen nog eens gaat presteren?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mede dankzij Dessers staat Feyenoord in de CL finale, 10+ goals
Doe normaal joh, je haalt na wekenlang een loodzwaar dubbel programma de finale van een Europees toernooi en twee dagen later moet je tegen een vlijmscherp PSV wat vol voor de titel gaat nog. Das gewoon niet te doen.quote:
Nee, maar dan nog mogen de spelers wel wat meer inzet tonen en proberen hun normale niveau te halen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounounounou
We spelen niet tegen FC Emmen na een zware Europese uitwedstrijd.
Ziet er vermoeid uit, net als een paar anderenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef bbuddybb het volgende:
Doe Til maar eruit halen, want die doet niets meer.
Als Til niet hard werkt heb je er geen kut aan.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef bbuddybb het volgende:
Doe Til maar eruit halen, want die doet niets meer.
Dat doen ze ook wel maar het lukt gewoon even niet. Zeker niet tegen dit PSV wat gewoon heel goed speelt.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog mogen de spelers wel wat meer inzet tonen en proberen hun normale niveau te halen.
Realistisch punt maar het is gewoon zo nep dat alle basis dingen gewoon fout gaan. Passes zijn vooral heel slecht.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe normaal joh, je haalt na wekenlang een loodzwaar dubbel programma de finale van een Europees toernooi en twee dagen later moet je tegen een vlijmscherp PSV wat vol voor de titel gaat nog. Das gewoon niet te doen.
Kokcu, Til en Sini zijn rijp voor een wissel. Om nog maar te zwijgen over Aursnes en Dessers.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ziet er vermoeid uit, net als een paar anderen
Dat wordt niet twijfelachtig.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:24 schreef Pistolero het volgende:
Sowieso had je deze wedstrijd eigenlijk al op voorhand als verloren moeten beschouwen. Na zo'n zware Europese wedstrijd en bijbehorende euforie had je deze wedstrijd 100x kunnen spelen, en je had hem ook 100x verloren. Dit had iedereen van te voren toch wel kunnen zien aankomen?
Had lekker alle belangrijke spelers rust gegeven en met het B-elftal en de jeugd gespeeld. Nu blijven de basisspelers ook volkomen uitgeput voor de wedstrijd tegen GAE en Twente en wordt die 3e plek nog twijfelachtig.
Als Trauner al over de bal heen gaat trappen is het echt op hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef leeroy het volgende:
[..]
Realistisch punt maar het is gewoon zo nep dat alle basis dingen gewoon fout gaan. Passes zijn vooral heel slecht.
Eigenlijk te bezopen voor woorden dat de KNVB deze wedstrijd überhaupt door heeft laten gaan...quote:Op zondag 8 mei 2022 17:24 schreef Pistolero het volgende:
Sowieso had je deze wedstrijd eigenlijk al op voorhand als verloren moeten beschouwen. Na zo'n zware Europese wedstrijd en bijbehorende euforie had je deze wedstrijd 100x kunnen spelen, en je had hem ook 100x verloren. Dit had iedereen van te voren toch wel kunnen zien aankomen?
Niet echt.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eigenlijk te bezopen voor woorden dat de KNVB deze wedstrijd überhaupt door heeft laten gaan...
Ja klopt, die moeten ook eens kappen met het hele schema volbouwen op het einde van het seizoen. Het is niet voor het eerst dat een Nederlandse club ver komt de afgelopen jaren.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eigenlijk te bezopen voor woorden dat de KNVB deze wedstrijd überhaupt door heeft laten gaan...
Zo gek is dat niet. PSV moest zelfs de bekerfinale spelen na een zware Europese wedstrijd. Normaal is deze laatste week van het seizoen ook wel een veilig moment om nog een keer een dubbel programma te doen. Maar er was daardoor geen ruimte meer om de wedstrijd tegen Fortuna of PSV te verplaatsen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mwah met Ajax liep het enkele seizoenen geleden ook al in de soep waardoor een complete speelronde verplaatst moest worden. Dit is gewoon te voorkomen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. PSV moest zelfs de bekerfinale spelen na een zware Europese wedstrijd. Normaal is deze laatste week van het seizoen ook wel een veilig moment om nog een keer een dubbel programma te doen. Maar er was daardoor geen ruimte meer om de wedstrijd tegen Fortuna of PSV te verplaatsen.
Verstandige keuze gezien het niveau in de linie achter hem.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:36 schreef H.FR het volgende:
Als Dessers geen zin had in druk zetten had hij dat beter voor de wedstrijd even kunnen melden.
Die zijn inderdaad ook dramatisch. Je zou verwachten dat Kokcu juist op knapt nu hij weer normaal mag eten, dit niveau slaat nergens op.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verstandige keuze gezien het niveau in de linie achter hem.
Het ligt allemaal aan de Ramadan.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad ook dramatisch. Je zou verwachten dat Kokcu juist op knapt nu hij weer normaal mag eten, dit niveau slaat nergens op.
Wat een onzin, hij speelde gewoon prima de laatste weken.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad ook dramatisch. Je zou verwachten dat Kokcu juist op knapt nu hij weer normaal mag eten, dit niveau slaat nergens op.
Zo raar is daf niveau niet. Voor psv is dit de wedstrijd van het jaar, winnen om nog kampioen te kunnen worden. Voor Feyenoord is dit een zondag middag potje op 90%. En tegen een gelijkwaardige tegenstander krijg je dan ditquote:Op zondag 8 mei 2022 17:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Stapje naar links en Gakpo legt hem vol in de andere hoek.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:42 schreef Haringkop het volgende:
Ofir dekte zn korte hoek ook wel lekker bij die 1-0..
Als ik zo om me heen rondvraag hadden de supporters ook wel gehoopt op een gelijkspel, want thuis verliezen in de kuip tegen psv wil je ook niet voor je publiek.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de euforie van Donderdag hoopte ik dat we gingen laten zien echt goed te zijn door met 3-0 te winnen. Gelijktijdig verwachte ik een gelijkspel was ik tevreden mee hopelijk klappen we tweede helft erop.
Mwah, de lange hoek is altijd wel lastiger..quote:Op zondag 8 mei 2022 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stapje naar links en Gakpo legt hem vol in de andere hoek.
Had niks uitgemaakt dus.
Psv is normaal ook extra leuk vanwege dat jank publiek en spelers achteraf.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen rondvraag hadden de supporters ook wel gehoopt op een gelijkspel, want thuis verliezen in de kuip tegen psv wil je ook niet voor je publiek.
Ja, dat zeg ik inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de Ramadan.
Afschaffen
Ik hoor dat hier ook wel, maar ik vind dat een beetje triest. Je moet gewoon altijd willen winnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen rondvraag hadden de supporters ook wel gehoopt op een gelijkspel, want thuis verliezen in de kuip tegen psv wil je ook niet voor je publiek.
PSV was nu ook wel de slechtst mogelijke tegenstander.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik betrap mezelf er wel op dat ik er vrij onverschillig naar zit te kijken en ik ondanks dat ik in het stadion zit meer in de thuis-op-de-bank-modus zit.
Hoe is de sfeer daar? In de KOLKENDE kuipquote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik betrap mezelf er wel op dat ik er vrij onverschillig naar zit te kijken en ik ondanks dat ik in het stadion zit meer in de thuis-op-de-bank-modus zit.
Idem.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Kokcu is gewoon op, die heeft met pijn en moeite de kleedkamer gehaald donderdag.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik inderdaad![]()
Maar goed, als iemand een redelijk niveau kan brengen in een vastentijd, dan zou je verwachten dat het niveau stijgt als je weer een optimaal eetpatroon aan kan houden.
Ow, ik slaap half.quote:
Daarom heb je ook gewoon een goede spits nodig. Alleen leunen op Sinisterra (of volgend seizoen iemand anders) kan niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het scorende vermogen is ineens ook helemaal weg. Het is te hopen dat er de komende 2 potjes wel flink gescoord wordt, anders is dat nog wel een dingetje in aanloop naar die finale.
God wat praat die gozer weer poep zeg.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Daarom heb je ook gewoon een goede spits nodig. Alleen leunen op Sinisterra (of volgend seizoen iemand anders) kan niet.
Ja je gaat toch weer twijfelen over Dessers op een dag als vandaag. Wat een gerommel allemaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Daarom heb je ook gewoon een goede spits nodig. Alleen leunen op Sinisterra (of volgend seizoen iemand anders) kan niet.
Idd, is er gewoon nooit geweest... Zoveel kansen als Feyenoord nodig heeft om te scorenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
God wat praat die gozer weer poep zeg.
Feyenoord scoort dalijk 2 wedstrijden niet.
HeT ScOreND VeRMogEN iS hElEMAaL WeG.
Dessers...quote:Op zondag 8 mei 2022 18:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, is er gewoon nooit geweest... Zoveel kansen als Feyenoord nodig heeft om te scorenIn mijn beleving iig.
Vandaag is daar niet exemplarisch, overigens.
Dessers moet gewoon stiften.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben wel kansen de tweede helft hoor, pfoe.
Stuk leuker om naar te kijken ook.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben wel kansen de tweede helft hoor, pfoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |