Mede dankzij Dessers staat Feyenoord in de CL finale, 10+ goalsquote:Op zondag 8 mei 2022 17:18 schreef Wicky15 het volgende:
Niet dat zij er nu veel aan kunnen doen maar ik wil nog eens melden dat ik Dessers en Til volgend seizoen absoluut niet in een Feyenoord shirt hoef te zien.
Dat deed die wedstrijd toen volgens mij ook niet. Al weet ik het niet meer helemaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ach ja, je wint eerder met 0-4 van PSV. Dit doet totaal geen recht aan de verhoudingen.
Huh? Je wordt vanaf minuut 1 helemaal weggespeeld joh.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ach ja, je wint eerder met 0-4 van PSV. Dit doet totaal geen recht aan de verhoudingen.
Oh ja zeker, paar gratis doelpuntjes. Je denkt toch niet dat hij dat volgend seizoen nog eens gaat presteren?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mede dankzij Dessers staat Feyenoord in de CL finale, 10+ goals
Doe normaal joh, je haalt na wekenlang een loodzwaar dubbel programma de finale van een Europees toernooi en twee dagen later moet je tegen een vlijmscherp PSV wat vol voor de titel gaat nog. Das gewoon niet te doen.quote:
Nee, maar dan nog mogen de spelers wel wat meer inzet tonen en proberen hun normale niveau te halen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounounounou
We spelen niet tegen FC Emmen na een zware Europese uitwedstrijd.
Ziet er vermoeid uit, net als een paar anderenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef bbuddybb het volgende:
Doe Til maar eruit halen, want die doet niets meer.
Als Til niet hard werkt heb je er geen kut aan.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef bbuddybb het volgende:
Doe Til maar eruit halen, want die doet niets meer.
Dat doen ze ook wel maar het lukt gewoon even niet. Zeker niet tegen dit PSV wat gewoon heel goed speelt.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog mogen de spelers wel wat meer inzet tonen en proberen hun normale niveau te halen.
Realistisch punt maar het is gewoon zo nep dat alle basis dingen gewoon fout gaan. Passes zijn vooral heel slecht.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe normaal joh, je haalt na wekenlang een loodzwaar dubbel programma de finale van een Europees toernooi en twee dagen later moet je tegen een vlijmscherp PSV wat vol voor de titel gaat nog. Das gewoon niet te doen.
Kokcu, Til en Sini zijn rijp voor een wissel. Om nog maar te zwijgen over Aursnes en Dessers.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ziet er vermoeid uit, net als een paar anderen
Dat wordt niet twijfelachtig.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:24 schreef Pistolero het volgende:
Sowieso had je deze wedstrijd eigenlijk al op voorhand als verloren moeten beschouwen. Na zo'n zware Europese wedstrijd en bijbehorende euforie had je deze wedstrijd 100x kunnen spelen, en je had hem ook 100x verloren. Dit had iedereen van te voren toch wel kunnen zien aankomen?
Had lekker alle belangrijke spelers rust gegeven en met het B-elftal en de jeugd gespeeld. Nu blijven de basisspelers ook volkomen uitgeput voor de wedstrijd tegen GAE en Twente en wordt die 3e plek nog twijfelachtig.
Als Trauner al over de bal heen gaat trappen is het echt op hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef leeroy het volgende:
[..]
Realistisch punt maar het is gewoon zo nep dat alle basis dingen gewoon fout gaan. Passes zijn vooral heel slecht.
Eigenlijk te bezopen voor woorden dat de KNVB deze wedstrijd überhaupt door heeft laten gaan...quote:Op zondag 8 mei 2022 17:24 schreef Pistolero het volgende:
Sowieso had je deze wedstrijd eigenlijk al op voorhand als verloren moeten beschouwen. Na zo'n zware Europese wedstrijd en bijbehorende euforie had je deze wedstrijd 100x kunnen spelen, en je had hem ook 100x verloren. Dit had iedereen van te voren toch wel kunnen zien aankomen?
Niet echt.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eigenlijk te bezopen voor woorden dat de KNVB deze wedstrijd überhaupt door heeft laten gaan...
Ja klopt, die moeten ook eens kappen met het hele schema volbouwen op het einde van het seizoen. Het is niet voor het eerst dat een Nederlandse club ver komt de afgelopen jaren.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eigenlijk te bezopen voor woorden dat de KNVB deze wedstrijd überhaupt door heeft laten gaan...
Zo gek is dat niet. PSV moest zelfs de bekerfinale spelen na een zware Europese wedstrijd. Normaal is deze laatste week van het seizoen ook wel een veilig moment om nog een keer een dubbel programma te doen. Maar er was daardoor geen ruimte meer om de wedstrijd tegen Fortuna of PSV te verplaatsen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mwah met Ajax liep het enkele seizoenen geleden ook al in de soep waardoor een complete speelronde verplaatst moest worden. Dit is gewoon te voorkomen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. PSV moest zelfs de bekerfinale spelen na een zware Europese wedstrijd. Normaal is deze laatste week van het seizoen ook wel een veilig moment om nog een keer een dubbel programma te doen. Maar er was daardoor geen ruimte meer om de wedstrijd tegen Fortuna of PSV te verplaatsen.
Verstandige keuze gezien het niveau in de linie achter hem.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:36 schreef H.FR het volgende:
Als Dessers geen zin had in druk zetten had hij dat beter voor de wedstrijd even kunnen melden.
Die zijn inderdaad ook dramatisch. Je zou verwachten dat Kokcu juist op knapt nu hij weer normaal mag eten, dit niveau slaat nergens op.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verstandige keuze gezien het niveau in de linie achter hem.
Het ligt allemaal aan de Ramadan.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad ook dramatisch. Je zou verwachten dat Kokcu juist op knapt nu hij weer normaal mag eten, dit niveau slaat nergens op.
Wat een onzin, hij speelde gewoon prima de laatste weken.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad ook dramatisch. Je zou verwachten dat Kokcu juist op knapt nu hij weer normaal mag eten, dit niveau slaat nergens op.
Zo raar is daf niveau niet. Voor psv is dit de wedstrijd van het jaar, winnen om nog kampioen te kunnen worden. Voor Feyenoord is dit een zondag middag potje op 90%. En tegen een gelijkwaardige tegenstander krijg je dan ditquote:Op zondag 8 mei 2022 17:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Stapje naar links en Gakpo legt hem vol in de andere hoek.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:42 schreef Haringkop het volgende:
Ofir dekte zn korte hoek ook wel lekker bij die 1-0..
Als ik zo om me heen rondvraag hadden de supporters ook wel gehoopt op een gelijkspel, want thuis verliezen in de kuip tegen psv wil je ook niet voor je publiek.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de euforie van Donderdag hoopte ik dat we gingen laten zien echt goed te zijn door met 3-0 te winnen. Gelijktijdig verwachte ik een gelijkspel was ik tevreden mee hopelijk klappen we tweede helft erop.
Mwah, de lange hoek is altijd wel lastiger..quote:Op zondag 8 mei 2022 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stapje naar links en Gakpo legt hem vol in de andere hoek.
Had niks uitgemaakt dus.
Psv is normaal ook extra leuk vanwege dat jank publiek en spelers achteraf.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen rondvraag hadden de supporters ook wel gehoopt op een gelijkspel, want thuis verliezen in de kuip tegen psv wil je ook niet voor je publiek.
Ja, dat zeg ik inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de Ramadan.
Afschaffen
Ik hoor dat hier ook wel, maar ik vind dat een beetje triest. Je moet gewoon altijd willen winnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen rondvraag hadden de supporters ook wel gehoopt op een gelijkspel, want thuis verliezen in de kuip tegen psv wil je ook niet voor je publiek.
PSV was nu ook wel de slechtst mogelijke tegenstander.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik betrap mezelf er wel op dat ik er vrij onverschillig naar zit te kijken en ik ondanks dat ik in het stadion zit meer in de thuis-op-de-bank-modus zit.
Hoe is de sfeer daar? In de KOLKENDE kuipquote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik betrap mezelf er wel op dat ik er vrij onverschillig naar zit te kijken en ik ondanks dat ik in het stadion zit meer in de thuis-op-de-bank-modus zit.
Idem.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Kokcu is gewoon op, die heeft met pijn en moeite de kleedkamer gehaald donderdag.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik inderdaad![]()
Maar goed, als iemand een redelijk niveau kan brengen in een vastentijd, dan zou je verwachten dat het niveau stijgt als je weer een optimaal eetpatroon aan kan houden.
Ow, ik slaap half.quote:
Daarom heb je ook gewoon een goede spits nodig. Alleen leunen op Sinisterra (of volgend seizoen iemand anders) kan niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het scorende vermogen is ineens ook helemaal weg. Het is te hopen dat er de komende 2 potjes wel flink gescoord wordt, anders is dat nog wel een dingetje in aanloop naar die finale.
God wat praat die gozer weer poep zeg.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Daarom heb je ook gewoon een goede spits nodig. Alleen leunen op Sinisterra (of volgend seizoen iemand anders) kan niet.
Ja je gaat toch weer twijfelen over Dessers op een dag als vandaag. Wat een gerommel allemaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Daarom heb je ook gewoon een goede spits nodig. Alleen leunen op Sinisterra (of volgend seizoen iemand anders) kan niet.
Idd, is er gewoon nooit geweest... Zoveel kansen als Feyenoord nodig heeft om te scorenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
God wat praat die gozer weer poep zeg.
Feyenoord scoort dalijk 2 wedstrijden niet.
HeT ScOreND VeRMogEN iS hElEMAaL WeG.
Dessers...quote:Op zondag 8 mei 2022 18:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, is er gewoon nooit geweest... Zoveel kansen als Feyenoord nodig heeft om te scorenIn mijn beleving iig.
Vandaag is daar niet exemplarisch, overigens.
Dessers moet gewoon stiften.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben wel kansen de tweede helft hoor, pfoe.
Stuk leuker om naar te kijken ook.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben wel kansen de tweede helft hoor, pfoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |