Mede dankzij Dessers staat Feyenoord in de CL finale, 10+ goalsquote:Op zondag 8 mei 2022 17:18 schreef Wicky15 het volgende:
Niet dat zij er nu veel aan kunnen doen maar ik wil nog eens melden dat ik Dessers en Til volgend seizoen absoluut niet in een Feyenoord shirt hoef te zien.
Dat deed die wedstrijd toen volgens mij ook niet. Al weet ik het niet meer helemaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ach ja, je wint eerder met 0-4 van PSV. Dit doet totaal geen recht aan de verhoudingen.
Huh? Je wordt vanaf minuut 1 helemaal weggespeeld joh.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ach ja, je wint eerder met 0-4 van PSV. Dit doet totaal geen recht aan de verhoudingen.
Oh ja zeker, paar gratis doelpuntjes. Je denkt toch niet dat hij dat volgend seizoen nog eens gaat presteren?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mede dankzij Dessers staat Feyenoord in de CL finale, 10+ goals
Doe normaal joh, je haalt na wekenlang een loodzwaar dubbel programma de finale van een Europees toernooi en twee dagen later moet je tegen een vlijmscherp PSV wat vol voor de titel gaat nog. Das gewoon niet te doen.quote:
Nee, maar dan nog mogen de spelers wel wat meer inzet tonen en proberen hun normale niveau te halen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounounounou
We spelen niet tegen FC Emmen na een zware Europese uitwedstrijd.
Ziet er vermoeid uit, net als een paar anderenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef bbuddybb het volgende:
Doe Til maar eruit halen, want die doet niets meer.
Als Til niet hard werkt heb je er geen kut aan.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef bbuddybb het volgende:
Doe Til maar eruit halen, want die doet niets meer.
Dat doen ze ook wel maar het lukt gewoon even niet. Zeker niet tegen dit PSV wat gewoon heel goed speelt.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog mogen de spelers wel wat meer inzet tonen en proberen hun normale niveau te halen.
Realistisch punt maar het is gewoon zo nep dat alle basis dingen gewoon fout gaan. Passes zijn vooral heel slecht.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe normaal joh, je haalt na wekenlang een loodzwaar dubbel programma de finale van een Europees toernooi en twee dagen later moet je tegen een vlijmscherp PSV wat vol voor de titel gaat nog. Das gewoon niet te doen.
Kokcu, Til en Sini zijn rijp voor een wissel. Om nog maar te zwijgen over Aursnes en Dessers.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ziet er vermoeid uit, net als een paar anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |