Mwah, de lange hoek is altijd wel lastiger..quote:Op zondag 8 mei 2022 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stapje naar links en Gakpo legt hem vol in de andere hoek.
Had niks uitgemaakt dus.
Psv is normaal ook extra leuk vanwege dat jank publiek en spelers achteraf.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen rondvraag hadden de supporters ook wel gehoopt op een gelijkspel, want thuis verliezen in de kuip tegen psv wil je ook niet voor je publiek.
Ja, dat zeg ik inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan de Ramadan.
Afschaffen
Ik hoor dat hier ook wel, maar ik vind dat een beetje triest. Je moet gewoon altijd willen winnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen rondvraag hadden de supporters ook wel gehoopt op een gelijkspel, want thuis verliezen in de kuip tegen psv wil je ook niet voor je publiek.
PSV was nu ook wel de slechtst mogelijke tegenstander.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik betrap mezelf er wel op dat ik er vrij onverschillig naar zit te kijken en ik ondanks dat ik in het stadion zit meer in de thuis-op-de-bank-modus zit.
Hoe is de sfeer daar? In de KOLKENDE kuipquote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik betrap mezelf er wel op dat ik er vrij onverschillig naar zit te kijken en ik ondanks dat ik in het stadion zit meer in de thuis-op-de-bank-modus zit.
Idem.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Kokcu is gewoon op, die heeft met pijn en moeite de kleedkamer gehaald donderdag.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik inderdaad![]()
Maar goed, als iemand een redelijk niveau kan brengen in een vastentijd, dan zou je verwachten dat het niveau stijgt als je weer een optimaal eetpatroon aan kan houden.
Ow, ik slaap half.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |