Klopt wel ja maar de 2e plek hebben we al veel eerder laten liggen.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je wint zit plek 2 er nog in ook al is de kans klein
uiteraard maar je bent nu toch een beetje in de winning mood en je weet nooit in wat voor stemming zij belanden als ze opeens weer moetenquote:Op zondag 8 mei 2022 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel ja maar de 2e plek hebben we al veel eerder laten liggen.
Mwah, van PEC of NEC winnen ze echt wel denk ik. Maar een beetje druk houden op PSV is niet verkeerd.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar je bent nu toch een beetje in de winning mood en je weet nooit in wat voor stemming zij belanden als ze opeens weer moeten
Wel echt zonde, op basis van het vertoonde spel dit jaar verdient PSV het nauwelijks. Niet dat het luid bejubelde voorronde CL-ticket vaak wat oplevert maar met Slot had ik het nog maar moeten zien.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel ja maar de 2e plek hebben we al veel eerder laten liggen.
Zeker, maar tegen PEC en NEC zie ik PSV niet 0 punten halen. Tweede plek zat er achteraf gezien wel in dit jaar, maar nu lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar je bent nu toch een beetje in de winning mood en je weet nooit in wat voor stemming zij belanden als ze opeens weer moeten
Denk je daar ook zo over als Ruud straks toch op wonderbaarlijke wijze dat groepsfase ticket binnenhaalt?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar tegen PEC en NEC zie ik PSV niet 0 punten halen. Tweede plek zat er achteraf gezien wel in dit jaar, maar nu lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
En van tevoren plek 3 had ik eerlijk gezegd ook wel voor getekend. Hoe het seizoen is gelopen, met name Europees, had ik echt totaal niet gedacht.
Ja hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk je daar ook zo over als Ruud straks toch op wonderbaarlijke wijze dat groepsfase ticket binnenhaalt?
Europese finale en makkelijk derdequote:Op zondag 8 mei 2022 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar tegen PEC en NEC zie ik PSV niet 0 punten halen. Tweede plek zat er achteraf gezien wel in dit jaar, maar nu lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
En van tevoren plek 3 had ik eerlijk gezegd ook wel voor getekend. Hoe het seizoen is gelopen, met name Europees, had ik echt totaal niet gedacht.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar er zal bij PSV wel flink wat moeten gebeuren, want met dit elftal gaan ze dat niet redden.
de hele top 3 wordt flink verbouwd waarschijnlijk, die voorrondes zijn funest als je er nieuwe dingen in wil slijpen want daar is gewoon geen tijd voorquote:Op zondag 8 mei 2022 11:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar er zal bij PSV wel flink wat moeten gebeuren, want met dit elftal gaan ze dat niet redden.
en leuk voetbal, dat is toch ook wel een plusquote:Op zondag 8 mei 2022 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Europese finale en makkelijk derde
Kon slechter
Toch wordt er altijd feest gevierd door de club die het voorronde CL ticket binnenhaalt.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
de hele top 3 wordt flink verbouwd waarschijnlijk, die voorrondes zijn funest als je er nieuwe dingen in wil slijpen want daar is gewoon geen tijd voor
Dat ook ja, leuk voetbal en een erg sympathiek team op en buiten het veld. Het kan dus wel @tenhagquote:Op zondag 8 mei 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
en leuk voetbal, dat is toch ook wel een plus
Vooral dit ja. Samen met ontwikkeling (en dus ook de waarde) van spelers.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het één heeft vaak met het ander te maken. Baggervoetbal leidt meest niet tot prijzen.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, maar je weet het nooit als ze met een flinke zak geld komen. Al denk ik dat Arnesen ten alle tijden nee had verkocht, zeker omdat het geld toch wel binnen gaat komen deze zomer.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:50 schreef Pedroso het volgende:
Had iemand verwacht dan dat Slot naar Ajax zou gaan ?
Toptrainer en zou hem graag bij Ajax zien maar hij zou wel erg zijn geloofwaardigheid verliezen om nu over te stappen naar Ajax. Bovendien lijkt het me voor zijn veiligheid ook niet erg verstandig.
hij zit nog niet bij ManUquote:Op zondag 8 mei 2022 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ook ja, leuk voetbal en een erg sympathiek team op en buiten het veld. Het kan dus wel @:tenhag
Ik had het nog moeten zien als Feyenoord er al in de kwartfinale was uitgevlogen. Deze finaleplaats brengt voor Feyenoordbegrippen ongekende financiële mogelijkheden met zich mee. De gaten in de begroting zijn door de Europese inkomsten dit jaar grotendeels gedicht en er gaat waarschijnlijk zo'n 50 miljoen aan transfergeld binnenkomen.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:50 schreef Pedroso het volgende:
Had iemand verwacht dan dat Slot naar Ajax zou gaan ?
Toptrainer en zou hem graag bij Ajax zien maar hij zou wel erg zijn geloofwaardigheid verliezen om nu over te stappen naar Ajax. Bovendien lijkt het me voor zijn veiligheid ook niet erg verstandig.
denk dat Mourinho om er maar eentje te noemen er anders over denktquote:Op zondag 8 mei 2022 11:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het één heeft vaak met het ander te maken. Baggervoetbal leidt meest niet tot prijzen.
We gaan het in Tirana zien.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het één heeft vaak met het ander te maken. Baggervoetbal leidt meest niet tot prijzen.
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat Mourinho om er maar eentje te noemen er anders over denkt
ten hag is al bezig met transfers voor manuquote:
Mourinho was voor zijn tijd (periode 2002-2015) ongekend modern en zijn elftallen waren vaak echt niet verkeerd om te kijken. Zeker Porto en Chelsea niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat Mourinho om er maar eentje te noemen er anders over denkt
Voor één keer moet Feijenoord daar misschien ook maar eens behoudender gaan spelen, Mourinho met eigen wapens bestrijden.quote:
Overmars had misschien wel een poging gewaagd want zoals we inmiddels weten heeft hij overal schijt aan maar Hamstra en Huntelaar zijn nog niet zo ver en die laatste is ook zeer gecharmeerd van Schreuder dus denk niet dat het aan de orde is geweest.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, maar je weet het nooit als ze met een flinke zak geld komen. Al denk ik dat Arnesen ten alle tijden nee had verkocht, zeker omdat het geld toch wel binnen gaat komen deze zomer.
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ten hag is al bezig met transfers voor manu
zie malacia
Denk het nietquote:Op zondag 8 mei 2022 11:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor één keer moet Feijenoord daar misschien ook maar eens behoudender gaan spelen, Mourinho met eigen wapens bestrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |