quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Slot 100% zeker niet naar Ajax volgend seizoen 😉🎖
Neequote:Op zondag 8 mei 2022 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het quoten van die Pietje ellende en gezwam.
Bedankt.
Eens. Eerst die derde plek binnenhalen.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zullen we het pas over de finale hebben als we definitief (makkelijk) derde zijn?
Vond het sowieso al bijzonder dat er in de media maar vanuit werd gegaan dat als Ajax contact zou opnemen hij op z'n blote knietjes naar Amsterdam zou kruipen. Denk niet dat hij zelf geïnteresseerd was om te gaan op dit moment en hij "gewoon" nee gezegd zou hebben. Of is dat meer mijn hoop?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Gewoon winnen, PSV speelt zo te zien ook helemaal nergens meer om.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfde opstelling als donderdag. Hopen op dat puntje, dan kan je komende twee wedstrijden wat rouleren.
Je had een minuut moeten wachten.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon winnen, PSV speelt zo te zien ook helemaal nergens meer om.
3 punten en nog voor plek 2 gaan tochquote:Op zondag 8 mei 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfde opstelling als donderdag. Hopen op dat puntje, dan kan je komende twee wedstrijden wat rouleren.
Lijkt me niet.quote:
Bij een gelijkspelletje in de slotfase mogen beide ploegen lekker vol in de aanval gaan wmb.quote:
Want?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Ik vind het altijd raar om te hopen op een verlies. Maar in dit geval zou het misschien iets minder erg zijn dan normaal.quote:
Mwa bij een verlies van Ajax wel. Maar nu heb ik het idee dat ze hem alsnog wel binnenslepen.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar om te hopen op een verlies. Maar in dit geval zou het misschien iets minder erg zijn dan normaal.
Heb je al een seizoenkaart besteld ?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef Tarado het volgende:
2 keer binnen een week voor Feyenoord zijn, dat overkomt me niet zo vaak
Liever een makkelijke overwinning, die niet teveel energie kostquote:Op zondag 8 mei 2022 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon lekker gelijk spelen. Niet meer die zinloze hoop op plek 2 en plek 3 is binnen. En dan gewoon lekker rouleren de laatste 2 potjes.
En dan lekket naar Tiiirraaanaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |