Ik zei altijd 70 punten en wel zien waar we belanden, minimaal het derde Europese ticket halen en Europees een mooi seizoen. Dat lijkt uitgekomen. De finale is boven verwachting alhoewel zo’n plotse Europese uitschieter mij dan ook weer weinig verbaast, typisch Feyenoord.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar tegen PEC en NEC zie ik PSV niet 0 punten halen. Tweede plek zat er achteraf gezien wel in dit jaar, maar nu lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
En van tevoren plek 3 had ik eerlijk gezegd ook wel voor getekend. Hoe het seizoen is gelopen, met name Europees, had ik echt totaal niet gedacht.
PSV heeft ook wel wat teveel gekregen, maar ze hebben voorin nu eenmaal met Gakpo een speler die wedstrijden voor ze heeft gewonnen. Zo simpel is het.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zei altijd 70 punten en wel zien waar we belanden, minimaal het derde Europese ticket halen en Europees een mooi seizoen. Dat lijkt uitgekomen. De finale is boven verwachting alhoewel zo’n plotse Europese uitschieter mij dan ook weer weinig verbaast, typisch Feyenoord.
Had stiekem wel gehoopt dat PSV lager in punten zou eindigen, die vond ik vooral een periode aan het begin erg zwak.
Ajax is geen ManU en ook wel begrijpelijk omdat er in principe 2 linksbacks interessant zijn, Malacia en Wijndal.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij schijnt daar toch wel nadrukkelijk interesse in te hebben en wilde hem eigenlijk ook naar Ajax halen.
Die hebben wij eigenlijk ook wel met Sinisterra. Uiteindelijk maken die potjes tegen de subtoppers wel het verschil, met name het erg vervelende Vitesse.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft ook wel wat teveel gekregen, maar ze hebben voorin nu eenmaal met Gakpo een speler die wedstrijden voor ze heeft gewonnen. Zo simpel is het.
Ik zou als ik Malacia was overigens niet naar de Premier League gaan, maar dat terzijde. Zie hem verder wel bij de Europese subtop belanden.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is geen ManU en ook wel begrijpelijk omdat er in principe 2 linksbacks interessant zijn, Malacia en Wijndal.
Gakpo is wel wat beslissender. Ook een stuk vaker betrokken bij doelpunten al is dat uiteraard niet het gehele verhaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben wij eigenlijk ook wel met Sinisterra. Uiteindelijk maken die potjes tegen de subtoppers wel het verschil, met name het erg vervelende Vitesse.
en het blijkt dat op corners en vrije trappen trainen z'n vruchten afwerpt, tenminste dat stelde Pieter Zwart, ze scoren er veel uit schijnt.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft ook wel wat teveel gekregen, maar ze hebben voorin nu eenmaal met Gakpo een speler die wedstrijden voor ze heeft gewonnen. Zo simpel is het.
Italie lijkt me prima voor hemquote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou als ik Malacia was overigens niet naar de Premier League gaan, maar dat terzijde. Zie hem verder wel bij de Europese subtop belanden.
Ik denk met zijn drive en verdedigende kwaliteiten dat hij juist in de Premier League past.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou als ik Malacia was overigens niet naar de Premier League gaan, maar dat terzijde. Zie hem verder wel bij de Europese subtop belanden.
En PSV heeft gewoon net iets meer mazzel, de expected points zijn op dit moment vrijwel hetzelfde.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
en het blijkt dat op corners en vrije trappen trainen z'n vruchten afwerpt, tenminste dat stelde Pieter Zwart, ze scoren er veel uit schijnt.
Heb jij er een beetje vertrouwen in, winst in de finale?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:12 schreef fetX het volgende:
Allemaal goed en wel. Vanmiddag hopelijk de 3e plek veilig stellen en dan in alle rust naar de Europese finale. Gok dat Slot daar ook wel op gaat hameren.
interesse daar vandaan is wel nodig om die prijs omhoog te krijgenquote:Op zondag 8 mei 2022 12:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk met zijn drive en verdedigende kwaliteiten dat hij juist in de Premier League past.
Malacia is gewoon weer zo'n Nederlands backie die daar na een paar weken op de bank zit en blijft. Maar je moet het geld wel pakken.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
interesse daar vandaan is wel nodig om die prijs omhoog te krijgen
Ik heb er (als het gaat om kwaliteit) wel wat meer vertrouwen in dan tegen Marseille alleen Mourinho zit me niet lekkerquote:Op zondag 8 mei 2022 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb jij er een beetje vertrouwen in, winst in de finale?
Zou echt heel triest zijn als dat nodig is.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:12 schreef fetX het volgende:
Allemaal goed en wel. Vanmiddag hopelijk de 3e plek veilig stellen en dan in alle rust naar de Europese finale. Gok dat Slot daar ook wel op gaat hameren.
Als hij naar Man U gaat zit die kans er natuurlijk wel in. Zou het wel zonde vinden want het is een goede speler waar het NL Elftal in de toekomst nog best wat aan kan hebben.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Malacia is gewoon weer zo'n Nederlands backie die daar na een paar weken op de bank zit en blijft. Maar je moet het geld wel pakken.
daarom denk ik ook dat Italie geschikter is voor hem, daar zou hij bij een top 4 club mee kunnenquote:Op zondag 8 mei 2022 12:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Malacia is gewoon weer zo'n Nederlands backie die daar na een paar weken op de bank zit en blijft. Maar je moet het geld wel pakken.
En hij moet zelf ook weg willen, hij zit nu bij de NL selectie, dat kan hij bij een nieuwe club vergooien, het is uiteindelijk maar een paar maanden tot het WKquote:Op zondag 8 mei 2022 12:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij naar Man U gaat zit die kans er natuurlijk wel in. Zou het wel zonde vinden want het is een goede speler waar het NL Elftal in de toekomst nog best wat aan kan hebben.
Ik ben iets positiever en probeer het verhaal van Mourinho wat te nuanceren. Pieter Zwart had daar gisteren in zijn podcast ook nog wel een aardige analyse over. United in 2017 was een veel grotere club dan Roma nu in feite is. United had die zomer daarvoor voor 105 miljoen Pogba gekocht.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er (als het gaat om kwaliteit) wel wat meer vertrouwen in dan tegen Marseille alleen Mourinho zit me niet lekker
Nederlandse spelers hebben sowieso enorm veel moeite om in het buitenland mee te komen. En backs hebben we al 20 jaar op de hypetrain gezet in Nederland en vallen uiteindelijk vrijwel altijd tegen. (Drenthe, Tete, Van der Wiel, Van Rhijn, in mindere mate ook Karsdorp.)quote:Op zondag 8 mei 2022 12:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij naar Man U gaat zit die kans er natuurlijk wel in. Zou het wel zonde vinden want het is een goede speler waar het NL Elftal in de toekomst nog best wat aan kan hebben.
Als je blind bent kan je dus ook last krijgen van traangasquote:
PSV thuis is eigenlijk altijd een zekerheidje.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:24 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon erop knallen vanmiddag tegen PSV, een thuiswinst in een topduel is altijd een prioriteit vind ik
vandaag nietquote:Op zondag 8 mei 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV thuis is eigenlijk altijd een zekerheidje.
Ik denk het ook niet, maar ik hoop het wel!quote:
Mja, Roma haalde ook gewoon voor 120+ miljoen spelers afgelopen zomerquote:Op zondag 8 mei 2022 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben iets positiever en probeer het verhaal van Mourinho wat te nuanceren. Pieter Zwart had daar gisteren in zijn podcast ook nog wel een aardige analyse over. United in 2017 was een veel grotere club dan Roma nu in feite is. United had die zomer daarvoor voor 105 miljoen Pogba gekocht.
Niet zo'n wonder dat United toen van dat relatief matige Ajax won.
United is een internationale topclub, Roma wordt groter gemaakt dan het is. Het is een Italiaanse subtopper die je op geen enkele manier mag vergelijken met de topclubs Juve, Inter en AC Milan. Het FC Twente van Italië.
It’s not happening! 🥇quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef ZKA het volgende:
Slot 100% zeker niet naar Ajax volgend seizoen 😉🎖
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |