abonnement Unibet Coolblue
pi_204656745


Game on!

Fokkers op Vinted:

Seven.
amaranta
SEMTEX
pi_204676915
Vandaag lage Converse All Stars op de kop getikt voor een tientje. Zien er echt nog prima uit en op het eerste oog zijn ze echt. En mochten ze toch niet echt zijn vind ik dat ook niet erg, want ik vind ze leuk :)
pi_204677805
De nieuwe dierenafdeling is awesome _O_ Mijn puppykat is al een paar jaar geen puppykat meer maar wauw wat een goed aanbod :D
  maandag 9 mei 2022 @ 13:50:21 #4
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204677869
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 13:43 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
De nieuwe dierenafdeling is awesome _O_ Mijn puppykat is al een paar jaar geen puppykat meer maar wauw wat een goed aanbod :D
De afdeling voor hondenschoenen _O- :D

https://www.vinted.nl/ani(...)89-bottes-pour-chien
Protège moi de mes désirs.
pi_204678094
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 13:50 schreef arvensis het volgende:

[..]
De afdeling voor hondenschoenen _O- :D

https://www.vinted.nl/ani(...)89-bottes-pour-chien
Beter dat mensen het hier kopen i.p.v. bij de Ali _O-
pi_204712275
Snert. Iemand heeft een truitje gekocht, maar ik heb het truitje volgens mij pas geleden weggedaan bij een kastopruiming. Was vergeten dat ie nog op vinted stond.

Ik heb eerder een koop geannuleerd toen ik de koper was. Daar heb ik verder niks op gehoord. Als ik straks voor de tweede keer een koop annuleer ( nu dus als verkoper), krijg ik dan een slechte review?
pi_204733074
Mijn pakketpunt op loopafstand dat zo ongeveer alle verzenddiensten had is met alles behalve DHL gestopt, jammer hoor. Voor de meeste dingen heb ik wel een acceptabel alternatief gevonden, maar DPD heb ik maar uitgezet bij de mogelijkheden, want dat kost me te veel moeite om dat ergens af te kunnen geven.
Ik had dus een pakketje dat via Homerr bij het bekende pakketpunt afgeleverd zou worden en dat werd na tig keer retour naar het distributiecentrum uiteindelijk op een alternatieve locatie (die erg weinig open is)afgeleverd, zo kwam ik er achter dat ze met met Homerr gestopt waren, ik dacht dat ze misschien wegens vakantie gesloten waren ofzo.

Mijn verkopen liggen zowat stil, ik zal weer eens wat nieuwe items uploaden om de boel weer aan te zwengelen
pi_204733082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Snert. Iemand heeft een truitje gekocht, maar ik heb het truitje volgens mij pas geleden weggedaan bij een kastopruiming. Was vergeten dat ie nog op vinted stond.

Ik heb eerder een koop geannuleerd toen ik de koper was. Daar heb ik verder niks op gehoord. Als ik straks voor de tweede keer een koop annuleer ( nu dus als verkoper), krijg ik dan een slechte review?
Volgens mij niet, dat is alleen als je niks van je laat horen en het gewoon doodleuk niet opstuurt
pi_204766273
Voor het eerst wat gekocht. Een overhemd van een Fransman voor een prikkie.
Moeten zij weten
pi_204775878
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Volgens mij niet, dat is alleen als je niks van je laat horen en het gewoon doodleuk niet opstuurt
Klopt inderdaad. Ik had het wel voor de zekerheid op reden covid geannuleerd. Dan komt het zeker wel goed :P

Ik had gisteren wat gekocht en ik zag eigenlijk te laat dat er geen verzendkosten bij zaten. Iemand dit al eens voor gehad? Ik heb vandaag maar even een berichtje naar de verkoper gestuurd wat er op het verzend label staat.
pi_204775901
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Voor het eerst wat gekocht. Een overhemd van een Fransman voor een prikkie.
Top is vinted hè?

Ik vind winkelen live in winkels echt heel stom. Voor vinted kocht ik eens in de zoveel tijd een berg waar ik maanden mee vooruit kon. Maar bij vinted vind ik het heerlijk om te winkelen. Ik kan zo uren zoet zijn met het bekijken van alles :D
  dinsdag 17 mei 2022 @ 08:55:48 #12
208890 June.
Seriously?
pi_204776176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 08:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Klopt inderdaad. Ik had het wel voor de zekerheid op reden covid geannuleerd. Dan komt het zeker wel goed :P

Ik had gisteren wat gekocht en ik zag eigenlijk te laat dat er geen verzendkosten bij zaten. Iemand dit al eens voor gehad? Ik heb vandaag maar even een berichtje naar de verkoper gestuurd wat er op het verzend label staat.
Volgens mij is dat een nieuwe verkoper? Daar hoef je volgens mij (nog) geen verzendkosten te betalen.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 09:06:16 #13
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204776242
Ik heb een heeeele bulk aan kleding die op Vinted mag maar kan maar geen zin maken om ze te fotograferen. En uploaden.. ;(
#firstworldproblems haha
Protège moi de mes désirs.
  Moderator dinsdag 17 mei 2022 @ 09:14:23 #14
382129 crew  Donna
pi_204776282
Gisteren op Vinted ZGAN Teva's voor de dreumes gekocht. M'n laatste 2 aankopen werden nooit verzonden, dus ik ben heel benieuwd. |:)
pi_204776339
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 08:55 schreef June. het volgende:

[..]
Volgens mij is dat een nieuwe verkoper? Daar hoef je volgens mij (nog) geen verzendkosten te betalen.
Klopt, volgens mij wel alleen bij een nieuwe Nederlandse verkopers en ik heb het idee dat het daarnaast ook nog wat willekeurig is. Maar wel mooi meegenomen, ik heb er bij toeval al best aardig wat keren van kunnen profiteren.
pi_204777335
Jullie hebben gelijk, ik wist dat niet eens. Nouja, scheelt toch weer bijna 3 euro.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 11:09:53 #17
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204777382
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:06 schreef arvensis het volgende:
Ik heb een heeeele bulk aan kleding die op Vinted mag maar kan maar geen zin maken om ze te fotograferen. En uploaden.. ;(
#firstworldproblems haha
Oh ik vind dat juist super leuk om te doen. Ik verkoop nu ook wel eens voor anderen die er ook geen zin in hebben. Geef ik hun een cadeaubon oid, krijgen ze toch een deel van de opbrengst. Kan alleen niet alles aannemen omdat ik weinig ruimte heb. Anders zou ik er echt een handeltje in beginnen. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 17 mei 2022 @ 11:14:00 #18
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204777437
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 11:09 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Oh ik vind dat juist super leuk om te doen. Ik verkoop nu ook wel eens voor anderen die er ook geen zin in hebben. Geef ik hun een cadeaubon oid, krijgen ze toch een deel van de opbrengst. Kan alleen niet alles aannemen omdat ik weinig ruimte heb. Anders zou ik er echt een handeltje in beginnen. :D
Kom je langs om alles op te halen tegen 50%? B-) :D
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 12:49:51 #19
208890 June.
Seriously?
pi_204778236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:14 schreef Donna het volgende:
Gisteren op Vinted ZGAN Teva's voor de dreumes gekocht. M'n laatste 2 aankopen werden nooit verzonden, dus ik ben heel benieuwd. |:)
Hoe vallen die teva's qua pasvorm en maat?
Shine bright like a diamond.
  Moderator dinsdag 17 mei 2022 @ 12:55:16 #20
382129 crew  Donna
pi_204778277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:49 schreef June. het volgende:

[..]
Hoe vallen die teva's qua pasvorm en maat?
Ze vallen heel groot vind ik. Heb 1 tot 2 maten kleiner dan de echte maat altijd.
Qua pasvorm vind ik lastig, volgens mij hebben mijn dochters vrij normale voeten, maar ik heb altijd ruzie met sandalen, het zit nooit goed. En Teva's wel omdat je die aan alle kanten kan verstellen, dus hebben we altijd Teva's.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 16:15:26 #21
208890 June.
Seriously?
pi_204780056
Ah dat is dan wel ideaal van teva's. Nu net voor het eerst sandalen besteld voor dreumes en die passen op zich goed.

Misschien voor de maat eens een keer goed passen in de winkel.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 18:53:46 #22
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204781598
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 11:14 schreef arvensis het volgende:

[..]
Kom je langs om alles op te halen tegen 50%? B-) :D
Haha nou ik geef er eerlijk gezegd wel wat minder voor terug, denk eerder 25%. Maar degene van wie ik het krijg zouden het anders ook in de kledingcontainer hebben gegooid.
Maar kom op, even een strijkijzer erbij en alles mooi op de foto zetten. Heb je straks weer een potje met geld om van te shoppen. En het ruimt weer op. *O* Ik fotografeer sowieso altijd het maatlabel en de details, maar dat maakt ook dat je het bijvoorbeeld in de middag allemaal op de foto kan zetten en ‘s-avonds of een andere dag op Vinted zet.

Sinds ik trouwens de bundelkorting omhoog heb geschroefd verkoop ik echt aanzienlijk meer stuks tegelijk. Levert iets minder op maar ruimt wel meteen veel beter op. Ben ook ineens dingen kwijt die al 1,5 jaar op Vinted stonden. :s)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_204781744
Hebben jullie ook opeens veel minder keuze in pakketpunten? Bij mij zitten normaal 3-4 punten van Mondial in de buurt, vandaag nog twee pakketjes bij wezen ophalen... maar voor een nieuwe aankoop kan ik alleen 2 Mondial-punten in de dichtsbijzijnde grotere stad kiezen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_204781758
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:06 schreef arvensis het volgende:
Ik heb een heeeele bulk aan kleding die op Vinted mag maar kan maar geen zin maken om ze te fotograferen. En uploaden.. ;(
#firstworldproblems haha
Ik ook niet, en ook niet om te meten en te strijken 🤣 Aanfoto's maken vind ik dan wel weer leuk.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_204781976
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:11 schreef Megara het volgende:
Hebben jullie ook opeens veel minder keuze in pakketpunten? Bij mij zitten normaal 3-4 punten van Mondial in de buurt, vandaag nog twee pakketjes bij wezen ophalen... maar voor een nieuwe aankoop kan ik alleen 2 Mondial-punten in de dichtsbijzijnde grotere stad kiezen.
Herkenbaar. Soms verdwijnt een punt ook in het niets om de volgende keer weer te verschijnen. Laatst kocht ik twee dingen direct achter elkaar. Bij de eerste kon ik wel mijn gebruikelijke afhaalpunt kiezen, bij het tweede item 2 minuten later, ineens niet meer.

Het lijkt alsof er een algoritme achter zit dat op een gegeven moment vindt dat een specifiek afhaalpunt voldoende pakketten gehad heeft, of iets dergelijks.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 22 mei 2022 @ 19:34:59 #26
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_204833649
De, voornamelijk Franse, kopers blijven me wel positief verrassen. Niet á la Marktplaats constant de helft bieden. Gewoon bam. Kopen, betalen. En áls ze al vragen stellen dan zijn ze super beleefd. En iedereen die over afmetingen begint, gaat gewoon gelijk op geblokkeerd. Toedeledoki!

Inmiddels al 15 items verkocht. 15x een prima prijs en na afloop 5☆ in de tas. Een krappe ¤500 extra kledingbudget voor 12x naar een pakketpunt lopen. Kast is heerlijk leeg. Geen miskopen die je elke dag weer aan liggen te kijken.

Uitvinding van het jaar!
En my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang, maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.
Soos een man, sal ons om jou val. Generaal, generaal, sal jy die Boere kom haal?
  zondag 22 mei 2022 @ 21:16:43 #27
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204834506
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_204835311
Joh, dat is op Marktplaats niet anders. Helaas bestaan er veel sneue types.
Melden, blokkeren en doorgaan met je leven

Overigens deel ik het enthousiasme van SupremeDutch over Fransen op Vinted niet, binnen een uur na plaatsing doet er altijd wel een Frans iemand een zo laag mogelijk bod en als ik het afwijs komt er vaak nog een berichtje achteraan dat ze echt wel interesse hebben en dan hun bod nog steeds geldt. Ga weg joh
pi_204909931
Ok dan, ik had er volgens Vinted een verboden artikel op staan dat ze nu na 5 weken verwijderd hebben. Heel erg verboden, een vintage peper en zoutstel dat ik dubbel had 8)7 ik heb nog steeds geen idee wat er nou verboden aan is, maar ok, ik hou me kennelijk niet aan de regels en als dat vaker voorkomt dan verwijderen ze mijn account…
  zondag 29 mei 2022 @ 22:27:00 #30
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204910221
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2022 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok dan, ik had er volgens Vinted een verboden artikel op staan dat ze nu na 5 weken verwijderd hebben. Heel erg verboden, een vintage peper en zoutstel dat ik dubbel had 8)7 ik heb nog steeds geen idee wat er nou verboden aan is, maar ok, ik hou me kennelijk niet aan de regels en als dat vaker voorkomt dan verwijderen ze mijn account…
Dat valt onder “voedselopslagartikelen” en dat is inderdaad niet toegestaan. Iemand heeft je artikel gerapporteerd, daarom is het nu pas na 5 weken verwijderd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_204910390
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 22:27 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Dat valt onder “voedselopslagartikelen” en dat is inderdaad niet toegestaan. Iemand heeft je artikel gerapporteerd, daarom is het nu pas na 5 weken verwijderd.
Serieus?
Er staan tig soortgelijke artikelen op vinted, van vintage tot recent Ikea, naast aanverwante items zoals voorraadbussen, Tupperware, thermosbekers en weet ik wat allemaal. Het zou niet in me opkomen dat het verboden zou kunnen zijn, het is voor mij servies
  zondag 29 mei 2022 @ 22:54:34 #32
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204910479
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2022 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Serieus?
Er staan tig soortgelijke artikelen op vinted, van vintage tot recent Ikea, naast aanverwante items zoals voorraadbussen, Tupperware, thermosbekers en weet ik wat allemaal. Het zou niet in me opkomen dat het verboden zou kunnen zijn, het is voor mij servies
Sommige dingen zijn ook heel raar en random. Je mag bijvoorbeeld geen gebruikt beddengoed verkopen (incl hoeslakens) maar wel gedragen bikini’s. En er is gewoon geen controle op door Vinted zelf behalve dan dus als iemand het rapporteert. En daarom staat er dus ook zo ontzettend veel op wat volgens de catalogusregels niet is toegestaan.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 22:28:34 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204918802
Wat is dat toch met mensen die een bundel aanvragen, je daar binnen een paar minuten op reageert, en je vervolgens niets meer hoort? Ik snap dat gewoon niet :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_204920426
Wat ik de laatste tijd een aantal keer heb gemerkt is precies het tegenovergestelde: ik doe een bod (op artikelen die al maanden te koop staan) inclusief een persoonlijk berichtje, en dan hoor je gewoon niets van de verkoper … zelfs niet: ik vind het te laag, hier is een tegenbod…

Ik snap dat niet. Dus ik snap dat het ook super irritant is als je na een bundel niks meer hoort …
pi_204920804
Ik heb nu wel iemand die al een maand niet online is geweest, daar heb ik dus eerst maar een bod gedaan ipv een aankoop want dat voelt als een bestelling die anders niet verzonden wordt. :')
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 11:59:36 #36
382129 crew  Donna
pi_204921476
Nou ik heb een bundel gekocht zondag en toen de verkoper het bevestigde ook maar meteen gekocht (ondanks dat ik net m'n ogen open had om 6 uur in de ochtend) omdat ik bang was het anders te vergeten en dat de verkoper me dan stom vindt haha.

6 leuke sets Lego Friends, allemaal compleet en boekjes erbij voor ¤24. Nieuw waarde is ruim ¤80, dus wij zijn weer blij.
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 12:03:02 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204921504
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 09:30 schreef MeisPluis het volgende:
Wat ik de laatste tijd een aantal keer heb gemerkt is precies het tegenovergestelde: ik doe een bod (op artikelen die al maanden te koop staan) inclusief een persoonlijk berichtje, en dan hoor je gewoon niets van de verkoper … zelfs niet: ik vind het te laag, hier is een tegenbod…

Ik snap dat niet. Dus ik snap dat het ook super irritant is als je na een bundel niks meer hoort …
Waarschijnlijk zijn die mensen gewoon niet meer online? Vreemd is het wel.

Ik heb nu voor het eerst in tijden weer iets verkocht, via Homerr. Ik kan nu alleen nergens het adres vinden van deze persoon :? Ik heb alleen die code om te scannen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 12:06:50 #38
382129 crew  Donna
pi_204921539
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk zijn die mensen gewoon niet meer online? Vreemd is het wel.

Ik heb nu voor het eerst in tijden weer iets verkocht, via Homerr. Ik kan nu alleen nergens het adres vinden van deze persoon :? Ik heb alleen die code om te scannen.
Dat klopt, dat gaat via die code.
pi_204921634
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk zijn die mensen gewoon niet meer online? Vreemd is het wel.

Ik heb nu voor het eerst in tijden weer iets verkocht, via Homerr. Ik kan nu alleen nergens het adres vinden van deze persoon :? Ik heb alleen die code om te scannen.
Ja dat zijn ze dus wel …

Eentje nog maar even een bericht gestuurd wat voor prijs zij dan als minimaal in de gedachte had (ding staat al ruim 2 maanden te koop), maar dat is de prijs die ze vraagt (en dus niet wordt verkocht omdat er veel van hetzelfde soort online staat voor een goedkopere prijs en deze is ook een aantal keer gedragen) … dan niet, ik had het ook niet perse nodig :)

Ik had pas geleden ook iemand die me uitkafferde omdat ik volgens haar een te laag bod uitbracht (bij iets wat al maanden te koop staat…) … ik heb al heel veel truien (stuk of 5) van dat merk via vinted gekocht, prijs altijd rond de ¤35-40,- . Dus dat gaf ik ook aan, dat ik het te duur vond gezien eerdere aankopen. Als een uitleg van mijn bod. Maar ik wilde voor een dubbeltje op de eerste rang zitten enz … die heb ik maar meteen verwijderd, je kunt ook ff normaal doen …

Ik heb deze dingen in het verleden nog nooit gehad …. Echt iets van de laatste weken.
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 12:53:29 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204921902
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat klopt, dat gaat via die code.
Dus je zet helemaal niets op de doos? Ik ben het gewoon helemaal vergeten blijkbaar _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:18 schreef MeisPluis het volgende:

[..]
Ja dat zijn ze dus wel …

Eentje nog maar even een bericht gestuurd wat voor prijs zij dan als minimaal in de gedachte had (ding staat al ruim 2 maanden te koop), maar dat is de prijs die ze vraagt (en dus niet wordt verkocht omdat er veel van hetzelfde soort online staat voor een goedkopere prijs en deze is ook een aantal keer gedragen) … dan niet, ik had het ook niet perse nodig :)

Ik had pas geleden ook iemand die me uitkafferde omdat ik volgens haar een te laag bod uitbracht (bij iets wat al maanden te koop staat…) … ik heb al heel veel truien (stuk of 5) van dat merk via vinted gekocht, prijs altijd rond de ¤35-40,- . Dus dat gaf ik ook aan, dat ik het te duur vond gezien eerdere aankopen. Als een uitleg van mijn bod. Maar ik wilde voor een dubbeltje op de eerste rang zitten enz … die heb ik maar meteen verwijderd, je kunt ook ff normaal doen …

Ik heb deze dingen in het verleden nog nooit gehad …. Echt iets van de laatste weken.
Dat is wel raar dan. Ik zou me er niet al te druk om maken, zij blijven met die spullen zitten :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:58:45 #41
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204921942
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk zijn die mensen gewoon niet meer online? Vreemd is het wel.

Ik heb nu voor het eerst in tijden weer iets verkocht, via Homerr. Ik kan nu alleen nergens het adres vinden van deze persoon :? Ik heb alleen die code om te scannen.
Idd via de code … en een tip, stop er een briefje in met je Vinted gebruikersnaam. Het gaat nog wel eens mis met Homerr, dan worden er pakketjes omgewisseld. Dat gaat dus snel mis omdat er alleen een barcode op komt en geen naam en adresgegevens.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 12:59:38 #42
382129 crew  Donna
pi_204921955
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:53 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dus je zet helemaal niets op de doos? Ik ben het gewoon helemaal vergeten blijkbaar _O-
[..]
Dat is wel raar dan. Ik zou me er niet al te druk om maken, zij blijven met die spullen zitten :D
In de mail met de code staat of je die code moet printen of dat het niet hoeft. Ik weet het ook niet meer uit m'n hoofd.
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 12:59:59 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204921958
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:58 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Idd via de code … en een tip, stop er een briefje in met je Vinted gebruikersnaam. Het gaat nog wel eens mis met Homerr, dan worden er pakketjes omgewisseld. Dat gaat dus snel mis omdat er alleen een barcode op komt en geen naam en adresgegevens.
Goeie! Ik heb inderdaad via Homerr een keer gehad dat het pakketje een paar maanden later weer lag bij het punt waar ik het verstuurd had :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 13:00:46 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204921974
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:59 schreef Donna het volgende:

[..]
In de mail met de code staat of je die code moet printen of dat het niet hoeft. Ik weet het ook niet meer uit m'n hoofd.
Er staat inderdaad dat je het niet hoeft te printen, maar ik kan me herinneren dat je er wel een adres op moest schrijven. Misschien verkeerd onthouden door al die verschillende verzendmethodes :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 31 mei 2022 @ 13:32:53 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204922245
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:06 schreef arvensis het volgende:
Ik heb een heeeele bulk aan kleding die op Vinted mag maar kan maar geen zin maken om ze te fotograferen. En uploaden.. ;(
#firstworldproblems haha
Same. Timberland laarsjes, bijna nieuwe hardloopshirts, etc.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 13:35:36 #46
382129 crew  Donna
pi_204922258
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 13:00 schreef MaJo het volgende:

[..]
Er staat inderdaad dat je het niet hoeft te printen, maar ik kan me herinneren dat je er wel een adres op moest schrijven. Misschien verkeerd onthouden door al die verschillende verzendmethodes :)
Nee bij Homerr was het idd altijd wel zonder adres idd, dus daarmee zit je goed.
  woensdag 1 juni 2022 @ 06:32:22 #47
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_204929022
Ik had nu een Franse mevrouw die om 09:00 iets kocht voor ¤25, en vervolgens (denk ik) aangaf dat ze wel van me verwacht dat ik het voor 13:00 op de post doe.

Bichhh please.. Sommige mensen moeten gewoon werken als die Mondial Relay-afleverpunten open zijn. Maar voel me wel een beetje opgelaten om haar tot vrijdag te laten wachten. Kost me wss. wel mijn streak van 5☆-beoordelingen
En my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang, maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.
Soos een man, sal ons om jou val. Generaal, generaal, sal jy die Boere kom haal?
pi_204929455
Ik stuur tegenwoordig altijd even een berichtje achter mijn aankopen aan, dat het toch altijd best even duurt voordat een pakket in Nederland aankomt (ik koop vrijwel alles in Frankrijk), dus dat ze zich niet hoeven te haasten.

Had ik nooit uit mezelf bedacht, want ik denk gewoon dat verkopers immers 5 werkdagen de tijd hebben dus sowieso geen haast. Maar door dit topic heb ik geleerd hoeveel druk daar vaak op gezet wordt :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 08:38:08 #49
382129 crew  Donna
pi_204929589
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 06:32 schreef SupremeDutch het volgende:
Ik had nu een Franse mevrouw die om 09:00 iets kocht voor ¤25, en vervolgens (denk ik) aangaf dat ze wel van me verwacht dat ik het voor 13:00 op de post doe.

Bichhh please.. Sommige mensen moeten gewoon werken als die Mondial Relay-afleverpunten open zijn. Maar voel me wel een beetje opgelaten om haar tot vrijdag te laten wachten. Kost me wss. wel mijn streak van 5☆-beoordelingen
Whut.
  woensdag 1 juni 2022 @ 08:49:25 #50
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204929697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 06:32 schreef SupremeDutch het volgende:
Ik had nu een Franse mevrouw die om 09:00 iets kocht voor ¤25, en vervolgens (denk ik) aangaf dat ze wel van me verwacht dat ik het voor 13:00 op de post doe.

Bichhh please.. Sommige mensen moeten gewoon werken als die Mondial Relay-afleverpunten open zijn. Maar voel me wel een beetje opgelaten om haar tot vrijdag te laten wachten. Kost me wss. wel mijn streak van 5☆-beoordelingen
Hum, ik zou zeggen dat het je pas vrijdag lukt, en dat als dat een probleem voor haar is, dat ze dan kan annuleren.

Ik heb nu van iemand gekocht die pas na 9 dagen heeft verzonden. Een week na mijn aankoop vroeg ik of het nog verzonden werd, daar kreeg ik ook pas na 2 dagen antwoord op. Ik overweeg diegene wel 3 sterren te geven. Hoeft van mij echt niet direct verstuurd te worden maar als het langer dan 5 dagen gaat duren kun je op z’n minst even een berichtje sturen naar de koper. Oh en ik kocht dit artikel ook op de zelfde dag als het aangeboden werd, geen artikel van een ‘slapende verkoper’.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 23:16:17 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204938536
Ik heb steeds bij de app staan dat er 2 meldingen zijn. Als ik erop klik staat dat er 2 notificaties zijn maar ik zie niets open staan :? App afsluiten en zelfs verwijderen en opnieuw op mobiel zetten hebben niets opgelost. Iemand enig idee? Nu lijkt het dus of er berichtjes zijn maar dat is niet zo :(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 06:49:02 #52
382129 crew  Donna
pi_204939214
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb steeds bij de app staan dat er 2 meldingen zijn. Als ik erop klik staat dat er 2 notificaties zijn maar ik zie niets open staan :? App afsluiten en zelfs verwijderen en opnieuw op mobiel zetten hebben niets opgelost. Iemand enig idee? Nu lijkt het dus of er berichtjes zijn maar dat is niet zo :(
Ook geen meldingen bijv. dat je favoriete artikel verkocht is? Kan best een oud bericht zijn.
  donderdag 2 juni 2022 @ 07:52:56 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204939517
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb steeds bij de app staan dat er 2 meldingen zijn. Als ik erop klik staat dat er 2 notificaties zijn maar ik zie niets open staan :? App afsluiten en zelfs verwijderen en opnieuw op mobiel zetten hebben niets opgelost. Iemand enig idee? Nu lijkt het dus of er berichtjes zijn maar dat is niet zo :(
Duurde bij mij een paar dagen voordat het weg was
pi_204939674
Oh daar trek ik me al heel lang niks van aan, dat heb ik al vanaf het begin dat ik de app heb
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 08:47:10 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204939819
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 06:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Ook geen meldingen bijv. dat je favoriete artikel verkocht is? Kan best een oud bericht zijn.
Nope, er staan alleen recente berichten en die zijn allemaal gelezen.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2022 07:52 schreef amaranta het volgende:

[..]
Duurde bij mij een paar dagen voordat het weg was
Ok, wat stom -O-
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2022 08:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh daar trek ik me al heel lang niks van aan, dat heb ik al vanaf het begin dat ik de app heb
Zelf nooit last van gehad maar nu opeens wel. En ik kan er niet tegen :@ :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 09:25:25 #56
382129 crew  Donna
pi_204940085
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 08:47 schreef MaJo het volgende:

[..]
Nope, er staan alleen recente berichten en die zijn allemaal gelezen.
[..]
Ok, wat stom -O-
[..]
Zelf nooit last van gehad maar nu opeens wel. En ik kan er niet tegen :@ :')
Aarrghgg. Ik kan daar ook niet tegen.
pi_204947822
Ik vraag me af en toe echt af of Homerr zijn pakjes rondbrengt ala Fred Flinstone style :') Ik wacht alweer 3 weken op een pakje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-06-2022 07:30:07 ]
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 09:22:24 #58
382129 crew  Donna
pi_204948673
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af en toe echt af of Homerr zijn pakjes rondbrengt ala Fred Flinstone style :') Ik wacht alweer 3 weken op een pakje.
Ik vind het altijd zo stom dat je ergens halverwege het proces een mail krijgt dat Homerr onderweg is (of zoiets) en dan klik je de mail open en dan is het een mail dat ze onderweg zijn naar het Homerr punt. Vervolgens duurt het nog gerust een aantal dagen.
Stuur die mail dan niet, vriend.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 19:12:29 #59
73386 Fazz
onderweg
pi_204953663
Mijn Homerr pakketje is blijkbaar 2 dorpen verderop afgeleverd }:| wat is dat voor geks? Ik kom daar nooit dus kost me even een dik half uur om het daar op te halen :(
pi_204953709
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 19:12 schreef Fazz het volgende:
Mijn Homerr pakketje is blijkbaar 2 dorpen verderop afgeleverd }:| wat is dat voor geks? Ik kom daar nooit dus kost me even een dik half uur om het daar op te halen :(
Die Homerrrpunten komen en gaan zo snel, daar valt echt niet meer op te rekenen. Ik dacht dat mijn vaste punt op vakantie was, maar ze bleken opeens gestopt met alles behalve DHL. Het nieuwe punt waar mijn bestelling uiteindelijk met veel vertraging was afgeleverd kreeg op dag 1 al 7 zakken geleverd, ik ben zo benieuwd hoe lang zij het gaan volhouden.
pi_204953924
Ik ga over een paar weken op vakantie. Pakketje is er nog steeds niet terwijl het op 20 mei is verzonden.
Ik begin nu toch wel een beetje te zweten over hoe dat moet als ik op vakantie ben en het arriveert _O-
DPD trouwens
Twiddel
pi_204954097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 19:37 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga over een paar weken op vakantie. Pakketje is er nog steeds niet terwijl het op 20 mei is verzonden.
Ik begin nu toch wel een beetje te zweten over hoe dat moet als ik op vakantie ben en het arriveert _O-
DPD trouwens
Ik heb de laatste tijd de DPD pakketjes wel snel! Evenals Mondial relay, die doen ook prima werk. Maar Homerr... ik snap het niet. Ooit een pakketje gekocht op vinted, verstuurd met Homerr. Verkoopster woonde anderhalf uur bij me vandaan. Het heeft 3 weken geduurd voordat hij hier aangekomen was.

Ik heb met Homerr een pakje naar Frankrijk verstuurd en dat was daar met een week :?
  vrijdag 3 juni 2022 @ 20:59:16 #63
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204955080
Ik had laatst een pakketje van DHL dat maar niet aan kwam. Ondertussen een latere bestelling wel aangekomen, dus die opgehaald. Blijkt dat thuis dat pakketje te zijn wat nog onderweg zou zijn. Was dus niet gescand bij aankomst bij het punt. |:(

Homerr ben ik een jaar geleden al mee gestopt, goed om te horen dat het nog steeds waardeloos is. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 6 juni 2022 @ 22:10:44 #64
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204980787
Volgens mij verveelden mensen zich kapot dit lange weekend, wat ik wel kan begrijpen. ☔ Heb ineens een aantal dingen verkocht die er al weken op stonden. Zag ook dat er giga veel geplaatst is aan advertenties en allerlei meldingen uit m’n favorieten dat dit en dat is verkocht.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 7 juni 2022 @ 09:48:22 #65
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204982861
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 22:10 schreef Mariposas het volgende:
Volgens mij verveelden mensen zich kapot dit lange weekend, wat ik wel kan begrijpen. ☔ Heb ineens een aantal dingen verkocht die er al weken op stonden. Zag ook dat er giga veel geplaatst is aan advertenties en allerlei meldingen uit m’n favorieten dat dit en dat is verkocht.
Dat is dan hopelijk een verklaring voor iemand die nu al drie keer 10,- biedt op een van mijn hakjes waarbij ik al meerdere keren heb aangegeven dat ik ze niet wegdoe voor 10,- :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:18:14 #66
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204983099
Ja hier ook iemand die weer een rits vragen heeft over een jurkje waar ik 5 euro voor vraag en waarover ze twee weken geleden ook al van alles wilde weten.

Echt, get a life, je gaat t toch niet kopen, dus nee, ik ga geen 5 metingen voor je doen.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 15:28:43 #67
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204985644
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 09:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat is dan hopelijk een verklaring voor iemand die nu al drie keer 10,- biedt op een van mijn hakjes waarbij ik al meerdere keren heb aangegeven dat ik ze niet wegdoe voor 10,- :P
Ik moet zeggen dat die blokkeer knop hier zeer regelmatig ingedrukt wordt. Genoeg vissen in de Vinted-zee. :W
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator dinsdag 7 juni 2022 @ 15:39:48 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204985728
Ik heb voor het eerst een bestelling geannuleerd omdat degene die het item aan me cadeau had gedaan het zelf weer terug wilde (dat is toch best vreemd? :@) Nu heeft de koper helemaal nooit meer gereageerd op mijn berichtje en me ook geen negatieve review gegeven. Best bijzonder toch :? Tot hoe lang kan ik deze review nog krijgen? Het is nu een week geleden geannuleerd.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 7 juni 2022 @ 15:43:28 #69
327807 Mariposas
יה&#14
pi_204985753
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 15:39 schreef MaJo het volgende:
Ik heb voor het eerst een bestelling geannuleerd omdat degene die het item aan me cadeau had gedaan het zelf weer terug wilde (dat is toch best vreemd? :@) Nu heeft de koper helemaal nooit meer gereageerd op mijn berichtje en me ook geen negatieve review gegeven. Best bijzonder toch :? Tot hoe lang kan ik deze review nog krijgen? Het is nu een week geleden geannuleerd.
Volgens mij mag je 1 keer een bestelling zelf annuleren en krijg je pas de tweede keer een negatieve review. En volgens mij ligt het ook aan de reden die je opgeeft qua annulering. Je krijgt de negatieve review sowieso direct na annuleren en automatisch vanuit Vinted. Dus een negatieve review krijg je nu niet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator dinsdag 7 juni 2022 @ 16:00:08 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204985874
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 15:43 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Volgens mij mag je 1 keer een bestelling zelf annuleren en krijg je pas de tweede keer een negatieve review. En volgens mij ligt het ook aan de reden die je opgeeft qua annulering. Je krijgt de negatieve review sowieso direct na annuleren en automatisch vanuit Vinted. Dus een negatieve review krijg je nu niet.
Ah ok, dat is goed om te weten *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_204992524
Bweh, ik heb mijn pakketje eindelijk, een week te laat, binnen, zit er duidelijk een andere broek in dan degene uit de advertentie.

Hier nu melding van gemaakt. Wordt zoiets goed/snel opgepakt eigenlijk?

Toch niet erg succesvol voor mij, Vinted. Ook al een keer gehad dat de lengtemaat niet goed is, maar daar had ik zelf niet op zitten letten. En toch ook wel broeken van hetzelfde merk die anders vallen en niet blijken te passen. Al best wat besteld, maar eigenlijk nog maar 1 broek gehad die ik ook kon dragen (en die was binnen een half jaar versleten). Ik zoek steeds op broeken van LEE.
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 12:17:14 #72
382129 crew  Donna
pi_204992820
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 11:49 schreef Bosjetulpen het volgende:
Bweh, ik heb mijn pakketje eindelijk, een week te laat, binnen, zit er duidelijk een andere broek in dan degene uit de advertentie.

Hier nu melding van gemaakt. Wordt zoiets goed/snel opgepakt eigenlijk?

Toch niet erg succesvol voor mij, Vinted. Ook al een keer gehad dat de lengtemaat niet goed is, maar daar had ik zelf niet op zitten letten. En toch ook wel broeken van hetzelfde merk die anders vallen en niet blijken te passen. Al best wat besteld, maar eigenlijk nog maar 1 broek gehad die ik ook kon dragen (en die was binnen een half jaar versleten). Ik zoek steeds op broeken van LEE.
Daar kan Vinted (of de verkoper) toch niks aan doen?
pi_204992852
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Daar kan Vinted (of de verkoper) toch niks aan doen?
Oh zeker niet! Die beide voorbeelden kan Vinted niks aan doen (andere lengtemaat, andere pasvorm) maar dragen wel bij aan mijn 'meehh vinted is niet erg succesvol voor mij'.

Het zijn natuurlijk goedkope miskopen, maar inc alle verzendkosten had ik nu ook al best een prima broek in de winkel kunnen kopen.
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 12:28:08 #74
382129 crew  Donna
pi_204992941
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:20 schreef Bosjetulpen het volgende:

[..]
Oh zeker niet! Die beide voorbeelden kan Vinted niks aan doen (andere lengtemaat, andere pasvorm) maar dragen wel bij aan mijn 'meehh vinted is niet erg succesvol voor mij'.

Het zijn natuurlijk goedkope miskopen, maar inc alle verzendkosten had ik nu ook al best een prima broek in de winkel kunnen kopen.
Niet gelukt om ze op Vinted weer kwijt te raken? Dat zou misschien nog iets goed maken.

Ik heb hele wisselende ervaring met kleding. Mijn definitie van 'heel goed' is ook anders dan die van veel verkopers heb ik gemerkt.
pi_204992978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:28 schreef Donna het volgende:

[..]
Niet gelukt om ze op Vinted weer kwijt te raken? Dat zou misschien nog iets goed maken.

Ik heb hele wisselende ervaring met kleding. Mijn definitie van 'heel goed' is ook anders dan die van veel verkopers heb ik gemerkt.
Ik heb er wel wat dingen op staan, maar tot nu toe niets verkocht. Veel krijg je er ook niet mee terug, want de verzendkosten zijn zo'n beetje de helft van het bedrag natuurlijk.

De broek die ik nu ontvangen heb zou ik zelf niet weer verkopen; de zoom van de pijp is zelfs korter gemaakt, met de hand. En toch ook al best versleten op een aantal plekken. Is gemerkt als 'nieuw met prijskaartje', Nou dat zit er echt niet op. Door een verkoper met 4,5 ster...
pi_204993100
Als je op "Akkoord en versturen" klikt, stuur je dit probleem door naar het Vinted Support Team. Als de klacht gegrond is, ben je verantwoordelijk voor de retourzending met tracking van het artikel naar de verkoper. Jij betaalt de retourkosten. De terugbetaling wordt vrijgegeven nadat wij een geldig trackingnummer van je hebben ontvangen. Het hele proces duurt ongeveer 7 dagen.

Nou da's toch raar, als mijn klacht gegrond is moet ik het artikel terug sturen en de verzendkosten betalen?
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 12:52:43 #77
382129 crew  Donna
pi_204993207
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:31 schreef Bosjetulpen het volgende:

[..]
Ik heb er wel wat dingen op staan, maar tot nu toe niets verkocht. Veel krijg je er ook niet mee terug, want de verzendkosten zijn zo'n beetje de helft van het bedrag natuurlijk.

De broek die ik nu ontvangen heb zou ik zelf niet weer verkopen; de zoom van de pijp is zelfs korter gemaakt, met de hand. En toch ook al best versleten op een aantal plekken. Is gemerkt als 'nieuw met prijskaartje', Nou dat zit er echt niet op. Door een verkoper met 4,5 ster...
Nee dat snap ik hoor, ik bedoel de andere broeken. Ik vind dit wel echt heel slecht.

Moet je de retourkosten betalen of voorschieten?
  woensdag 8 juni 2022 @ 12:57:12 #78
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204993250
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:31 schreef Bosjetulpen het volgende:

[..]
Ik heb er wel wat dingen op staan, maar tot nu toe niets verkocht. Veel krijg je er ook niet mee terug, want de verzendkosten zijn zo'n beetje de helft van het bedrag natuurlijk.

Hoe bedoel je dit? De koper betaalt altijd de verzendkosten bij Vinted, jij krijgt als verkoper het exacte overeengekomen verkoopbedrag uitbetaald...

Een korter gemaakte broek zou ik trouwens nog best verkopen, wel met die mededeling erbij, duidelijke foto's, en de lengte van de broekspijpen duidelijk vermeld. Genoeg mensen die lengtemaat 28 of 30 zoeken, en dat in de winkel niet kunnen vinden. Dat de broek kapot is, is natuurlijk niet netjes, en dat de omschrijving niet klopt, is ook niet ok.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Moet je de retourkosten betalen of voorschieten?
Bij Vinted betaal je zelf de retourkosten, staat duidelijk in de voorwaarden. Je kunt natuurlijk tot een overeenkomst met de verkoper proberen te komen, maar als iemand je willens en wetens een verkeerd/kapot artikel verkoopt is dat wellicht verspilde moeite. Tip: koop via Paypal, dan kun je ze via die weg 10 (of 12?) keer per jaar terugclaimen.
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 12:58:42 #79
382129 crew  Donna
pi_204993271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:57 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dit? De koper betaalt altijd de verzendkosten bij Vinted, jij krijgt als verkoper het exacte overeengekomen verkoopbedrag uitbetaald...

Een korter gemaakte broek zou ik trouwens nog best verkopen, wel met die mededeling erbij, duidelijke foto's, en de lengte van de broekspijpen duidelijk vermeld. Genoeg mensen die lengtemaat 28 of 30 zoeken, en dat in de winkel niet kunnen vinden. Dat de broek kapot is, is natuurlijk niet netjes, en dat de omschrijving niet klopt, is ook niet ok.
Als ze een broek gekocht heeft voor 5 euro plus 4 euro Vinted + verzendkosten, dan moet ze 'm alweer voor 9 euro verkopen wil ze die kosten er allemaal uit halen. Of weer verkopen voor 5 euro, maar dan ben je die 4 euro wel 'kwijt' voor niks zeg maar.
  woensdag 8 juni 2022 @ 13:01:02 #80
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204993297
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:58 schreef Donna het volgende:

[..]
Als ze een broek gekocht heeft voor 5 euro plus 4 euro Vinted + verzendkosten, dan moet ze 'm alweer voor 9 euro verkopen wil ze die kosten er allemaal uit halen. Of weer verkopen voor 5 euro, maar dan ben je die 4 euro wel 'kwijt' voor niks zeg maar.
ja, dat snap ik. Maar omdat het in 2 verschillende alinea's stond, ging ik er van uit dat het over 2 verschillende dingen ging (eigen verkopen die niet vlotten en de ontvangen kapotte broek). Wellicht was het dan anders bedoeld...
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 13:02:51 #81
382129 crew  Donna
pi_204993322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:01 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Omdat dit in 2 verschillende alinea's stond, ging ik er van uit dat het over 2 verschillende dingen ging (eigen verkopen die niet vlotten en de ontvangen kapotte broek). Wellicht was het dan anders bedoeld...
Ah zo. Ja ze reageerde op mijn 'kan je ze niet weer verkopen' dus ik had het wel gekoppeld.

Ik heb nog nooit zoiets gehad dus had geen idee dat je de retourkosten zelf betaald. Ik heb wel eens gehad dat iets kapot was en toen hoefde ik niks te retourneren. Maar kan best zijn dat dat ondertussen aangepast is. Ze zijn sowieso nogal streng geworden. Ik mag geen kaarsjes van Yankee Candle meer verkopen, ze denken steeds dat ik een zakelijke verkoper ben. Irritant. :{w
pi_204993415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:57 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dit? De koper betaalt altijd de verzendkosten bij Vinted, jij krijgt als verkoper het exacte overeengekomen verkoopbedrag uitbetaald...

Een korter gemaakte broek zou ik trouwens nog best verkopen, wel met die mededeling erbij, duidelijke foto's, en de lengte van de broekspijpen duidelijk vermeld. Genoeg mensen die lengtemaat 28 of 30 zoeken, en dat in de winkel niet kunnen vinden. Dat de broek kapot is, is natuurlijk niet netjes, en dat de omschrijving niet klopt, is ook niet ok.
[..]
Bij Vinted betaal je zelf de retourkosten, staat duidelijk in de voorwaarden. Je kunt natuurlijk tot een overeenkomst met de verkoper proberen te komen, maar als iemand je willens en wetens een verkeerd/kapot artikel verkoopt is dat wellicht verspilde moeite. Tip: koop via Paypal, dan kun je ze via die weg 10 (of 12?) keer per jaar terugclaimen.

Bedoelde ik inderdaad zoals Donna zegt; als je een mislukte aankoop weer verkoopt, ben je wel je eigen verzendkosten 'kwijt' natuurlijk.

Waarom zou ik die broek dan terugsturen, als ik retourskosten moet betalen? Of krijg ik zelf mijn volledige bedrag, inc verzendkosten terug?
De prijs van de broek is lager dan de verzend en retourskosten... dan zou ik alleen maar extra moeten betalen?

Ik vind die regeling maar raar bij een duidelijke fout of klacht. Krijg ik trouwens ook niet makkelijk terug gevonden in de spelregels hoor.
pi_204993453
Broeken koop ik niet zonder passen, dus niet online.
Tenzij het een broek is zonder pasvorm. Trainingbroek / joggingbroeg / legging etc.

Ik heb vroeger ook wel kleren gekocht via TNC.
Daar is de aankoopprijs altijd inclusief verzendkosten.

Als je daar iets binnenkrijgt wat je niet bevalt, dan kan je het binnen 24u weer op de site zetten en dan betaal je daarvoor *niets*. Maar TNC neemt dan als (niet te verhogen) verkoopprijs het aankoopbedrag + verzendkosten (7 euro?).

Dus je koopt iets voor ¤27 inclusief verzendkosten, en dan kan je het weer uploaden voor ¤34
Zo legt TNC er niks op toe en kan jij er zonder kosten weer af, maar dan moet wel iemand het nu wat dure item van je kopen. Je kan de prijs verlagen, dus eigenlijk neem je dan weer zelf de verzendkosten voor je rekening.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204993499
Ik heb niet iets wat me niet bevalt, ik heb gewoon de verkeerde broek gekregen. De broek die ik heb ontvangen staat bij mn verkoper in een andere advertentie, dus ze zal gewoon de verkeerde ingepakt hebben.
pi_204993539
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:15 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ik heb niet iets wat me niet bevalt, ik heb gewoon de verkeerde broek gekregen. De broek die ik heb ontvangen staat bij mn verkoper in een andere advertentie, dus ze zal gewoon de verkeerde ingepakt hebben.
Had ik pas ook, bij mij stuurt de verkoper het gewenste item na en mocht ik het verkeerd verzonden item houden. Dus is ff afwachten hoe je verkoper er mee omgaat denk ik.
Broeen via Vinted bevalt mij ook matig, maar tops en helemaal nu alle zwangerschapskleding is echt top. Scheelt zoveel in de kosten en voorkomt veel outfit frustratie bij mij voor de komende maanden. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:09 schreef Bosjetulpen het volgende:

[..]
Bedoelde ik inderdaad zoals Donna zegt; als je een mislukte aankoop weer verkoopt, ben je wel je eigen verzendkosten 'kwijt' natuurlijk.

Waarom zou ik die broek dan terugsturen, als ik retourskosten moet betalen? Of krijg ik zelf mijn volledige bedrag, inc verzendkosten terug?
De prijs van de broek is lager dan de verzend en retourskosten... dan zou ik alleen maar extra moeten betalen?

Ik vind die regeling maar raar bij een duidelijke fout of klacht. Krijg ik trouwens ook niet makkelijk terug gevonden in de spelregels hoor.
Je krijgt zelf de volledige transactie terug inderdaad. Dan blijf ik het nog raar vinden dat een verkoper niet opdraait voor de retourkosten, als zij een fout hebben gemaakt of hebben gelogen over de staat van een item.
pi_204999632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:18 schreef Bami het volgende:

[..]
Had ik pas ook, bij mij stuurt de verkoper het gewenste item na en mocht ik het verkeerd verzonden item houden. Dus is ff afwachten hoe je verkoper er mee omgaat denk ik.
Broeen via Vinted bevalt mij ook matig, maar tops en helemaal nu alle zwangerschapskleding is echt top. Scheelt zoveel in de kosten en voorkomt veel outfit frustratie bij mij voor de komende maanden. :D
[..]
Je krijgt zelf de volledige transactie terug inderdaad. Dan blijf ik het nog raar vinden dat een verkoper niet opdraait voor de retourkosten, als zij een fout hebben gemaakt of hebben gelogen over de staat van een item.
Dat is erg netjes opgelost dan ja. Met broeken heb ik de pech dat ik al een Lee broek had, en hem in dezelfde lengte en breedte maat via vinted bestelde, en die paste perfect. De 4 pogingen ofzo die ik erna deed faalden dan dus wel. Ik dacht, zolang het t zelfde merk is...

Ah wel volledig. Nou, ik moet denk ik nog maar afwachten. De verkoper heeft het vanmiddag wel gelezen, maar ik heb nog geen reactie. Tis inderdaad wel gewoon raar dat het je geld kost, als een ander een fout maakt. Zo kun je wel van alles gaan opsturen, toch...
pi_205012041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 19:37 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga over een paar weken op vakantie. Pakketje is er nog steeds niet terwijl het op 20 mei is verzonden.
Ik begin nu toch wel een beetje te zweten over hoe dat moet als ik op vakantie ben en het arriveert _O-
DPD trouwens
Ff mezelf gequote
Zoals eerder gepost heb ik mijn pakketje nog steeds niet.
Ik heb ff op de website van de dpd gekeken naar de trackingscode, en die gaf aan waar het pakket voor het laatst was. Bij een Plus dus. Dus ik de supermarkt daar gebeld, en hij lag dus al die tijd in een verkeerde bak _O-
Nu heeft ze hem in de goeie bak gedaan en hopelijk is hij nu weer onderweg.
Hoop wel dat ik hem de aankomende week heb, want zondag vertrekt mijn vlucht :P
Twiddel
pi_205039253
Ik kreeg geen reactie van de verkoper, dus heb ik het gemeld bij het support team. Die gaven de verkoper 2 dagen de tijd om een retour adres te sturen wat ook niet is gedaan. Dus nu krijg ik mijn geld terug en hoef ik de broek niet terug te sturen.
  Moderator maandag 13 juni 2022 @ 11:15:13 #89
382129 crew  Donna
pi_205039610
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:28 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ik kreeg geen reactie van de verkoper, dus heb ik het gemeld bij het support team. Die gaven de verkoper 2 dagen de tijd om een retour adres te sturen wat ook niet is gedaan. Dus nu krijg ik mijn geld terug en hoef ik de broek niet terug te sturen.
Chill!
  maandag 13 juni 2022 @ 11:38:03 #90
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205039802
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:28 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ik kreeg geen reactie van de verkoper, dus heb ik het gemeld bij het support team. Die gaven de verkoper 2 dagen de tijd om een retour adres te sturen wat ook niet is gedaan. Dus nu krijg ik mijn geld terug en hoef ik de broek niet terug te sturen.
Hoe lang wacht je daarmee? Ik heb een verkoper die nu al drie dagen niet reageert op een aankoop.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator maandag 13 juni 2022 @ 11:51:44 #91
382129 crew  Donna
pi_205039906
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2022 11:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoe lang wacht je daarmee? Ik heb een verkoper die nu al drie dagen niet reageert op een aankoop.
Ze hebben 5 dagen om het te versturen toch?
  maandag 13 juni 2022 @ 12:07:14 #92
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205040119
Bosjetulpen heeft het over een ontvangen aankoop die niet klopte, volgens mij hebben jullie het nu over wat anders @SEMTEX en @Donna . Over de reactie/verzendduur na aankoop.
Je hebt overigens wat langer dan 5 dagen. Je moet binnen 5 werkdagen verzenden. Maar als je het label hebt aangemaakt kan je het nog even rekken door op de “ik heb het al verzonden” knop te drukken. Zo heb ik vorige week iets ontvangen dat de verkoper pas na 9 dagen opstuurde.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator maandag 13 juni 2022 @ 12:12:50 #93
382129 crew  Donna
pi_205040158
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:07 schreef Mariposas het volgende:
Bosjetulpen heeft het over een ontvangen aankoop die niet klopte, volgens mij hebben jullie het nu over wat anders @:Semtex en @:donna . Over de reactie/verzendduur na aankoop.
Je hebt overigens wat langer dan 5 dagen. Je moet binnen 5 werkdagen verzenden. Maar als je het label hebt aangemaakt kan je het nog even rekken door op de “ik heb het al verzonden” knop te drukken. Zo heb ik vorige week iets ontvangen dat de verkoper pas na 9 dagen opstuurde.
Ja klopt. Ik reageerde puur op de vraag van Semtex, die idd niet zoveel heeft te maken met de situatie van Bosjetulpen.
  Moderator maandag 13 juni 2022 @ 12:13:26 #94
382129 crew  Donna
pi_205040163
Ik heb wat gekocht van iemand die nieuw is op Vinted en mij allemaal vragen stelde na de aankoop. Ben benieuwd of het goed komt, heb eigenlijk al spijt. :')
pi_205040935
Ja ik moest 2 dagen wachten op de reactie van de verkoper op 'mijn artikel is niet goed' toen heb ik geklikt op 'melden bij supportteam'. Die reageerden best snel, en gaven de verkoper toen ook nog 2 dagen de tijd om het retour adres te geven. Wat niet is gebeurd, en nu moet ik max 3 weken wachten op mijn geld terug.

Die verkeerde broek was ook al ruim 2 weken onderweg geweest, dus al met al is het een heel traject. Van 5,59... er gaat best wat moeilijk inzitten zo van alle kanten.
pi_205069090
:')
Homerr pakketje is al sinds 1 juni onderweg. Maar vervolgens blijven ze, als ze eenmaal bezorgd zijn, maar 2 weken op het pakketpunt liggen. Laat ik nou vanaf maandag 3 weken op vakantie zijn.

Gelukkig zijn mijn bikini en rokje wel op tijd binnen. *O*
  vrijdag 17 juni 2022 @ 18:34:48 #97
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_205076387
Pas deze app ontdekt. Sommige dingen lijken te mooi om waar te zijn. Zit er veel neppe meuk tussen of valt dat reuze mee? Wat zijn jullie ervaringen?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
  vrijdag 17 juni 2022 @ 19:45:25 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205077162
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 18:34 schreef Lyzio_NL het volgende:
Pas deze app ontdekt. Sommige dingen lijken te mooi om waar te zijn. Zit er veel neppe meuk tussen of valt dat reuze mee? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb nog nooit nep ontvangen (voor zover ik weet) maar ik koop dan ook geen designer dingen.
Resistance is futile.
pi_205093807
Net wat gekocht op vinted, krijg ik deze melding van Mondial.




Weet iemand wat dit precies betekent?
pi_205094098
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net wat gekocht op vinted, krijg ik deze melding van Mondial.

[ afbeelding ]


Weet iemand wat dit precies betekent?
Die melding heb ik bij alle berichten staan. Ook bij de berichten dat iemand een of andere artikel van mij op hun favorieten lijst hebben gezet.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205103757
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:47 schreef Bami het volgende:
:')
Homerr pakketje is al sinds 1 juni onderweg. Maar vervolgens blijven ze, als ze eenmaal bezorgd zijn, maar 2 weken op het pakketpunt liggen. Laat ik nou vanaf maandag 3 weken op vakantie zijn.

Gelukkig zijn mijn bikini en rokje wel op tijd binnen. *O*
Mijnes al vanaf 26 mei inderdaad. Had ze gemaild, het antwoord was; de status is onveranderd gebleven. Als de status veranderd kunnen we je meer vertellen over je pakket.

Ja joh, dan weet ik waarschijnlijk zelf ook meer hé :')
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 18:31:01 #102
382129 crew  Donna
pi_205103763
Homerr heeft veel vertragingen. Heb er 3 onderweg sinds begin juni.
pi_205103816
Hoe doe jij dat dan als ze te laat zijn? Vinted geeft mij 25 en 26 juni de tijd om te melden dat mijn pakket er niet is en mijn geld terug te krijgen. Dat komt al aardig dicht in de buurt, maar ik zie wel dat het pakket al hier in nederland ligt.
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 19:33:57 #104
382129 crew  Donna
pi_205104382
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:36 schreef Bosjetulpen het volgende:
Hoe doe jij dat dan als ze te laat zijn? Vinted geeft mij 25 en 26 juni de tijd om te melden dat mijn pakket er niet is en mijn geld terug te krijgen. Dat komt al aardig dicht in de buurt, maar ik zie wel dat het pakket al hier in nederland ligt.
Ik heb dat nog nooit meegemaakt en heb daar ook geen meldingen van of zoiets. Er staat alleen dat er vertraging is.
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 19:35:44 #105
382129 crew  Donna
pi_205104401
Oh er staat idd bij 1;

Geen zorgen, je bestelling wordt binnenkort geleverd. Gebeurt dit niet dan heb je na 29 Juni 2 dagen de tijd om een probleem te melden en een terugbetaling te ontvangen.

Maar zo ver is het dus bij mij nog nooit gekomen. Herinner me wel van vorig jaar zomer dat het toen ook allemaal wat trager ging met Homerr.
pi_205129110
Ha! Morgen zou de datum zijn dat ik kon klikken op geld terug want mn pakket is er niet, maar hij is net binnengekomen, jeejjjj. Op t randje!
  donderdag 23 juni 2022 @ 18:47:47 #107
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205130155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 15:50 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ha! Morgen zou de datum zijn dat ik kon klikken op geld terug want mn pakket is er niet, maar hij is net binnengekomen, jeejjjj. Op t randje!
Gelukkig!

Ik kreeg vandaag een pakket retour wat ik op 28 april heb verzonden. Het pakket is destijds gemarkeerd als afgeleverd , heb m’n geld gekregen en een automatische positieve review. Erg vreemd, waarom zou je iets niet ophalen en het allemaal op z’n beloop laten. :?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator donderdag 23 juni 2022 @ 19:36:20 #108
382129 crew  Donna
pi_205130635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 18:47 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Gelukkig!

Ik kreeg vandaag een pakket retour wat ik op 28 april heb verzonden. Het pakket is destijds gemarkeerd als afgeleverd , heb m’n geld gekregen en een automatische positieve review. Erg vreemd, waarom zou je iets niet ophalen en het allemaal op z’n beloop laten. :?
Misschien had diegene per ongeluk de verkeerde als 'afgeleverd' gemarkeerd en gedacht van laat maar? Heel apart idd.
  Moderator donderdag 23 juni 2022 @ 19:36:34 #109
382129 crew  Donna
pi_205130639
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 15:50 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ha! Morgen zou de datum zijn dat ik kon klikken op geld terug want mn pakket is er niet, maar hij is net binnengekomen, jeejjjj. Op t randje!
Mijne was er dinsdag ook! _O_
pi_205147543
Mondial relay is echt top.

Afgelopen dinsdag in Spanje is mijn pakje ingeleverd en vandaag ligt ie al bij mij _O_
pi_205148319
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mondial relay is echt top.

Afgelopen dinsdag in Spanje is mijn pakje ingeleverd en vandaag ligt ie al bij mij _O_
Ik heb er een die afgelopen donderdag is afgegeven (ook in spanje) en die ligt er nog steeds :'(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205148372
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 18:48 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Ik heb er een die afgelopen donderdag is afgegeven (ook in spanje) en die ligt er nog steeds :'(
Oh.. Dan is het heel wisselend. Ik heb wel vaker een pakje via Mondial gehad en die waren er allemaal wel met een week. Maar deze heeft een record te pakken ;)
  maandag 27 juni 2022 @ 07:27:47 #113
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_205159065
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 18:34 schreef Lyzio_NL het volgende:
Pas deze app ontdekt. Sommige dingen lijken te mooi om waar te zijn. Zit er veel neppe meuk tussen of valt dat reuze mee? Wat zijn jullie ervaringen?
Helaas heb ik daar wel ervaring mee. Voor mezelf en voor de kinderen koop ik vaak Tommy Hilfiger en Ralph Lauren. Op de foto’s let ik er altijd wel goed op (is het logo hetzelfde, hoe is de maat label) maar soms let ik niet goed op en doe ik een miskoop. Goed opletten als je het binnen hebt en meteen actie ondernemen. Helaas is het wel het beleid van Vinted dat je het terug moet sturen op eigen kosten en dat is in sommige gevallen nog best duur.
pi_205159176
Ik heb in het verleden voor een habbekrats Vans en all stars gekocht. Niet om het merk, maar omdat ik de schoenen leuk vind. Volgens mij zijn ze niet nep, maar mocht dat wel zo zijn vind ik dat niet zo heel boeiend. Ik vind ze nog steeds leuk :)

Wat ik wel eens voorbij zie komen is dat mensen merk spullen opsturen (of ze zeggen dat) en dat volgens de koper er hele andere spullen zijn opgestuurd (of ze zeggen dat). He ziet dit vooral met schoenen.
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:13:56 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205159568
Mijn winkeltje loopt weer lekker, 3 verkopen in een week. Ik was er even klaar mee maar zit er nu wel weer helemaal in *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_205160909
Kattenspul dat gaat snel ^O^ 5 dingen binnen 5 minuten de deur uit _O_ *O*
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205171586
Even een Mondial Relay vraag.
De track and trace geeft aan:” in ontvangstname in het agentschap” is dit hetzelfde als het afhaalpunt???
Ik zie namelijk geen blauw bolletje bij;” Pakket beschikbaar in het afhaalpunt”
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 16:13:22 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205171599
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:28 schreef valentijn101 het volgende:
Kattenspul dat gaat snel ^O^ 5 dingen binnen 5 minuten de deur uit _O_ *O*
Wat voor soort kattenspul moet ik dan aan denken? Gisteren nog allemaal kattenspeelgoed weggegooid :@

Ik heb weer een bundel verkocht, mijn winkeltje draait lekker momenteel *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_205171916
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat voor soort kattenspul moet ik dan aan denken? Gisteren nog allemaal kattenspeelgoed weggegooid :@

Ik heb weer een bundel verkocht, mijn winkeltje draait lekker momenteel *O*
Een kattenholletje in de vorm van een bijenkorf. Een speelbaan waar ze balletjes doorheen kunnen meppen en een driehoek met gaten er in met een hengel er bij. Kattenspul gaat hard. ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 20:09:41 #120
382129 crew  Donna
pi_205173696
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:13 schreef Donna het volgende:
Ik heb wat gekocht van iemand die nieuw is op Vinted en mij allemaal vragen stelde na de aankoop. Ben benieuwd of het goed komt, heb eigenlijk al spijt. :')
Ik had na m'n gevoel moeten luisteren. Het zijn allemaal setjes lego, maar ze had veel los in de doos geflikkerd met een enorme kier aan de onderkant, dus ergens in een Homerr bus ligt nu alles wat ontbreekt. :(

Het is niet veel, maar ik vind het zo zuur. Ik let er zo op of het compleet is en ik heb ook allemaal onderdelen gekregen die bij geen enkel setje horen. Grmbl.
pi_205173706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik had na m'n gevoel moeten luisteren. Het zijn allemaal setjes lego, maar ze had veel los in de doos geflikkerd met een enorme kier aan de onderkant, dus ergens in een Homerr bus ligt nu alles wat ontbreekt. :(
Foto van de kier in de doos gemaakt? Zou hier niet mee akkoord gaan.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 20:16:27 #122
382129 crew  Donna
pi_205173793
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Foto van de kier in de doos gemaakt? Zou hier niet mee akkoord gaan.
Ja en ook dat het los in de doos lag. Ze had er 'niet schudden' opgeschreven. Ben je dan echt zo wereldvreemd?
Ik ben wel wat met haar overeengekomen en heb ook al een deel van het geld terug, maar ik krijg echt gewoon errors als ik bedenk dat je zo te werk gaat.

Mijn broer heeft een tijdje in ontbrekende stukjes gehandeld. Zal daar eens de kast in.

Ik heb nog een doos lego van een andere verkoper wat er qua doos iig goed uit ziet, maar ik durf m amper open te maken nu. |:)
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 20:48:20 #123
382129 crew  Donna
pi_205174269
Wel goed ingepakt, niet compleet. Ben wel even genezen. |:)
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:12:16 #124
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205174611
Stond er in de advertentie dat de set compleet is? Zo ja, dan zou ik een melding maken. Zo niet, dan kun je niets anders dan een review geven. Echt vervelend zeg, zeker als het je dan nu 2 x achter elkaar gebeurt. . Zelf verkoop ik alleen Lego nieuw in doos, ik ben er een beetje bang voor dat iemand dan een melding gaat maken van een incomplete set en ik dan m’n geld misloop.
Ik verkoop trouwens wel Duplo sets maar die knoop ik dicht in een doorzichtig zakje en ik maak er een foto van voor verzending zodat je kunt zien dat de set compleet is verzonden.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_205174638
Mijn pakketje staat al 5 dagen op aangekomen in distributiecentrum (Homerr). Is deze vertraging bekend momenteel of moet ik er iets mee? Kan ik er überhaupt iets mee? :')
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:29:18 #126
382129 crew  Donna
pi_205174819
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:12 schreef Mariposas het volgende:
Stond er in de advertentie dat de set compleet is? Zo ja, dan zou ik een melding maken. Zo niet, dan kun je niets anders dan een review geven. Echt vervelend zeg, zeker als het je dan nu 2 x achter elkaar gebeurt. . Zelf verkoop ik alleen Lego nieuw in doos, ik ben er een beetje bang voor dat iemand dan een melding gaat maken van een incomplete set en ik dan m’n geld misloop.
Ik verkoop trouwens wel Duplo sets maar die knoop ik dicht in een doorzichtig zakje en ik maak er een foto van voor verzending zodat je kunt zien dat de set compleet is verzonden.
Ja er stond compleet in alle advertenties, anders hoef ik het niet. :7
Daarom ben ik ook zuur.
En er even klaar mee haha.

De boekjes zaten er bij dus het is niet zo lastig om de goede onderdelen erbij te doen. |:)
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 11:41:21 #127
382129 crew  Donna
pi_205179126
Nou, ontbrekende onderdelen besteld. Kost gelukkig geen drol. *O*
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 11:43:20 #128
382129 crew  Donna
pi_205179145
En ik had gisteren alles gesorteerd en schoongemaakt en op de tafel uitgestald en dat blije koppie vanochtend maakte alles goed. O+
pi_205179147
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:15 schreef Aure het volgende:
Mijn pakketje staat al 5 dagen op aangekomen in distributiecentrum (Homerr). Is deze vertraging bekend momenteel of moet ik er iets mee? Kan ik er überhaupt iets mee? :')
Nee, kan je niks mee. Wachten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:05:53 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205324025
Kreeg een review met 3 sterren en als tekst 'prima'.

OK, prima. Zelfde review terug gegeven :+ .
Resistance is futile.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:14:24 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205324085
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:15 schreef Aure het volgende:
Mijn pakketje staat al 5 dagen op aangekomen in distributiecentrum (Homerr). Is deze vertraging bekend momenteel of moet ik er iets mee? Kan ik er überhaupt iets mee? :')
Homerr is zo belachelijk goedkoop omdat ze niet elke dag rijden.

Je moet zo'n netwerk zien als het NS netwerk. Homerr zet 1 of 2x per week een trein in. Dus je pakketje blijft in hun hun tot het volgende vertrek.

DHL, UPS, PostNL vertrekken minstens elke dag, want die hebben meer passagiers. Maar ze moeten ook regelmatig vertrekken met half lege treinen omdat ze met hun grotere klanten afspraken hebben over de volgende dag gegarandeerd leveren. Daar profiteren Vinted klanten ook van, en die betalen er ook aan mee.
Resistance is futile.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:18:29 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205324121
Ik mag trouwens hopen dat je het pakketje ondertussen ontvangen hebt.
Resistance is futile.
pi_205324236
Ja ik weet hoe Homerr werkt, maar normaliter had ik Homerr pakketjes toch wel binnen een week en het heeft nu ruim twee weken geduurd :D

Maar ik laat nu meestal alleen nog met MR verzenden, die heb ik soms al binnen een paar dagen binnen maar max een week :o
pi_205324250
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:14 schreef Seven. het volgende:

[..]
Homerr is zo belachelijk goedkoop omdat ze niet elke dag rijden.

Je moet zo'n netwerk zien als het NS netwerk. Homerr zet 1 of 2x per week een trein in. Dus je pakketje blijft in hun hun tot het volgende vertrek.

DHL, UPS, PostNL vertrekken minstens elke dag, want die hebben meer passagiers. Maar ze moeten ook regelmatig vertrekken met half lege treinen omdat ze met hun grotere klanten afspraken hebben over de volgende dag gegarandeerd leveren. Daar profiteren Vinted klanten ook van, en die betalen er ook aan mee.
Ik vind Homerr niet zo heel veel goedkoper dan Mondial Relay en die is gewoon prima.
pi_205324265
Bijna 3 weken zelfs :') maaarrr het is dus goed gekomen :D
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:02:10 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205324566
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind Homerr niet zo heel veel goedkoper dan Mondial Relay en die is gewoon prima.
Ik denk niet dat MR overal next day service kan leveren, maar eens dat ze heel wat beter zijn dan Homerr.
Resistance is futile.
pi_205324671
Ik heb een pakje met Homer onderweg. 28 juni afgegeven, nu al 2x vertraagd. Verwachte afleverdatum 21 juli. :'(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 10:15:35 #138
382129 crew  Donna
pi_205324704
Homerr was vorig jaar zomer bijna 4 weken en nu weer bijna 4 weken. Volgens mij schrappen ze in de zomer wat routes ofzo?
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:17:50 #139
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205324735
Ik heb Homerr uitgezet. Naast dat t de enige vervoerder is die hier geen pakketpunt in het dorp heeft, kregen ze het ook steeds voor elkaar het pakket kwijt te raken of bij het verkeerde punt te bezorgen.

Zometeen weer 2 pakketten wegbŕengen voor Frankrijk, die gaan bijna altijd met MR, en zijn er behoorlijk snel.
pi_205324894
Mijn laatste 2 Homerr pakketten waren mega snel, maar die daarvoor duurde echt 4 weken ofzo.

DPD heeft mijn Vinted pakketje kwijt gemaakt, en ik wilde het deze vrijdag aan naar een bruiloft. :'(
  woensdag 13 juli 2022 @ 13:26:33 #141
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205327439
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:17 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb Homerr uitgezet. Naast dat t de enige vervoerder is die hier geen pakketpunt in het dorp heeft, kregen ze het ook steeds voor elkaar het pakket kwijt te raken of bij het verkeerde punt te bezorgen.

Zometeen weer 2 pakketten wegbŕengen voor Frankrijk, die gaan bijna altijd met MR, en zijn er behoorlijk snel.
Klopt, hier de laatste tijd 2 werkdagen naar Frankrijk.

Ben ook al een jaar gestopt met Homerr. Waarom zou je voor waardeloze Homerr kiezen als je net zo goedkoop met DHL kan verzenden. Of voor ¤0,20 meer met DPD. Of hebben jullie dan geen DHL in de buurt of al die verkopers niet? DHL is hier ontzettend breed verspreid.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_205329423
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 13:26 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Klopt, hier de laatste tijd 2 werkdagen naar Frankrijk.

Ben ook al een jaar gestopt met Homerr. Waarom zou je voor waardeloze Homerr kiezen als je net zo goedkoop met DHL kan verzenden. Of voor ¤0,20 meer met DPD. Of hebben jullie dan geen DHL in de buurt of al die verkopers niet? DHL is hier ontzettend breed verspreid.
Homerr schijnt iets milieuvriendelijker te zijn, dat is voor mij uberhaupt de voornaamste reden om Vinted te gebruiken dus voelt het logisch om ook Homerr te gebruiken. :D
pi_205329496
Ik heb laatst een pakketje verstuurd met Homerr, dat deed er een week of twee over.
Nu mijn saldo laten uitbetalen, want ik kan er niet echt wat vinden om te kopen, en verkopen blijf ik gedoe vinden, hoe makkelijk ze het ook voor me maken :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205331729
Ik koop de laatste tijd vooral speelgoed, en het komt meestal uit Frankrijk, en dan kan ik eigenlijk alleen kiezen voor Homerr, MR of ups.
pi_205350583
Wow, er werd gisteren een pakketje voor mij verzonden met MR en ik krijg net bericht dat ik het op kan halen :D :D _O_ gelukje :P
pi_205351894
Hoe lang heb je bij mondial de tijd om wat op te halen?
pi_205353000
En ja hoor, ik heb weer eens een item ontvangen dat niet goed is. Een jurkje dat smaller gemaakt is en dat stond uiteraard niet in de omschrijving of op de foto’s. Staat was ‘heel goed’. Ik mag het op eigen kosten terugsturen, wat is dat toch een waardeloze oplossing, volgens mij speculeren oneerlijke verkopers er gewoon op dat kopers dat toch niet doen.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:12:39 #148
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_205354266
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 13:26 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Klopt, hier de laatste tijd 2 werkdagen naar Frankrijk.

Ben ook al een jaar gestopt met Homerr. Waarom zou je voor waardeloze Homerr kiezen als je net zo goedkoop met DHL kan verzenden. Of voor ¤0,20 meer met DPD. Of hebben jullie dan geen DHL in de buurt of al die verkopers niet? DHL is hier ontzettend breed verspreid.
DPD is nog geen ¤0,20 waard in zijn totaliteit. Zelden zo’n bagger bezorgdienst meegemaakt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 22:09:48 #149
382129 crew  Donna
pi_205355120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe lang heb je bij mondial de tijd om wat op te halen?
2 weken
pi_205393112
Hebben jullie op vinted ook zo jullie vaste verkopers bij wie jullie kleding kopen?

Ik heb dat zelf namelijk wel - op een ander, maar soortgelijk platform als vinted.

Die persoon biedt vaak kledingstukken aan van mijn favoriete merken/designers tegen hele mooie prijsjes, heeft dezelfde maat als ik, en alles nog in perfecte staat!

Ik kijk dan ook regelmatig op haar account om te zien of ze wat nieuws heeft!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 22:45:51 #151
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_205395631
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 13:26 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Klopt, hier de laatste tijd 2 werkdagen naar Frankrijk.

Ben ook al een jaar gestopt met Homerr. Waarom zou je voor waardeloze Homerr kiezen als je net zo goedkoop met DHL kan verzenden. Of voor ¤0,20 meer met DPD. Of hebben jullie dan geen DHL in de buurt of al die verkopers niet? DHL is hier ontzettend breed verspreid.
Altijd dhl hier.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_205497307
Sinds een maandje Vinted ontdekt. Er is echt een wereld voor mij open gegaan. Ik verkoop bijna dag wel 1 of 2 dingen, dus ik denk dat mijn spullen wellicht wat goedkoop te staan, maar goed, ruimt goed op en ik kom elke dag wel aan beweging toe, want elke koper kiest weer een ander pakketpunt.

Ik kwam er van de week pas achter dat je verder moet klikken als je iets koopt, want ik kies veel liever voor een DHL. 8)7

Ik heb besloten dat ik met al mijn vinted geld weer andere vinted spullen ga kopen. Soort herstructurering van mijn geld, had echt een prachtige jurk voor echt weinig en hij paste mij ook mooi.

Heb nu ook een hele mooie Tommy Hilfiger tas gekocht, hij was nog best prijzig dus ik ben benieuwd hoe hij in het echt is.
  zaterdag 30 juli 2022 @ 10:25:42 #153
208890 June.
Seriously?
pi_205497559
Met prijzige merkdingen op Vinted ben ik wel voorzichtiger, altijd bang dat het nep is..
Shine bright like a diamond.
pi_205498843
Ik had een kimono gekocht voor de zwangerschapsshoot die wij woensdag gepland hebben staan. Heeft die verkoopster hem in het verkeerde pakketje gedaan en naar België gestuurd. |:(
Heb de laatste tijd een beetje pech met pakketjes, had ook al een pakketje dat dpd een week lang kwijt heeft gemaakt en een verkoopster die het verkeerde item opstuurde.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 30 juli 2022 @ 14:20:58 #155
485843 crew  Jippie
pi_205499408
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 13:26 schreef Bami het volgende:
Ik had een kimono gekocht voor de zwangerschapsshoot die wij woensdag gepland hebben staan. Heeft die verkoopster hem in het verkeerde pakketje gedaan en naar België gestuurd. |:(
Heb de laatste tijd een beetje pech met pakketjes, had ook al een pakketje dat dpd een week lang kwijt heeft gemaakt en een verkoopster die het verkeerde item opstuurde.
Dat is balen, die krijg je niet meer op tijd -O-
pi_205503294
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 14:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat is balen, die krijg je niet meer op tijd -O-
Nope, dus ze heeft de verkoop maar geannuleerd. Heb nu via marktplaats een andere (wel wat minder mooie) gekocht.
pi_205601645
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, ik heb weer eens een item ontvangen dat niet goed is. Een jurkje dat smaller gemaakt is en dat stond uiteraard niet in de omschrijving of op de foto’s. Staat was ‘heel goed’. Ik mag het op eigen kosten terugsturen, wat is dat toch een waardeloze oplossing, volgens mij speculeren oneerlijke verkopers er gewoon op dat kopers dat toch niet doen.
Ik had het dus teruggestuurd, want ik heb niks aan dat jurkje op die manier. En vervolgens neemt de verkoopster niet de moeite om het retourpakketje af te halen, dus dat ding is wederom onderweg naar mij. Annuleer dan meteen de bestelling ipv het nu niet op te halen, dat had me de retourkosten gescheeld 8)7
pi_205610170
Vanmorgen de app gedownload, wat tassen en schoenen erop gezet en nu al bijna alles verkocht *O* Scheelt wel dat het dure merken zijn en er allemaal nog supergoed uitziet.

Veel naar Frankrijk ook.
You need to be cold to be queen.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 08:56:47 #159
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205614540
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik had het dus teruggestuurd, want ik heb niks aan dat jurkje op die manier. En vervolgens neemt de verkoopster niet de moeite om het retourpakketje af te halen, dus dat ding is wederom onderweg naar mij. Annuleer dan meteen de bestelling ipv het nu niet op te halen, dat had me de retourkosten gescheeld 8)7
Krijg je nu wel je geld terug?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_205614558
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 08:56 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Krijg je nu wel je geld terug?
Yup, minus de retourkosten. En ik kan het pakket met het jurkje tzt dus weer ophalen om het dan in de kast te leggen om er ooit op te oefenen met mijn naaimachine en lockmachine heb ik bedacht.
pi_205643409
Weten jullie toevallig hoe dit zit? Mijn twaalfjarige met eigen vinted-account en betaalrekening met ideal, kan niets kopen. Zodra op 'kopen' klikt, springt het scherm naar de chat.

Is dit een bekend probleem of zou dit met haar jongerenrekening oid te maken hebben?
pi_205644459
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:44 schreef -Spring het volgende:
Weten jullie toevallig hoe dit zit? Mijn twaalfjarige met eigen vinted-account en betaalrekening met ideal, kan niets kopen. Zodra op 'kopen' klikt, springt het scherm naar de chat.

Is dit een bekend probleem of zou dit met haar jongerenrekening oid te maken hebben?
Mag je als minderjarige wel een account op Vinted hebben dan?
pi_205644485
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Mag je als minderjarige wel een account op Vinted hebben dan?
Met mijn geboortedatum O~)
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:59:34 #164
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_205666349
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:44 schreef -Spring het volgende:
Weten jullie toevallig hoe dit zit? Mijn twaalfjarige met eigen vinted-account en betaalrekening met ideal, kan niets kopen. Zodra op 'kopen' klikt, springt het scherm naar de chat.

Is dit een bekend probleem of zou dit met haar jongerenrekening oid te maken hebben?
Als je gewoon hebt aangevinkt dat ze online betalingen mag uitvoeren (kan gewoon via de app van je bank) moet het geen probleem zijn, werkt hier gewoon.
pi_205666352
Ik krijg echt de laatste tijd steeds biedingen, die ik vervolgens accepteer om daarna niets meer te horen.
Wordt er niet goed van :{ Zeer irritant.
pi_205666432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 15:59 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Als je gewoon hebt aangevinkt dat ze online betalingen mag uitvoeren (kan gewoon via de app van je bank) moet het geen probleem zijn, werkt hier gewoon.
Ja dat kan gewoon idd. Thank iig, dan weet ik dat het geen random probleem is
pi_205667367
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 15:59 schreef lily het volgende:
Ik krijg echt de laatste tijd steeds biedingen, die ik vervolgens accepteer om daarna niets meer te horen.
Wordt er niet goed van :{ Zeer irritant.
Ahh, dat wilde ik net komen vragen. Ik heb dat de laatste tijd ook veel. Goed te weten dat ik niet de enige ben.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205668422
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 15:59 schreef lily het volgende:
Ik krijg echt de laatste tijd steeds biedingen, die ik vervolgens accepteer om daarna niets meer te horen.
Wordt er niet goed van :{ Zeer irritant.
En bundels aanvragen en niks meer laten horen, het is echt schering en inslag op dit moment
pi_205668468
Waarom in hemelsnaam? :{w
pi_205739266
Iemand al eens artikelen geboost of in de etalage gezet? Is het het geld waard?
Shine bright like a diamond.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 10:07:16 #171
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205739515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 09:39 schreef June. het volgende:
Iemand al eens artikelen geboost of in de etalage gezet? Is het het geld waard?
Ik heb dat meerdere malen gedaan maar ik heb niet de indruk dat het nu echt iets oplevert. Ik doe het nu niet meer en ik verkoop er niet minder door.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator donderdag 25 augustus 2022 @ 10:18:16 #172
382129 crew  Donna
pi_205739610
Ik had allemaal bijna nieuwe babyschoentjes te koop. Al weken. Deze week in 1 week alles verkocht.
pi_205740465
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:18 schreef Donna het volgende:
Ik had allemaal bijna nieuwe babyschoentjes te koop. Al weken. Deze week in 1 week alles verkocht.
Heerlijk.
Ik heb alle verzenddiensten weer aangezet, maandag gaat het pakketpunt waar je met bijna alles terecht kunt na een paar weken vakantie weer open.
pi_205747469
Wat is de minimum prijs waarvoor jullie producten plaatsen?

Wil m’n kast leegruimen, enkele merken zoals Polo, Hugo Boss, Tommy zullen nog wel wat waard zijn. Dingen zoals Nike, Adidas en merkloos spul zoals Zara en HM zullen niet veel waard zijn.

Eigenlijk alles onder de 10¤ vind ik ‘t niet waard en pleur ik liever in een container voor een goed doel.
pi_205747634
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:53 schreef synsysterstylo het volgende:
Wat is de minimum prijs waarvoor jullie producten plaatsen?

Wil m’n kast leegruimen, enkele merken zoals Polo, Hugo Boss, Tommy zullen nog wel wat waard zijn. Dingen zoals Nike, Adidas en merkloos spul zoals Zara en HM zullen niet veel waard zijn.

Eigenlijk alles onder de 10¤ vind ik ‘t niet waard en pleur ik liever in een container voor een goed doel.
Ik heb er boeken van ¤1 op staan, dus dat is mijn minimum, die worden aan bundels toegevoegd.
pi_205755760
Ik hoop bij voordeligere items ook altijd dat mensen het in een bundel proppen. Anders vind ik het best wat gedoe om voor een topje van 2 euro naar de post te gaan. Maar daarom zet ik goedkoper spul ook gewoon in grotere batches tegelijk erop, met bundelkorting aan.

Duurdere items zet ik er ook gewoon los op. Juist liever niet wanneer ik hele goedkope items verkoop, want dan combineren mensen dat alleen maar voor de korting.
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 19:26:41 #177
382129 crew  Donna
pi_205756265
Ik heb voornamelijk goedkope items. Vind het ook geen probleem om het los te verkopen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 19:30:46 #178
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205756313
Ik heb items vanaf ¤1 op vinted staan, maar heb duidelijk in mijn profiel en in de advertenties aangegeven dat ik pas verzend vanaf een bedrag van ¤3. Dat gaat meestal goed, mensen maken dan bundels met de goedkope items.

[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 26-08-2022 21:07:41 ]
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:29:04 #179
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_205757227
Ik vind het ook niet erg om voor kleine bedragen te verzenden. Alles (oké, behalve Mondial) zit hier om de hoek en op weg naar het KDV.

Er is nu een pakketje wat ik verzonden heb kwijt. Zou geleverd zijn (DPD), maar dat servicepunt was dicht. Nu onbekend waar het is, dus ben benieuwd hoe dat nu verder gaat.

Ik heb weleens geboost en dat hielp wel. Toen best snel wat dingen verkocht.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:55:43 #180
208890 June.
Seriously?
pi_205758609
Ik verkoop vooral babykleding en ook items voor 1 euro in de hoop dat dat nog verkocht wordt inderdaad, maar dat is met name kleding van Hema, Zeeman etc.
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:56:51 #181
208890 June.
Seriously?
pi_205758628
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het ook niet erg om voor kleine bedragen te verzenden. Alles (oké, behalve Mondial) zit hier om de hoek en op weg naar het KDV.

Er is nu een pakketje wat ik verzonden heb kwijt. Zou geleverd zijn (DPD), maar dat servicepunt was dicht. Nu onbekend waar het is, dus ben benieuwd hoe dat nu verder gaat.

Ik heb weleens geboost en dat hielp wel. Toen best snel wat dingen verkocht.
Hm misschien toch een keer proberen als ik een tijd niets heb verkocht. Ga straks weer een bult maat 56 en 62 erop zetten.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 14:03:23 #182
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205763305
Ik zet bij goedkope dingen van minder dan ¤2,00 de verzendkosten op aangepast en dan op ¤100 zodat ze alleen in een bundel worden verkocht.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_205763687
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 14:03 schreef Mariposas het volgende:
Ik zet bij goedkope dingen van minder dan ¤2,00 de verzendkosten op aangepast en dan op ¤100 zodat ze alleen in een bundel worden verkocht.
Slim! Wist niet dat dat kon.
Shine bright like a diamond.
pi_205763705
Ik vind het altijd zo grappig op Vinted dat ik als man nagenoeg altijd met de vriendin van de man wiens kleren ik koop in contact sta.
pi_205763716
Het verzenden duurt weer lang bij Homerr.. Nog 3 dagen en ik krijg tot 20 euro vergoed. Iemand al eens geld gehad van Homerr omdat het zo lang duurde?
pi_205766297
Nee, ik nog niet. Wat duurt dat lang zeg.

Heb wel iets verstuurd maar het pakket wordt al een paar dagen niet afgehaald ;(
Wat als iemand het helemaal niet afhaalt eigenlijk?
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:41:43 #187
382129 crew  Donna
pi_205766657
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 15:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het verzenden duurt weer lang bij Homerr.. Nog 3 dagen en ik krijg tot 20 euro vergoed. Iemand al eens geld gehad van Homerr omdat het zo lang duurde?
Nee want het kwam altijd nog in de laatste dagen aan bij mij.
pi_205766704
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 19:04 schreef lily het volgende:
Nee, ik nog niet. Wat duurt dat lang zeg.

Heb wel iets verstuurd maar het pakket wordt al een paar dagen niet afgehaald ;(
Wat als iemand het helemaal niet afhaalt eigenlijk?
Dan wordt het als wel opgehaald gemarkeerd en krijg jij je geld en gaat het pakket naar jouw pakketpunt terug en kun jij het weer ophalen
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:28:04 #189
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205767913
Wel met de kanttekening: als de koper binnen 2 dagen aangeeft het pakket vanwege omstandigheden niet te kunnen ophalen, dan wordt het retour gestuurd naar de verkoper en wordt daarmee de koop geannuleerd. Verkoper krijgt pakket terug en dus geen geld. Koper krijgt geld terug.

Een tijdje terug kreeg ik een pakket retour dat nooit was opgehaald. Was twee maanden nadat ik het had opgestuurd. Verkoop was gewoon succesvol afgerond, ik wist helemaal niet dat de koper het niet had afgehaald. :? Heb de spullen maar naar kringloop gebracht, was ook van lage waarde.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_205770785
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dan wordt het als wel opgehaald gemarkeerd en krijg jij je geld en gaat het pakket naar jouw pakketpunt terug en kun jij het weer ophalen
Oh dit wist ik niet, ik dacht dat het 2 weken bleef liggen en dat retour kwam en dat ook je koop werd geannuleerd.

Ik had in de beginperiode een paar keer via homer gedaan (wist niet dat je pakketpunt kon wisselen) en dan duurde het echt een maand voordat het kwam. Voor 10 cent meer heb je dhl en dan is het er echt al na 2 dagen.
  maandag 29 augustus 2022 @ 14:57:01 #191
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_205784395
spullen gingen hard dit weekend, fijn dat ik maar 1 keer naar het afgifte punt moest
pi_205796634
Homerr heeft tot vandaag de tijd gehad het pakje op plaats van bestemming te leveren en het is blijkbaar niet gelukt. Koper heeft zojuist aangegeven dat er een probleem is, namelijk dat het pakje niet bezorgd is. Vinted neemt binnen 48 uur contact met me op. Ik ben benieuwd...

Ik ga Homerr uit mijn verzendlijst halen. Helemaal klaar met die baggerzooi.
pi_205835035
Ondertussen heb ik de details van het pakketje doorgegeven aan Vinted en ze handelen het verder met Homerr af. Ik ben benieuwd of dat pakje nog boven het water komt.

Heb een bundel van 3 spijkerbroeken aangevraagd en koper reageert niet, maar is wel online geweest :? Vandaag nog een berichtje gestuurd maar ook nog niet op gereageerd. Heb bij iemand anders maar een bundel aangevraagd. Hopelijk reageert die wat sneller :P
pi_205911457
Stond ik net bij de benzinepomp om een pakje op te halen, zegt de pomp bediende dat ze na 20 uur geen pakketjes meer geven. Ik wist dat helemaal niet.

Ik vroeg nog of er ook zo'n tijdstip in de ochtend is, maar die was er niet. Dus ik kan bij wijze van morgen om 6 uur mijn pakketje ophalen. Vage toestand wel.
  zaterdag 10 september 2022 @ 17:27:50 #195
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205922082
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 15:05 schreef June. het volgende:

[..]
Slim! Wist niet dat dat kon.
Ik zie nu dat ze het hebben uitgeschakeld. :(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_205924284
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stond ik net bij de benzinepomp om een pakje op te halen, zegt de pomp bediende dat ze na 20 uur geen pakketjes meer geven. Ik wist dat helemaal niet.

Ik vroeg nog of er ook zo'n tijdstip in de ochtend is, maar die was er niet. Dus ik kan bij wijze van morgen om 6 uur mijn pakketje ophalen. Vage toestand wel.
Dat is hier bij de esso ook. Geen idee waarom. Maar het staat ook op een handgeschreven briefje bij de deur aangegeven, dus er zullen wel meer mensen zijn die zich vergissen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_205926038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stond ik net bij de benzinepomp om een pakje op te halen, zegt de pomp bediende dat ze na 20 uur geen pakketjes meer geven. Ik wist dat helemaal niet.

Ik vroeg nog of er ook zo'n tijdstip in de ochtend is, maar die was er niet. Dus ik kan bij wijze van morgen om 6 uur mijn pakketje ophalen. Vage toestand wel.
Wat stom. Sta je daar en krijg je je pakketje niet omdat je een kwartier te laat bent en het er wel gewoon ligt :?
pi_205926096
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 21:41 schreef lily het volgende:

[..]
Wat stom. Sta je daar en krijg je je pakketje niet omdat je een kwartier te laat bent en het er wel gewoon ligt :?
Ja. En het regende dus ik was ook nog eens een keer nat :{ Maar vanmorgen alsnog opgehaald.
pi_205926120
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja. En het regende dus ik was ook nog eens een keer nat :{ Maar vanmorgen alsnog opgehaald.
Nou.. pff. Beetje de “paarse krokodil” vibes.
pi_205926147
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 21:46 schreef lily het volgende:

[..]
Nou.. pff. Beetje de “paarse krokodil” vibes.
Paarse krokodil?
pi_205926310
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Paarse krokodil?
Ja, dat was een reclame, jaren geleden. Voorbeeld voor overdreven regelgeving en bureaucratie.
  maandag 12 september 2022 @ 09:42:36 #202
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_205944576
Als zorg medewerker heb ik daar vaak mee te werken helaas.

Hier is de Esso gestopt met Mondial. Moet ik naar een ghetto-buurt (letterlijk) om mijn pakketjes te halen. Ook zijn er veel Homerr punten hier in de buurt ermee gestopt. Voorlopig doe ik even rustiger aan met Vinted.
  dinsdag 13 september 2022 @ 10:00:00 #203
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205957155
Wie tapet er ook altijd pakketjes dicht om er daarna achter te komen dat het Mondial Relay papiertje nog in het pakket moet? :W
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator dinsdag 13 september 2022 @ 10:01:34 #204
382129 crew  Donna
pi_205957177
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 10:00 schreef Mariposas het volgende:
Wie tapet er ook altijd pakketjes dicht om er daarna achter te komen dat het Mondial Relay papiertje nog in het pakket moet? :W
Lol. Nu nooit meer, in het begin wel vaak.

Heb ook wel eens een pakketje wat niet Mondial Relay was weer opengesneden omdat ik dacht dat er nog een papiertje in moest en toen was het; oh kut nee, niet MR.

Heb weer voor beide dochters een mooi herfstjasje gescoord. Minder dan ¤10 p.s. (inclusief Vinted kosten en verzending). Ben weer blij!
  dinsdag 13 september 2022 @ 10:20:15 #205
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205957349
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het doorgaans ook niet heb, maar wel op de momenten dat ik veel pakketjes te versturen heb. Ik heb de kledingkasten uitgezocht en op Vinted gezet van het weekend. 13 pakketjes heb ik vandaag te versturen. Gelukkig heb ik een bakfiets. :D

Fijn als je voor een laag prijsje kan slagen. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_205957914
Voor het eerst sinds tijden gisteren wat verkocht op Marktplaats. Geef mij Vinted maar hoor.
pi_205984774
Vandaag was ik ook aan het struinen op marktplaats en kwam ik mijn vertrouwde verkopers van vinted daar tegen. Vinted vind ik een stuk fijner omdat ze daar in principe de verzending regelen
pi_206001289
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:40 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Vandaag was ik ook aan het struinen op marktplaats en kwam ik mijn vertrouwde verkopers van vinted daar tegen. Vinted vind ik een stuk fijner omdat ze daar in principe de verzending regelen
Dit ja. De koper had per ongeluk 2 x verzending betaald, waardoor ik weer 6.75 kon terug storten naar haar rekening. Daarnaast via mp alleen de mogelijkheid om via PostNL te laten bezorgen wat best prijzig is.

Ik krijg geen melding meer van vinted op mijn telefoon als iemand geboden heeft of mijn product als favoriet heeft aangevinkt. Iemand hetzelfde probleem?
  zondag 18 september 2022 @ 14:50:44 #209
208890 June.
Seriously?
pi_206018670
Had ook weer een boel kleertjes op Vinted gezet. Allemaal voor kleine prijsjes, vind het fijn als ze zo nog een 2e of 3e leven krijgen.

Gelukkig kopen de meesten een bundel. Maar echt, de mensen die op een shirt van 2 euro nog een lager bod uitbrengen |:( Net bood iemand nog ¤1,80 :')
Shine bright like a diamond.
pi_206019050
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 14:50 schreef June. het volgende:
Had ook weer een boel kleertjes op Vinted gezet. Allemaal voor kleine prijsjes, vind het fijn als ze zo nog een 2e of 3e leven krijgen.

Gelukkig kopen de meesten een bundel. Maar echt, de mensen die op een shirt van 2 euro nog een lager bod uitbrengen |:( Net bood iemand nog ¤1,80 :')
Tsja. Voor mij zou 20 cent niks uit maken, maar er zijn zat mensen die elk dubbeltje moeten omdraaien.

Ik denk dat als je die 2 euro kan betalen dat je zoiets niet doet.

Ik wilde gisteren een jasje inpakken en ik zag opeens dat de voering van binnen helemaal kapot was :') :{
Koper foto ervan gestuurd en aangegeven dat ik de koop annuleer. Jammer van die 4 euro.

[ Bericht 15% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-09-2022 15:32:37 ]
pi_206026813
Ik wil eigenlijk een lading schoenen te koop zetten, maar heb te weinig dozen. Hoe doen jullie dat? Ik heb nu een paar Converse in een kartonnen cadeautasje en daar overheen nog een plastic tas ingepakt. Ziet er niet uit, maar lijkt me stevig genoeg. Maar een doos is toch wel iets fijner, alleen speciaal dozen kopen vind ik zonde.
pi_206026865
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:01 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk een lading schoenen te koop zetten, maar heb te weinig dozen. Hoe doen jullie dat? Ik heb nu een paar Converse in een kartonnen cadeautasje en daar overheen nog een plastic tas ingepakt. Ziet er niet uit, maar lijkt me stevig genoeg. Maar een doos is toch wel iets fijner, alleen speciaal dozen kopen vind ik zonde.
Ik neem altijd doosjes mee van mijn werk.

Je kan ook vragen bij een super of ze wat kleine doosjes hebben en of ze er een paar voor je willen bewaren.
pi_206026998
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:01 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk een lading schoenen te koop zetten, maar heb te weinig dozen. Hoe doen jullie dat? Ik heb nu een paar Converse in een kartonnen cadeautasje en daar overheen nog een plastic tas ingepakt. Ziet er niet uit, maar lijkt me stevig genoeg. Maar een doos is toch wel iets fijner, alleen speciaal dozen kopen vind ik zonde.
Als ik niks meer in huis heb loop ik hier naar Scapino vlakbij en vraag of ze een paar schoenendozen voor me hebben.
pi_206051707
Herenkleding? Verkoopt dat ook? Of heeft het geen nut dat er op te zetten?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_206051727
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:20 schreef valentijn101 het volgende:
Herenkleding? Verkoopt dat ook? Of heeft het geen nut dat er op te zetten?
Verkoopt, sommige dingen snel, sommige dingen heeeel langzaam, eigenlijk net als mijn dameskleding
pi_206051738
Ik had iemand in m’n inbox die vroeg of ik een kledingstuk tegen zelfgemaakte armbandjes uit haar webshop op instagram (met link) wilde ruilen. Ga weg met je spam, ik heb haar meteen gerapporteerd
pi_206054194
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:20 schreef valentijn101 het volgende:
Herenkleding? Verkoopt dat ook? Of heeft het geen nut dat er op te zetten?
Het enige probleem met herenkleding op Vinted is dat bij de herenkledingsecties soms wel een kwart van de kleding verkeerd geplaatste dameskleding is.

Ik ben inmiddels heel erg nauwgezet in het bestuderen van de kant van de knoopjes etc voordat ik iets koop.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206055288
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 15:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Tsja. Voor mij zou 20 cent niks uit maken, maar er zijn zat mensen die elk dubbeltje moeten omdraaien.

Ik denk dat als je die 2 euro kan betalen dat je zoiets niet doet.

Dit is wel de reden dat ik niks meer verkoop op marktplaats.. overal foto’s van gemaakt en met omschrijving online gezet voor budgetprijsjes. En dat mensen dan ¤1,00 bieden voor iets dat er voor ¤2,00 op staat of zelfs ¤0,50. Daar ga ik echt de moeite niet voor nemen om het in te pakken. En te versturen. Dan geef ik het liever gewoon weg (aan iemand die het kan gebruiken) dus sindsdien niks meer in de verkoop gehad op marktplaats. Moet zeggen dat ik vinden nog nooit gebruikt heb :@ dus daar geen ervaring mee
pi_206083222
Ik heb via Mondial Relay een pakketje verstuurd naar Frankrijk. Het pakketje staat al een week vast in het distributiecentrum. Er staat nu al 3 keer ‘in ontvangstname in het agentschap’….
Heeft iemand hetzelfde probleem gehad, maar mij hoop kan bieden dat het toch nog wordt geleverd?
pi_206084930
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 08:10 schreef doggy112 het volgende:
Ik heb via Mondial Relay een pakketje verstuurd naar Frankrijk. Het pakketje staat al een week vast in het distributiecentrum. Er staat nu al 3 keer ‘in ontvangstname in het agentschap’….
Heeft iemand hetzelfde probleem gehad, maar mij hoop kan bieden dat het toch nog wordt geleverd?
Als ik pakketjes ontvang zie ik dit ook weleens gebeuren. Maar dat is tot nu toe altijd gewoon geleverd.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_206085204
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:53 schreef PKM het volgende:

[..]
Als ik pakketjes ontvang zie ik dit ook weleens gebeuren. Maar dat is tot nu toe altijd gewoon geleverd.
Oké gelukkig! Hoe land duurde het uiteindelijk voordat het pakketje werd geleverd?
pi_206085227
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 12:20 schreef doggy112 het volgende:

[..]
Oké gelukkig! Hoe land duurde het uiteindelijk voordat het pakketje werd geleverd?
10 dagen denk ik.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 28 september 2022 @ 20:27:27 #223
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206133840
Ik heb nu voor het eerst dat een pakketje terug is gestuurd naar mij omdat de koper het niet heeft opgehaald. Weet iemand wat er dan gebeurt? Heb 1 keer eerder een pakket retour gekregen maar daarbij was de koop gewoon afgerond en kreeg ik tot mijn verbazing maanden later het pakket retour.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_206134163
Ik kreeg weer twee pakketjes binnen uit Italië. Nogal een aanwinst, dat die nu ook op wat goedkopere pakketpost zijn aangesloten. Uitstekende kleren te koop daar :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206134200
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2022 20:52 schreef sigme het volgende:
Ik kreeg weer twee pakketjes binnen uit Italië. Nogal een aanwinst, dat die nu ook op wat goedkopere pakketpost zijn aangesloten. Uitstekende kleren te koop daar :Y.
Was mij ook al opgevallen ja. Ook al veel leuks gezien uit Spanje.
pi_206134361
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Was mij ook al opgevallen ja. Ook al veel leuks gezien uit Spanje.
Die hebben mij te hoge verzendkosten, en de akelige gewoonte om met honderdmiljoen tags te werken voor 1 item waarvan de meeste dan niks te maken hebben met het item. Wat maakt dat ik in zo'n klerenkast niet kan zoeken naar items van zijde of cashmere etc.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206166705
Afgelopen woensdag iets gekocht. Tot op heden geen reactie van verkoper. Nu maakt het me niet uit als het bij de verkoper even duurt totdat het verzonden kan worden, maar ik vind het toch wel fijn als iemand dat even laat weten.
pi_206167085
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 18:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Afgelopen woensdag iets gekocht. Tot op heden geen reactie van verkoper. Nu maakt het me niet uit als het bij de verkoper even duurt totdat het verzonden kan worden, maar ik vind het toch wel fijn als iemand dat even laat weten.
Heeft die verkoper nog wel een keer op Vinted gekeken? Ik heb ook wel eens bij slapende accounts besteld, die al maanden niet bekeken zijn.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206167428
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 18:28 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Heeft die verkoper nog wel een keer op Vinted gekeken? Ik heb ook wel eens bij slapende accounts besteld, die al maanden niet bekeken zijn.
Ja, ze was vandaag nog online.
pi_206249572
Ik heb een pakketje dat al wekenlang onderweg is (Homer :( ). Nu kan ik eindelijk een probleem rapporteren in Vinted omdat het te lang onderweg is. Maar als ik dat probeer een probleem te melden, krijg ik een foutmelding in de app (op het punt waar je omschrijft wat het probleem is en dan op verzenden klikt).
Net ook nog een in de browser-versie van Vinted geprobeerd, daar krijg ik geen foutmelding bij verzenden maar lijkt hij op de pagina te blijven staan (als de verzenden-knop niets doet.).

Herkent iemand dit probleem?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206263020
Sorry ik herken het niet

Ik heb iets anders. Ik heb iets verstuurd wat vertraagd is. Nu staat erbij als het niet voor xx datum geleverd is. Krijg je 20,- vergoed. Het was alleen meer dan 20,-. Ik zou het werk zuur vinden als ik maar 20,- krijg.
  zondag 9 oktober 2022 @ 14:50:17 #232
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_206263476
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 14:04 schreef F_r het volgende:
Sorry ik herken het niet

Ik heb iets anders. Ik heb iets verstuurd wat vertraagd is. Nu staat erbij als het niet voor xx datum geleverd is. Krijg je 20,- vergoed. Het was alleen meer dan 20,-. Ik zou het werk zuur vinden als ik maar 20,- krijg.
Tja, dat staat in de algemene voorwaarden van de gekozen verzender, sommige hebben een max van 20 euro dat vergoed wordt, bij anderen is dat veel hoger. Ik let er dus wel op bij het verkopen van duurdere items wat ik wel en niet mogelijk maak...
pi_206263591
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 14:50 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Tja, dat staat in de algemene voorwaarden van de gekozen verzender, sommige hebben een max van 20 euro dat vergoed wordt, bij anderen is dat veel hoger. Ik let er dus wel op bij het verkopen van duurdere items wat ik wel en niet mogelijk maak...
Zo ver had ik nog niet gekeken. Weet ik voor de volgende keer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:11:57 #234
269689 crew  Viv
pi_206283121
Ah yes! Kreeg net deze notificatie:

quote:
Hello​​!

Exciting news – Vinted in Sweden is now available. If you're in Sweden, but you use an account in another country, for a better experience we encourage you to delete this existing account and create a new one on the Swedish platform.

To do this, follow these simple steps:
1. Complete all the ongoing orders on your account
2. Withdraw the money in your Balance to your bank account here: https://www.vinted.nl/wallet/balance
3. Contact us to delete your account through our Help Centre at: https://www.vinted.nl/help/1136 and wait to receive a confirmation from us.
4. Download the Swedish Vinted app, or go to www.vinted.se, and create a new account.

After creating your new account on Vinted in Sweden, you'll get a free Bump – on us.

Get started on Vinted in Sweden to enjoy all the benefits!

Team Vinted
O+ O+ O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 oktober 2022 @ 20:21:27 #235
269689 crew  Viv
pi_206302540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:11 schreef Viv het volgende:
Ah yes! Kreeg net deze notificatie:
[..]
O+ O+ O+
Goed, ik heb nu dus een Zweedse Vinted-account en wat blijkt? Ik zit in een andere 'bubbel' dan jullie. :D Ik zie vooral advertenties uit Polen, en niks uit Nederland etc.

Oh, en er zit in mijn stadje geen pakketpunt dat met Vinted samenwerkt. :(
pi_206302954
Ik heb een hele rare casus atm.

Heb een Zara trui en H&M skipak verkocht. Verzonden in een grote Zara-doos zonder etiketten oid van Zara er op.

Nu heeft Homerr de doos afgeleverd bij Zara retour. 8)7 Zij hebben (geen idee hoe…) contact opgenomen met mijn koper en het skipak doorgezonden naar mijn koper, maar ze hebben de trui gehouden. Die is nu kwijt. Zara ontkent dat die trui in de doos zat. :|W
Geen idee hoe dit opgelost gaat worden. Homerr “is het aan het uitzoeken”.

En een boek dat ik van een Vlaamse Vintie heb gekocht is ook foetsie. Een maand geleden voorgesorteerd maar sindsdien spoorloos..
Protège moi de mes désirs.
pi_206303083
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef arvensis het volgende:
Ik heb een hele rare casus atm.

Heb een Zara trui en H&M skipak verkocht. Verzonden in een grote Zara-doos zonder etiketten oid van Zara er op.

Nu heeft Homerr de doos afgeleverd bij Zara retour. 8)7 Zij hebben (geen idee hoe…) contact opgenomen met mijn koper en het skipak doorgezonden naar mijn koper, maar ze hebben de trui gehouden. Die is nu kwijt. Zara ontkent dat die trui in de doos zat. :|W
Geen idee hoe dit opgelost gaat worden. Homerr “is het aan het uitzoeken”.

En een boek dat ik van een Vlaamse Vintie heb gekocht is ook foetsie. Een maand geleden voorgesorteerd maar sindsdien spoorloos..
Neeee, wat een absurd iets zeg
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 oktober 2022 @ 20:57:35 #238
269689 crew  Viv
pi_206303266
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef arvensis het volgende:
Ik heb een hele rare casus atm.

Heb een Zara trui en H&M skipak verkocht. Verzonden in een grote Zara-doos zonder etiketten oid van Zara er op.

Nu heeft Homerr de doos afgeleverd bij Zara retour. 8)7 Zij hebben (geen idee hoe…) contact opgenomen met mijn koper en het skipak doorgezonden naar mijn koper, maar ze hebben de trui gehouden. Die is nu kwijt. Zara ontkent dat die trui in de doos zat. :|W
Geen idee hoe dit opgelost gaat worden. Homerr “is het aan het uitzoeken”.
Bizar! :o
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:03:20 #239
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_206324978
Vandaag haalde ik een pakketje op en thuis geopend. Zat er iets heel anders in dan ik had besteld en bleek er ook een andere naam op de Homerr sticker te staan. Nu moet ik dus helemaal weer naar het punt om het om te wisselen. De mevrouw voor wie het was bestemd heeft ook nog niet op mijn berichtje gereageerd.
Dus nu naar het weekend maar weer die kant op, blegh!

Leuk dat Zweden ook Vinted krijgt, ik ben benieuwd of dit wat doet met het aanbod van wat wij graag kopen.
pi_206325103
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 21:03 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Vandaag haalde ik een pakketje op en thuis geopend. Zat er iets heel anders in dan ik had besteld en bleek er ook een andere naam op de Homerr sticker te staan. Nu moet ik dus helemaal weer naar het punt om het om te wisselen. De mevrouw voor wie het was bestemd heeft ook nog niet op mijn berichtje gereageerd.
Dus nu naar het weekend maar weer die kant op, blegh!

Leuk dat Zweden ook Vinted krijgt, ik ben benieuwd of dit wat doet met het aanbod van wat wij graag kopen.
Oh komt Zweden erbij? Leuk!
pi_206337840
Bij de laatste koop heeft de verkoopster bijna een week na aankoop het op de bus gedaan (zonder enige reactie) en ook nog eens met homerr,dus met wat geluk heb ik 5 weken na de koop mijn spullen in huis.

In principe doet ze niks verkeerds. Ze verzendt het binnen de termijn en dat homerr langzaam is daar kan ze niks aan doen. Maar ik vind het niet zo heel leuk eerlijk gezegd.

Ik ga website kjken hoe ik homerr kan uit zetten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sunshine1982 op 16-10-2022 10:57:32 ]
  zondag 16 oktober 2022 @ 14:25:18 #242
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206339740
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij de laatste koop heeft de verkoopster bijna een week na aankoop het op de bus gedaan (zonder enige reactie) en ook nog eens met homerr,dus met wat geluk heb ik 5 weken na de koop mijn spullen in huis.

In principe doet ze niks verkeerds. Ze verzendt het binnen de termijn en dat homerr langzaam is daar kan ze niks aan doen. Maar ik vind het niet zo heel leuk eerlijk gezegd.

Ik ga website kjken hoe ik homerr kan uit zetten.
Waarom kies je dan voor verzending met Homerr?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_206339799
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:25 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Waarom kies je dan voor verzending met Homerr?
Had dat pas gezien nadat ik betaald had :') Zat zelf ook niet goed op te letten hoor. Direct op betalen geklikt zonder verder te kijken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 16 oktober 2022 @ 17:33:56 #244
269689 crew  Viv
pi_206342079
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 21:03 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Leuk dat Zweden ook Vinted krijgt, ik ben benieuwd of dit wat doet met het aanbod van wat wij graag kopen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 21:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh komt Zweden erbij? Leuk!
Ja, ik zit sinds een paar dagen weer op Vinted! O+

Maar ik zie alleen aanbod uit Polen, dus ik denk dat het voor jullie niks verandert.

Oh, en eerst kon ik geen pakketpunt in mijn stadje kiezen (wel op 20-30 minuten rijden vanuit huis, of op 20 minuten lopen vanuit mijn werk in Uppsala), maar dat is inmiddels aangepast. *O*
  zondag 16 oktober 2022 @ 19:04:31 #245
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206343269
Er zijn inderdaad bepaalde landen die verzendroutes met elkaar hebben op Vinted. Dat Vinted actief is in landen wil niet zeggen dat al die landen ook van elkaar kunnen kopen. Lijkt me maar goed ook, want anders wordt het ook een beetje te gek, het vele transport is natuurlijk wel dubieus te noemen (een ¤3 shirtje vanuit Spanje bijvoorbeeld…).
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_206406281
In plaats van de gekozen bestemming heeft Homerr het pakje ergens anders gedropt. Kan nu 15 minuten in de auto zitten om het op te halen |:)
pi_206406320
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:25 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Waarom kies je dan voor verzending met Homerr?
Ik wist niet dat je als koper kon kiezen? Welke zijn goed dan? Krijg er nu eentje met Mondial Relay, is enorm vertraagd ook.
pi_206406342
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je als koper kon kiezen? Welke zijn goed dan? Krijg er nu eentje met Mondial Relay, is enorm vertraagd ook.
Ik wist dat dus ook niet :)

Mondial vind ik altijd wel fijn. Is er vaak met een weekje. Ook vanuit het buitenland.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 09:21:19 #249
382129 crew  Donna
pi_206406435
Het kiezen van verzendpartij is ergens begin dit jaar ook een stuk minder duidelijk geworden na een update.
Heeft vast een reden. Voor Vinted dat er meer Homerr gebruikt moet worden ofzo (want die staat standaard geselecteerd).
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:50:01 #250
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206409019
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je als koper kon kiezen? Welke zijn goed dan? Krijg er nu eentje met Mondial Relay, is enorm vertraagd ook.
Mijn ervaring met Mondial Relay is altijd wel goed, net als DHL en DPD. Maar het verschilt af en toe heel erg, ene keer is het er supersnel (DHL en DPD soms de volgende dag al) en de andere keer gaat er bijna een week overheen, langer nog met MR.
Je kunt hier door op het potloodje te klikken kiezen welk verzendpunt je wilt en met welke aanbieder:


Als je Homerr uitschakelt heeft dit enkel gevolgen voor de verzendmethodes waar een koper bij jou uit kan kiezen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_206444534
Vinted ken ik enkel van naam.

Als ik daar iets aanbied, als Nederlander, wordt dat dan automatisch gevonden in het buitenland of gaat het per land?


Heb nog wat skikleding uit het hogere prijssegment namelijk en een paar skischoenen die nog nieuw zijn.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:45:38 #252
269689 crew  Viv
pi_206444576
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 16:40 schreef Inbox het volgende:
Vinted ken ik enkel van naam.

Als ik daar iets aanbied, als Nederlander, wordt dat dan automatisch gevonden in het buitenland of gaat het per land?


Heb nog wat skikleding uit het hogere prijssegment namelijk en een paar skischoenen die nog nieuw zijn.
Vinted zit in Nederland sowieso samen met België, Frankrijk, Spanje en Italië. Ik heb zowel dingen gekocht als verkocht van/aan mensen uit die landen.

Zweden zit samen met Polen, heb nog geen andere landen gezien hier.

Ik vind dat ook wel de kracht van Vinted ten opzichte van Marktplaats: zowel het aanbod als de groep potentiële kopers is groter. En de verzendkosten zijn bizar laag.
pi_206444703
Ik zat dus met het probleem dat een verzending vertraagd was. En ik dan maar 20,- vergoed zou krijgen. Nu keek ik naar de verzend mogelijkheden. Maar ik kan homerr niet uitzetten. En die vergoeden maar tot 20,-. Kijk ik niet goed?
Het is niet nodig gebleken want net op tijd geleverd
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:58:39 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_206445179
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 16:59 schreef F_r het volgende:
Ik zat dus met het probleem dat een verzending vertraagd was. En ik dan maar 20,- vergoed zou krijgen. Nu keek ik naar de verzend mogelijkheden. Maar ik kan homerr niet uitzetten. En die vergoeden maar tot 20,-. Kijk ik niet goed?
Het is niet nodig gebleken want net op tijd geleverd
Volgens mij zet de verzender het uit en niet de koper.
Ik koop altijd lokaal via Vinted. MAAR eergisteren voor het eerst met verzenden.
Ik kreeg een kaart waarop ik kon klikken waar het naar toe verzonden kon worden. Was een lijst met diverse aanbieders.
pi_206445192
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 17:58 schreef amaranta het volgende:

[..]
Volgens mij zet de verzender het uit en niet de koper.
Ik koop altijd lokaal via Vinted. MAAR eergisteren voor het eerst met verzenden.
Ik kreeg een kaart waarop ik kon klikken waar het naar toe verzonden kon worden. Was een lijst met diverse aanbieders.
Ik was de verzender. Maar homerr kan ik niet uitzetten
pi_206445232
Een positief geluid voor Homerr. Afgelopen donderdag verstuurd, de maandag erop op plek van bestemming.

Wtfbbq.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:29:42 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_206445475
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 18:00 schreef F_r het volgende:

[..]
Ik was de verzender. Maar homerr kan ik niet uitzetten
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:36:40 #258
269689 crew  Viv
pi_206449496
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 17:33 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Ja, ik zit sinds een paar dagen weer op Vinted! O+

Maar ik zie alleen aanbod uit Polen, dus ik denk dat het voor jullie niks verandert.

Oh, en eerst kon ik geen pakketpunt in mijn stadje kiezen (wel op 20-30 minuten rijden vanuit huis, of op 20 minuten lopen vanuit mijn werk in Uppsala), maar dat is inmiddels aangepast. *O*
Update: vanmiddag mijn eerste pakketje uit Polen opgehaald bij het pakketpunt. O+
  Moderator woensdag 26 oktober 2022 @ 07:35:48 #259
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206450388
Mondial Relay is wel een hele trage he? Staat vast op de tweede plaats na Homerrrrrr
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator woensdag 26 oktober 2022 @ 08:53:06 #260
382129 crew  Donna
pi_206450731
quote:
8s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 07:35 schreef Rene het volgende:
Mondial Relay is wel een hele trage he? Staat vast op de tweede plaats na Homerrrrrr
Heb ik juist hele snelle en goede ervaring mee.
pi_206450825
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 08:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Heb ik juist hele snelle en goede ervaring mee.
Ik ook.
pi_206453415
quote:
8s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 07:35 schreef Rene het volgende:
Mondial Relay is wel een hele trage he? Staat vast op de tweede plaats na Homerrrrrr
Ik noem het Mondial Delay :+

Ik heb er geen goede ervaringen mee. Allemaal takke langzaam en het is ook elke keer weer een verrassing bij welk pakketpunt het pakje wordt geleverd. Ik mag zo naar het pakketpunt in een ander dorp, terwijl ik toch echt voor het pakketpunt in het winkelcentrum alhier heb gekozen. :{
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:59:14 #263
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_206454410
quote:
8s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 07:35 schreef Rene het volgende:
Mondial Relay is wel een hele trage he? Staat vast op de tweede plaats na Homerrrrrr
Ik heb nu voor het eerst te maken met een vertraging, maar normaal zijn ze snel bij mij.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 26 oktober 2022 @ 17:20:23 #264
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206456058
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 13:16 schreef Limone het volgende:

[..]
Ik noem het Mondial Delay :+

Ik heb er geen goede ervaringen mee. Allemaal takke langzaam en het is ook elke keer weer een verrassing bij welk pakketpunt het pakje wordt geleverd. Ik mag zo naar het pakketpunt in een ander dorp, terwijl ik toch echt voor het pakketpunt in het winkelcentrum alhier heb gekozen. :{
Ons Mondial relay punt is een achenebbisj frisdrankblikjesverkooppunt met een ongeïnteresseerde, op zijn telefoon kijkende gast achter de balie. Maar ik moet hem nageven dat-ie wel gewoon twee keer mijn pakje had en ik geen problemen had met ophalen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206456624
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ons Mondial relay punt is een achenebbisj frisdrankblikjesverkooppunt met een ongeïnteresseerde, op zijn telefoon kijkende gast achter de balie. Maar ik moet hem nageven dat-ie wel gewoon twee keer mijn pakje had en ik geen problemen had met ophalen.
Volgens mij selecteert Mondial Relay de pakketpunten daar op.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  woensdag 26 oktober 2022 @ 18:17:12 #266
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206456630
Meestal is MR wel snel maar soms blijft er een pakket “hangen”. Ik heb nu ook weer een pakket dat sinds 21-10 op “in ontvangstname in het agentschap” staat.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 26 oktober 2022 @ 18:19:21 #267
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206456645
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ons Mondial relay punt is een achenebbisj frisdrankblikjesverkooppunt met een ongeïnteresseerde, op zijn telefoon kijkende gast achter de balie. Maar ik moet hem nageven dat-ie wel gewoon twee keer mijn pakje had en ik geen problemen had met ophalen.
Zo’n punt hebben wij hier ook, die flikkeren alles op 4 hopen en je mag het er zelf uit gaan zoeken. Ook zijn ze soms ineens een dag onaangekondigd en zonder briefje op de deur gesloten.
Gelukkig zit er vlakbij een heel goed punt die bijna alle verzendmethodes aanbiedt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 26 oktober 2022 @ 18:24:01 #268
338319 ZarB
Piña colada
pi_206456692
Vinted verslaving hier. Voornamelijk voor dochter. Ons Mondial Relay punt is lekker dichtbij in een kapsalon waarvan de eigenaresse altijd direct even stopt met waar ze mee bezig is om een pakketje uit te delen. Het is ook altijd sneller binnen dan verwacht. Maar liefst heb ik gewoon dpd of dhl pick up. Thuisbezorgen doe ik niet meer aan want onze dhl bezorgers zijn echt drama. Helaas nu een pakketje zoek dus ik heb geen pakket en geen geld terug.

Homerr heb ik 1 gedaan en nooit meer. Duurt veel te lang.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 26 oktober 2022 @ 18:24:58 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_206456703
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ons Mondial relay punt is een achenebbisj frisdrankblikjesverkooppunt met een ongeïnteresseerde, op zijn telefoon kijkende gast achter de balie. Maar ik moet hem nageven dat-ie wel gewoon twee keer mijn pakje had en ik geen problemen had met ophalen.
Ik ga weleens naar het aardappelhuis in Eindhoven.
Daar hangen diverse waarschuwingsbordjes.
NIET BINNEN BELLEN
PAKKETJES THUIS KLAARMAKEN (of iets in die strekking)
WIJ KOMEN NIET NAAR DE DEUR
pi_206456717
Ik heb hier een Homerr punt die bij mensen aan huis is. Echter is het ontzettend vies binnen en het stinkt er naar sigarettenrook. Voor verzenden pak ik nu sowieso een ander punt. Ik wil niet dat mensen stinkende pakjes krijgen.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 18:27:01 #271
338319 ZarB
Piña colada
pi_206456730
Wat ik mis is de filter om op land te zoeken. Zeker als ik iets gewoon snel wil hebben _O- maar eerlijk is eerlijk, de leukste kinderkleding, en met name sneakers, zijn altijd uit Frankrijk.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 26 oktober 2022 @ 18:30:57 #272
338319 ZarB
Piña colada
pi_206456778
Ik koop trouwens alleen dingen, verkoop niks.

Maar is t eigenlijk gebruikelijk om te bieden? Ik druk eigenlijk meteen op kopen. Gaat lekker snel (grootste voordel t.o.v. marktplaats). Denk 1 of 2 keer geboden op iets.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206456931
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 18:30 schreef ZarB het volgende:
Ik koop trouwens alleen dingen, verkoop niks.

Maar is t eigenlijk gebruikelijk om te bieden? Ik druk eigenlijk meteen op kopen. Gaat lekker snel (grootste voordel t.o.v. marktplaats). Denk 1 of 2 keer geboden op iets.
Ik ben ook uitsluitend koper. Soms bied ik, maar meestal koop ik gewoon direct.
Als ik een bundel maak bij een verkoper zonder bundelkorting doe ik wel vaak een bod onder de berekende prijs. Niet altijd, sommige aanbieders hebben alles zó goedkoop dat ik niet minder wil betalen :D.

Momenteel krijg ik uit Italië vaak korting aangeboden als ik een kledingstuk in m'n favorieten zet. Nu weer leuk jurkje, van 9 voor 6 euro. Maar ja, dan weer ruim 5 euro verzendkosten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 26 oktober 2022 @ 18:45:25 #274
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206456952
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 18:30 schreef ZarB het volgende:
Ik koop trouwens alleen dingen, verkoop niks.

Maar is t eigenlijk gebruikelijk om te bieden? Ik druk eigenlijk meteen op kopen. Gaat lekker snel (grootste voordel t.o.v. marktplaats). Denk 1 of 2 keer geboden op iets.
Bieden is wel gebruikelijk. Ik houd er niet zo van, ik doe het alleen bij wat duurdere artikelen. Sorry hoor maar ik vind het altijd zo achterlijk als je een vestje voor ¤4,00 te koop hebt staan en mensen bieden dan ¤2,50.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_206456956
Mijn pakketpunt is briljant trouwens.
Een Primera. De baas weet *precies* hoeveel pakjes er liggen voor wie. Soms kom ik om 1 pakje te halen en dan zegt 'ie dat er al 2 zijn. Dat weet hij gewoon.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 26 oktober 2022 @ 20:04:52 #276
338319 ZarB
Piña colada
pi_206458219
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 18:43 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ben ook uitsluitend koper. Soms bied ik, maar meestal koop ik gewoon direct.
Als ik een bundel maak bij een verkoper zonder bundelkorting doe ik wel vaak een bod onder de berekende prijs. Niet altijd, sommige aanbieders hebben alles zó goedkoop dat ik niet minder wil betalen :D.

Momenteel krijg ik uit Italië vaak korting aangeboden als ik een kledingstuk in m'n favorieten zet. Nu weer leuk jurkje, van 9 voor 6 euro. Maar ja, dan weer ruim 5 euro verzendkosten.
Ja precies, ik ga ook niet 1 euro onder de vraagprijs bieden uit principe ofzo. Ik krijg ook vaak korting aangeboden als ik iets like. Ik begon met liken om het weer terug te vinden als ik twijfelde maar sinds ik een paar keer korting kreeg aangeboden zet ik t soms in als strategie :P
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 26 oktober 2022 @ 20:08:59 #277
338319 ZarB
Piña colada
pi_206458299
Ik vind het trouwens echt kicken als ik iets weet te scoren voor een lage prijs wat normaal heel duur is. Ik ben gek op de jurkjes en jump/playsuits van Karen Millen en Ted Baker maar omdat ik dat niet dagelijks draag koop ik het niet nieuw. Sinds mijn Vinted verslaving hangt mijn kast vol met kleding van die merken waarvoor ik max 50 euro per stuk heb betaald. En nog helemaal als nieuw. Ook gave nike/adidas/tommy hilfiger sneakers voor dochter scoor ik voor een prikkie. Ik ben er dan heel trots op dat ik er zo weinig voor betaald heb (en redelijk milieuvriendelijk bezig ben :P)
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Redactie Frontpage donderdag 27 oktober 2022 @ 07:53:35 #278
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_206463214
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 20:08 schreef ZarB het volgende:
Ik vind het trouwens echt kicken als ik iets weet te scoren voor een lage prijs wat normaal heel duur is. Ik ben gek op de jurkjes en jump/playsuits van Karen Millen en Ted Baker maar omdat ik dat niet dagelijks draag koop ik het niet nieuw. Sinds mijn Vinted verslaving hangt mijn kast vol met kleding van die merken waarvoor ik max 50 euro per stuk heb betaald. En nog helemaal als nieuw. Ook gave nike/adidas/tommy hilfiger sneakers voor dochter scoor ik voor een prikkie. Ik ben er dan heel trots op dat ik er zo weinig voor betaald heb (en redelijk milieuvriendelijk bezig ben :P)
Ik heb dat net zo, veel merkproducten voor een habbekrats. Ook id het erg tof kleding te kopen die je normaal in Nederland niet kunt vinden, omdat die winkels niet in Nederland zijn of de kleding niet hier wordt gedragen. Vooral met schoeisel heb ik dat. Zo drasg ik graag laarzen (als hetero man), maar worden herenlaarzen in Nederland niet verkocht. Gelukkig wel in Italië, dus koop ik ze daar
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_206463233
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 20:08 schreef ZarB het volgende:
Ik vind het trouwens echt kicken als ik iets weet te scoren voor een lage prijs wat normaal heel duur is. Ik ben gek op de jurkjes en jump/playsuits van Karen Millen en Ted Baker maar omdat ik dat niet dagelijks draag koop ik het niet nieuw. Sinds mijn Vinted verslaving hangt mijn kast vol met kleding van die merken waarvoor ik max 50 euro per stuk heb betaald. En nog helemaal als nieuw. Ook gave nike/adidas/tommy hilfiger sneakers voor dochter scoor ik voor een prikkie. Ik ben er dan heel trots op dat ik er zo weinig voor betaald heb (en redelijk milieuvriendelijk bezig ben :P)
Zeker tof!

Wel grappig, zo fysiek winkelen daar vind ik echt niks aan. Doe het dan ook niet vaak. Maar zo kijken en shoppen op vinted vind ik geweldig. Handig ook met jeans, ik koop voor een habbekrats spijkerbroeken en die gaan nog best lang mee. Eens een keertje voor een tientje 2 jeans gekocht van Pulls en Bears (ken dat merk dus niet) em daar heb ik toch een klein jaartje mee gedaan.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 08:27:38 #280
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206463346
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 13:16 schreef Limone het volgende:

[..]
Ik noem het Mondial Delay :+

Ik heb er geen goede ervaringen mee. Allemaal takke langzaam en het is ook elke keer weer een verrassing bij welk pakketpunt het pakje wordt geleverd. Ik mag zo naar het pakketpunt in een ander dorp, terwijl ik toch echt voor het pakketpunt in het winkelcentrum alhier heb gekozen. :{
Nou dat dus
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_206463446
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 07:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zeker tof!

Wel grappig, zo fysiek winkelen daar vind ik echt niks aan. Doe het dan ook niet vaak. Maar zo kijken en shoppen op vinted vind ik geweldig. Handig ook met jeans, ik koop voor een habbekrats spijkerbroeken en die gaan nog best lang mee. Eens een keertje voor een tientje 2 jeans gekocht van Pulls en Bears (ken dat merk dus niet) em daar heb ik toch een klein jaartje mee gedaan.
Pull and Bear is net zo’n keten als Stradivarius en Bershka, van origine Spaans en gericht op jongeren, volgens mij allemaal van hetzelfde moederbedrijf waar ook Zara bij hoort
  donderdag 27 oktober 2022 @ 09:12:42 #282
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_206463591
Oh, Pull and Bear zit hier idd in het centrum, kom er nooit, ben ik niet hip genoeg voor. Zie er altijd veel tienermeiden binnen.

Ik had gisteren een Spaanse koper die een 3 sterren review achterliet omdat de schoenen die ze van me kocht 'vies' zouden zijn. De zolen waren idd niet brandschoon, ook duidelijk te zien op de foto's. De rest had ik voor verzending nog speciaal gepoetst. Altijd jammer dit soort reviews. Volgens mij kopen veel mensen op vinted via hun telefoon waardoor ze de foto's niet goed kunnen bekijken ofzo, of ze kijken met hun neus...
  donderdag 27 oktober 2022 @ 09:28:45 #283
338319 ZarB
Piña colada
pi_206463717
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 09:12 schreef mousemicky het volgende:
Oh, Pull and Bear zit hier idd in het centrum, kom er nooit, ben ik niet hip genoeg voor. Zie er altijd veel tienermeiden binnen.

Ik had gisteren een Spaanse koper die een 3 sterren review achterliet omdat de schoenen die ze van me kocht 'vies' zouden zijn. De zolen waren idd niet brandschoon, ook duidelijk te zien op de foto's. De rest had ik voor verzending nog speciaal gepoetst. Altijd jammer dit soort reviews. Volgens mij kopen veel mensen op vinted via hun telefoon waardoor ze de foto's niet goed kunnen bekijken ofzo, of ze kijken met hun neus...
Zo lullig. Voor een duppie op de 1e rang willen zitten.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206464004
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 18:30 schreef ZarB het volgende:
Ik koop trouwens alleen dingen, verkoop niks.

Maar is t eigenlijk gebruikelijk om te bieden? Ik druk eigenlijk meteen op kopen. Gaat lekker snel (grootste voordel t.o.v. marktplaats). Denk 1 of 2 keer geboden op iets.
Ik kocht eerst ook alleen, was ook altijd iemand die direct kocht. Tegenwoordig meer ook zelf verkocht. En het verbaasde mij echt hoe normaal het is om alleen maar te bieden. Ik ben m'n producten standaard iets duurder aan gaan bieden, omdat mensen ook bij een hele mooie prijs nog eronder bieden. Hetzelfde product duurder erop zetten en dan bieden ze gewoon wat je ervoor wil hebben.
pi_206475195
Ik ben al heel lang op Vinted vakantie, omdat ik het verwijderen van dingen teveel gedoe vind. Maar ik koop wel veel.

Helaas zijn mijn pakketten gruwelijk vertraagd. Nu weer 1 die kwijt is, en dan staat er dat ik probleem moet melden of ze betalen de koper. Maar ik heb nergens die knop met "neem contact op". Telefoon opnieuw opgestart, app opnieuw geïnstalleerd, maar die knop verschijnt niet.

Iemand nog suggesties? :{
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_206475317
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:17 schreef PKM het volgende:
Ik ben al heel lang op Vinted vakantie, omdat ik het verwijderen van dingen teveel gedoe vind. Maar ik koop wel veel.

Helaas zijn mijn pakketten gruwelijk vertraagd. Nu weer 1 die kwijt is, en dan staat er dat ik probleem moet melden of ze betalen de koper. Maar ik heb nergens die knop met "neem contact op". Telefoon opnieuw opgestart, app opnieuw geïnstalleerd, maar die knop verschijnt niet.

Iemand nog suggesties? :{
Via de website proberen i.p.v. de app?
pi_206475402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:30 schreef F_r het volgende:

[..]
Via de website proberen i.p.v. de app?
Gelukt, bedankt! ^O^
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:27:42 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206475852
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 08:27 schreef Rene het volgende:

[..]
Nou dat dus
[ afbeelding ]

Pompompompom
Krijg ik de centjes dan terug van Vinted?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_206476033
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:27 schreef Rene het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Pompompompom
Krijg ik de centjes dan terug van Vinted?
Nee. Daarna vragen ze je om een signalement van het pakket. Vervolgens gebeurt er weer niets, totdat ze op een gegeven moment concluderen dat het pakket echt kwijt is.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206476486
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:27 schreef Rene het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Pompompompom
Krijg ik de centjes dan terug van Vinted?
Mijn Mondial delay pakket deed er laatst ook twee weken over na 'n week stil gelegen te hebben, en ineens ging 't snel.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:47:48 #291
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_206477602
Ik hoorde vandaag dat MR het gewoon niet aan kan. Bij ons punt halen ze het op dinsdag en vrijdag op. Afgelopen dinsdag had zij 4 volle zakken, maar de bezorger kon er maar 2 meenemen. Z’n bus zat al vol. Dus als iemand het pakket dan op vrijdagavond afgegeven had, dan is het nu pas een week later meegegaan.

Mijn pakketje uit België ligt sinds de 17e stil ik het sorteercentrum, dus ik ben benieuwd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_206577677
Pas geleden wat gekocht en opgehaald. Prima in orde. Omdat er geen enkele vorm van contact was heb ik tot nu toe geen review gegeven. Ik vind dan de automatische 5 sterren van Vinted wel genoeg. Ik vind het altijd wel fijn om wat contact te hebben met de koper, al is het maar 1 zinnetje. Bedankt voor de aankoop ofzo.

Nu net zag ik dat de verkoopster bij mij wel een review heeft achtergelaten. 5 sterren voor de fijne communicatie :') Ik ben de moeilijkste niet, ik geef haar ook wel 5 sterren wat natuurlijk haar doel is. Maar wat een onzin zeg. Fijne communicatie.. Er is geen letter gewisseld _O-
pi_206578409
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 15:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pas geleden wat gekocht en opgehaald. Prima in orde. Omdat er geen enkele vorm van contact was heb ik tot nu toe geen review gegeven. Ik vind dan de automatische 5 sterren van Vinted wel genoeg. Ik vind het altijd wel fijn om wat contact te hebben met de koper, al is het maar 1 zinnetje. Bedankt voor de aankoop ofzo.

Nu net zag ik dat de verkoopster bij mij wel een review heeft achtergelaten. 5 sterren voor de fijne communicatie :') Ik ben de moeilijkste niet, ik geef haar ook wel 5 sterren wat natuurlijk haar doel is. Maar wat een onzin zeg. Fijne communicatie.. Er is geen letter gewisseld _O-
Ik als ultieme introvert vind dat wel een prettige wijze van communiceren... Geen nutteloze informatie, geen overbodige beleefdheden, gewoon tot de essentie beperken. ^O^
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206578527
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 16:30 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik als ultieme introvert vind dat wel een prettige wijze van communiceren... Geen nutteloze informatie, geen overbodige beleefdheden, gewoon tot de essentie beperken. ^O^
Dat is je goed recht :Y Maar dan is er toch geen vorm van communicatie geweest?
pi_206578600
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 16:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat is je goed recht :Y Maar dan is er toch geen vorm van communicatie geweest?
Niets zeggen kan ook een vorm van communicatie zijn ;)
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206579101
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Niets zeggen kan ook een vorm van communicatie zijn ;)
Yes, heb je gelijk in. Maar toch denk ik daar niet aan als er staat dat we een fijne communicatie hebben gehad. Maar misschien ligt dat wel aan mij :P
pi_206581493
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 15:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pas geleden wat gekocht en opgehaald. Prima in orde. Omdat er geen enkele vorm van contact was heb ik tot nu toe geen review gegeven. Ik vind dan de automatische 5 sterren van Vinted wel genoeg. Ik vind het altijd wel fijn om wat contact te hebben met de koper, al is het maar 1 zinnetje. Bedankt voor de aankoop ofzo.

Nu net zag ik dat de verkoopster bij mij wel een review heeft achtergelaten. 5 sterren voor de fijne communicatie :') Ik ben de moeilijkste niet, ik geef haar ook wel 5 sterren wat natuurlijk haar doel is. Maar wat een onzin zeg. Fijne communicatie.. Er is geen letter gewisseld _O-
Ik vind het héél raar om geen review te geven omdat er geen communicatie was. Dan zou ik 95% automatische reviews moeten hebben. Vinted is geen m.arktplaats waar je beoordeelt op contact en of de (ver)koper geen mongool was. Heel simpel:
Je koopt zooi. Je krijgt die zooi binnen. Is alles ok? Dan geef je 5 sterren. Mankeert er wat aan? Probeer je het op te lossen met de verkoper. En wat boeit het nou wat er in de review staat? Niks, het gaat om die sterren. Mensen moeten er wat neer zetten, en sommigen schrijven dat. Niks mis mee als je het mij vraagt.
pi_206582995
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 18:54 schreef NoemHarry het volgende:

[..]
Ik vind het héél raar om geen review te geven omdat er geen communicatie was. Dan zou ik 95% automatische reviews moeten hebben. Vinted is geen m.arktplaats waar je beoordeelt op contact en of de (ver)koper geen mongool was. Heel simpel:
Je koopt zooi. Je krijgt die zooi binnen. Is alles ok? Dan geef je 5 sterren. Mankeert er wat aan? Probeer je het op te lossen met de verkoper. En wat boeit het nou wat er in de review staat? Niks, het gaat om die sterren. Mensen moeten er wat neer zetten, en sommigen schrijven dat. Niks mis mee als je het mij vraagt.
Het is toch niet zo dat ik de verkoper ermee benadeel? Als ik geen review plaats krijgt diegene sowieso al 5 sterren. Alleen wel automatisch ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sunshine1982 op 06-11-2022 20:57:20 ]
pi_206583833
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 15:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pas geleden wat gekocht en opgehaald. Prima in orde. Omdat er geen enkele vorm van contact was heb ik tot nu toe geen review gegeven. Ik vind dan de automatische 5 sterren van Vinted wel genoeg. Ik vind het altijd wel fijn om wat contact te hebben met de koper, al is het maar 1 zinnetje. Bedankt voor de aankoop ofzo.
Ik vind dat soort verplichte zinnetjes juist echt onzinnig. Ik zeg ook niets als mensen direct kopen, of het versturen moet echt wat langer duren. Mooi wel hoe iedereen iets anders kan waarderen. :D
pi_206795961
Ik heb best wel dure schoenen verkocht via Vinted en begin november verzonden met Bpost maar het pakket ligt al een week of 2 in het sorteercentrum :') hoe werkt dat als de koper ze nu annuleert?
Sicker than your average.
  woensdag 23 november 2022 @ 21:23:58 #301
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_206796876
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:36 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb best wel dure schoenen verkocht via Vinted en begin november verzonden met Bpost maar het pakket ligt al een week of 2 in het sorteercentrum :') hoe werkt dat als de koper ze nu annuleert?
De koper kan niet meer annuleren als het pakket verzonden is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')