Ja, dat was een reclame, jaren geleden. Voorbeeld voor overdreven regelgeving en bureaucratie.quote:
Lol. Nu nooit meer, in het begin wel vaak.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:00 schreef Mariposas het volgende:
Wie tapet er ook altijd pakketjes dicht om er daarna achter te komen dat het Mondial Relay papiertje nog in het pakket moet?
Dit ja. De koper had per ongeluk 2 x verzending betaald, waardoor ik weer 6.75 kon terug storten naar haar rekening. Daarnaast via mp alleen de mogelijkheid om via PostNL te laten bezorgen wat best prijzig is.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:40 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Vandaag was ik ook aan het struinen op marktplaats en kwam ik mijn vertrouwde verkopers van vinted daar tegen. Vinted vind ik een stuk fijner omdat ze daar in principe de verzending regelen
Tsja. Voor mij zou 20 cent niks uit maken, maar er zijn zat mensen die elk dubbeltje moeten omdraaien.quote:Op zondag 18 september 2022 14:50 schreef June. het volgende:
Had ook weer een boel kleertjes op Vinted gezet. Allemaal voor kleine prijsjes, vind het fijn als ze zo nog een 2e of 3e leven krijgen.
Gelukkig kopen de meesten een bundel. Maar echt, de mensen die op een shirt van 2 euro nog een lager bod uitbrengen Net bood iemand nog ¤1,80
Ik neem altijd doosjes mee van mijn werk.quote:Op maandag 19 september 2022 10:01 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk een lading schoenen te koop zetten, maar heb te weinig dozen. Hoe doen jullie dat? Ik heb nu een paar Converse in een kartonnen cadeautasje en daar overheen nog een plastic tas ingepakt. Ziet er niet uit, maar lijkt me stevig genoeg. Maar een doos is toch wel iets fijner, alleen speciaal dozen kopen vind ik zonde.
Als ik niks meer in huis heb loop ik hier naar Scapino vlakbij en vraag of ze een paar schoenendozen voor me hebben.quote:Op maandag 19 september 2022 10:01 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk een lading schoenen te koop zetten, maar heb te weinig dozen. Hoe doen jullie dat? Ik heb nu een paar Converse in een kartonnen cadeautasje en daar overheen nog een plastic tas ingepakt. Ziet er niet uit, maar lijkt me stevig genoeg. Maar een doos is toch wel iets fijner, alleen speciaal dozen kopen vind ik zonde.
Verkoopt, sommige dingen snel, sommige dingen heeeel langzaam, eigenlijk net als mijn dameskledingquote:Op woensdag 21 september 2022 14:20 schreef valentijn101 het volgende:
Herenkleding? Verkoopt dat ook? Of heeft het geen nut dat er op te zetten?
Het enige probleem met herenkleding op Vinted is dat bij de herenkledingsecties soms wel een kwart van de kleding verkeerd geplaatste dameskleding is.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:20 schreef valentijn101 het volgende:
Herenkleding? Verkoopt dat ook? Of heeft het geen nut dat er op te zetten?
Dit is wel de reden dat ik niks meer verkoop op marktplaats.. overal foto’s van gemaakt en met omschrijving online gezet voor budgetprijsjes. En dat mensen dan ¤1,00 bieden voor iets dat er voor ¤2,00 op staat of zelfs ¤0,50. Daar ga ik echt de moeite niet voor nemen om het in te pakken. En te versturen. Dan geef ik het liever gewoon weg (aan iemand die het kan gebruiken) dus sindsdien niks meer in de verkoop gehad op marktplaats. Moet zeggen dat ik vinden nog nooit gebruikt heb dus daar geen ervaring meequote:Op zondag 18 september 2022 15:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tsja. Voor mij zou 20 cent niks uit maken, maar er zijn zat mensen die elk dubbeltje moeten omdraaien.
Ik denk dat als je die 2 euro kan betalen dat je zoiets niet doet.
Als ik pakketjes ontvang zie ik dit ook weleens gebeuren. Maar dat is tot nu toe altijd gewoon geleverd.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:10 schreef doggy112 het volgende:
Ik heb via Mondial Relay een pakketje verstuurd naar Frankrijk. Het pakketje staat al een week vast in het distributiecentrum. Er staat nu al 3 keer ‘in ontvangstname in het agentschap’….
Heeft iemand hetzelfde probleem gehad, maar mij hoop kan bieden dat het toch nog wordt geleverd?
Oké gelukkig! Hoe land duurde het uiteindelijk voordat het pakketje werd geleverd?quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:53 schreef PKM het volgende:
[..]
Als ik pakketjes ontvang zie ik dit ook weleens gebeuren. Maar dat is tot nu toe altijd gewoon geleverd.
10 dagen denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:20 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Oké gelukkig! Hoe land duurde het uiteindelijk voordat het pakketje werd geleverd?
Was mij ook al opgevallen ja. Ook al veel leuks gezien uit Spanje.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:52 schreef sigme het volgende:
Ik kreeg weer twee pakketjes binnen uit Italië. Nogal een aanwinst, dat die nu ook op wat goedkopere pakketpost zijn aangesloten. Uitstekende kleren te koop daar .
Die hebben mij te hoge verzendkosten, en de akelige gewoonte om met honderdmiljoen tags te werken voor 1 item waarvan de meeste dan niks te maken hebben met het item. Wat maakt dat ik in zo'n klerenkast niet kan zoeken naar items van zijde of cashmere etc.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen ja. Ook al veel leuks gezien uit Spanje.
Heeft die verkoper nog wel een keer op Vinted gekeken? Ik heb ook wel eens bij slapende accounts besteld, die al maanden niet bekeken zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Afgelopen woensdag iets gekocht. Tot op heden geen reactie van verkoper. Nu maakt het me niet uit als het bij de verkoper even duurt totdat het verzonden kan worden, maar ik vind het toch wel fijn als iemand dat even laat weten.
Ja, ze was vandaag nog online.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:28 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Heeft die verkoper nog wel een keer op Vinted gekeken? Ik heb ook wel eens bij slapende accounts besteld, die al maanden niet bekeken zijn.
Tja, dat staat in de algemene voorwaarden van de gekozen verzender, sommige hebben een max van 20 euro dat vergoed wordt, bij anderen is dat veel hoger. Ik let er dus wel op bij het verkopen van duurdere items wat ik wel en niet mogelijk maak...quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:04 schreef F_r het volgende:
Sorry ik herken het niet
Ik heb iets anders. Ik heb iets verstuurd wat vertraagd is. Nu staat erbij als het niet voor xx datum geleverd is. Krijg je 20,- vergoed. Het was alleen meer dan 20,-. Ik zou het werk zuur vinden als ik maar 20,- krijg.
Zo ver had ik nog niet gekeken. Weet ik voor de volgende keerquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:50 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Tja, dat staat in de algemene voorwaarden van de gekozen verzender, sommige hebben een max van 20 euro dat vergoed wordt, bij anderen is dat veel hoger. Ik let er dus wel op bij het verkopen van duurdere items wat ik wel en niet mogelijk maak...
quote:Hello!
Exciting news – Vinted in Sweden is now available. If you're in Sweden, but you use an account in another country, for a better experience we encourage you to delete this existing account and create a new one on the Swedish platform.
To do this, follow these simple steps:
1. Complete all the ongoing orders on your account
2. Withdraw the money in your Balance to your bank account here: https://www.vinted.nl/wallet/balance
3. Contact us to delete your account through our Help Centre at: https://www.vinted.nl/help/1136 and wait to receive a confirmation from us.
4. Download the Swedish Vinted app, or go to www.vinted.se, and create a new account.
After creating your new account on Vinted in Sweden, you'll get a free Bump – on us.
Get started on Vinted in Sweden to enjoy all the benefits!
Team Vinted
Goed, ik heb nu dus een Zweedse Vinted-account en wat blijkt? Ik zit in een andere 'bubbel' dan jullie. Ik zie vooral advertenties uit Polen, en niks uit Nederland etc.quote:
Neeee, wat een absurd iets zegquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef arvensis het volgende:
Ik heb een hele rare casus atm.
Heb een Zara trui en H&M skipak verkocht. Verzonden in een grote Zara-doos zonder etiketten oid van Zara er op.
Nu heeft Homerr de doos afgeleverd bij Zara retour. Zij hebben (geen idee hoe…) contact opgenomen met mijn koper en het skipak doorgezonden naar mijn koper, maar ze hebben de trui gehouden. Die is nu kwijt. Zara ontkent dat die trui in de doos zat.
Geen idee hoe dit opgelost gaat worden. Homerr “is het aan het uitzoeken”.
En een boek dat ik van een Vlaamse Vintie heb gekocht is ook foetsie. Een maand geleden voorgesorteerd maar sindsdien spoorloos..
Bizar!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef arvensis het volgende:
Ik heb een hele rare casus atm.
Heb een Zara trui en H&M skipak verkocht. Verzonden in een grote Zara-doos zonder etiketten oid van Zara er op.
Nu heeft Homerr de doos afgeleverd bij Zara retour. Zij hebben (geen idee hoe…) contact opgenomen met mijn koper en het skipak doorgezonden naar mijn koper, maar ze hebben de trui gehouden. Die is nu kwijt. Zara ontkent dat die trui in de doos zat.
Geen idee hoe dit opgelost gaat worden. Homerr “is het aan het uitzoeken”.
Oh komt Zweden erbij? Leuk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:03 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Vandaag haalde ik een pakketje op en thuis geopend. Zat er iets heel anders in dan ik had besteld en bleek er ook een andere naam op de Homerr sticker te staan. Nu moet ik dus helemaal weer naar het punt om het om te wisselen. De mevrouw voor wie het was bestemd heeft ook nog niet op mijn berichtje gereageerd.
Dus nu naar het weekend maar weer die kant op, blegh!
Leuk dat Zweden ook Vinted krijgt, ik ben benieuwd of dit wat doet met het aanbod van wat wij graag kopen.
Waarom kies je dan voor verzending met Homerr?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij de laatste koop heeft de verkoopster bijna een week na aankoop het op de bus gedaan (zonder enige reactie) en ook nog eens met homerr,dus met wat geluk heb ik 5 weken na de koop mijn spullen in huis.
In principe doet ze niks verkeerds. Ze verzendt het binnen de termijn en dat homerr langzaam is daar kan ze niks aan doen. Maar ik vind het niet zo heel leuk eerlijk gezegd.
Ik ga website kjken hoe ik homerr kan uit zetten.
Had dat pas gezien nadat ik betaald had Zat zelf ook niet goed op te letten hoor. Direct op betalen geklikt zonder verder te kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Waarom kies je dan voor verzending met Homerr?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:03 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Leuk dat Zweden ook Vinted krijgt, ik ben benieuwd of dit wat doet met het aanbod van wat wij graag kopen.
Ja, ik zit sinds een paar dagen weer op Vinted!quote:
Ik wist niet dat je als koper kon kiezen? Welke zijn goed dan? Krijg er nu eentje met Mondial Relay, is enorm vertraagd ook.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Waarom kies je dan voor verzending met Homerr?
Ik wist dat dus ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je als koper kon kiezen? Welke zijn goed dan? Krijg er nu eentje met Mondial Relay, is enorm vertraagd ook.
Mijn ervaring met Mondial Relay is altijd wel goed, net als DHL en DPD. Maar het verschilt af en toe heel erg, ene keer is het er supersnel (DHL en DPD soms de volgende dag al) en de andere keer gaat er bijna een week overheen, langer nog met MR.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je als koper kon kiezen? Welke zijn goed dan? Krijg er nu eentje met Mondial Relay, is enorm vertraagd ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |