abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204993100
Als je op "Akkoord en versturen" klikt, stuur je dit probleem door naar het Vinted Support Team. Als de klacht gegrond is, ben je verantwoordelijk voor de retourzending met tracking van het artikel naar de verkoper. Jij betaalt de retourkosten. De terugbetaling wordt vrijgegeven nadat wij een geldig trackingnummer van je hebben ontvangen. Het hele proces duurt ongeveer 7 dagen.

Nou da's toch raar, als mijn klacht gegrond is moet ik het artikel terug sturen en de verzendkosten betalen?
pi_204993207
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:31 schreef Bosjetulpen het volgende:

[..]
Ik heb er wel wat dingen op staan, maar tot nu toe niets verkocht. Veel krijg je er ook niet mee terug, want de verzendkosten zijn zo'n beetje de helft van het bedrag natuurlijk.

De broek die ik nu ontvangen heb zou ik zelf niet weer verkopen; de zoom van de pijp is zelfs korter gemaakt, met de hand. En toch ook al best versleten op een aantal plekken. Is gemerkt als 'nieuw met prijskaartje', Nou dat zit er echt niet op. Door een verkoper met 4,5 ster...
Nee dat snap ik hoor, ik bedoel de andere broeken. Ik vind dit wel echt heel slecht.

Moet je de retourkosten betalen of voorschieten?
  woensdag 8 juni 2022 @ 12:57:12 #78
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204993250
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:31 schreef Bosjetulpen het volgende:

[..]
Ik heb er wel wat dingen op staan, maar tot nu toe niets verkocht. Veel krijg je er ook niet mee terug, want de verzendkosten zijn zo'n beetje de helft van het bedrag natuurlijk.

Hoe bedoel je dit? De koper betaalt altijd de verzendkosten bij Vinted, jij krijgt als verkoper het exacte overeengekomen verkoopbedrag uitbetaald...

Een korter gemaakte broek zou ik trouwens nog best verkopen, wel met die mededeling erbij, duidelijke foto's, en de lengte van de broekspijpen duidelijk vermeld. Genoeg mensen die lengtemaat 28 of 30 zoeken, en dat in de winkel niet kunnen vinden. Dat de broek kapot is, is natuurlijk niet netjes, en dat de omschrijving niet klopt, is ook niet ok.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Moet je de retourkosten betalen of voorschieten?
Bij Vinted betaal je zelf de retourkosten, staat duidelijk in de voorwaarden. Je kunt natuurlijk tot een overeenkomst met de verkoper proberen te komen, maar als iemand je willens en wetens een verkeerd/kapot artikel verkoopt is dat wellicht verspilde moeite. Tip: koop via Paypal, dan kun je ze via die weg 10 (of 12?) keer per jaar terugclaimen.
pi_204993271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:57 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dit? De koper betaalt altijd de verzendkosten bij Vinted, jij krijgt als verkoper het exacte overeengekomen verkoopbedrag uitbetaald...

Een korter gemaakte broek zou ik trouwens nog best verkopen, wel met die mededeling erbij, duidelijke foto's, en de lengte van de broekspijpen duidelijk vermeld. Genoeg mensen die lengtemaat 28 of 30 zoeken, en dat in de winkel niet kunnen vinden. Dat de broek kapot is, is natuurlijk niet netjes, en dat de omschrijving niet klopt, is ook niet ok.
Als ze een broek gekocht heeft voor 5 euro plus 4 euro Vinted + verzendkosten, dan moet ze 'm alweer voor 9 euro verkopen wil ze die kosten er allemaal uit halen. Of weer verkopen voor 5 euro, maar dan ben je die 4 euro wel 'kwijt' voor niks zeg maar.
  woensdag 8 juni 2022 @ 13:01:02 #80
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204993297
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:58 schreef Donna het volgende:

[..]
Als ze een broek gekocht heeft voor 5 euro plus 4 euro Vinted + verzendkosten, dan moet ze 'm alweer voor 9 euro verkopen wil ze die kosten er allemaal uit halen. Of weer verkopen voor 5 euro, maar dan ben je die 4 euro wel 'kwijt' voor niks zeg maar.
ja, dat snap ik. Maar omdat het in 2 verschillende alinea's stond, ging ik er van uit dat het over 2 verschillende dingen ging (eigen verkopen die niet vlotten en de ontvangen kapotte broek). Wellicht was het dan anders bedoeld...
pi_204993322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:01 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Omdat dit in 2 verschillende alinea's stond, ging ik er van uit dat het over 2 verschillende dingen ging (eigen verkopen die niet vlotten en de ontvangen kapotte broek). Wellicht was het dan anders bedoeld...
Ah zo. Ja ze reageerde op mijn 'kan je ze niet weer verkopen' dus ik had het wel gekoppeld.

Ik heb nog nooit zoiets gehad dus had geen idee dat je de retourkosten zelf betaald. Ik heb wel eens gehad dat iets kapot was en toen hoefde ik niks te retourneren. Maar kan best zijn dat dat ondertussen aangepast is. Ze zijn sowieso nogal streng geworden. Ik mag geen kaarsjes van Yankee Candle meer verkopen, ze denken steeds dat ik een zakelijke verkoper ben. Irritant. :{w
pi_204993415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:57 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dit? De koper betaalt altijd de verzendkosten bij Vinted, jij krijgt als verkoper het exacte overeengekomen verkoopbedrag uitbetaald...

Een korter gemaakte broek zou ik trouwens nog best verkopen, wel met die mededeling erbij, duidelijke foto's, en de lengte van de broekspijpen duidelijk vermeld. Genoeg mensen die lengtemaat 28 of 30 zoeken, en dat in de winkel niet kunnen vinden. Dat de broek kapot is, is natuurlijk niet netjes, en dat de omschrijving niet klopt, is ook niet ok.
[..]
Bij Vinted betaal je zelf de retourkosten, staat duidelijk in de voorwaarden. Je kunt natuurlijk tot een overeenkomst met de verkoper proberen te komen, maar als iemand je willens en wetens een verkeerd/kapot artikel verkoopt is dat wellicht verspilde moeite. Tip: koop via Paypal, dan kun je ze via die weg 10 (of 12?) keer per jaar terugclaimen.

Bedoelde ik inderdaad zoals Donna zegt; als je een mislukte aankoop weer verkoopt, ben je wel je eigen verzendkosten 'kwijt' natuurlijk.

Waarom zou ik die broek dan terugsturen, als ik retourskosten moet betalen? Of krijg ik zelf mijn volledige bedrag, inc verzendkosten terug?
De prijs van de broek is lager dan de verzend en retourskosten... dan zou ik alleen maar extra moeten betalen?

Ik vind die regeling maar raar bij een duidelijke fout of klacht. Krijg ik trouwens ook niet makkelijk terug gevonden in de spelregels hoor.
pi_204993453
Broeken koop ik niet zonder passen, dus niet online.
Tenzij het een broek is zonder pasvorm. Trainingbroek / joggingbroeg / legging etc.

Ik heb vroeger ook wel kleren gekocht via TNC.
Daar is de aankoopprijs altijd inclusief verzendkosten.

Als je daar iets binnenkrijgt wat je niet bevalt, dan kan je het binnen 24u weer op de site zetten en dan betaal je daarvoor *niets*. Maar TNC neemt dan als (niet te verhogen) verkoopprijs het aankoopbedrag + verzendkosten (7 euro?).

Dus je koopt iets voor ¤27 inclusief verzendkosten, en dan kan je het weer uploaden voor ¤34
Zo legt TNC er niks op toe en kan jij er zonder kosten weer af, maar dan moet wel iemand het nu wat dure item van je kopen. Je kan de prijs verlagen, dus eigenlijk neem je dan weer zelf de verzendkosten voor je rekening.
ik moet verrassend weinig
meestal totaal in verwarring achteruitlopend de toekomst in struikelend (vrij naar M. van Rossum)
pi_204993499
Ik heb niet iets wat me niet bevalt, ik heb gewoon de verkeerde broek gekregen. De broek die ik heb ontvangen staat bij mn verkoper in een andere advertentie, dus ze zal gewoon de verkeerde ingepakt hebben.
  woensdag 8 juni 2022 @ 13:18:33 #85
493315 Bami
f.k.a. Vaiana
pi_204993539
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:15 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ik heb niet iets wat me niet bevalt, ik heb gewoon de verkeerde broek gekregen. De broek die ik heb ontvangen staat bij mn verkoper in een andere advertentie, dus ze zal gewoon de verkeerde ingepakt hebben.
Had ik pas ook, bij mij stuurt de verkoper het gewenste item na en mocht ik het verkeerd verzonden item houden. Dus is ff afwachten hoe je verkoper er mee omgaat denk ik.
Broeen via Vinted bevalt mij ook matig, maar tops en helemaal nu alle zwangerschapskleding is echt top. Scheelt zoveel in de kosten en voorkomt veel outfit frustratie bij mij voor de komende maanden. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:09 schreef Bosjetulpen het volgende:

[..]
Bedoelde ik inderdaad zoals Donna zegt; als je een mislukte aankoop weer verkoopt, ben je wel je eigen verzendkosten 'kwijt' natuurlijk.

Waarom zou ik die broek dan terugsturen, als ik retourskosten moet betalen? Of krijg ik zelf mijn volledige bedrag, inc verzendkosten terug?
De prijs van de broek is lager dan de verzend en retourskosten... dan zou ik alleen maar extra moeten betalen?

Ik vind die regeling maar raar bij een duidelijke fout of klacht. Krijg ik trouwens ook niet makkelijk terug gevonden in de spelregels hoor.
Je krijgt zelf de volledige transactie terug inderdaad. Dan blijf ik het nog raar vinden dat een verkoper niet opdraait voor de retourkosten, als zij een fout hebben gemaakt of hebben gelogen over de staat van een item.
pi_204999632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:18 schreef Bami het volgende:

[..]
Had ik pas ook, bij mij stuurt de verkoper het gewenste item na en mocht ik het verkeerd verzonden item houden. Dus is ff afwachten hoe je verkoper er mee omgaat denk ik.
Broeen via Vinted bevalt mij ook matig, maar tops en helemaal nu alle zwangerschapskleding is echt top. Scheelt zoveel in de kosten en voorkomt veel outfit frustratie bij mij voor de komende maanden. :D
[..]
Je krijgt zelf de volledige transactie terug inderdaad. Dan blijf ik het nog raar vinden dat een verkoper niet opdraait voor de retourkosten, als zij een fout hebben gemaakt of hebben gelogen over de staat van een item.
Dat is erg netjes opgelost dan ja. Met broeken heb ik de pech dat ik al een Lee broek had, en hem in dezelfde lengte en breedte maat via vinted bestelde, en die paste perfect. De 4 pogingen ofzo die ik erna deed faalden dan dus wel. Ik dacht, zolang het t zelfde merk is...

Ah wel volledig. Nou, ik moet denk ik nog maar afwachten. De verkoper heeft het vanmiddag wel gelezen, maar ik heb nog geen reactie. Tis inderdaad wel gewoon raar dat het je geld kost, als een ander een fout maakt. Zo kun je wel van alles gaan opsturen, toch...
pi_205012041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 19:37 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga over een paar weken op vakantie. Pakketje is er nog steeds niet terwijl het op 20 mei is verzonden.
Ik begin nu toch wel een beetje te zweten over hoe dat moet als ik op vakantie ben en het arriveert _O-
DPD trouwens
Ff mezelf gequote
Zoals eerder gepost heb ik mijn pakketje nog steeds niet.
Ik heb ff op de website van de dpd gekeken naar de trackingscode, en die gaf aan waar het pakket voor het laatst was. Bij een Plus dus. Dus ik de supermarkt daar gebeld, en hij lag dus al die tijd in een verkeerde bak _O-
Nu heeft ze hem in de goeie bak gedaan en hopelijk is hij nu weer onderweg.
Hoop wel dat ik hem de aankomende week heb, want zondag vertrekt mijn vlucht :P
Twiddel
pi_205039253
Ik kreeg geen reactie van de verkoper, dus heb ik het gemeld bij het support team. Die gaven de verkoper 2 dagen de tijd om een retour adres te sturen wat ook niet is gedaan. Dus nu krijg ik mijn geld terug en hoef ik de broek niet terug te sturen.
pi_205039610
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:28 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ik kreeg geen reactie van de verkoper, dus heb ik het gemeld bij het support team. Die gaven de verkoper 2 dagen de tijd om een retour adres te sturen wat ook niet is gedaan. Dus nu krijg ik mijn geld terug en hoef ik de broek niet terug te sturen.
Chill!
  maandag 13 juni 2022 @ 11:38:03 #90
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205039802
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:28 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ik kreeg geen reactie van de verkoper, dus heb ik het gemeld bij het support team. Die gaven de verkoper 2 dagen de tijd om een retour adres te sturen wat ook niet is gedaan. Dus nu krijg ik mijn geld terug en hoef ik de broek niet terug te sturen.
Hoe lang wacht je daarmee? Ik heb een verkoper die nu al drie dagen niet reageert op een aankoop.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205039906
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2022 11:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoe lang wacht je daarmee? Ik heb een verkoper die nu al drie dagen niet reageert op een aankoop.
Ze hebben 5 dagen om het te versturen toch?
  maandag 13 juni 2022 @ 12:07:14 #92
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205040119
Bosjetulpen heeft het over een ontvangen aankoop die niet klopte, volgens mij hebben jullie het nu over wat anders @SEMTEX en @Donna . Over de reactie/verzendduur na aankoop.
Je hebt overigens wat langer dan 5 dagen. Je moet binnen 5 werkdagen verzenden. Maar als je het label hebt aangemaakt kan je het nog even rekken door op de “ik heb het al verzonden” knop te drukken. Zo heb ik vorige week iets ontvangen dat de verkoper pas na 9 dagen opstuurde.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_205040158
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:07 schreef Mariposas het volgende:
Bosjetulpen heeft het over een ontvangen aankoop die niet klopte, volgens mij hebben jullie het nu over wat anders @:Semtex en @:donna . Over de reactie/verzendduur na aankoop.
Je hebt overigens wat langer dan 5 dagen. Je moet binnen 5 werkdagen verzenden. Maar als je het label hebt aangemaakt kan je het nog even rekken door op de “ik heb het al verzonden” knop te drukken. Zo heb ik vorige week iets ontvangen dat de verkoper pas na 9 dagen opstuurde.
Ja klopt. Ik reageerde puur op de vraag van Semtex, die idd niet zoveel heeft te maken met de situatie van Bosjetulpen.
pi_205040163
Ik heb wat gekocht van iemand die nieuw is op Vinted en mij allemaal vragen stelde na de aankoop. Ben benieuwd of het goed komt, heb eigenlijk al spijt. :')
pi_205040935
Ja ik moest 2 dagen wachten op de reactie van de verkoper op 'mijn artikel is niet goed' toen heb ik geklikt op 'melden bij supportteam'. Die reageerden best snel, en gaven de verkoper toen ook nog 2 dagen de tijd om het retour adres te geven. Wat niet is gebeurd, en nu moet ik max 3 weken wachten op mijn geld terug.

Die verkeerde broek was ook al ruim 2 weken onderweg geweest, dus al met al is het een heel traject. Van 5,59... er gaat best wat moeilijk inzitten zo van alle kanten.
  donderdag 16 juni 2022 @ 20:47:26 #96
493315 Bami
f.k.a. Vaiana
pi_205069090
:')
Homerr pakketje is al sinds 1 juni onderweg. Maar vervolgens blijven ze, als ze eenmaal bezorgd zijn, maar 2 weken op het pakketpunt liggen. Laat ik nou vanaf maandag 3 weken op vakantie zijn.

Gelukkig zijn mijn bikini en rokje wel op tijd binnen. *O*
  vrijdag 17 juni 2022 @ 18:34:48 #97
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_205076387
Pas deze app ontdekt. Sommige dingen lijken te mooi om waar te zijn. Zit er veel neppe meuk tussen of valt dat reuze mee? Wat zijn jullie ervaringen?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
  vrijdag 17 juni 2022 @ 19:45:25 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205077162
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 18:34 schreef Lyzio_NL het volgende:
Pas deze app ontdekt. Sommige dingen lijken te mooi om waar te zijn. Zit er veel neppe meuk tussen of valt dat reuze mee? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb nog nooit nep ontvangen (voor zover ik weet) maar ik koop dan ook geen designer dingen.
Resistance is futile.
pi_205093807
Net wat gekocht op vinted, krijg ik deze melding van Mondial.




Weet iemand wat dit precies betekent?
pi_205094098
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net wat gekocht op vinted, krijg ik deze melding van Mondial.

[ afbeelding ]


Weet iemand wat dit precies betekent?
Die melding heb ik bij alle berichten staan. Ook bij de berichten dat iemand een of andere artikel van mij op hun favorieten lijst hebben gezet.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205103757
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:47 schreef Bami het volgende:
:')
Homerr pakketje is al sinds 1 juni onderweg. Maar vervolgens blijven ze, als ze eenmaal bezorgd zijn, maar 2 weken op het pakketpunt liggen. Laat ik nou vanaf maandag 3 weken op vakantie zijn.

Gelukkig zijn mijn bikini en rokje wel op tijd binnen. *O*
Mijnes al vanaf 26 mei inderdaad. Had ze gemaild, het antwoord was; de status is onveranderd gebleven. Als de status veranderd kunnen we je meer vertellen over je pakket.

Ja joh, dan weet ik waarschijnlijk zelf ook meer hé :')
pi_205103763
Homerr heeft veel vertragingen. Heb er 3 onderweg sinds begin juni.
pi_205103816
Hoe doe jij dat dan als ze te laat zijn? Vinted geeft mij 25 en 26 juni de tijd om te melden dat mijn pakket er niet is en mijn geld terug te krijgen. Dat komt al aardig dicht in de buurt, maar ik zie wel dat het pakket al hier in nederland ligt.
pi_205104382
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:36 schreef Bosjetulpen het volgende:
Hoe doe jij dat dan als ze te laat zijn? Vinted geeft mij 25 en 26 juni de tijd om te melden dat mijn pakket er niet is en mijn geld terug te krijgen. Dat komt al aardig dicht in de buurt, maar ik zie wel dat het pakket al hier in nederland ligt.
Ik heb dat nog nooit meegemaakt en heb daar ook geen meldingen van of zoiets. Er staat alleen dat er vertraging is.
pi_205104401
Oh er staat idd bij 1;

Geen zorgen, je bestelling wordt binnenkort geleverd. Gebeurt dit niet dan heb je na 29 Juni 2 dagen de tijd om een probleem te melden en een terugbetaling te ontvangen.

Maar zo ver is het dus bij mij nog nooit gekomen. Herinner me wel van vorig jaar zomer dat het toen ook allemaal wat trager ging met Homerr.
pi_205129110
Ha! Morgen zou de datum zijn dat ik kon klikken op geld terug want mn pakket is er niet, maar hij is net binnengekomen, jeejjjj. Op t randje!
  donderdag 23 juni 2022 @ 18:47:47 #107
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205130155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 15:50 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ha! Morgen zou de datum zijn dat ik kon klikken op geld terug want mn pakket is er niet, maar hij is net binnengekomen, jeejjjj. Op t randje!
Gelukkig!

Ik kreeg vandaag een pakket retour wat ik op 28 april heb verzonden. Het pakket is destijds gemarkeerd als afgeleverd , heb m’n geld gekregen en een automatische positieve review. Erg vreemd, waarom zou je iets niet ophalen en het allemaal op z’n beloop laten. :?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_205130635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 18:47 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Gelukkig!

Ik kreeg vandaag een pakket retour wat ik op 28 april heb verzonden. Het pakket is destijds gemarkeerd als afgeleverd , heb m’n geld gekregen en een automatische positieve review. Erg vreemd, waarom zou je iets niet ophalen en het allemaal op z’n beloop laten. :?
Misschien had diegene per ongeluk de verkeerde als 'afgeleverd' gemarkeerd en gedacht van laat maar? Heel apart idd.
pi_205130639
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 15:50 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ha! Morgen zou de datum zijn dat ik kon klikken op geld terug want mn pakket is er niet, maar hij is net binnengekomen, jeejjjj. Op t randje!
Mijne was er dinsdag ook! _O_
pi_205147543
Mondial relay is echt top.

Afgelopen dinsdag in Spanje is mijn pakje ingeleverd en vandaag ligt ie al bij mij _O_
pi_205148319
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mondial relay is echt top.

Afgelopen dinsdag in Spanje is mijn pakje ingeleverd en vandaag ligt ie al bij mij _O_
Ik heb er een die afgelopen donderdag is afgegeven (ook in spanje) en die ligt er nog steeds :'(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205148372
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 18:48 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Ik heb er een die afgelopen donderdag is afgegeven (ook in spanje) en die ligt er nog steeds :'(
Oh.. Dan is het heel wisselend. Ik heb wel vaker een pakje via Mondial gehad en die waren er allemaal wel met een week. Maar deze heeft een record te pakken ;)
  maandag 27 juni 2022 @ 07:27:47 #113
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_205159065
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 18:34 schreef Lyzio_NL het volgende:
Pas deze app ontdekt. Sommige dingen lijken te mooi om waar te zijn. Zit er veel neppe meuk tussen of valt dat reuze mee? Wat zijn jullie ervaringen?
Helaas heb ik daar wel ervaring mee. Voor mezelf en voor de kinderen koop ik vaak Tommy Hilfiger en Ralph Lauren. Op de foto’s let ik er altijd wel goed op (is het logo hetzelfde, hoe is de maat label) maar soms let ik niet goed op en doe ik een miskoop. Goed opletten als je het binnen hebt en meteen actie ondernemen. Helaas is het wel het beleid van Vinted dat je het terug moet sturen op eigen kosten en dat is in sommige gevallen nog best duur.
pi_205159176
Ik heb in het verleden voor een habbekrats Vans en all stars gekocht. Niet om het merk, maar omdat ik de schoenen leuk vind. Volgens mij zijn ze niet nep, maar mocht dat wel zo zijn vind ik dat niet zo heel boeiend. Ik vind ze nog steeds leuk :)

Wat ik wel eens voorbij zie komen is dat mensen merk spullen opsturen (of ze zeggen dat) en dat volgens de koper er hele andere spullen zijn opgestuurd (of ze zeggen dat). He ziet dit vooral met schoenen.
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:13:56 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205159568
Mijn winkeltje loopt weer lekker, 3 verkopen in een week. Ik was er even klaar mee maar zit er nu wel weer helemaal in *O*
pi_205160909
Kattenspul dat gaat snel ^O^ 5 dingen binnen 5 minuten de deur uit _O_ *O*
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205171586
Even een Mondial Relay vraag.
De track and trace geeft aan:” in ontvangstname in het agentschap” is dit hetzelfde als het afhaalpunt???
Ik zie namelijk geen blauw bolletje bij;” Pakket beschikbaar in het afhaalpunt”
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 16:13:22 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205171599
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:28 schreef valentijn101 het volgende:
Kattenspul dat gaat snel ^O^ 5 dingen binnen 5 minuten de deur uit _O_ *O*
Wat voor soort kattenspul moet ik dan aan denken? Gisteren nog allemaal kattenspeelgoed weggegooid :@

Ik heb weer een bundel verkocht, mijn winkeltje draait lekker momenteel *O*
pi_205171916
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat voor soort kattenspul moet ik dan aan denken? Gisteren nog allemaal kattenspeelgoed weggegooid :@

Ik heb weer een bundel verkocht, mijn winkeltje draait lekker momenteel *O*
Een kattenholletje in de vorm van een bijenkorf. Een speelbaan waar ze balletjes doorheen kunnen meppen en een driehoek met gaten er in met een hengel er bij. Kattenspul gaat hard. ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205173696
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:13 schreef Donna het volgende:
Ik heb wat gekocht van iemand die nieuw is op Vinted en mij allemaal vragen stelde na de aankoop. Ben benieuwd of het goed komt, heb eigenlijk al spijt. :')
Ik had na m'n gevoel moeten luisteren. Het zijn allemaal setjes lego, maar ze had veel los in de doos geflikkerd met een enorme kier aan de onderkant, dus ergens in een Homerr bus ligt nu alles wat ontbreekt. :(

Het is niet veel, maar ik vind het zo zuur. Ik let er zo op of het compleet is en ik heb ook allemaal onderdelen gekregen die bij geen enkel setje horen. Grmbl.
pi_205173706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik had na m'n gevoel moeten luisteren. Het zijn allemaal setjes lego, maar ze had veel los in de doos geflikkerd met een enorme kier aan de onderkant, dus ergens in een Homerr bus ligt nu alles wat ontbreekt. :(
Foto van de kier in de doos gemaakt? Zou hier niet mee akkoord gaan.
pi_205173793
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Foto van de kier in de doos gemaakt? Zou hier niet mee akkoord gaan.
Ja en ook dat het los in de doos lag. Ze had er 'niet schudden' opgeschreven. Ben je dan echt zo wereldvreemd?
Ik ben wel wat met haar overeengekomen en heb ook al een deel van het geld terug, maar ik krijg echt gewoon errors als ik bedenk dat je zo te werk gaat.

Mijn broer heeft een tijdje in ontbrekende stukjes gehandeld. Zal daar eens de kast in.

Ik heb nog een doos lego van een andere verkoper wat er qua doos iig goed uit ziet, maar ik durf m amper open te maken nu. |:)
pi_205174269
Wel goed ingepakt, niet compleet. Ben wel even genezen. |:)
  dinsdag 28 juni 2022 @ 21:12:16 #124
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205174611
Stond er in de advertentie dat de set compleet is? Zo ja, dan zou ik een melding maken. Zo niet, dan kun je niets anders dan een review geven. Echt vervelend zeg, zeker als het je dan nu 2 x achter elkaar gebeurt. . Zelf verkoop ik alleen Lego nieuw in doos, ik ben er een beetje bang voor dat iemand dan een melding gaat maken van een incomplete set en ik dan m’n geld misloop.
Ik verkoop trouwens wel Duplo sets maar die knoop ik dicht in een doorzichtig zakje en ik maak er een foto van voor verzending zodat je kunt zien dat de set compleet is verzonden.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_205174638
Mijn pakketje staat al 5 dagen op aangekomen in distributiecentrum (Homerr). Is deze vertraging bekend momenteel of moet ik er iets mee? Kan ik er überhaupt iets mee? :')
pi_205174819
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:12 schreef Mariposas het volgende:
Stond er in de advertentie dat de set compleet is? Zo ja, dan zou ik een melding maken. Zo niet, dan kun je niets anders dan een review geven. Echt vervelend zeg, zeker als het je dan nu 2 x achter elkaar gebeurt. . Zelf verkoop ik alleen Lego nieuw in doos, ik ben er een beetje bang voor dat iemand dan een melding gaat maken van een incomplete set en ik dan m’n geld misloop.
Ik verkoop trouwens wel Duplo sets maar die knoop ik dicht in een doorzichtig zakje en ik maak er een foto van voor verzending zodat je kunt zien dat de set compleet is verzonden.
Ja er stond compleet in alle advertenties, anders hoef ik het niet. :7
Daarom ben ik ook zuur.
En er even klaar mee haha.

De boekjes zaten er bij dus het is niet zo lastig om de goede onderdelen erbij te doen. |:)
pi_205179126
Nou, ontbrekende onderdelen besteld. Kost gelukkig geen drol. *O*
pi_205179145
En ik had gisteren alles gesorteerd en schoongemaakt en op de tafel uitgestald en dat blije koppie vanochtend maakte alles goed. O+
pi_205179147
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:15 schreef Aure het volgende:
Mijn pakketje staat al 5 dagen op aangekomen in distributiecentrum (Homerr). Is deze vertraging bekend momenteel of moet ik er iets mee? Kan ik er überhaupt iets mee? :')
Nee, kan je niks mee. Wachten.
ik moet verrassend weinig
meestal totaal in verwarring achteruitlopend de toekomst in struikelend (vrij naar M. van Rossum)
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:05:53 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205324025
Kreeg een review met 3 sterren en als tekst 'prima'.

OK, prima. Zelfde review terug gegeven :+ .
Resistance is futile.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:14:24 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205324085
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 21:15 schreef Aure het volgende:
Mijn pakketje staat al 5 dagen op aangekomen in distributiecentrum (Homerr). Is deze vertraging bekend momenteel of moet ik er iets mee? Kan ik er überhaupt iets mee? :')
Homerr is zo belachelijk goedkoop omdat ze niet elke dag rijden.

Je moet zo'n netwerk zien als het NS netwerk. Homerr zet 1 of 2x per week een trein in. Dus je pakketje blijft in hun hun tot het volgende vertrek.

DHL, UPS, PostNL vertrekken minstens elke dag, want die hebben meer passagiers. Maar ze moeten ook regelmatig vertrekken met half lege treinen omdat ze met hun grotere klanten afspraken hebben over de volgende dag gegarandeerd leveren. Daar profiteren Vinted klanten ook van, en die betalen er ook aan mee.
Resistance is futile.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:18:29 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205324121
Ik mag trouwens hopen dat je het pakketje ondertussen ontvangen hebt.
Resistance is futile.
pi_205324236
Ja ik weet hoe Homerr werkt, maar normaliter had ik Homerr pakketjes toch wel binnen een week en het heeft nu ruim twee weken geduurd :D

Maar ik laat nu meestal alleen nog met MR verzenden, die heb ik soms al binnen een paar dagen binnen maar max een week :o
pi_205324250
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:14 schreef Seven. het volgende:

[..]
Homerr is zo belachelijk goedkoop omdat ze niet elke dag rijden.

Je moet zo'n netwerk zien als het NS netwerk. Homerr zet 1 of 2x per week een trein in. Dus je pakketje blijft in hun hun tot het volgende vertrek.

DHL, UPS, PostNL vertrekken minstens elke dag, want die hebben meer passagiers. Maar ze moeten ook regelmatig vertrekken met half lege treinen omdat ze met hun grotere klanten afspraken hebben over de volgende dag gegarandeerd leveren. Daar profiteren Vinted klanten ook van, en die betalen er ook aan mee.
Ik vind Homerr niet zo heel veel goedkoper dan Mondial Relay en die is gewoon prima.
pi_205324265
Bijna 3 weken zelfs :') maaarrr het is dus goed gekomen :D
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:02:10 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205324566
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind Homerr niet zo heel veel goedkoper dan Mondial Relay en die is gewoon prima.
Ik denk niet dat MR overal next day service kan leveren, maar eens dat ze heel wat beter zijn dan Homerr.
Resistance is futile.
pi_205324671
Ik heb een pakje met Homer onderweg. 28 juni afgegeven, nu al 2x vertraagd. Verwachte afleverdatum 21 juli. :'(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205324704
Homerr was vorig jaar zomer bijna 4 weken en nu weer bijna 4 weken. Volgens mij schrappen ze in de zomer wat routes ofzo?
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:17:50 #139
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205324735
Ik heb Homerr uitgezet. Naast dat t de enige vervoerder is die hier geen pakketpunt in het dorp heeft, kregen ze het ook steeds voor elkaar het pakket kwijt te raken of bij het verkeerde punt te bezorgen.

Zometeen weer 2 pakketten wegbŕengen voor Frankrijk, die gaan bijna altijd met MR, en zijn er behoorlijk snel.
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:29:22 #140
493315 Bami
f.k.a. Vaiana
pi_205324894
Mijn laatste 2 Homerr pakketten waren mega snel, maar die daarvoor duurde echt 4 weken ofzo.

DPD heeft mijn Vinted pakketje kwijt gemaakt, en ik wilde het deze vrijdag aan naar een bruiloft. :'(
  woensdag 13 juli 2022 @ 13:26:33 #141
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205327439
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:17 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb Homerr uitgezet. Naast dat t de enige vervoerder is die hier geen pakketpunt in het dorp heeft, kregen ze het ook steeds voor elkaar het pakket kwijt te raken of bij het verkeerde punt te bezorgen.

Zometeen weer 2 pakketten wegbŕengen voor Frankrijk, die gaan bijna altijd met MR, en zijn er behoorlijk snel.
Klopt, hier de laatste tijd 2 werkdagen naar Frankrijk.

Ben ook al een jaar gestopt met Homerr. Waarom zou je voor waardeloze Homerr kiezen als je net zo goedkoop met DHL kan verzenden. Of voor ¤0,20 meer met DPD. Of hebben jullie dan geen DHL in de buurt of al die verkopers niet? DHL is hier ontzettend breed verspreid.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 13 juli 2022 @ 15:36:13 #142
493315 Bami
f.k.a. Vaiana
pi_205329423
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 13:26 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Klopt, hier de laatste tijd 2 werkdagen naar Frankrijk.

Ben ook al een jaar gestopt met Homerr. Waarom zou je voor waardeloze Homerr kiezen als je net zo goedkoop met DHL kan verzenden. Of voor ¤0,20 meer met DPD. Of hebben jullie dan geen DHL in de buurt of al die verkopers niet? DHL is hier ontzettend breed verspreid.
Homerr schijnt iets milieuvriendelijker te zijn, dat is voor mij uberhaupt de voornaamste reden om Vinted te gebruiken dus voelt het logisch om ook Homerr te gebruiken. :D
pi_205329496
Ik heb laatst een pakketje verstuurd met Homerr, dat deed er een week of twee over.
Nu mijn saldo laten uitbetalen, want ik kan er niet echt wat vinden om te kopen, en verkopen blijf ik gedoe vinden, hoe makkelijk ze het ook voor me maken :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205331729
Ik koop de laatste tijd vooral speelgoed, en het komt meestal uit Frankrijk, en dan kan ik eigenlijk alleen kiezen voor Homerr, MR of ups.
pi_205350583
Wow, er werd gisteren een pakketje voor mij verzonden met MR en ik krijg net bericht dat ik het op kan halen :D :D _O_ gelukje :P
pi_205351894
Hoe lang heb je bij mondial de tijd om wat op te halen?
pi_205353000
En ja hoor, ik heb weer eens een item ontvangen dat niet goed is. Een jurkje dat smaller gemaakt is en dat stond uiteraard niet in de omschrijving of op de foto’s. Staat was ‘heel goed’. Ik mag het op eigen kosten terugsturen, wat is dat toch een waardeloze oplossing, volgens mij speculeren oneerlijke verkopers er gewoon op dat kopers dat toch niet doen.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:12:39 #148
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_205354266
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 13:26 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Klopt, hier de laatste tijd 2 werkdagen naar Frankrijk.

Ben ook al een jaar gestopt met Homerr. Waarom zou je voor waardeloze Homerr kiezen als je net zo goedkoop met DHL kan verzenden. Of voor ¤0,20 meer met DPD. Of hebben jullie dan geen DHL in de buurt of al die verkopers niet? DHL is hier ontzettend breed verspreid.
DPD is nog geen ¤0,20 waard in zijn totaliteit. Zelden zo’n bagger bezorgdienst meegemaakt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_205355120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe lang heb je bij mondial de tijd om wat op te halen?
2 weken
pi_205393112
Hebben jullie op vinted ook zo jullie vaste verkopers bij wie jullie kleding kopen?

Ik heb dat zelf namelijk wel - op een ander, maar soortgelijk platform als vinted.

Die persoon biedt vaak kledingstukken aan van mijn favoriete merken/designers tegen hele mooie prijsjes, heeft dezelfde maat als ik, en alles nog in perfecte staat!

Ik kijk dan ook regelmatig op haar account om te zien of ze wat nieuws heeft!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')