Zullen wel van die selebrities gaan zitten tijdens de race. Die kijken toch nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kijk je niet vooral tegen de railing aan?
15 uur lokale tijd is normaal, nu een half uur later.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:16 schreef Nober het volgende:
Waarom pas om 21:30 de race? Tijdzone is toch hetzelfde als in Montreal.
NOBER NOBER NOBER.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:16 schreef Nober het volgende:
Waarom pas om 21:30 de race? Tijdzone is toch hetzelfde als in Montreal.
Warm bad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gaat snel als je het gezellig hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:30 schreef VacaLoca het volgende:
Zou Russell vorig jaar wel wereldkampioen geworden zijn in de MB?
En als een uur 55 min duurt bij Viaplayquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gaat snel als je het gezellig hebt.
We zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:30 schreef VacaLoca het volgende:
Zou Russell vorig jaar wel wereldkampioen geworden zijn in de MB?
Albon zit lekker in zijn element. Prima aanwinst voor Williams.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Bijna 4 tellen verschil tussen Albon en Latifi
Een slippertje en er laten tien mensen het leven. Dit kon gewoon nog in 2021.quote:
Kan anno 2022 nog steeds. Erg mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een slippertje en er laten tien mensen het leven. Dit kon gewoon nog in 2021.
Ze zouden wel even een lintje mogen spannen voor de veiligheid.quote:
Huehue diep.quote:
Ongetwijfeld, maar niet binnen twee dagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik hoop wel dat die hitteproblemen op te lossen zijn
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:48 schreef Johannes788 het volgende:
Dit gaat niet het weekend van Max worden.
quote:Oeps, er is iets misgegaan!
Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantondersteuning als je meer hulp nodig hebt
de opening show van de GP van Miami die gister avond was.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wtf is dat voor show op viaplay met dat geweldig enthousiaste (not) publiek
Beterschap!quote:
'Horner verklaart problemen voor Verstappen tijdens eerste training GP Miami'quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)te-training-gp-miami
Dat noemen we tegenwoordig "journalistiek".quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:11 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
'Horner verklaart problemen voor Verstappen tijdens eerste training GP Miami'
Ik lees het artikel blijkt dat hij niets verklaard....
het doet me ook wel aan Baku denken met dat geslinger op het smalle deelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:50 schreef nils7 het volgende:
Vind het circuit een beetje vergelijkbaar met het oude Yas Marina
Door de scanner ermee.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:01 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nwege-zijn-piercings
"Van 1 piercing kan ik niet zeggen waar hij zit". Dus sowieso een prins Albert of iets door z'n balzak oid.
Ik hoop dat ze spoedig failliet gaanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf
Heeft ViaPlay nou gewoon Toto reclameach ja ze besparen wat nu ze niets meer uitgeven aan VI hč HAHAHA
die gaat toch echt wel een preek van een uur krijgen, sinds zijn verlenging staat hij alleen maar in de muur!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:49 schreef Zorro het volgende:
Sainz gaat het beter doen dan Leclerc, zei ik.
Want die is constanter, zei ik.
Op zich heb ik gelijk wat dat constante betreft...
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:49 schreef Zorro het volgende:
Leclerc gaat ook nog wel fouten makenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:49 schreef Zorro het volgende:
Het is er in ieder geval niet beter op geworden sindsdien neequote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gaat toch echt wel een preek van een uur krijgen, sinds zijn verlenging staat hij alleen maar in de muur!
Was eerst heel kort geel, voorbij incident is daarna groen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zat dat mongooltje nou te zwaaien met zijn groene vlag?#geweldigestewards
Nee dan Magnussenquote:
Zhou voegt centjes toe. Gio niet. Maar voor Ferrari is dat niet nodig, dus Gio in Carlos zijn auto lijkt me prima.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die hadden ze ook moeten houden.. die zhou voegt ook niet veel toe
Ziet er nogal pauper uit ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is dit voor locatie eigenlijk? Is een verkeersknooppunt nu ook al goed genoeg als decor voor de F1?
Is toch gaaf bij zo’n jachthavenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is dit voor locatie eigenlijk? Is een verkeersknooppunt nu ook al goed genoeg als decor voor de F1?
In Monaco wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet lang meerquote:
Komt allemaal goedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik heb genoeg gezien, dat worden heen punten voor Max zondag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik heb genoeg gezien, dat worden geen punten voor Max zondag.
Hij kan niet tegen hitte of zo. Imola ging alles prima want daar vroor het bijna xDquote:
Als het achterste in de fik staat ben je iig blij dat je een brandwerende onderbroek hebt.quote:
Great balls on firequote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als het achterste in de fik staat ben je oog blij dat je een brandwerende onderbroek hebt.
Ik zag een stuk of 5 van die pauperschuiten liggen inderdaad.quote:
Altijd handig, pitexit op de racelijnquote:
Problemen bij de auto van Maxxx, dus al even in en uit de pitbox. Nu weer in, en blijvend in....quote:
quote:
lijkt mij nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:31 schreef nils7 het volgende:
Max geen slachtoffer van z’n wall touch uit de eerste vrije training?
eens maar geen goed teken als ze je naar buiten sturen en je kan er nog geen rondje ermee rijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:46 schreef Tijn het volgende:
Liever nu problemen dan later in het weekend, ja toch
Gelukkig heeft Perez het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:46 schreef Tijn het volgende:
Liever nu problemen dan later in het weekend, ja toch
Auto is aangepast op sjekkoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:06 schreef Zorro het volgende:
Stuur vol naar links en de auto gaat rechtdoor. Handig.
Nee. Stelde niets voor. Kon daarna ook gewoon snelle tijden neerzetten. Bovendien zou enige schade na FP1 wel gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:31 schreef nils7 het volgende:
Max geen slachtoffer van z’n wall touch uit de eerste vrije training?
Supergroot voordeel dit jaar, dat is wel gebleken jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:27 schreef VEM2012 het volgende:
Ik zou die Sainz gewoon eens mee laten betalen aan alle schade die hij rijdt. Misschien leert hij het dan eens af.
Groot voordeel voor RB is wel dat het zo steeds 2 tegen 1 wordt.
In de twee wedstrijden waarin hij de finish haalde liep hij gemiddeld 13 punten per keer in.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Supergroot voordeel dit jaar, dat is wel gebleken ja
ze stuiterden nog wel extreem al lijkt inhalen hier moeilijk dus goed kwalificeren is het halve werkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
Trouwens, niet dat ik het denk, maar het zou wel een mop zijn als een Mercedes deze wedstrijd weet te winnen.
@VEM2012 is al het hele seizoen een zielige poging aan het doen om het zo te framen dat alles in het voordeel van Verstappen is en dat hij het als coureur laat afweten als hij nu geen kampioen wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Supergroot voordeel dit jaar, dat is wel gebleken ja
Hebben ze de internetverbinding in je inrichting weer open laten staan?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Max Verstappen: i cant steering
i cant steering
i cant steering
Vertel mij wat nieuws
dat hij niet kan sturen weet ik al jaren
Moet je nagaan hoe slecht de rest isquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:42 schreef klaasweetalles het volgende:
i cant steering
i cant steering
Vertel mij wat nieuws
hij kan echt niet sturenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:42 schreef klaasweetalles het volgende:
i cant steering
i cant steering
Vertel mij wat nieuws
Ja, heb alleen geen zin in hun interviewsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
Trouwens, niet dat ik het denk, maar het zou wel een mop zijn als een Mercedes deze wedstrijd weet te winnen.
Misschien wint George wel zin eerstequote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
Dat zou ik hem best gunnen. En dan Max 2e. Perez 3e.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien wint George wel zin eerstezou geweldig zijn
Mercedes verdwijnt gewoon weer naar de subtop, RB staat er gewoon. Het zijn nog steeds vrije trainingen hč.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je begint toch bijna weer te vrezen voor een vervelende zondag voor Red Bull...
zum kotsen danquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, heb alleen geen zin in hun interviews
qua snelheid geen zorgen over Red Bull, maar de (on)betrouwbaarheid is wel een dingetjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes verdwijnt gewoon weer naar de subtop, RB staat er gewoon. Het zijn nog steeds vrije trainingen hč.
Dit. Ze lijken toch weer ergens een fundamenteel probleem te hebben dit weekend.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua snelheid geen zorgen over Red Bull, maar de (on)betrouwbaarheid is wel een dingetje
Weet je waar mensen ook kaal werden geschoren?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:10 schreef Zipportal het volgende:
Jack Plooij wil Hamilton kaal scheren. Erg mooi. @:neef_wuppie
Weet jij waar mensen ook gestript werden van hun sieraden?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Weet je waar mensen ook kaal werden geschoren?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Weet je waar mensen ook kaal werden geschoren?
boeit niemandquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij waar mensen ook gestript werden van hun sieraden?
plus dat ze vandaag ook rekening moeten houden met morgen (qua afstelling) dus denk ook dat ze er wat verder vanaf zitten dan gisteren leekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:24 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes was alleen snel op de softs. Op de mediums (ook in de long runs) zijn ze een stuk langzamer dan de RBR en de Ferrari.
Hmm. Ik kan zo 100 anderen opnoemen die dit al 5 jaar met Mercedes en Hamilton doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:VEM2012 is al het hele seizoen een zielige poging aan het doen om het zo te framen dat alles in het voordeel van Verstappen is en dat hij het als coureur laat afweten als hij nu geen kampioen wordt.
Het is doorzichtig en zielig.
Nou gefeliciteerd, wil je een medaille?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan zo 100 anderen opnoemen die dit al 5 jaar met Mercedes en Hamilton doen.
Dan zijn die bescheiden, want ze hadden dat best 6 jaar lang kunnen doen zonder te overdrijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan zo 100 anderen opnoemen die dit al 5 jaar met Mercedes en Hamilton doen.
en terecht....:)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Benieuwd naar je lijstje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, toen ik vorig weekend op vrijdag schreef dat RB de beste auto zou zijn sloeg ik de plank enorm mis.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:VEM2012 is al het hele seizoen een zielige poging aan het doen om het zo te framen dat alles in het voordeel van Verstappen is en dat hij het als coureur laat afweten als hij nu geen kampioen wordt.
Het is doorzichtig en zielig.
Zelfs een stilstaande klok geeft twee keer per dag de goede tijd aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, toen ik vorig weekend op vrijdag schreef dat RB de beste auto zou zijn sloeg ik de plank enorm mis.
Dan is er nog hoop voor jou. Wat fijn!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs een stilstaande klok geeft twee keer per dag de goede tijd aan.
Dat beweerd niemantquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beweerd er nu echt iemand dat RB een betere auto heeft dan Ferrari lol.
*Beweertquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beweerd er nu echt iemand dat RB een betere auto heeft dan Ferrari lol.
Haas is ook enorm aan het sandbaggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
De beste auto is natuurlijk de Haas.
Alleen kunnen de coureurs er niks van.
Dit. Wat mij betreft hoef ik de kop van Herr Wolff het hele jaar niet te zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, heb alleen geen zin in hun interviews
Oke Klaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Wie het beste kan sturen gaat deze race winnen
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Wie het beste kan sturen gaat deze race winnen
Veel te druistig gereden. Hij moet nog leren om subtieler te sturen, of niet @klaasflikkerop ?quote:
Toet toet motherfuckers!quote:
Prima tijden in het weekend......quote:
Nee, via de app op android ook met paypal.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:55 schreef Twieki het volgende:
F1TV is alleen te betalen met een creditcard?
Of ook met/via Playstore tegoedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:12 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee, via de app op android ook met paypal.
Gelukkig wel. Was een tikkeltje irritant.quote:
Dat is meer iets voor Warren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Moet zij de f1 niet een vervuilend circus vinden?
Hoe dan? Wat is het verband tussen vlaggen en gewicht?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:09 schreef Nober het volgende:
Zwaardere auto's door de rode vlaggen van gisteren aldus Sky.
Beperkte trainingstijd door rode vlaggen gisteren dus nu even inhalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe dan? Wat is het verband tussen vlaggen en gewicht?
Geen ideequote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Moet zij de f1 niet een vervuilend circus vinden?
Max is toch een fan van Fernando dus wie weet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:13 schreef Gehrman het volgende:
Bij Sky speculeren ze over Alonso naar RB.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:15 schreef Gehrman het volgende:
[ [url=https://img.metronieuws.nl/images/8NRUVinkWm0K_k_bS3P0Vup8l2s=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F12%2Fmt_924020eb7859896ead9fcb3aeee29e33.jpeg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
“De grip is er wel, of niet”
- Nelson, 2022
Geniale marketing om daar de reclameborden te plaatsenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iedereen schrikt daar van die Red Bull reclame
Middelstequote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Welke banden gebruiken ze eigenlijk? De zachtste 3 van de 5?
Estebamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |