zum kotsen danquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, heb alleen geen zin in hun interviews
qua snelheid geen zorgen over Red Bull, maar de (on)betrouwbaarheid is wel een dingetjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes verdwijnt gewoon weer naar de subtop, RB staat er gewoon. Het zijn nog steeds vrije trainingen hè.
Dit. Ze lijken toch weer ergens een fundamenteel probleem te hebben dit weekend.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua snelheid geen zorgen over Red Bull, maar de (on)betrouwbaarheid is wel een dingetje
Weet je waar mensen ook kaal werden geschoren?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:10 schreef Zipportal het volgende:
Jack Plooij wil Hamilton kaal scheren. Erg mooi. @:neef_wuppie
Weet jij waar mensen ook gestript werden van hun sieraden?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Weet je waar mensen ook kaal werden geschoren?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Weet je waar mensen ook kaal werden geschoren?
boeit niemandquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij waar mensen ook gestript werden van hun sieraden?
plus dat ze vandaag ook rekening moeten houden met morgen (qua afstelling) dus denk ook dat ze er wat verder vanaf zitten dan gisteren leekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:24 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes was alleen snel op de softs. Op de mediums (ook in de long runs) zijn ze een stuk langzamer dan de RBR en de Ferrari.
Hmm. Ik kan zo 100 anderen opnoemen die dit al 5 jaar met Mercedes en Hamilton doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:VEM2012 is al het hele seizoen een zielige poging aan het doen om het zo te framen dat alles in het voordeel van Verstappen is en dat hij het als coureur laat afweten als hij nu geen kampioen wordt.
Het is doorzichtig en zielig.
Nou gefeliciteerd, wil je een medaille?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan zo 100 anderen opnoemen die dit al 5 jaar met Mercedes en Hamilton doen.
Dan zijn die bescheiden, want ze hadden dat best 6 jaar lang kunnen doen zonder te overdrijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan zo 100 anderen opnoemen die dit al 5 jaar met Mercedes en Hamilton doen.
en terecht....:)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Benieuwd naar je lijstje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, toen ik vorig weekend op vrijdag schreef dat RB de beste auto zou zijn sloeg ik de plank enorm mis.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:VEM2012 is al het hele seizoen een zielige poging aan het doen om het zo te framen dat alles in het voordeel van Verstappen is en dat hij het als coureur laat afweten als hij nu geen kampioen wordt.
Het is doorzichtig en zielig.
Zelfs een stilstaande klok geeft twee keer per dag de goede tijd aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, toen ik vorig weekend op vrijdag schreef dat RB de beste auto zou zijn sloeg ik de plank enorm mis.
Dan is er nog hoop voor jou. Wat fijn!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs een stilstaande klok geeft twee keer per dag de goede tijd aan.
Dat beweerd niemantquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beweerd er nu echt iemand dat RB een betere auto heeft dan Ferrari lol.
*Beweertquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beweerd er nu echt iemand dat RB een betere auto heeft dan Ferrari lol.
Haas is ook enorm aan het sandbaggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
De beste auto is natuurlijk de Haas.
Alleen kunnen de coureurs er niks van.
Dit. Wat mij betreft hoef ik de kop van Herr Wolff het hele jaar niet te zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, heb alleen geen zin in hun interviews
Oke Klaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Wie het beste kan sturen gaat deze race winnen
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Wie het beste kan sturen gaat deze race winnen
Veel te druistig gereden. Hij moet nog leren om subtieler te sturen, of niet @klaasflikkerop ?quote:
Toet toet motherfuckers!quote:
Prima tijden in het weekend......quote:
Nee, via de app op android ook met paypal.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:55 schreef Twieki het volgende:
F1TV is alleen te betalen met een creditcard?
Of ook met/via Playstore tegoedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:12 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee, via de app op android ook met paypal.
Gelukkig wel. Was een tikkeltje irritant.quote:
Dat is meer iets voor Warren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Moet zij de f1 niet een vervuilend circus vinden?
Hoe dan? Wat is het verband tussen vlaggen en gewicht?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:09 schreef Nober het volgende:
Zwaardere auto's door de rode vlaggen van gisteren aldus Sky.
Beperkte trainingstijd door rode vlaggen gisteren dus nu even inhalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe dan? Wat is het verband tussen vlaggen en gewicht?
Geen ideequote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Moet zij de f1 niet een vervuilend circus vinden?
Max is toch een fan van Fernando dus wie weet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:13 schreef Gehrman het volgende:
Bij Sky speculeren ze over Alonso naar RB.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:15 schreef Gehrman het volgende:
[ [url=https://img.metronieuws.nl/images/8NRUVinkWm0K_k_bS3P0Vup8l2s=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F12%2Fmt_924020eb7859896ead9fcb3aeee29e33.jpeg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
“De grip is er wel, of niet”
- Nelson, 2022
Geniale marketing om daar de reclameborden te plaatsenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iedereen schrikt daar van die Red Bull reclame
Middelstequote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Welke banden gebruiken ze eigenlijk? De zachtste 3 van de 5?
Estebamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |