Komt allemaal goedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik heb genoeg gezien, dat worden heen punten voor Max zondag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik heb genoeg gezien, dat worden geen punten voor Max zondag.
Hij kan niet tegen hitte of zo. Imola ging alles prima want daar vroor het bijna xDquote:
Als het achterste in de fik staat ben je iig blij dat je een brandwerende onderbroek hebt.quote:
Great balls on firequote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als het achterste in de fik staat ben je oog blij dat je een brandwerende onderbroek hebt.
Ik zag een stuk of 5 van die pauperschuiten liggen inderdaad.quote:
Altijd handig, pitexit op de racelijnquote:
Problemen bij de auto van Maxxx, dus al even in en uit de pitbox. Nu weer in, en blijvend in....quote:
quote:
lijkt mij nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:31 schreef nils7 het volgende:
Max geen slachtoffer van z’n wall touch uit de eerste vrije training?
eens maar geen goed teken als ze je naar buiten sturen en je kan er nog geen rondje ermee rijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:46 schreef Tijn het volgende:
Liever nu problemen dan later in het weekend, ja toch
Gelukkig heeft Perez het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:46 schreef Tijn het volgende:
Liever nu problemen dan later in het weekend, ja toch
Auto is aangepast op sjekkoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:06 schreef Zorro het volgende:
Stuur vol naar links en de auto gaat rechtdoor. Handig.
Nee. Stelde niets voor. Kon daarna ook gewoon snelle tijden neerzetten. Bovendien zou enige schade na FP1 wel gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:31 schreef nils7 het volgende:
Max geen slachtoffer van z’n wall touch uit de eerste vrije training?
Supergroot voordeel dit jaar, dat is wel gebleken jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:27 schreef VEM2012 het volgende:
Ik zou die Sainz gewoon eens mee laten betalen aan alle schade die hij rijdt. Misschien leert hij het dan eens af.
Groot voordeel voor RB is wel dat het zo steeds 2 tegen 1 wordt.
In de twee wedstrijden waarin hij de finish haalde liep hij gemiddeld 13 punten per keer in.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Supergroot voordeel dit jaar, dat is wel gebleken ja
ze stuiterden nog wel extreem al lijkt inhalen hier moeilijk dus goed kwalificeren is het halve werkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
Trouwens, niet dat ik het denk, maar het zou wel een mop zijn als een Mercedes deze wedstrijd weet te winnen.
@VEM2012 is al het hele seizoen een zielige poging aan het doen om het zo te framen dat alles in het voordeel van Verstappen is en dat hij het als coureur laat afweten als hij nu geen kampioen wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Supergroot voordeel dit jaar, dat is wel gebleken ja
Hebben ze de internetverbinding in je inrichting weer open laten staan?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Max Verstappen: i cant steering
i cant steering
i cant steering
Vertel mij wat nieuws
dat hij niet kan sturen weet ik al jaren
Moet je nagaan hoe slecht de rest isquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:42 schreef klaasweetalles het volgende:
i cant steering
i cant steering
Vertel mij wat nieuws
hij kan echt niet sturenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:42 schreef klaasweetalles het volgende:
i cant steering
i cant steering
Vertel mij wat nieuws
Ja, heb alleen geen zin in hun interviewsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
Trouwens, niet dat ik het denk, maar het zou wel een mop zijn als een Mercedes deze wedstrijd weet te winnen.
Misschien wint George wel zin eerstequote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
Dat zou ik hem best gunnen. En dan Max 2e. Perez 3e.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien wint George wel zin eerstezou geweldig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |