die gaat toch echt wel een preek van een uur krijgen, sinds zijn verlenging staat hij alleen maar in de muur!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:49 schreef Zorro het volgende:
Sainz gaat het beter doen dan Leclerc, zei ik.
Want die is constanter, zei ik.
Op zich heb ik gelijk wat dat constante betreft...
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:49 schreef Zorro het volgende:
Leclerc gaat ook nog wel fouten makenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:49 schreef Zorro het volgende:
Het is er in ieder geval niet beter op geworden sindsdien neequote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gaat toch echt wel een preek van een uur krijgen, sinds zijn verlenging staat hij alleen maar in de muur!
Was eerst heel kort geel, voorbij incident is daarna groen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zat dat mongooltje nou te zwaaien met zijn groene vlag?#geweldigestewards
Die hadden ze ook moeten houden.. die zhou voegt ook niet veel toequote:
Nee dan Magnussenquote:
Zhou voegt centjes toe. Gio niet. Maar voor Ferrari is dat niet nodig, dus Gio in Carlos zijn auto lijkt me prima.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die hadden ze ook moeten houden.. die zhou voegt ook niet veel toe
Ziet er nogal pauper uit ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is dit voor locatie eigenlijk? Is een verkeersknooppunt nu ook al goed genoeg als decor voor de F1?
Is toch gaaf bij zo’n jachthavenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is dit voor locatie eigenlijk? Is een verkeersknooppunt nu ook al goed genoeg als decor voor de F1?
In Monaco wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet lang meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |