Volg de tendens rond Ajax en je zou niet geloven dat ze maar 3 punten hebben verloren in dit kalenderjaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Balen ja is toch de reden geweest dat ik daadwerkelijk niks meer gaf om wat ze presteerde
Wie, Lenny?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe heb je die man ooit moderator gemaakt @:ggmm ?
Ik ben het toch wel eens met het nieuwsbericht. Ik snap dat andere Aziaten niet met Chinezen geassocieerd willen worden. Chinezen zijn veruit het meest ranzige volk dat er bestaat. Smerig onhygiënisch achterlijk volk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)iet-allemaal-chinees @:kingroland @:lenny_leonard
Jammer dat er hier users zijn die ze wel stereotyperen met een bepaalde kleur en een bepaalde diersoort.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie, Lenny?
Die is best redelijk als hij zich niet als een debiel gedraagt.
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)iet-allemaal-chinees @:kingroland @:lenny_leonard
Jammer dat er hier users zijn die ze wel stereotyperen met een bepaalde kleur en een bepaalde diersoort.
Ik was gister dus op een bevrijdingsfestival en daar hoorde ik iemand schreeuwen: eet geen brood uit Rotterdam, want daar krijg je kanker van. Ik vond dat erg vreemd.quote:
AVGquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Dan waren wij niet op hetzelfde bevrijdingsfestival.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik was gister dus op een bevrijdingsfestival en daar hoorde ik iemand schreeuwen: eet geen brood uit Rotterdam, want daar krijg je kanker van. Ik vond dat erg vreemd.
Is Arne daarom kaal?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik was gister dus op een bevrijdingsfestival en daar hoorde ik iemand schreeuwen: eet geen brood uit Rotterdam, want daar krijg je kanker van. Ik vond dat erg vreemd.
@Caland herrijst zondag uit zijn graf, laat hem met rust tot die tijd.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
Is er al een teken van leven van @:Caland ?
Spreek hem gewoon aan in de APPquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
Is er al een teken van leven van @:Caland ?
Dat was onderdeel van het psychologische spel om jouw gevraag te stoppenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:34 schreef GGMM het volgende:
Ik mocht alleen lid worden als ik beloofde niet ook mijn goede vriend @:kingroland uit te nodigen
Toen heb ik geweigerd.
Wat ben je toch een mensenmens van je wel ste godverredomme.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:34 schreef GGMM het volgende:
Ik mocht alleen lid worden als ik beloofde niet ook mijn goede vriend @:kingroland uit te nodigen
Toen heb ik geweigerd.
Nou, nou, nou.quote:
mij ookquote:
kijk 2 post boven je clownquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:50 schreef Paul het volgende:
VBL / BREKEND Edgar Davids volgt Henk Fraser op als assistent-bondscoach
Wat leuk, vertel ons er alles overquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik begin verliefd te worden op een meisje waarvan ik dacht dat zij out of my league was, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik zie haar vanavond weer op een verjaardag.
quote:
Succes ermee.quote:Hier hou ik mijn herstel bij, geef ik jullie een kijkje in mijn hoofd en schrijf ik ook eens wat over Domino.
Ik schrijf over mijn worstelingen met een depressie, angststoornis, eetstoornis en rouw.
Ook zal ik leuke gebeurtenissen opschrijven om de positiviteit erin te houden.
Mocht je contact met me op willen nemen, kan dat via het kopje ”contact”.
Veel plezier maatquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik begin verliefd te worden op een meisje waarvan ik dacht dat zij out of my league was, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik zie haar vanavond weer op een verjaardag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Klein punthoofd. Alles verloren @:monkyyy @:wereldgozer @:fetx
Zo mezelf oplappen en naar de kroeg.
Ter info.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NelomGod
Al is ie volgens mij geblesseerd.
F1 ban? @Nattekatquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:09 schreef Caland het volgende:
@:zipportal heeft je genoemd in een topic
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
@Caland en ik kijken erg uit naar de act van Albanie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh esf
Dat nemen ze hier altijd erg serieus.
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:09 schreef Caland het volgende:
@:zipportal heeft je genoemd in een topic
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:29 schreef Greys het volgende:
Jongens, echt. Even serieus. Jullie zaten net PRECIES in ESF in het S10 topic te baggeren toen wij live in een zoomgesprek met S10 zelf zaten.Waarin ze aangaf alles mee te lezen. En de AvroTros en TeamNL zaten erbij.
Willen jullie alsjeblieft even je hart laten spreken hier en menselijk zijn en bedenken dat jullie hiermee dus onze persaccreditatie kunnen verpesten? Die raken we kwijt zo he.
Het kon niet op een slechter moment, echt.
Doe nou niet. Ik kom jullie voetbalwedstrijden ook niet vernachelen. Denk aan dat wij hier een heel jaar mee bezig zijn en uitgerekend nu tijdens de live zoom kwamen jullie rotzooien.
Ik vraag het met heel m'n hart: ALSJEBLIEFT gun ons dit plezier nou eens per jaar. Want echt, je weet niet half hoeveel dit verpest om dit uitgerekend nu te doen als we live zitten met een deelnemer. Of überhaupt. Ze lezen alles mee en hebben ons speciaal voor de zoom uitgenodigd omdat wij zo leuk zijn.
Gun het ons. Yes? Bedankt. X
In dat geval gun ik S10 ZERO points.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:30 schreef Greys het volgende:
Nee. Want de beloftes vorige keren bleken helaas weinig waard. Dat zagen we net weer.
Echt ik snap het niet dat jullie het me/ons niet kunnen gunnen. Baal er echt heel erg van. Zeker tijdens zo'n belangrijk moment als net.
Bedankt voor je begrip hoor.quote:
Graag namen en rugnummers van de mensen die dit verpest hebben. Dan komen er tribunalen. (@Lenny_Leonard)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:29 schreef Greys het volgende:
Jongens, echt. Even serieus. Jullie zaten net PRECIES in ESF in het S10 topic te baggeren toen wij live in een zoomgesprek met S10 zelf zaten.Waarin ze aangaf alles mee te lezen. En de AvroTros en TeamNL zaten erbij.
Willen jullie alsjeblieft even je hart laten spreken hier en menselijk zijn en bedenken dat jullie hiermee dus onze persaccreditatie kunnen verpesten? Die raken we kwijt zo he.
Doe nou niet. Ik kom jullie voetbalwedstrijden ook niet vernachelen. Denk aan dat wij hier een heel jaar mee bezig zijn en uitgerekend nu tijdens de live zoom kwamen jullie rotzooien.
Ik vraag het met heel m'n hart: ALSJEBLIEFT gun ons dit plezier nou eens per jaar. Want echt, je weet niet half hoeveel dit verpest om dit uitgerekend nu te doen als we live zitten met een deelnemer. Of überhaupt. Ze lezen alles mee en hebben ons speciaal voor de zoom uitgenodigd omdat wij zo leuk zijn. Als dit zo blijft gaan doen ze dat niet nog eens. Het is belangrijk voor ons.
Eens. Ik ben naar mijn weten een voorbeelduser, ook in ESF. We roddelen hier niet @Greysquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag namen en rugnummers van de mensen die dit verpest hebben. Dan komen er tribunalen. (@:lenny_leonard)
Kijken jullie het nog altijd gezamenlijk in hetzelfde café? Was gewoon gezellig hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip hoor.
Moge je favoriete voetbalclub wél winnen. Want ik gun jou dat wel. Verschil he.
Het is toch gewoon kut muziekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip hoor.
Moge je favoriete voetbalclub wél winnen. Want ik gun jou dat wel. Verschil he.
Dit is wel een beetje heel erg sneu ja. Ik was hier overigens niet bij aangezien ik een ESF ban hebquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:29 schreef Greys het volgende:
Ik vraag het met heel m'n hart: ALSJEBLIEFT gun ons dit plezier nou eens per jaar. Want echt, je weet niet half hoeveel dit verpest om dit uitgerekend nu te doen als we live zitten met een deelnemer. Of überhaupt. Ze lezen alles mee en hebben ons speciaal voor de zoom uitgenodigd omdat wij zo leuk zijn. Als dit zo blijft gaan doen ze dat niet nog eens. Het is belangrijk voor ons.
Namen svp. Ik ben een voorbeelduser dus ik kan hen erop aanspreken en weer de goede richting opsturen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:29 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb ook ineens een ESF ban
@:greys waarom? Welke post van mij in ESF ging te ver?
Waarschijnlijk deze post nadat er netjes werd gevraagd je te kunnen inhouden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, je loopt weer te huilen met je persaccreditatie. Als iemand een negatieve mening geeft op een openbaar forum verlies je die? Mooi hoe dat werkt dan. Of ben je misschien overdreven bang om het enige lichtpuntje in je leven te verliezen?
Overigens roddelen we hier niet. Wie is jullie? Spreek gewoon de betreffende users aan.
Dit, ban gewoon die gasten die vervelend zijn en val de rest er niet mee lastig @Greysquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag namen en rugnummers van de mensen die dit verpest hebben. Dan komen er tribunalen. (@:lenny_leonard)
Ik vind het ook geen bijzonder nummer, nee. Niet slecht, maar gewoon inwisselbaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel echt een bijzonder matig nummer wat Nederland instuurt overigens
TR gezet wegens kritiek. @Greys kan hierdoor in de problemen komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel echt een bijzonder matig nummer wat Nederland instuurt overigens
Oh is dat dezelfde zangeres jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen bijzonder nummer, nee. Niet slecht, maar gewoon inwisselbaar.
Ze heeft een veel mooier nummer met 'Adem Je In'.
Ja, je kunt makkelijk mensen een forumban geven. Zo moeilijk is het niet, jaren terug ook met de hopeloze Sunri5e-act gelukt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is niet nieuw maar er zijn toch tools genoeg om dat tegen te gaan?
Gelachen en like gegeven.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR gezet wegens kritiek. @:greys kan hierdoor in de problemen komen.
Puur achtergrondgeluid met een enigszins hinderlijk dialect er sterk doorheen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen bijzonder nummer, nee. Niet slecht, maar gewoon inwisselbaar.
Ze heeft een veel mooier nummer met 'Adem Je In'.
Ah dat vind ik oprecht naar voor jullie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:29 schreef Greys het volgende:
Nessuno attacca noi senza essere punitoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We laten onze VBL broeders niet in de steek. Unus pro omnibus, omnes pro uno.
Vogeltjesmarkt?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:43 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in Antwerpen.
Dit komt ERG dichtbij.
Uni.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je naar centrum? Het gaat ERG gezellig worden.
Ik ben om 14.23 op Antwerpen CSquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:43 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in Antwerpen.
Dit komt ERG dichtbij.
Ach, een paar dagen geen racistische drek en infantiel stoer lopen doen over een kater. Wat jammer zeg.quote:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
En gooi Lenny er ook maar af.
#degroteschoonmaak
Lekker man. Ik sta ook op het punt naar de kapper te gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Haartjes weer fresh. Wat is dat toch heerluuk.
De Duitsers hebben daar een mooi woord voor: endlösung. Duits is een onderschatte taal.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
#degroteschoonmaak
Wat heb je tegen mij?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
#degroteschoonmaak
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Duitsers hebben daar een mooi woord voor: endlösung. Duits is een onderschatte taal.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, een paar dagen geen racistische drek en infantiel stoer lopen doen over een kater. Wat jammer zeg.
Mijn vaste kapster (die wel leuk is) was er niet, dat trekt mijn autisme bijzonder slecht. En ik kreeg iemand die mij een half uur lang bestookte met haar persoonlijk onzin. Ik was woedend.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Ik sta ook op het punt naar de kapper te gaan
En ik ga zo nog even wandelen.
Het is eenmaal een deel van hun werk, dat oeverloze gelul van zequote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vaste kapster (die wel leuk is) was er niet, dat trekt mijn autisme bijzonder slecht. En ik kreeg iemand die mij een half uur lang bestookte met haar persoonlijk onzin. Ik was woedend.
Jij bent toch amateur weerman? Hoe kan het hagelen bij 17 graden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Ik sta ook op het punt naar de kapper te gaan
En ik ga zo nog even wandelen.
Volgende keer de silent chair?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vaste kapster (die wel leuk is) was er niet, dat trekt mijn autisme bijzonder slecht. En ik kreeg iemand die mij een half uur lang bestookte met haar persoonlijk onzin. Ik was woedend.
Ik ben nergens een professional in makkerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent toch amateur weerman? Hoe kan het hagelen bij 17 graden.
Ik ook ja, mijn vaste is een leeftijdsgenootje die ik wel ken dus dat is gewoon leuk lullen. (of niet, maar geen verplicht 'weertje he'. Ja, de zon schijnt. Het is wat)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is eenmaal een deel van hun werk, dat oeverloze gelul van ze
Dat vind ik altijd het meest vervelende aan een bezok van de kapper.
#autist
Ik zeg daarom ook amateur.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nergens een professional in makker
Hier kan ik ook niet tegen daarom heb ik al +- 15 jaar dezelfde.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In FOK!ken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nergens een professional in makker
Ik zeg altijd 'het mag wel weer wat korter'quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind de vraag "wat wil je gedaan hebben" bijzonder stressvol bij de kapper de smalltalk kan ik wel aan.
Eens. Moet toch ergens die moker dikke fade kunnen zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:56 schreef Caland het volgende:
Daarom gewoon barbertje toch, biertje erbij en dom lullen over wijven en drugs gebruiken
Je in 2022 als man laten knippen door Samantha die over haar vakantie begint ook.quote:
Vergeet de tattoos niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je in 2022 als man laten knippen door Samantha die over haar vakantie begint ook.
Hoe bevalt de block functie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:04 schreef Tarado het volgende:
barbier is voor manwijven die teveel tijd nodig hebben in de spiegel
Ik ben ook nog nooit in mijn reet geneukt maar ik weet wel dat ik dat niet zo leuk vind.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alle users hier met een pittige mening over de barbier zijn er zelf nog nooit geweest.
Mijn gesprek ging gisteren of mensen in het oosten kutter zijn dan het westen en we kwamen samen tot de conclusie dat het niet uitmaakt en in wezen iedereen kut is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je in 2022 als man laten knippen door Samantha die over haar vakantie begint ook.
En noord en zuid?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn gesprek ging gisteren of mensen in het oosten kutter zijn dan het westen en we kwamen samen tot de conclusie dat het niet uitmaakt en in wezen iedereen kut is.
Het was gezellig.
Niet zoveel, maar:quote:
Is wel van een triestheid waar ik mij ver van wil distantiëren. Die mensjes van het ESF doen hun best voor dat (oke, nogal vreemde) subforumpje en dan post je dit soort kinderachtige onzin. Laat die mensjes toch gewoon, jij en die andere mongool verpesten het straks ook nog eens voor de normale VBL user met meer dan 1 hersencel die in het altijd leuke live topic willen meeposten, waarbij elk grapje van een VBL user reden is voor een ban (hypothetisch gezien dan).quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, je loopt weer te huilen met je persaccreditatie. Als iemand een negatieve mening geeft op een openbaar forum verlies je die? Mooi hoe dat werkt dan. Of ben je misschien overdreven bang om het enige lichtpuntje in je leven te verliezen?
Overigens roddelen we hier niet. Wie is jullie? Spreek gewoon de betreffende users aan.
Echt he. Volgens mij kregen ‘we’ toen zelfs nog complimenten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wel jammer dat heel VBL nu gedemoniseerd wordt terwijl vorig jaar een hoop users leuk hebben meegepost!
Jazekers, was een prima wisselwerking. Nu sturen we pietje er op af.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt he. Volgens mij kregen ‘we’ toen zelfs nog complimenten.
Wel kans dat er dan een topicrecord wordt verbroken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekers, was een prima wisselwerking. Nu sturen we pietje er op af.
Erg benieuwd naar de xG-plotjes van S10.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel kans dat er dan een topicrecord wordt verbroken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet roddelen jongens.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel kans dat er dan een topicrecord wordt verbroken.
Wat krijg ik van jou als Feyenoord daadwerkelijk wint?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben ooit weleens gewonnen dus kunnen erg goed met finales omgaan.
Een flesje van je favoriete drankquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat krijg ik van jou als Feyenoord daadwerkelijk wint?
Ik geef deze grap 2/10.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een flesje van je favoriete drank
een flesje Fristi
Sorry maat. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar:
[..]
Is wel van een triestheid waar ik mij ver van wil distantiëren. Die mensjes van het ESF doen hun best voor dat (oke, nogal vreemde) subforumpje en dan post je dit soort kinderachtige onzin. Laat die mensjes toch gewoon, jij en die andere mongool verpesten het straks ook nog eens voor de normale VBL user met meer dan 1 hersencel die in het altijd leuke live topic willen meeposten, waarbij elk grapje van een VBL user reden is voor een ban (hypothetisch gezien dan).
En je plaatst veel te grote gifjes, maar dat is wel alles.
Pietjepuk moedigt normaal gesproken Duitsland aan maar is dit jaar voor Moldavië omdat ze meer kans hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rode koolquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat lekker zegquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zit nu buiten met een magnum ijsje
Aspergesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lasagnequote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hellofresh is vanochtend weer bezorgd, dus het was wat hips @de_boswachterquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat heb jij gedaan aan #naakttuinierendag ?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hellofresh is vanochtend weer bezorgd, dus het was wat hips @:de_boswachter
Ik heb alleen een balkon, makkerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan aan #naakttuinierendag ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb alleen een balkon, makkerJammer dat je deze feestdag hebt moeten missen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Lopend buffet leeg gevreten #dikviesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan ben je de enige.quote:
|| geen pretenties || geen lieverdje || geen supermodel || ambitieus || scherp || sociologe van westerse religie || gozerwijfie || acquired tastequote:
Klinkt vermoeiendquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
|| geen pretenties || geen lieverdje || geen supermodel || ambitieus || scherp || sociologe van westerse religie || gozerwijfie || acquired taste
Zeker een bruschetta met wat parmazaan hé flikkertjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hellofresh is vanochtend weer bezorgd, dus het was wat hips @:de_boswachter
Texmexquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker een bruschetta met wat parmazaan hé flikkertje
dat mag, we zijn users in een vrij forum waar we alles kunnen zeggen wat we willen én we leven in een vrij landquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:37 schreef MC-M het volgende:
[..]
Voor die kerkgangers mag de guillotine terugkomen.
Ben ik heel eerlijk in.
Wat je wie ook alles zei?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat mag, we zijn users in een vrij forum waar we alles kunnen zeggen wat we willen én we leven in een vrij land
wanneer ben je geopereerd?quote:Op zondag 8 mei 2022 08:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen uit het Jeroen Bosch ziekenhuis voor het eerst redelijk geslapen ondanks alle slangen en buizen. Prettige sportzondag. Tong.
hey tongquote:Op zondag 8 mei 2022 08:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen uit het Jeroen Bosch ziekenhuis voor het eerst redelijk geslapen ondanks alle slangen en buizen. Prettige sportzondag. Tong.
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 17:05 schreef tong80 het volgende:
Ik zag net dat ik 40650 topics heb geopend. Moet ik nu trots zijn of me schamen?
Tong.
Avocadoburger @de_boswachterquote:Op zondag 8 mei 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Geen like van mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga zo naar de korte heuvel @:oriente @:greys
In een Willem II shirt @:lange_lans
Wat leukquote:Op zondag 8 mei 2022 17:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er even tussenuit, dan heb ik een vrije week
Ik kan dat zeker niet aanraden.quote:
Waarom heb je voor Vaals gekozen?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er even tussenuit, dan heb ik een vrije week
Verkeerde topic, ik post hem gewoon nog een keer!quote:Op zondag 8 mei 2022 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
Ja hoor, Schmidt geeft de scheidsrechter weer de schuld. Als PSV een normale 2e helft had gespeeld, dan was er niks aan de hand geweest. Erg vermoeiend dat eeuwige gejank, kijk eerst eens naar jezelf.
Hoogste punt van nederland lijkt me wel geinig om ene keer eens erheen te gaan Nielsiequote:
Heb je al bergschoenen?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoogste punt van nederland lijkt me wel geinig om ene keer eens erheen te gaan Nielsie
Ik hoop dat je het evengoed redt naar de hoogste berg van Nederland!quote:
Als Slot dezelfde spelers uit de 2e helft had gebruikt in de 1e helft, dan had je een Feyenoord gezien die PSV wel alle hoeken van de Kuip kon laten zien.quote:
heb je een feyenoord ui voor mij?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Een mention in een verwijderd topic
Was het weer een interessante dag boys?
Als je volgende week naar het verre zuiden gaat, Eindhoven nog even overslaan @KingRoland !quote:
Jezus wat een grafaccent toch ook daar.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je volgende week naar het verre zuiden gaat, Eindhoven nog even overslaan @:KingRoland !
[ twitter ]
Dit is leuk.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je volgende week naar het verre zuiden gaat, Eindhoven nog even overslaan @:KingRoland !
[ twitter ]
Deze post hier sowieso meequote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stuur daar maar een paar jongens uit Amsterdam nieuw-west of Amsterdam zuidoost op af. Die weten wel raad met dat soort figuren.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Laat me met rust.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:26 schreef fetX het volgende:
Ik vind dat gifwaardig. Graag een gifje (+20MB @:Lenny_Leonard )
heb je een lenovo voor werkquote:Op maandag 9 mei 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja verdorie. Zit op mijn werklaptop.
Even instellen.
PSV is echt de zieligste club ooit. Wat was het weer genieten. De supporters, Gutze, Schmidt die weer ontzettend boos is en Veerman die zich binnen 2 maanden al heeft aangepast aan het calimerokarakter.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het PSV topic een prachtig fenomeen.
Eensquote:Op maandag 9 mei 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV is echt de zieligste club ooit. Wat was het weer genieten. De supporters, Gutze, Schmidt die weer ontzettend boos is en Veerman die zich binnen 2 maanden al heeft aangepast aan het calimerokarakter.
Ik heb er niets van gezien.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Al vond ik Veerman wel goed gister (eerste helft). En Gakpo ook.
Wat leuk! Veel plezierquote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga om 15:00 uur met een bus vol naar Amstel Live! Erg veel zin in.
quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een enorme proleet ben je toch.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
MOETUH JULLIE NIE WERKUH???quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Maandag is mijn werk dicht. Hele weekend gewerkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
MOETUH JULLIE NIE WERKUH???
Veel plezier
Leuk man. Mucho grande plezieros!quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
KOEKOEKquote:
Ik haat de Vrienden van Amstel, ik haat alcoholvrijbier, ik haat Amstel Radler.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een uitje met het werruk en gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |