Laat me met rust.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:26 schreef fetX het volgende:
Ik vind dat gifwaardig. Graag een gifje (+20MB @:Lenny_Leonard )
heb je een lenovo voor werkquote:Op maandag 9 mei 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja verdorie. Zit op mijn werklaptop.
Even instellen.
PSV is echt de zieligste club ooit. Wat was het weer genieten. De supporters, Gutze, Schmidt die weer ontzettend boos is en Veerman die zich binnen 2 maanden al heeft aangepast aan het calimerokarakter.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het PSV topic een prachtig fenomeen.
Eensquote:Op maandag 9 mei 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV is echt de zieligste club ooit. Wat was het weer genieten. De supporters, Gutze, Schmidt die weer ontzettend boos is en Veerman die zich binnen 2 maanden al heeft aangepast aan het calimerokarakter.
Ik heb er niets van gezien.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Al vond ik Veerman wel goed gister (eerste helft). En Gakpo ook.
Wat leuk! Veel plezierquote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga om 15:00 uur met een bus vol naar Amstel Live! Erg veel zin in.
quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een enorme proleet ben je toch.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
MOETUH JULLIE NIE WERKUH???quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Maandag is mijn werk dicht. Hele weekend gewerkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
MOETUH JULLIE NIE WERKUH???
Veel plezier
Leuk man. Mucho grande plezieros!quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
KOEKOEKquote:
Ik haat de Vrienden van Amstel, ik haat alcoholvrijbier, ik haat Amstel Radler.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een uitje met het werruk en gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |