Als Slot dezelfde spelers uit de 2e helft had gebruikt in de 1e helft, dan had je een Feyenoord gezien die PSV wel alle hoeken van de Kuip kon laten zien.quote:
heb je een feyenoord ui voor mij?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Een mention in een verwijderd topic
Was het weer een interessante dag boys?
Als je volgende week naar het verre zuiden gaat, Eindhoven nog even overslaan @KingRoland !quote:
Jezus wat een grafaccent toch ook daar.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je volgende week naar het verre zuiden gaat, Eindhoven nog even overslaan @:KingRoland !
[ twitter ]
Dit is leuk.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je volgende week naar het verre zuiden gaat, Eindhoven nog even overslaan @:KingRoland !
[ twitter ]
Deze post hier sowieso meequote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stuur daar maar een paar jongens uit Amsterdam nieuw-west of Amsterdam zuidoost op af. Die weten wel raad met dat soort figuren.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Laat me met rust.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:26 schreef fetX het volgende:
Ik vind dat gifwaardig. Graag een gifje (+20MB @:Lenny_Leonard )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |