PSV is echt de zieligste club ooit. Wat was het weer genieten. De supporters, Gutze, Schmidt die weer ontzettend boos is en Veerman die zich binnen 2 maanden al heeft aangepast aan het calimerokarakter.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat is het PSV topic een prachtig fenomeen.
Eensquote:Op maandag 9 mei 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV is echt de zieligste club ooit. Wat was het weer genieten. De supporters, Gutze, Schmidt die weer ontzettend boos is en Veerman die zich binnen 2 maanden al heeft aangepast aan het calimerokarakter.
Ik heb er niets van gezien.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Al vond ik Veerman wel goed gister (eerste helft). En Gakpo ook.
Wat leuk! Veel plezierquote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga om 15:00 uur met een bus vol naar Amstel Live! Erg veel zin in.
quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een enorme proleet ben je toch.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
MOETUH JULLIE NIE WERKUH???quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Maandag is mijn werk dicht. Hele weekend gewerkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
MOETUH JULLIE NIE WERKUH???
Veel plezier
Leuk man. Mucho grande plezieros!quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
KOEKOEKquote:
Ik haat de Vrienden van Amstel, ik haat alcoholvrijbier, ik haat Amstel Radler.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een uitje met het werruk en gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |