Nessuno attacca noi senza essere punitoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We laten onze VBL broeders niet in de steek. Unus pro omnibus, omnes pro uno.
Vogeltjesmarkt?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:43 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in Antwerpen.
Dit komt ERG dichtbij.
Uni.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je naar centrum? Het gaat ERG gezellig worden.
Ik ben om 14.23 op Antwerpen CSquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:43 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in Antwerpen.
Dit komt ERG dichtbij.
Ach, een paar dagen geen racistische drek en infantiel stoer lopen doen over een kater. Wat jammer zeg.quote:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
En gooi Lenny er ook maar af.
#degroteschoonmaak
Lekker man. Ik sta ook op het punt naar de kapper te gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Haartjes weer fresh. Wat is dat toch heerluuk.
De Duitsers hebben daar een mooi woord voor: endlösung. Duits is een onderschatte taal.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
#degroteschoonmaak
Wat heb je tegen mij?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
#degroteschoonmaak
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Duitsers hebben daar een mooi woord voor: endlösung. Duits is een onderschatte taal.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, een paar dagen geen racistische drek en infantiel stoer lopen doen over een kater. Wat jammer zeg.
Mijn vaste kapster (die wel leuk is) was er niet, dat trekt mijn autisme bijzonder slecht. En ik kreeg iemand die mij een half uur lang bestookte met haar persoonlijk onzin. Ik was woedend.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Ik sta ook op het punt naar de kapper te gaan
En ik ga zo nog even wandelen.
Het is eenmaal een deel van hun werk, dat oeverloze gelul van zequote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vaste kapster (die wel leuk is) was er niet, dat trekt mijn autisme bijzonder slecht. En ik kreeg iemand die mij een half uur lang bestookte met haar persoonlijk onzin. Ik was woedend.
Jij bent toch amateur weerman? Hoe kan het hagelen bij 17 graden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Ik sta ook op het punt naar de kapper te gaan
En ik ga zo nog even wandelen.
Volgende keer de silent chair?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vaste kapster (die wel leuk is) was er niet, dat trekt mijn autisme bijzonder slecht. En ik kreeg iemand die mij een half uur lang bestookte met haar persoonlijk onzin. Ik was woedend.
Ik ben nergens een professional in makkerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent toch amateur weerman? Hoe kan het hagelen bij 17 graden.
Ik ook ja, mijn vaste is een leeftijdsgenootje die ik wel ken dus dat is gewoon leuk lullen. (of niet, maar geen verplicht 'weertje he'. Ja, de zon schijnt. Het is wat)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is eenmaal een deel van hun werk, dat oeverloze gelul van ze
Dat vind ik altijd het meest vervelende aan een bezok van de kapper.
#autist
Ik zeg daarom ook amateur.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nergens een professional in makker
Hier kan ik ook niet tegen daarom heb ik al +- 15 jaar dezelfde.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In FOK!ken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nergens een professional in makker
Ik zeg altijd 'het mag wel weer wat korter'quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind de vraag "wat wil je gedaan hebben" bijzonder stressvol bij de kapper de smalltalk kan ik wel aan.
Eens. Moet toch ergens die moker dikke fade kunnen zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:56 schreef Caland het volgende:
Daarom gewoon barbertje toch, biertje erbij en dom lullen over wijven en drugs gebruiken
Je in 2022 als man laten knippen door Samantha die over haar vakantie begint ook.quote:
Vergeet de tattoos niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je in 2022 als man laten knippen door Samantha die over haar vakantie begint ook.
Hoe bevalt de block functie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:04 schreef Tarado het volgende:
barbier is voor manwijven die teveel tijd nodig hebben in de spiegel
Ik ben ook nog nooit in mijn reet geneukt maar ik weet wel dat ik dat niet zo leuk vind.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alle users hier met een pittige mening over de barbier zijn er zelf nog nooit geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |