Wel fijn dat je hulptroepen hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank jeIk ben blij als het achter de rug is.
hoed plan welquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bijna allemaal wel.
Maar ik maak van de gelegenheid gebruik om ze één voor één na te kijken.
Wil je ook een lollie?quote:
Dan moet ik eerst iets raars doen zeker?quote:
Eens was ik de jongste hier maar dat is al meer dan 10 jaar geleden.quote:
Wel een heel groot nummer in sommige gevallenquote:
nu is Jobi het jonkiequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eens was ik de jongste hier maar dat is al meer dan 10 jaar geleden.
Tijd vliegt na je 50e vind ik danquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eens was ik de jongste hier maar dat is al meer dan 10 jaar geleden.
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel fijn dat je hulptroepen hebt.
Maar bijna iedereen hier is nu 50 of daar ruim overheenquote:
Maar de veertigers houden ons weer jongquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar bijna iedereen hier is nu 50 of daar ruim overheen
Nou enquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Hou je snavel, straks ga ik mij nog oud voelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf wetenquote:
Mijn Soul is 30,dat scheelt ook.quote:
Zo werkt het niet, je bent en blijft je leeftijd houden wie er ook naast je looptquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, je bent en blijft je leeftijd houden wie er ook naast je loopt
Wat doet die ouwe knar naast haar dan?quote:
Noemde vroeger mijn schoonvader wel eens ouwe, dan keek hij om zich heen en zei zitten we hier met zijn drieën? Zie geen ouwequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou je snavel, straks ga ik mij nog oud voelen.
Ik ben het niet vaak met je eens.....quote:
Toen we nog jong en onbedorven waren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
🎼 Hé er is geen bal op de tv
alleen een film met Boris B. 🎵
Ik speel met treintjes.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Noemde vroeger mijn schoonvader wel eens ouwe, dan keek hij om zich heen en zei zitten we hier met zijn drieën? Zie geen ouwe
Wijsheid komt met de jaren...quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens.....
Klopt, het is ook spreekwoordelijk bedoeltquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, je bent en blijft je leeftijd houden wie er ook naast je loopt
Dat doort bij mij nog jaren.quote:
Manboobsquote:
quote:
Doort?quote:
quote:
duurt.quote:
Ik noemde me schoonouders Abuelo en Abuela (opa en oma)quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Noemde vroeger mijn schoonvader wel eens ouwe, dan keek hij om zich heen en zei zitten we hier met zijn drieën? Zie geen ouwe
Doorgaans kleiner dan vrouwentetten, tetjes is dus manboobsquote:
Spanischquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik noemde me schoonouders Abuelo en Abuela (opa en oma)
Ahaquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Doorgaans kleiner dan vrouwentetten, tetjes is dus manboobs
Ik noem mijn rum rumquote:
Je bent hier nooit te oud om wat te leren.quote:
Soul haarmoeder was al dood toen ik haar leerde kennen,haar stiefvader was een lieve man die ik gewoon bij zijn naam noemde.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik noemde me schoonouders Abuelo en Abuela (opa en oma)
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent hier nooit te oud om wat te leren.
Deze gaat wel diep.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:52 schreef drakin het volgende:
En als ik mijn rum geen rum noem is de fles leeg
Helemaal tot de bodem!quote:
Die van mij waren al oud en omdat er al veel kleinkinderen rondliepen die dat allemaal riepen maar ook de kinderen ...quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haarmoeder was al dood toen ik haar leerde kennen,haar stiefvader was een lieve man die ik gewoon bij zijn naam noemde.
Ik heb het ook wel getroffen met schoonouders, wat een humor hadden diequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij waren al oud en omdat er al veel kleinkinderen rondliepen die dat allemaal riepen maar ook de kinderen ...
Verslavend lekker in de chocokoffiequote:
Moet ook wel als ze jou in de familie verwelkomdenquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel getroffen met schoonouders, wat een humor hadden die
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet ook wel als ze jou in de familie verwelkomden![]()
Hoorde weleens verhalen van vrienden over hun schoonmoeder dat ik dacht pfffffquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet ook wel als ze jou in de familie verwelkomden![]()
Moest je ook nog tussen hun in liggen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had ooit een vriendin waarvan de ouders mij een nachtkus gaven wanneer ze gingen slapen.
Met of zonder kunstgebit in?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had ooit een vriendin waarvan de ouders mij een nachtkus gaven wanneer ze gingen slapen.
Ik heb alleen maar leuke gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoorde weleens verhalen van vrienden over hun schoonmoeder dat ik dacht pfffff
ff lekker bekken met je schoonmoederquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest je ook nog tussen hun in liggen?
Ja mijn ouders waren/zijn ook gewoon heel normaal tegen mijn partners geweest, ze hadden ook niet moeten flikken om raar te doen want dan koos ik iig niet hun kant, en heb 3 stel schoonouders meegemaakt tot nu toe, en zijn ook gewoon primaquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoorde weleens verhalen van vrienden over hun schoonmoeder dat ik dacht pfffff
quote:
Was het met of zonder toestemming?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie kunnen ook nooit serieus zijn.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:04 schreef PLY het volgende:
Mijn schoonmoeder wel ooit paar tanden door haar lip gehad, ging op haar kunstgebit zitten
Ik vond het van die vader nogal apart.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Was het met of zonder toestemming?
Was dus gek op vers fruitquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het van die vader nogal apart.
Ach, je moet het vlees keuren wat je je dochter voert.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het van die vader nogal apart.
Dat deed zijn schoonmoeder zonder gebitquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, je moet het vlees keuren wat je je dochter voert.
Ze waren iets te blij met me.Dat kon ik niet handelen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, je moet het vlees keuren wat je je dochter voert.
Hun dochter heette toch niet Bertha 283? Hoop ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waren iets te blij met me.Dat kon ik niet handelen.
Wil je mij iets zeggen ?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hun dochter heette toch niet Bertha 283? Hoop ik.
Geilquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff lekker bekken met je schoonmoeder
Heb haar één x boos gehad, reden met de auto tussen de weilanden door en stonk naar gier. Ooh zegt ze wat een stank hier, dus ik zei idd doe je benen ff bij elkaarquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waren iets te blij met me.Dat kon ik niet handelen.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb haar één x boos gehad, reden met de auto tussen de weilanden door en stonk naar gier. Ooh zegt ze wat een stank hier, dus ik zei idd doe je benen ff bij elkaarwas ze toch pissig
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb haar één x boos gehad, reden met de auto tussen de weilanden door en stonk naar gier. Ooh zegt ze wat een stank hier, dus ik zei idd doe je benen ff bij elkaarwas ze toch pissig
Steek anders ff een kaars aanquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:15 schreef PLY het volgende:
[..]
alles wat je kan bedenken heeft vast al een ander eerder bedachtquote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alles wat je kan bedenken heeft vast al een ander eerder bedacht
Dat doen we dus niet is al in een ver verleden besloten.quote:
Weer een jaar dichter bij de 50 sinds net.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doen we dus niet is al in een ver verleden besloten.
jarig nu?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Weer een jaar dichter bij de 50 sinds net.Verder lekke drukke dagen gehad, maar gaat goed. En met jou?
Dus ik kan feli zeggen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Weer een jaar dichter bij de 50 sinds net.Verder lekker drukke dagen gehad, maar gaat goed. En met jou?
Feli Sunsy.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Weer een jaar dichter bij de 50 sinds net.Verder lekker drukke dagen gehad, maar gaat goed. En met jou?
Heer sly.quote:
Hooi. Gefelicitaat. Maar scan ff je paspoort in en plaats het hierquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Gefelicitaat. Maar scan ff je paspoort in en plaats het hier
Nee, wel raar. Want ze gaf eerder vanavond aan via hyves dat ze ging posten. Wel vaag dus dat ze er niet was..quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:39 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hee ouwe rukker, is soury alweer gespot?
Vuile asielzoekerquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dank je wel.Haha heb op het moment niet eens een paspoort.
Teveel moed ingedronken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, wel raar. Want ze gaf eerder vanavond aan via hyves dat ze ging posten. Wel vaag dus dat ze er niet was..
Yooow. sup bitch?quote:
Eg wel. Anyhow: scannennnnnñquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:50 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Een asielzoeker heeft geen nederlands identiteitsbewijs, zover ik weet.
Ja, misschien durfde ze niet met al die aandacht..quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:48 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Teveel moed ingedronken waarschijnlijk.
Dat ik een snake ben?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Yooow. sup bitch?
Las wat terug van een usert in vorige sc (of die daarvoor) die jou zat te kielhalen. Een type met een kat als ui. wa wie dat wyfke?
wa wie dat wyfke? Of witst it net?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik een snake ben?
Ik wacht rustig af.
Ze is best wel verlegen soms.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, misschien durfde ze niet met al die aandacht..
Ik wyt wol dot it in kloon mut wezequote:
Lijkt me ook. Het zit wel diep. Sneu figuur is het wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wyt wol dot it in kloon mut weze
Hij komt wel weer terug.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:02 schreef sly-nl het volgende:
Toch wel jammer van Johan Derksen. Het was niet handig van 'm. Maar de reacties van veel lui zijn wel echt buiten elke proportie en ronduit infantiel.
Wel medelijden met de ouwe baas.
Beetje dom om zo'n verhaal uit het verleden op TV te vertellen met heleboel vijanden die op de loer liggen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:02 schreef sly-nl het volgende:
Toch wel jammer van Johan Derksen. Het was niet handig van 'm. Maar de reacties van veel lui zijn wel echt buiten elke proportie en ronduit infantiel.
Wel medelijden met de ouwe baas.
Ja, dat zeker. Maar de scherpte was er al af bij hem de laatste jaren: vaak niet op namen kunnen komen; te impulsief reageren en constant doorpiepen over Kaag, Schmid (van psv) en nog wat wekelijkse terugkerende personen.. Hij had het niet echt meer door en z'n scherpte van jaren terug was echt weg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Beetje dom om zo'n verhaal uit het verleden op TV te vertellen met heleboel vijanden die op de loer liggen.
Gijp trok echt alle handjes er van af viel me op.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar de scherpte was er al af bij hem de laatste jaren: vaak niet op namen kunnen komen; te impulsief reageren en constant doorpiepen over Kaag, Schmid (van psv) en nog wat wekelijkse terugkerende personen.. Hij had het niet echt meer door en z'n scherpte van jaren terug was echt weg.
Lijkt me een goede kerel. Misschien niet altijd even empathisch en te veel de lawyer v de familie de Mol de laatste tijd, maar geen slechte klootzak, zeker niet.
En erin genaaid door die idioot Rene van der Gijp, die al keihard begon te lachen toen Derksen serieus aangaf een soort confessie te doen, waar hij mijns inziens nog niet van wist hoe hij dat verhaal ging eindigen. Maar met aangetaste brein er een te populaire draai aangaf. Onder ouwe-jongens-druk van die debiele Van der Gijp![]()
Maar dat is mijn beleving..
Zoals Kieft altijd zei: "Iets teveel in zichzelf gaan geloven."quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar de scherpte was er al af bij hem de laatste jaren: vaak niet op namen kunnen komen; te impulsief reageren en constant doorpiepen over Kaag, Schmid (van psv) en nog wat wekelijkse terugkerende personen.. Hij had het niet echt meer door en z'n scherpte van jaren terug was echt weg.
Lijkt me een goede kerel. Misschien niet altijd even empathisch en te veel de lawyer v de familie de Mol de laatste tijd, maar geen slechte klootzak, zeker niet.
En erin genaaid door die idioot Rene van der Gijp, die al keihard begon te lachen toen Derksen serieus aangaf een soort confessie te doen, waar hij mijns inziens nog niet van wist hoe hij dat verhaal ging eindigen. Maar met aangetaste brein er een te populaire draai aangaf. Onder ouwe-jongens-druk van die debiele Van der Gijp![]()
Maar dat is mijn beleving..
Denk het niet. Hoop wel dat 'ie z'n radioprogramma's terug gaat krijgen. Anders ben ik nog wel bereid om op te zetten dat die stations gecanceld worden en die bandjestour van 'm ookquote:
FOK! heeft toch radio 49?quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk het niet. Hoop wel dat 'ie z'n radioprogramma's terug gaat krijgen. Anders ben ik nog wel bereid om op te zetten dat die stations gecanceld worden en die bandjestour van 'm ook![]()
Jaa, viel mij ook op! Weinig aandacht aan besteed in de pers vandaag. Wat een vuile rat. Het ging om Derksen wel of niet schuldig of blijven etc. Maar die debiel Van der Gijp was echt te opvallend z'n salarisstrook aan het beschermen en totaal niet bezig met iets dat leek op verzachten v Derksen z'n misstap. En zelfs nog zeggen hoe absurd dat verhaal v Derksen was.. Maar wel later er nog uitflappen "er hadden wel drie kaarsen in gekund"quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gijp trok echt alle handjes er van af viel me op.
man man manquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weer een maand uitstel![]()
![]()
https://www.space.com/faa-spacex-starship-review-delayed-may-31
Jep.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zoals Kieft altijd zei: "Iets teveel in zichzelf gaan geloven."
Had ik al eerder gepost,als het een kerel was geweest was hij bij VI aangeschoven.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:37 schreef sly-nl het volgende:
En die vuile brabonegert die z'n straatje aan het schoonliegen was bij Op1. Heb je dat gezien? Wtf, het schuim op z'n lippen van de angst z'n simpele trucje in theaters te verliezen.
Ook nergens Derksen een beetje steunen of alles ietsje afzwakken.
Zelfs heel zielig vertellen -en er dus bijhalen- dat 'ie op de lagere school gediscrimineerd werd![]()
Teringhund ook
Jep. Derksen is geen schoft. Hooguit baldadig en soms een ongenuanceerde schreeuwerd. Wel met 'm te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:39 schreef engine het volgende:
Gewoon jammer dat het programma weg is. Beetje overdreven voor een sterk verhaal van 50 jaar terug.
Klootzak. Terug naar z'n oerwoudquote:Op zaterdag 30 april 2022 01:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik al eerder gepost,als het een kerel was geweest was hij bij VI aangeschoven.
Oke? is dat al in het nieuws dan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:40 schreef engine het volgende:
Die keeper die er bij zou zijn geweest weet ook nergens iets van
Ik vind het prima dat die seksistische achterlijke neanderthaler opgerot is van de buis. Alles aan die vent is walgelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:39 schreef engine het volgende:
Gewoon jammer dat het programma weg is. Beetje overdreven voor een sterk verhaal van 50 jaar terug.
Ja, las het net..quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:40 schreef engine het volgende:
Die keeper die er bij zou zijn geweest weet ook nergens iets van
Dat mag je vinden, gekkiequote:Op zaterdag 30 april 2022 01:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat die seksistische achterlijke neanderthaler opgerot is van de buis. Alles aan die vent is walgelijk.
Gekkie? Omdat ik het niet normaal vind dat iemand lacherig doet over een verkrachting? Het maakt mij in dit geval geen reet uit hoe lang het geleden is. Als je dat nog steeds grappig vind ben je gewoon een achterlijk stuk stront dat nooit iets van het leven begrepen heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, gekkie. Maar als je dat fossiel al 20 jaar 'kent' van de teevee, heb je snel een andere mening, denk ik.
Is een dame,motie verworpen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:50 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Zie pic nu net op frntpage![]()
Rape, murder, cancel, die mthrfucker
Maar dan kijk je toch gewoon niet? Ik ga het wel missen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat die seksistische achterlijke neanderthaler opgerot is van de buis. Alles aan die vent is walgelijk.
Ik keek het al nooit. Maar ik ben blij dat dat soort uitlatingen niet getolereerd worden. Weg ermee.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan kijk je toch gewoon niet? Ik ga het wel missen.
"gekkie" in de zin van gekkerd, tamelijk onschuldig en vriendelijke bedoelingenquote:Op zaterdag 30 april 2022 01:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Gekkie? Omdat ik het niet normaal vind dat iemand lacherig doet over een verkrachting? Het maakt mij in dit geval geen reet uit hoe lang het geleden is. Als je dat nog steeds grappig vind ben je gewoon een achterlijk stuk stront dat nooit iets van het leven begrepen heeft.
Je bent pas niet goed bij je hoofd als je dat soort dingen gaat goedkeuren en of verdedigen.
Beetje ongenuanceerd van je. Sowieso de term "verkrachting" omdat Derksen de volgende dag aangaf dat hij het smeuïg wilde maken en de kaars tussen haar benen stond. Wat ik geloof.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Gekkie? Omdat ik het niet normaal vind dat iemand lacherig doet over een verkrachting? Het maakt mij in dit geval geen reet uit hoe lang het geleden is. Als je dat nog steeds grappig vind ben je gewoon een achterlijk stuk stront dat nooit iets van het leven begrepen heeft.
Je bent pas niet goed bij je hoofd als je dat soort dingen gaat goedkeuren en of verdedigen.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"gekkie" in de zin van gekkerd, tamelijk onschuldig en vriendelijke bedoelingen.
Verder veel liefs en nuance toegewenst
Omdat je al nooit keek maakt het dat ook wel makkelijk om te zeggen. Voor mij was het eigenlijk meteen duidelijk dat het ging om een verzonnen verhaal.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik keek het al nooit. Maar ik ben blij dat dat soort uitlatingen niet getolereerd worden. Weg ermee.
Nee, joh. Samenloop van stoerdoenerij en ietwat dementerende opa, die vanuit onschuldigheid zichzelf voorbij liep. Als het een verkrachting betrof zou ik ook anders denken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik denk niet dat er enige nuance is te ontdekken in lacherig doen over een verkrachting.
Serieus? Hij vond het uitermate grappig allemaal. En jah, natuurlijk zwakt ie het achteraf af omdat de hele goegemeente over zich heen kreeg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beetje ongenuanceerd van je. Sowieso de term "verkrachting" omdat Derksen de volgende dag aangaf dat hij het smeuïg wilde maken en de kaars tussen haar benen stond. Wat ik geloof.
Voor me tooquote:Op zaterdag 30 april 2022 02:00 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat je al nooit keek maakt het dat ook wel makkelijk om te zeggen. Voor mij was het eigenlijk meteen duidelijk dat het ging om een verzonnen verhaal.
Dat is achteraf wel makkelijk gezegd. Ik vond het schokkend, zelfs al is het verzonnen, dat boeit verder eigenlijk niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:00 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat je al nooit keek maakt het dat ook wel makkelijk om te zeggen. Voor mij was het eigenlijk meteen duidelijk dat het ging om een verzonnen verhaal.
Het domme erom lachen was ook walgelijk. Maar da's wat anders..quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Serieus? Hij vond het uitermate grappig allemaal. En jah, natuurlijk zwakt ie het achteraf af omdat de hele goegemeente over zich heen kreeg.
Het feit is gewoon dat het verhaal over een verkrachting (ja dat was een verhaal over een verkrachting, zoek het op) nogal grappig werd gevonden door hem en zijn toehoorders.
We zijn hier in Nederland een beetje aan een mentaliteitsverandering toe.
Wat hij beschreef is gewoon een verkrachting. Totaal onacceptabel. Maar daar aan die tafel blijkbaar niet. Dat is eigenlijk nog het meest schokkend.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, joh. Samenloop van stoerdoenerij en ietwat dementerende opa, die vanuit onschuldigheid zichzelf voorbij liep. Als het een verkrachting betrof zou ik ook anders denken.
Je chargeert in mijn optiek. Maar ook dat mag je..
Hij draafde door in het opnemen voor Johnny.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, joh. Samenloop van stoerdoenerij en ietwat dementerende opa, die vanuit onschuldigheid zichzelf voorbij liep. Als het een verkrachting betrof zou ik ook anders denken.
Je chargeert in mijn optiek. Maar ook dat mag je..
Vooraf is rather moeilijk over het algemeen als het gaat om een uitzending die je volgt..quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is achteraf wel makkelijk gezegd. Ik vond het schokkend, zelfs al is het verzonnen, dat boeit verder eigenlijk niet zo heel veel.
Ja ik weet dat het achteraf makkelijk gezegd is maar ik heb die uitzending op tv gezien en vond er eigenlijk niks van op dat moment. Alleen moet je het niet op tv zeggen, in de kroeg kan het prima.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is achteraf wel makkelijk gezegd. Ik vond het schokkend, zelfs al is het verzonnen, dat boeit verder eigenlijk niet zo heel veel.
In een kroeg wordt er niet zoveel ruchtbaarheid aan gegeven, maar het blijft even walgelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het achteraf makkelijk gezegd is maar ik heb die uitzending op tv gezien en vond er eigenlijk niks van op dat moment. Alleen moet je het niet op tv zeggen, in de kroeg kan het prima.
Het is niet zo grappig voor vrouwen die ooit slachtoffer geweest zijn van verkrachting. Een klap in je gezicht.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vooraf is rather moeilijk over het algemeen als het gaat om een uitzending die je volgt..
:Schokkend" voor jou, voor mij onhandig en dom, want verzinsel (wat ik geloof). mede op basis van 20 jaar die ouwe sukkel gezien te hebben op de buis.. En ook vaak kritisch gevolgd te hebben. Want soms 'n irritante lul.
Ja, klopt, al tijden deed hij dat. Stoorde me ook enorm. Zou 'ie in minder dementerende staat m.i. niet gedaan hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij draafde door in het opnemen voor Johnny.
Nee, ook dat begrijp ik echt wel. Maar dat is wat anders dan de collectieve aanname dat dit echt niet kan en die man kapot moet. En dat omdat hij als een puber 'zo nodig' ff populair wil doen, maar dat dus later in ieder geval wel corrigeerde door aan te geven dat de kaars niet in haar vagina stak maar rechtop stond. Jij gelooft dat niet van 'm, ik wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet zo grappig voor vrouwen die ooit slachtoffer geweest zijn van verkrachting. Een klap in je gezicht.
Grappig vond ik het sowieso niet, toch even 'n nuance mijnerzijds. Want je werd net wel een beetje persoonlijk en dat is best jammer in een discussie.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet zo grappig voor vrouwen die ooit slachtoffer geweest zijn van verkrachting. Een klap in je gezicht.
Ik heb liever dat die man snapt waarom het zo fout is wat hij zei dan dat ie kapot gemaakt wordt. En nee, eerst een verhaal vertellen en achteraf, als dat verhaal niet zo heel goed 'valt', de boel veranderen.. Neh, daar trap ik niet in.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ook dat begrijp ik echt wel. Maar dat is wat anders dan de collectieve aanname dat dit echt niet kan en die man kapot moet. En dat omdat hij als een puber 'zo nodig' ff populair wil doen, maar dat dus later in ieder geval wel corrigeerde door aan te geven dat de kaars niet in haar vagina stak maar rechtop stond. Jij gelooft dat niet van 'm, ik wel.
Jij noemde mij 'gekkie'.. Maar goed, dit heeft geen zin in een discussie. En het klopt dat jij het woord 'grappig' niet gebruikt, maar het verhaal daar werd wel als grappig ontvangen en er werd smakelijk om gelachen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Grappig vond ik het sowieso niet, toch even 'n nuance mijnerzijds. Want je werd net wel een beetje persoonlijk en dat is best jammer in een discussie.
Hij begreep later hoe fout het was.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb liever dat die man snapt waarom het zo fout is wat hij zei dan dat ie kapot gemaakt wordt. En nee, eerst een verhaal vertellen en achteraf, als dat verhaal niet zo heel goed 'valt', de boel veranderen.. Neh, daar trap ik niet in.
Daar gaan we het niet over eens wordenquote:Op zaterdag 30 april 2022 02:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hij begreep later hoe fout het was.
Ik trap er wel in
Ja, maar dat vond ik ook verschrikkelijk, dat gelach. Maar dat werd wel aangezwengeld door die proleet Van Der Gijp. Dat opa dan in een soort vibe geraakt waar hij meegaat in de gekte, vind ik wat anders dan "verkrachting" roepen. Al helemaal de volgende dag dat hij aangaf dat het anders zat. ik geloof dat wel. Jij niet. Prima voor mij.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij noemde mij 'gekkie'.. Maar goed, dit heeft geen zin in een discussie. En het klopt dat jij het woord 'grappig' niet gebruikt, maar het verhaal daar werd wel als grappig ontvangen en er werd smakelijk om gelachen.
Ik hoop dat het anders zat, maar geloven.. nah..quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, maar dat vond ik ook verschrikkelijk, dat gelach. Maar dat werd wel aangezwengeld door die proleet Van Der Gijp. Dat opa dan in een soort vibe geraakt waar hij meegaat in de gekte, vind ik wat anders dan "verkrachting" roepen. Al helemaal de volgende dag dat hij aangaf dat het anders zat. ik geloof dat wel. Jij niet. Prima voor mij.
Geeft niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over eens worden
Je deed het best aardigquote:Op zaterdag 30 april 2022 02:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoop dat het anders zat, maar geloven.. nah..
Agree to disagree.
Ik ga me weer bezig houden met mijn gitaar. Daar ben ik beter in dan in discussies op fok
Kattengejank?!?!?quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je deed het best aardig. Beter dan dat kattengejank van je
![]()
Ik ga ook pitten. Nighty Night Tonja
Mooie stem.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Kattengejank?!?!?
How dare you!!
Blijven lachen![]()
Oh ja ik heb nog een extra kop koffie gemaaktquote:
Koffie altijd lekker. 😉quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nog een extra kop koffie gemaakt![]()
Morgen Dot
Die zijn cutequote:
Alles opquote:
Ik ben al aan de Red Bull gegaanquote:
Morguh GGquote:
Leuke koppies zitten er altijd opquote:
Vind daar altijd zo vieze zoete lucht aan zittenquote:Op zaterdag 30 april 2022 07:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben al aan de Red Bull gegaan
Max approves
quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG
IK heb nog wel ff een bakkie voor je gemaakt
quote:
Morguh Laf,quote:
Ahh lekker bakje koffie.quote:
Morguh Chanel,quote:
Dan lift ik even op jou berichtje meequote:Op zaterdag 30 april 2022 08:19 schreef Aoibhin het volgende:
En ik las bij het teruglezen van de nachtbagger iets over een jarige @:Sunsy dus of het nou gisteren was of vandaag, in ieder geval gefeliciteerd Sunsy!![]()
[ afbeelding ]
Mogguhhquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:31 schreef Prisha het volgende:
goedemorgen peeps!![]()
Nog even een paar dagen doorhalen en ik ben er klaar voor.
Binnen nog even met een kwastje in de slaapkamer een lekkageplek aanstippen met verf, en mijn kristallen glazen afwassen en de glazen planken in de vitrinekast schoonmaken,.
En dan buiten nog een klein stukkie met de hogedrukreiniger in de achtertuin. En nog wat verder fatsoeneren in de achtertuin. En de voortuin en oprit aanvegen, mos weghalen tussen de stenen en blommekes in bloembakkies doen.
En dan ben ik er![]()
En woensdag komt de makelaar.
eyyyyyoquote:
Sommige mensen bewaren allesquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:33 schreef Prisha het volgende:
En nóg trek ik gister een laatje open met zooi, toch nog uitgeruimd. Die zal vol met oude mobieltjes van mn ex. Het zijn er nogal wat![]()
Volgens mij heb ik nu elk laatje, kastje, plankje opgeruimd nu.
Spannende tijden gaan er aan komen dus, succesquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:31 schreef Prisha het volgende:
goedemorgen peeps!![]()
Binnen nog even met een kwastje in de slaapkamer een lekkageplek aanstippen met verf, en mijn kristallen glazen afwassen en de glazen planken in de vitrinekast schoonmaken,.
En dan buiten nog een klein stukkie met de hogedrukreiniger in de achtertuin. En nog wat verder fatsoeneren in de achtertuin. En de voortuin en oprit aanvegen, mos weghalen tussen de stenen en blommekes in bloembakkies doen.
En dan ben ik er![]()
Jaquote:
Tnx! Ik ben wel zenuwachtig voor woensdagquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannende tijden gaan er aan komen dus, succes
Waarschijnlijk zegt ze : Oh mag ik even en gaat dan helemaal losquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tnx! Ik ben wel zenuwachtig voor woensdag![]()
Ben benieuwd wat ze zegt over mijn drumstel, of dat ie weg moet uit de kamer. Hoop dat ie kan blijven staan.
Veel succes met de laatste loodjes Prisha!quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:31 schreef Prisha het volgende:
goedemorgen peeps!![]()
En dan ben ik er![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt ze : Oh mag ik even en gaat dan helemaal los
quote:
Tnx!quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel succes met de laatste loodjes Prisha!![]()
Heb je al een fijn ander onderkomen?
Dat ben ik gelukkig nietquote:
omgquote:
Dan hoop ik dat met je meequote:Op zaterdag 30 april 2022 08:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zegt over mijn drumstel, of dat ie weg moet uit de kamer. Hoop dat ie kan blijven staan.
In stront kunnen ook stukjes pinda zitten, die haal je er ook niet uit.quote:
Vogels doen dat en andere vliegende beestjes.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:53 schreef laforest het volgende:
[..]
In stront kunnen ook stukjes pinda zitten, die haal je er ook niet uit.
Ja, die willen vast ook wel een plastic tasje uit de andere berg troep.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Vogels doen dat en andere vliegende beestjes.
Jij ookquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:56 schreef Prisha het volgende:
enniewee...ik ga ontbijten en nog even aan de slag. Fijne dag allen
Gezellig geniet ervanquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:49 schreef Prisha het volgende:
En vanavond richting Ziggo naar een concert van Joe Bonamassa. Zin in
Je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, die willen vast ook wel een plastic tasje uit de andere berg troep.
Kan lekker zeer doen aan je reetquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:53 schreef laforest het volgende:
[..]
In stront kunnen ook stukjes pinda zitten, die haal je er ook niet uit.
Eet smakelijk en een fijne dagquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:56 schreef Prisha het volgende:
enniewee...ik ga ontbijten en nog even aan de slag. Fijne dag allen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:01 schreef pullup het volgende:
Deze is schattig, lekker smakken
[ twitter ]
Ik vind een massage wel lekker, maar niet aan mijn reetquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:53 schreef Prisha het volgende:
Je zou maar een hoarder zijn en dan moeten verhuizen. Neem je dan al die zooi mee?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
De grote dag is aangebroken. Vandaag gaan we verhuizen
[..]
Succes daarmeequote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heel veel succes Domniquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Morguh Deisyy, hoe is het met de sollicitaties ?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeiesmorges allen!
en gefeliciteerd @:Sunsy
Mijn zussen nemen me vandaag mee uit lunchen, nog voor mijn verjaardagquote:
quote:
quote:
Dank u!quote:
Je lunchen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn lunchen nemen me vandaag mee uit lunchen, nog voor mijn verjaardag
Afgelopen week belde het bedrijf waar ik al twee keer voor een gesprek was geweest, ze wilden met mij verder, maar vanwege mijn afwezige collega heb dat plan toch even on hold gezet. Jammer, want het is een leuk bedrijf en functie, maar ik zou me er niet goed bij voelen als ik het nu had doorgezet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy, hoe is het met de sollicitaties ?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind een massage wel lekker, maar niet aan mijn reet
Succes!quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zwaar leven heb je daarquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:33 schreef laforest het volgende:
Windje aan her water vandaag. Lekker teruh naar thuis op de tuinstoel gaan hangen.
Jammer, maar als het op dit moment niet goed voor je voelt, de beste keuzequote:Op zaterdag 30 april 2022 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week belde het bedrijf waar ik al twee keer voor een gesprek was geweest, ze wilden met mij verder, maar vanwege mijn afwezige collega heb dat plan toch even on hold gezet. Jammer, want het is een leuk bedrijf en functie, maar ik zou me er niet goed bij voelen als ik het nu had doorgezet.
Niet echt.quote:
Veel succes!quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Veel succes!quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer, hopelijk komt er dan later als de tijd er rijp voor is weer iets moois op je pad.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week belde het bedrijf waar ik al twee keer voor een gesprek was geweest, ze wilden met mij verder, maar vanwege mijn afwezige collega heb dat plan toch even on hold gezet. Jammer, want het is een leuk bedrijf en functie, maar ik zou me er niet goed bij voelen als ik het nu had doorgezet.
Wel jammer van die functie, maar ook wel goed voor je zelfvertrouwen dat je zo snel iets anders kon vinden. En als het niet goed voelt om weg te gaan, dan is het verstandig om het niet te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |