Had ik al eerder gepost,als het een kerel was geweest was hij bij VI aangeschoven.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:37 schreef sly-nl het volgende:
En die vuile brabonegert die z'n straatje aan het schoonliegen was bij Op1. Heb je dat gezien? Wtf, het schuim op z'n lippen van de angst z'n simpele trucje in theaters te verliezen.
Ook nergens Derksen een beetje steunen of alles ietsje afzwakken.
Zelfs heel zielig vertellen -en er dus bijhalen- dat 'ie op de lagere school gediscrimineerd werd![]()
Teringhund ook
Jep. Derksen is geen schoft. Hooguit baldadig en soms een ongenuanceerde schreeuwerd. Wel met 'm te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:39 schreef engine het volgende:
Gewoon jammer dat het programma weg is. Beetje overdreven voor een sterk verhaal van 50 jaar terug.
Klootzak. Terug naar z'n oerwoudquote:Op zaterdag 30 april 2022 01:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik al eerder gepost,als het een kerel was geweest was hij bij VI aangeschoven.
Oke? is dat al in het nieuws dan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:40 schreef engine het volgende:
Die keeper die er bij zou zijn geweest weet ook nergens iets van
Ik vind het prima dat die seksistische achterlijke neanderthaler opgerot is van de buis. Alles aan die vent is walgelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:39 schreef engine het volgende:
Gewoon jammer dat het programma weg is. Beetje overdreven voor een sterk verhaal van 50 jaar terug.
Ja, las het net..quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:40 schreef engine het volgende:
Die keeper die er bij zou zijn geweest weet ook nergens iets van
Dat mag je vinden, gekkiequote:Op zaterdag 30 april 2022 01:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat die seksistische achterlijke neanderthaler opgerot is van de buis. Alles aan die vent is walgelijk.
Gekkie? Omdat ik het niet normaal vind dat iemand lacherig doet over een verkrachting? Het maakt mij in dit geval geen reet uit hoe lang het geleden is. Als je dat nog steeds grappig vind ben je gewoon een achterlijk stuk stront dat nooit iets van het leven begrepen heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, gekkie. Maar als je dat fossiel al 20 jaar 'kent' van de teevee, heb je snel een andere mening, denk ik.
Is een dame,motie verworpen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:50 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Zie pic nu net op frntpage![]()
Rape, murder, cancel, die mthrfucker
Maar dan kijk je toch gewoon niet? Ik ga het wel missen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat die seksistische achterlijke neanderthaler opgerot is van de buis. Alles aan die vent is walgelijk.
Ik keek het al nooit. Maar ik ben blij dat dat soort uitlatingen niet getolereerd worden. Weg ermee.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan kijk je toch gewoon niet? Ik ga het wel missen.
"gekkie" in de zin van gekkerd, tamelijk onschuldig en vriendelijke bedoelingenquote:Op zaterdag 30 april 2022 01:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Gekkie? Omdat ik het niet normaal vind dat iemand lacherig doet over een verkrachting? Het maakt mij in dit geval geen reet uit hoe lang het geleden is. Als je dat nog steeds grappig vind ben je gewoon een achterlijk stuk stront dat nooit iets van het leven begrepen heeft.
Je bent pas niet goed bij je hoofd als je dat soort dingen gaat goedkeuren en of verdedigen.
Beetje ongenuanceerd van je. Sowieso de term "verkrachting" omdat Derksen de volgende dag aangaf dat hij het smeuïg wilde maken en de kaars tussen haar benen stond. Wat ik geloof.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Gekkie? Omdat ik het niet normaal vind dat iemand lacherig doet over een verkrachting? Het maakt mij in dit geval geen reet uit hoe lang het geleden is. Als je dat nog steeds grappig vind ben je gewoon een achterlijk stuk stront dat nooit iets van het leven begrepen heeft.
Je bent pas niet goed bij je hoofd als je dat soort dingen gaat goedkeuren en of verdedigen.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"gekkie" in de zin van gekkerd, tamelijk onschuldig en vriendelijke bedoelingen.
Verder veel liefs en nuance toegewenst
Omdat je al nooit keek maakt het dat ook wel makkelijk om te zeggen. Voor mij was het eigenlijk meteen duidelijk dat het ging om een verzonnen verhaal.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik keek het al nooit. Maar ik ben blij dat dat soort uitlatingen niet getolereerd worden. Weg ermee.
Nee, joh. Samenloop van stoerdoenerij en ietwat dementerende opa, die vanuit onschuldigheid zichzelf voorbij liep. Als het een verkrachting betrof zou ik ook anders denken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik denk niet dat er enige nuance is te ontdekken in lacherig doen over een verkrachting.
Serieus? Hij vond het uitermate grappig allemaal. En jah, natuurlijk zwakt ie het achteraf af omdat de hele goegemeente over zich heen kreeg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beetje ongenuanceerd van je. Sowieso de term "verkrachting" omdat Derksen de volgende dag aangaf dat hij het smeuïg wilde maken en de kaars tussen haar benen stond. Wat ik geloof.
Voor me tooquote:Op zaterdag 30 april 2022 02:00 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat je al nooit keek maakt het dat ook wel makkelijk om te zeggen. Voor mij was het eigenlijk meteen duidelijk dat het ging om een verzonnen verhaal.
Dat is achteraf wel makkelijk gezegd. Ik vond het schokkend, zelfs al is het verzonnen, dat boeit verder eigenlijk niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:00 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat je al nooit keek maakt het dat ook wel makkelijk om te zeggen. Voor mij was het eigenlijk meteen duidelijk dat het ging om een verzonnen verhaal.
Het domme erom lachen was ook walgelijk. Maar da's wat anders..quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Serieus? Hij vond het uitermate grappig allemaal. En jah, natuurlijk zwakt ie het achteraf af omdat de hele goegemeente over zich heen kreeg.
Het feit is gewoon dat het verhaal over een verkrachting (ja dat was een verhaal over een verkrachting, zoek het op) nogal grappig werd gevonden door hem en zijn toehoorders.
We zijn hier in Nederland een beetje aan een mentaliteitsverandering toe.
Wat hij beschreef is gewoon een verkrachting. Totaal onacceptabel. Maar daar aan die tafel blijkbaar niet. Dat is eigenlijk nog het meest schokkend.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, joh. Samenloop van stoerdoenerij en ietwat dementerende opa, die vanuit onschuldigheid zichzelf voorbij liep. Als het een verkrachting betrof zou ik ook anders denken.
Je chargeert in mijn optiek. Maar ook dat mag je..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |