Ik vond het van die vader nogal apart.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Was het met of zonder toestemming?
Was dus gek op vers fruitquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het van die vader nogal apart.
Ach, je moet het vlees keuren wat je je dochter voert.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het van die vader nogal apart.
Dat deed zijn schoonmoeder zonder gebitquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, je moet het vlees keuren wat je je dochter voert.
Ze waren iets te blij met me.Dat kon ik niet handelen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, je moet het vlees keuren wat je je dochter voert.
Hun dochter heette toch niet Bertha 283? Hoop ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waren iets te blij met me.Dat kon ik niet handelen.
Wil je mij iets zeggen ?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hun dochter heette toch niet Bertha 283? Hoop ik.
Geilquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff lekker bekken met je schoonmoeder
Heb haar één x boos gehad, reden met de auto tussen de weilanden door en stonk naar gier. Ooh zegt ze wat een stank hier, dus ik zei idd doe je benen ff bij elkaarquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waren iets te blij met me.Dat kon ik niet handelen.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb haar één x boos gehad, reden met de auto tussen de weilanden door en stonk naar gier. Ooh zegt ze wat een stank hier, dus ik zei idd doe je benen ff bij elkaarwas ze toch pissig
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb haar één x boos gehad, reden met de auto tussen de weilanden door en stonk naar gier. Ooh zegt ze wat een stank hier, dus ik zei idd doe je benen ff bij elkaarwas ze toch pissig
Steek anders ff een kaars aanquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:15 schreef PLY het volgende:
[..]
alles wat je kan bedenken heeft vast al een ander eerder bedachtquote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alles wat je kan bedenken heeft vast al een ander eerder bedacht
Dat doen we dus niet is al in een ver verleden besloten.quote:
Weer een jaar dichter bij de 50 sinds net.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doen we dus niet is al in een ver verleden besloten.
jarig nu?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Weer een jaar dichter bij de 50 sinds net.Verder lekke drukke dagen gehad, maar gaat goed. En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |