Wel fijn dat je hulptroepen hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank jeIk ben blij als het achter de rug is.
hoed plan welquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bijna allemaal wel.
Maar ik maak van de gelegenheid gebruik om ze één voor één na te kijken.
Wil je ook een lollie?quote:
Dan moet ik eerst iets raars doen zeker?quote:
Eens was ik de jongste hier maar dat is al meer dan 10 jaar geleden.quote:
Wel een heel groot nummer in sommige gevallenquote:
nu is Jobi het jonkiequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eens was ik de jongste hier maar dat is al meer dan 10 jaar geleden.
Tijd vliegt na je 50e vind ik danquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eens was ik de jongste hier maar dat is al meer dan 10 jaar geleden.
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel fijn dat je hulptroepen hebt.
Maar bijna iedereen hier is nu 50 of daar ruim overheenquote:
Maar de veertigers houden ons weer jongquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar bijna iedereen hier is nu 50 of daar ruim overheen
Nou enquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Hou je snavel, straks ga ik mij nog oud voelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf wetenquote:
Mijn Soul is 30,dat scheelt ook.quote:
Zo werkt het niet, je bent en blijft je leeftijd houden wie er ook naast je looptquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, je bent en blijft je leeftijd houden wie er ook naast je loopt
Wat doet die ouwe knar naast haar dan?quote:
Noemde vroeger mijn schoonvader wel eens ouwe, dan keek hij om zich heen en zei zitten we hier met zijn drieën? Zie geen ouwequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou je snavel, straks ga ik mij nog oud voelen.
Ik ben het niet vaak met je eens.....quote:
Toen we nog jong en onbedorven waren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
🎼 Hé er is geen bal op de tv
alleen een film met Boris B. 🎵
Ik speel met treintjes.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Noemde vroeger mijn schoonvader wel eens ouwe, dan keek hij om zich heen en zei zitten we hier met zijn drieën? Zie geen ouwe
Wijsheid komt met de jaren...quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens.....
Klopt, het is ook spreekwoordelijk bedoeltquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, je bent en blijft je leeftijd houden wie er ook naast je loopt
Dat doort bij mij nog jaren.quote:
Manboobsquote:
quote:
Doort?quote:
quote:
duurt.quote:
Ik noemde me schoonouders Abuelo en Abuela (opa en oma)quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Noemde vroeger mijn schoonvader wel eens ouwe, dan keek hij om zich heen en zei zitten we hier met zijn drieën? Zie geen ouwe
Doorgaans kleiner dan vrouwentetten, tetjes is dus manboobsquote:
Spanischquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik noemde me schoonouders Abuelo en Abuela (opa en oma)
Ahaquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Doorgaans kleiner dan vrouwentetten, tetjes is dus manboobs
Ik noem mijn rum rumquote:
Je bent hier nooit te oud om wat te leren.quote:
Soul haarmoeder was al dood toen ik haar leerde kennen,haar stiefvader was een lieve man die ik gewoon bij zijn naam noemde.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik noemde me schoonouders Abuelo en Abuela (opa en oma)
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent hier nooit te oud om wat te leren.
Deze gaat wel diep.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:52 schreef drakin het volgende:
En als ik mijn rum geen rum noem is de fles leeg
Helemaal tot de bodem!quote:
Die van mij waren al oud en omdat er al veel kleinkinderen rondliepen die dat allemaal riepen maar ook de kinderen ...quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haarmoeder was al dood toen ik haar leerde kennen,haar stiefvader was een lieve man die ik gewoon bij zijn naam noemde.
Ik heb het ook wel getroffen met schoonouders, wat een humor hadden diequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij waren al oud en omdat er al veel kleinkinderen rondliepen die dat allemaal riepen maar ook de kinderen ...
Verslavend lekker in de chocokoffiequote:
Moet ook wel als ze jou in de familie verwelkomdenquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel getroffen met schoonouders, wat een humor hadden die
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet ook wel als ze jou in de familie verwelkomden![]()
Hoorde weleens verhalen van vrienden over hun schoonmoeder dat ik dacht pfffffquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet ook wel als ze jou in de familie verwelkomden![]()
Moest je ook nog tussen hun in liggen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had ooit een vriendin waarvan de ouders mij een nachtkus gaven wanneer ze gingen slapen.
Met of zonder kunstgebit in?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had ooit een vriendin waarvan de ouders mij een nachtkus gaven wanneer ze gingen slapen.
Ik heb alleen maar leuke gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoorde weleens verhalen van vrienden over hun schoonmoeder dat ik dacht pfffff
ff lekker bekken met je schoonmoederquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest je ook nog tussen hun in liggen?
Ja mijn ouders waren/zijn ook gewoon heel normaal tegen mijn partners geweest, ze hadden ook niet moeten flikken om raar te doen want dan koos ik iig niet hun kant, en heb 3 stel schoonouders meegemaakt tot nu toe, en zijn ook gewoon primaquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoorde weleens verhalen van vrienden over hun schoonmoeder dat ik dacht pfffff
quote:
Was het met of zonder toestemming?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie kunnen ook nooit serieus zijn.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:04 schreef PLY het volgende:
Mijn schoonmoeder wel ooit paar tanden door haar lip gehad, ging op haar kunstgebit zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |