THE BALL WAS OUT.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Boris B. mag 2,5 jaar de cel. Wat een ouwe kop heeft die gast
[ afbeelding ]
Heeft ook last van walletjesquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het wel welletjes.quote:
Oooooooooooh, je hebt mij wel even laten lachen.quote:
Dat vind ik fijnquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oooooooooooh, je hebt mij wel even laten lachen.
Whooptiedoo.quote:
Nee dat was die anderequote:
Die is nu ook 300?quote:
Ohw ja.quote:
Weer een maand uitstelquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat rapport van de FAA zou ook snel moeten komen nu. Maar zijn ze dan klaar voor een testvlucht? Heb al heel lang geen static fires meer gezien?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke verjaardag gehad?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
I wear a suitcase under each one of my eyes
Ja heerlijk en ik keek ook wel graag tennis destijds. En nu lees ik dat een van die iconen de gevangenis in moet. Kan toch raar lopen allemaal.quote:
Hier stond in die tijd ook veel tennis op gedurende het seizoen, Andre Agassi met zijn grote broeken en lange haarquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja heerlijk en ik keek ook wel graag tennis destijds. En nu lees ik dat een van die iconen de gevangenis in moet. Kan toch raar lopen allemaal.
Ja, daar was ik niet zo weg van en ook die Björn Borg niet. Ik keek juist wel graag naar dat enfant terrible, John McEnroe.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier stond in die tijd ook veel tennis op gedurende het seizoen, Andre Agassi met zijn grote broeken en lange haar
In de tijd van Björn Borg en John McEnroe volgde ik het nog niet heel erg, ik was een laatbloeier denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja, daar was ik niet zo weg van en ook die Björn Borg niet. Ik keek juist wel graag naar dat enfant terrible, John McEnroe.
Ik zat net rond te kijken maar het is overal alsof de pastoor langs loopt.quote:
kssssssstttt weg met die kerelquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat net rond te kijken maar het is overal alsof de pastoor langs loopt.
wat gaat er moegen gebeuren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zo, tot elf uur bezig geweest met inpakken. Het is mooi geweest voor vandaag.
Morgen komen de hulptroepen
Ik kreeg dinsdag de sleutel. Morgen verhuizen we mijn spullen. Volgende week begint de verbouwing.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu pas heen? of al terug naar je verbouwde stekkie?
Spannend... Ik heb geen Rai...quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk op rai bandcasting
in de jury zijn irene grandi ,g.nannini
Succes morgen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zo, tot elf uur bezig geweest met inpakken. Het is mooi geweest voor vandaag.
Morgen komen de hulptroepen
en wanneer weer terug?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg dinsdag de sleutel. Morgen verhuizen we mijn spullen. Volgende week begint de verbouwing.
Ik ken ze en ik pas ervoor om het nog eens mee te maken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel. Het wordt een lange dag.
Sterkte morgen.quote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken ze en ik pas ervoor om het nog eens mee te maken.
owwww dik maandje dus. Kan je wellicht een hoop dozen ingepakt latenquote:
Bijna allemaal wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dik maandje dus. Kan je wellicht een hoop dozen ingepakt laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |