Dan lift ik even op jou berichtje meequote:Op zaterdag 30 april 2022 08:19 schreef Aoibhin het volgende:
En ik las bij het teruglezen van de nachtbagger iets over een jarige @:Sunsy dus of het nou gisteren was of vandaag, in ieder geval gefeliciteerd Sunsy!![]()
[ afbeelding ]
Mogguhhquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:31 schreef Prisha het volgende:
goedemorgen peeps!![]()
Nog even een paar dagen doorhalen en ik ben er klaar voor.
Binnen nog even met een kwastje in de slaapkamer een lekkageplek aanstippen met verf, en mijn kristallen glazen afwassen en de glazen planken in de vitrinekast schoonmaken,.
En dan buiten nog een klein stukkie met de hogedrukreiniger in de achtertuin. En nog wat verder fatsoeneren in de achtertuin. En de voortuin en oprit aanvegen, mos weghalen tussen de stenen en blommekes in bloembakkies doen.
En dan ben ik er![]()
En woensdag komt de makelaar.
eyyyyyoquote:
Sommige mensen bewaren allesquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:33 schreef Prisha het volgende:
En nóg trek ik gister een laatje open met zooi, toch nog uitgeruimd. Die zal vol met oude mobieltjes van mn ex. Het zijn er nogal wat![]()
Volgens mij heb ik nu elk laatje, kastje, plankje opgeruimd nu.
Spannende tijden gaan er aan komen dus, succesquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:31 schreef Prisha het volgende:
goedemorgen peeps!![]()
Binnen nog even met een kwastje in de slaapkamer een lekkageplek aanstippen met verf, en mijn kristallen glazen afwassen en de glazen planken in de vitrinekast schoonmaken,.
En dan buiten nog een klein stukkie met de hogedrukreiniger in de achtertuin. En nog wat verder fatsoeneren in de achtertuin. En de voortuin en oprit aanvegen, mos weghalen tussen de stenen en blommekes in bloembakkies doen.
En dan ben ik er![]()
Jaquote:
Tnx! Ik ben wel zenuwachtig voor woensdagquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannende tijden gaan er aan komen dus, succes
Waarschijnlijk zegt ze : Oh mag ik even en gaat dan helemaal losquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tnx! Ik ben wel zenuwachtig voor woensdag![]()
Ben benieuwd wat ze zegt over mijn drumstel, of dat ie weg moet uit de kamer. Hoop dat ie kan blijven staan.
Veel succes met de laatste loodjes Prisha!quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:31 schreef Prisha het volgende:
goedemorgen peeps!![]()
En dan ben ik er![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt ze : Oh mag ik even en gaat dan helemaal los
Tnx!quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel succes met de laatste loodjes Prisha!![]()
Heb je al een fijn ander onderkomen?
Dat ben ik gelukkig nietquote:
omgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |