Dus ik kan feli zeggen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Weer een jaar dichter bij de 50 sinds net.Verder lekker drukke dagen gehad, maar gaat goed. En met jou?
Feli Sunsy.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Weer een jaar dichter bij de 50 sinds net.Verder lekker drukke dagen gehad, maar gaat goed. En met jou?
Heer sly.quote:
Hooi. Gefelicitaat. Maar scan ff je paspoort in en plaats het hierquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Gefelicitaat. Maar scan ff je paspoort in en plaats het hier
Nee, wel raar. Want ze gaf eerder vanavond aan via hyves dat ze ging posten. Wel vaag dus dat ze er niet was..quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:39 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hee ouwe rukker, is soury alweer gespot?
Vuile asielzoekerquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:44 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dank je wel.Haha heb op het moment niet eens een paspoort.
Teveel moed ingedronken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, wel raar. Want ze gaf eerder vanavond aan via hyves dat ze ging posten. Wel vaag dus dat ze er niet was..
Yooow. sup bitch?quote:
Eg wel. Anyhow: scannennnnnñquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:50 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Een asielzoeker heeft geen nederlands identiteitsbewijs, zover ik weet.
Ja, misschien durfde ze niet met al die aandacht..quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:48 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Teveel moed ingedronken waarschijnlijk.
Dat ik een snake ben?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Yooow. sup bitch?
Las wat terug van een usert in vorige sc (of die daarvoor) die jou zat te kielhalen. Een type met een kat als ui. wa wie dat wyfke?
wa wie dat wyfke? Of witst it net?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik een snake ben?
Ik wacht rustig af.
Ze is best wel verlegen soms.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, misschien durfde ze niet met al die aandacht..
Ik wyt wol dot it in kloon mut wezequote:
Lijkt me ook. Het zit wel diep. Sneu figuur is het wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wyt wol dot it in kloon mut weze
Hij komt wel weer terug.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:02 schreef sly-nl het volgende:
Toch wel jammer van Johan Derksen. Het was niet handig van 'm. Maar de reacties van veel lui zijn wel echt buiten elke proportie en ronduit infantiel.
Wel medelijden met de ouwe baas.
Beetje dom om zo'n verhaal uit het verleden op TV te vertellen met heleboel vijanden die op de loer liggen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:02 schreef sly-nl het volgende:
Toch wel jammer van Johan Derksen. Het was niet handig van 'm. Maar de reacties van veel lui zijn wel echt buiten elke proportie en ronduit infantiel.
Wel medelijden met de ouwe baas.
Ja, dat zeker. Maar de scherpte was er al af bij hem de laatste jaren: vaak niet op namen kunnen komen; te impulsief reageren en constant doorpiepen over Kaag, Schmid (van psv) en nog wat wekelijkse terugkerende personen.. Hij had het niet echt meer door en z'n scherpte van jaren terug was echt weg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Beetje dom om zo'n verhaal uit het verleden op TV te vertellen met heleboel vijanden die op de loer liggen.
Gijp trok echt alle handjes er van af viel me op.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar de scherpte was er al af bij hem de laatste jaren: vaak niet op namen kunnen komen; te impulsief reageren en constant doorpiepen over Kaag, Schmid (van psv) en nog wat wekelijkse terugkerende personen.. Hij had het niet echt meer door en z'n scherpte van jaren terug was echt weg.
Lijkt me een goede kerel. Misschien niet altijd even empathisch en te veel de lawyer v de familie de Mol de laatste tijd, maar geen slechte klootzak, zeker niet.
En erin genaaid door die idioot Rene van der Gijp, die al keihard begon te lachen toen Derksen serieus aangaf een soort confessie te doen, waar hij mijns inziens nog niet van wist hoe hij dat verhaal ging eindigen. Maar met aangetaste brein er een te populaire draai aangaf. Onder ouwe-jongens-druk van die debiele Van der Gijp![]()
Maar dat is mijn beleving..
Zoals Kieft altijd zei: "Iets teveel in zichzelf gaan geloven."quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar de scherpte was er al af bij hem de laatste jaren: vaak niet op namen kunnen komen; te impulsief reageren en constant doorpiepen over Kaag, Schmid (van psv) en nog wat wekelijkse terugkerende personen.. Hij had het niet echt meer door en z'n scherpte van jaren terug was echt weg.
Lijkt me een goede kerel. Misschien niet altijd even empathisch en te veel de lawyer v de familie de Mol de laatste tijd, maar geen slechte klootzak, zeker niet.
En erin genaaid door die idioot Rene van der Gijp, die al keihard begon te lachen toen Derksen serieus aangaf een soort confessie te doen, waar hij mijns inziens nog niet van wist hoe hij dat verhaal ging eindigen. Maar met aangetaste brein er een te populaire draai aangaf. Onder ouwe-jongens-druk van die debiele Van der Gijp![]()
Maar dat is mijn beleving..
Denk het niet. Hoop wel dat 'ie z'n radioprogramma's terug gaat krijgen. Anders ben ik nog wel bereid om op te zetten dat die stations gecanceld worden en die bandjestour van 'm ookquote:
FOK! heeft toch radio 49?quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk het niet. Hoop wel dat 'ie z'n radioprogramma's terug gaat krijgen. Anders ben ik nog wel bereid om op te zetten dat die stations gecanceld worden en die bandjestour van 'm ook![]()
Jaa, viel mij ook op! Weinig aandacht aan besteed in de pers vandaag. Wat een vuile rat. Het ging om Derksen wel of niet schuldig of blijven etc. Maar die debiel Van der Gijp was echt te opvallend z'n salarisstrook aan het beschermen en totaal niet bezig met iets dat leek op verzachten v Derksen z'n misstap. En zelfs nog zeggen hoe absurd dat verhaal v Derksen was.. Maar wel later er nog uitflappen "er hadden wel drie kaarsen in gekund"quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gijp trok echt alle handjes er van af viel me op.
man man manquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weer een maand uitstel![]()
![]()
https://www.space.com/faa-spacex-starship-review-delayed-may-31
Jep.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zoals Kieft altijd zei: "Iets teveel in zichzelf gaan geloven."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |