Heel veel succes Domniquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
De grote dag is aangebroken. Vandaag gaan we verhuizen
[..]
Morguh Deisyy, hoe is het met de sollicitaties ?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeiesmorges allen!
en gefeliciteerd @:Sunsy
Mijn zussen nemen me vandaag mee uit lunchen, nog voor mijn verjaardagquote:
Je lunchen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn lunchen nemen me vandaag mee uit lunchen, nog voor mijn verjaardag
Afgelopen week belde het bedrijf waar ik al twee keer voor een gesprek was geweest, ze wilden met mij verder, maar vanwege mijn afwezige collega heb dat plan toch even on hold gezet. Jammer, want het is een leuk bedrijf en functie, maar ik zou me er niet goed bij voelen als ik het nu had doorgezet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy, hoe is het met de sollicitaties ?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind een massage wel lekker, maar niet aan mijn reet
Succes!quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zwaar leven heb je daarquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:33 schreef laforest het volgende:
Windje aan her water vandaag. Lekker teruh naar thuis op de tuinstoel gaan hangen.
Jammer, maar als het op dit moment niet goed voor je voelt, de beste keuzequote:Op zaterdag 30 april 2022 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week belde het bedrijf waar ik al twee keer voor een gesprek was geweest, ze wilden met mij verder, maar vanwege mijn afwezige collega heb dat plan toch even on hold gezet. Jammer, want het is een leuk bedrijf en functie, maar ik zou me er niet goed bij voelen als ik het nu had doorgezet.
Niet echt.quote:
Veel succes!quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Veel succes!quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tnx! Ik ben wel zenuwachtig voor woensdag![]()
Ben benieuwd wat ze zegt over mijn drumstel, of dat ie weg moet uit de kamer. Hoop dat ie kan blijven staan.
Dat is zeker jammer, hopelijk komt er dan later als de tijd er rijp voor is weer iets moois op je pad.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week belde het bedrijf waar ik al twee keer voor een gesprek was geweest, ze wilden met mij verder, maar vanwege mijn afwezige collega heb dat plan toch even on hold gezet. Jammer, want het is een leuk bedrijf en functie, maar ik zou me er niet goed bij voelen als ik het nu had doorgezet.
Wel jammer van die functie, maar ook wel goed voor je zelfvertrouwen dat je zo snel iets anders kon vinden. En als het niet goed voelt om weg te gaan, dan is het verstandig om het niet te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |