ham kaas tomaatquote:
jawel door klaasweetallesquote:
ik kijk stiekem ook nog wel eens in BTCquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie lijkt mij het type die iemand blokkeert en dan per bericht toch gaat kijken wat er gezegd wordt, omdat hij té benieuwd is.
Ja maar dat is anders. Dat heb je niet zelf geblokkeerd dat is voor je gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kijk stiekem ook nog wel eens in BTC
[ afbeelding ]
Zelden. Als ik jou kon blokkeren zou ik dat overigens wel doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie lijkt mij het type die iemand blokkeert en dan per bericht toch gaat kijken wat er gezegd wordt, omdat hij té benieuwd is.
wtfquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelden. Als ik jou kon blokkeren zou ik dat overigens wel doen.
Dit lieg jequote:Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, soms ben je wel erg vervelend hoor. Ik doelde overigens met 'wel doen' op het per bericht kijken wat je zou zeggen, niet op het daadwerkelijk blokkeren.quote:
Dus dan ben je opeens wel voor de cancelcultuur?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus dan ben je opeens wel voor de cancelcultuur?
Jij kunt mijn kwaliteitsposts helemaal niet missen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan jou overigens wél blokkeren.
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat @:scrummie en @:ggmm goede vrienden waren.
Zijn we ookquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat @:scrummie en @:ggmm goede vrienden waren.
dat kloptquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders. Dat heb je niet zelf geblokkeerd dat is voor je gedaan.
Deze is wel leuk.quote:
Voor jou ja, niet voor BTCquote:
Dat viel mij zojuist ook al op ja.quote:
Met vrij weinig effort haal ik ongeveer in deze rechte markt ( bear volgens sommigen), een 15 tot 25% rendement per week met trade. Lezen, volgen en bepalen. Soms op het uur en vaker dagelijks / wekelijks. Als uitzondering met Zilliqa vorige maand heb ik een bijna verdubbeling van vermogen gehad en daarmee ruimte om fatsoenlijk nu in cardano te investeren. Met hodl was dat nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou ja, niet voor BTC
[..]
Dat viel mij zojuist ook al op ja.
Het doet mensen wel echt wat allemaal.
Jeetje, ga je het oude testament herschrijven ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Met vrij weinig effort haal ik ongeveer in deze rechte markt ( bear volgens sommigen), een 15 tot 25% rendement per week met trade. Lezen, volgen en bepalen. Soms op het uur en vaker dagelijks / wekelijks. Als uitzondering met Zilliqa vorige maand heb ik een bijna verdubbeling van vermogen gehad en daarmee ruimte om fatsoenlijk nu in cardano te investeren. Met hodl was dat nooit gebeurd.
edit: ik ga er ook meer mee om als spel. Ik haal regelmatig ook heus verlies en regelmatig cash ik ook wel winst, wat mij al een motor, een fatsoenlijk koffiebonen apparaat, financiering van een halve auto (type alcantara / leer en blauwe hemelverlichting), een msi leopard 75 laptop en een nieuwe samsung S22 telefoon heeft opgeleverd in 2 jaar tijd dus dan doe ik wel iets goed.
Ik vaar wel bij 3 dingen:
hou je portfolio klein
investeer in zaken die je of geloofd (CHILIZ!!!) of te verwachten gehyped gaan worden
neem je winst als het goed voelt en wees er blij mee. Hoop niet op meer en voel je niet dom als het hoger is gegaan (greed). Maar geniet er ook van als het morgen enorm lager staat! Winst = winst
ctrl+c en ctrl+vquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje, ga je het oude testament herschrijven ofzo
Gaan we dit nou ook hier besprekenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:41 schreef MC-M het volgende:
De volgende diepte-analyse over DE zaak:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-menselijke-behoefte
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. Ik heb het grootste recht om dit hier te posten.quote:
Ik vroeg het alleen maarquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef MC-M het volgende:
[..]
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. Ik heb het grootste recht om dit hier te posten.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:45 schreef GGMM het volgende:
Over dat afgehakte hert heb ik je nog niet gehoord. Zijn wel jouw supporters.
Gewoon normaal doen. Met je hoofd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg het alleen maar
Je hoeft je niet gelijk persoonlijk aangevallen te voelen.
Hou je bek eens gewoon, met je bek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef MC-M het volgende:
[..]
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. Ik heb het grootste recht om dit hier te posten.
Dit komt uit onverwachte hoek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou je bek eens gewoon, met je bek.
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ja, bijzonder triest. Vroeger waren er wel ludieke acties maar nu moet dit blijkbaar. Net zoals die spandoekjes als "Dood aan Cambuur", "Dood aan DKV".
Daar sta ik gelukkig ver boven.
Ik neem trouwens 2 mensen mee die nog nooit in een voetbalstadion geweest zijn.
Neu, laat maar mooi staan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die speler privé was haal ik het weer weg hoor, besef ik nu.
En dat is?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef GGMM het volgende:
Ach, ik heb last va het PietjePuk-syndroom
Sorry
Eet smakelijk maatquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege privéomstandigheden eet ik wat later @:ggmm
saucijzenbroodjes
Graag duiding in DM.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege privéomstandigheden eet ik wat later @:ggmm
saucijzenbroodjes
Oh sorry, ik zie je altijd gemeen praten over @KingRoland en zeggen dat het een homo is enzoquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kingroland en ik wisselen vaak DM uit.
Zoveel soorten heb je toch nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon weten welke saucijzenbroodjes.
dit is een leugen ik weet van niks @GGMMquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kingroland en ik wisselen vaak DM uit.
Wat is daar gemeen aan? Ik ben tegen homofobie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie je altijd gemeen praten over @:kingroland en zeggen dat het een homo is enzo
Maar dan is het goed
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dit is een leugen ik weet van niks @:ggmm
Ik haal daar ook sporadisch nog wel eens zo'n lekker frikandelbroodje maar die boer je vervolgens een dag lang op. De kroketbroodjes vind ik smerig.quote:
ik ben inmiddels de tel kwijtgeraakt. Wanneer ik een quote-alert zie van lenny weet ik al meteen wat ik kan verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie je altijd gemeen praten over @:kingroland en zeggen dat het een homo is enzo
Maar dan is het goed
Hebben ze verse?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel de verse en niet die afbaktroep neem ik aan
Ik eet echt al die troep nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haal daar ook sporadisch nog wel eens zo'n lekker frikandelbroodje maar die boer je vervolgens een dag lang op. De kroketbroodjes vind ik smerig.
ahja die afbaktroepquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
Die saucijzenbroodjes uit zo'n plastic verpakking bij de AH lijken me echt waanzinnig ranzig
Als je dan saucijzenbroodjes eet doe dan verse ergens halen
Ik vind ze best lekker eigenlijk. Al had ik laatst per ongeluk een vegetarische, die was wel vies.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
Die saucijzenbroodjes uit zo'n plastic verpakking bij de AH lijken me echt waanzinnig ranzig
Als je dan saucijzenbroodjes eet doe dan verse ergens halen
@Lenny_Leonard lijkt mij meer een worstenbroodjesmanquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben inmiddels de tel kwijtgeraakt. Wanneer ik een quote-alert zie van lenny weet ik al meteen wat ik kan verwachten
is mij ook overkomen een keerquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind ze best lekker eigenlijk. Al had ik laatst per ongeluk een vegetarische, die was wel vies.
Dit is correct. Wel van de bakker @maxi-musquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
@:lenny_leonard lijkt mij meer een worstenbroodjesman
Andries Jonker zit bij de Cor Potcast.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:04 schreef Caland het volgende:
Ik pak bij de appie soms die borekdingen
Die vind ik wel lekker
Ter info
Ohquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Andries Jonker zit bij de Cor Potcast.
Ter info voor alle Rotterdammersquote:De Staatsloterij is op zoek naar de persoon die ruim anderhalve maand geleden 12,8 miljoen euro heeft gewonnen. De winnaar heeft zich nog niet gemeld om de prijs te innen, meldt de loterij vrijdag.
Het winnende staatslot met lotnummer FV 74622 werd verkocht in Primera Sandra in het Zuid-Hollandse Bleiswijk. Om te helpen bij de zoektocht, vliegt vrijdag in de omgeving van Rotterdam een vliegtuig rond met een doek waar 'Staatsloterij zoekt winnaar' op staat.
Kan ik dat filmpje over Loewie eigenlijk al ergens zienquote:
Enkel nog in de bios.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ik dat filmpje over Loewie eigenlijk al ergens zien
Oh, dat gaat me dan weer een beetje ver.quote:
Sjaakgod.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat gaat me dan weer een beetje ver.
Dan ga ik tot die tijd maar weer eens een keer het Sjaak Swart docutje terugkijken, ik zag laatst dat die opnieuw op youtube is gezet
Eensquote:
Volgens mij heb ik die nog nooit gezien. In het weekend maar even aanslingeren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
EensDie docu is ook zo'n onderschat meesterwerk.
Een soort jiskefet in het kwadraat.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog nooit gezien. In het weekend maar even aanslingeren.
Kingflopland komt wel dichtbij zoquote:Kingsland Amsterdam volgens veel bezoekers grote flop: ‘Veel en veel te druk’
Dat krijg je ervan in Amsterquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kingflopland komt wel dichtbij zo
https://www.parool.nl/ams(...)el-te-druk~b6736cd2/
Keek er eigenlijk nooit (meer) naar. Alleen voor die rel weer even gekeken.quote:
Ik vind de extreme ophef maar raar, maar het schijnt dat we tegenwoordig in een bijzonder lichtgeraakte tijd levenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Keek er eigenlijk nooit (meer) naar. Alleen voor die rel weer even gekeken.
Volgend jaar verschijnen ze vast weer ergens op tv.
ik vind het wel zielig voor johangod dat ook zijn radioshowtjes enzo zijn afgepaktquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de extreme ophef maar raar, maar het schijnt dat we tegenwoordig in een bijzonder lichtgeraakte tijd leven
Muziek is zijn leven. Dat is hij nu kwijt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het wel zielig voor johangod dat ook zijn radioshowtjes enzo zijn afgepakt
Dat is wel zielig jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het wel zielig voor johangod dat ook zijn radioshowtjes enzo zijn afgepakt
ik luister het soms wel eens, als achtergrondgeluidquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel zielig ja
Ik keek dat programma toch al niet. Als je debielen als Wierd Duk regelmatig uitnodigt zal het wel niet veel kwaliteit gehad hebben
Ik krijg niet het idee dat Kaag zich druk maakt om financiën. (lol)quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kaag moet een actieplan maken om de komende jaren de inflatie op te vangen
Broodjes mexicanoquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Nasi. Even een sportmaaltijdje, we hebben een wedstrijd vanavond in plaats van zondag ivm de DURBY.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Ik vind dit wel zo'n aids. Geef mij maar het Conference Liekje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:36 schreef MC-M het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)treden-cl-hervorming
SuperLeagueGenot
Zeer eens. Wat een gedrocht.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel zo'n aids. Geef mij maar het Conference Liekje.
En zijn ware passie met die blues theatertour. Die gaat een hoop vrije tijd hebben ineens, ripquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik wil dat Feyenoord voor altijd in de conference liek blijft spelenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel zo'n aids. Geef mij maar het Conference Liekje.
Dan moeten ze hem niet winnen dit jaar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil dat Feyenoord voor altijd in de conference liek blijft spelen
Vanaf februari waarschijnlijk weer in dat gevalquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem niet winnen dit jaar.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat mij betreft starten ze gewoon die Super League aids direct. Ben je in één klap van alle commerciële meuk af en speel je met de overgebleven clubs een leuke Champions League. Gewoon een poule Feyenoord - Rangers - Aston Villa - Slavia en als je door gaat speel je tegen Dortmund. Ieder jaar weer een verrassing wie in de eindfase gaat komen
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat mij betreft starten ze gewoon die Super League aids direct. Ben je in één klap van alle commerciële meuk af en speel je met de overgebleven clubs een leuke Champions League. Gewoon een poule Feyenoord - Rangers - Aston Villa - Slavia en als je door gaat speel je tegen Dortmund. Ieder jaar weer een verrassing wie in de eindfase gaat komen
Wat een kutidee is dit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Draag jij vaak capuchons?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je doet maar gewoon normaalquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is niet echt een idee maar ok. Meer gewoon dat ik het niet zo erg zou vinden als er een Super League komt, denk dat de Europese competitie die overblijft alleen maar leuker wordt.
Je moet gewoon niet janken dat altijd dezelfde clubs in de CL ver komen maar vervolgens ook huilie te doen als die clubs weg willen.quote:
Nee die willen wij niet!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gurley solliciteert naar een plek bij de Personae non gratae.
Ik moet een beetje binnensmonds overgeven bij dit idee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
neequote:
wat ga je ermee doenquote:
Ik weet waar jij naar toe wil maar ik weet toevallig dat Roland een hekel aan smeerpijperij heeft.quote:
Dit is exact een kopie van mijn review. Letter voor letter.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:13 schreef Caland het volgende:
The many saints of Newark
6/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
wat lul je gekquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik weet waar jij naar toe wil maar ik weet toevallig dat Roland een hekel aan smeerpijperij heeft.
Het was gewoon een knipoog naar @Saind (rip), kan gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
Nou ja ik spelde saints verkeerd zo te zien
Godverdomme wat dom
Hallo zeg, Klaas.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat lul je gek
ik wilde gewoon weten of hij die kaars vanavond ging aansteken
jij bent echt een vieserik
Oh, ik twijfelde sterk tussen een 5 en 6 moet ik zeggen!quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is exact een kopie van mijn review. Letter voor letter.
GGMM in VBL / [VBL SC #7998] NEGERSEX
Vorm van masochisme dit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
Nou ja ik spelde saints verkeerd zo te zien
Godverdomme wat dom
Eigenlijk is er ook geen zak aan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik twijfelde sterk tussen een 5 en 6 moet ik zeggen!
Haha watquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is er ook geen zak aan.
Al vond @:maxi-mus het een 7 waard
Die man geeft wel vaker extreem hoge cijfers. Dat viel @Lange_Lans ook al op laatstquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha wat
Dat valt me erg tegen van hem!
Heb je een linkje? Helaas is hij bij mij verloren gegaan (samen met SS Doomtroopersquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat gaat me dan weer een beetje ver.
Dan ga ik tot die tijd maar weer eens een keer het Sjaak Swart docutje terugkijken, ik zag laatst dat die opnieuw op youtube is gezet
Een paar posts later dacht ikquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Helaas is hij bij mij verloren gegaan (samen met SS Doomtroopers) toen een tijdje terug mijn harde schijf naar de klote ging.
Dat belooft wat!quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ook @:maxi-mus krijgt er van langs. Het is een heftig begin van de avond.
quote:
Rens is onderdeel van de cancelcultuur geworden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach ik vond het al jaren niet meer zo boeiend.
echt echtquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kijk je echt echt elke maand he
Veel plezier in ieder geval
Ik laat mening over Rens over aan @Littlerabbit en @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Rens is onderdeel van de cancelcultuur geworden.![]()
[ twitter ]
Misschien is opstappen een beter idee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kaag moet een actieplan maken om de komende jaren de inflatie op te vangen
Rens de Twitter demagoog. Alles voor die likes en het netwerken (gaat nog niet heel goed)quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat mening over Rens over aan @:littlerabbit en @:lenny_leonard
Ik weet niet meer wat ik nu van #VIHOOLIGANSNEVERSURRENDER moet denken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat mening over Rens over aan @:littlerabbit en @:lenny_leonard
Nee, ik mag Rens erg graag.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens de Twitter demagoog. Alles voor die likes en het netwerken (gaat nog niet heel goed)
Jij haat Rens echt he?
Beetje een slappe zak is het wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik nu van #VIHOOLIGANSNEVERSURRENDER moet denken.
Dank je, dit meesterwerk heb ik echt gemist.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:33 schreef Charz het volgende:
[..]
Goed, ben kwark met aardbei aan het maken.
De kleine slaapt.
Aardbeien zeker bij de AH gekochtquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:33 schreef Charz het volgende:
[..]
Goed, ben kwark met aardbei aan het maken.
De kleine slaapt.
Sommige mensen hebben echt altijd geluk helaas vind ik integenstelling tot @GGMM De Lamas niet zo leukquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goed nieuws voor @:ggmm (groot fan van dit programma)
Volgende keer beter!quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 315 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨🟨
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩
WOEST
Woordle6 111 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
ZIEDEND
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 315 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨🟨
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩
WOEST
Woordle6 111 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
ZIEDEND
Mening @Coco?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 315 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨🟨
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩
WOEST
Woordle6 111 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
ZIEDEND
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dom varken, wat was je laatste gok bij het vijfletterwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]Die had ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2022 12:26:26 ]
Inderdaad kon prima in 7 keerquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
Woordle 315 5/6
⬛🟩⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛⬛🟩
⬛🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 111 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Beetje simpele woorden vandaag
ha ha haquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 315 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨🟨
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩
WOEST
Woordle6 111 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
ZIEDEND
waarom had je dan 11 pogingen nodig?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
Woordle 315 5/6
⬛🟩⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛⬛🟩
⬛🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 111 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Beetje simpele woorden vandaag
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waarom had je dan 11 pogingen nodig?
Ik had je jonger ingeschat dan 60 maar veel plezier.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga vanavond jeux de boules spelen. Ter info.
Doe de groetjes aan m'n omaquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hipsterquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Jij begrijpt het. Neef_Wuppie speelt ook een keer in de week padel, de rest kun je wel invullen dus. Desalniettemin veel zin in en morgen weer een punthoofd.quote:
Even aan GGMM gevraagd en die is het daar wel mee eens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
Maxi-mus vindt dat mensen die over zichzelf praten in de derde persoon allemaal een kleine penis hebben.
Dan ben je rond de 30 of 70+. Er is geen middenweg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Goed gezien.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je rond de 30 of 70+. Er is geen middenweg.
Mooie boules godenquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Erg knap om bij je laatste poging minder letters goed te hebben, dan bij je 4e poging!quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 315 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨🟨
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩
WOEST
Woordle6 111 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
ZIEDEND
Op een nudistencamping?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geniet ervan!quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Lang niet gebruikt en half dichtgevroren?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:45 schreef Caland het volgende:
Caland heeft zojuist een lade van de vriezer kapotgetrokken
Wanbeleid
Ik was van plan vis met worteltjes te doen maar ik ben godverdomme de vis vergeten te halen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
Stukje ondervoedingquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was van plan vis met worteltjes te doen maar ik ben godverdomme de vis vergeten te halen.
Nu twijfel ik of ik ander vlees wat ik nog heb liggen doe met worteltjes of dat ik straks nog even snel naar de supermarkt ga
Ik kom hier nog even op terug dus
Wat voor vis heb je gehaald?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:29 schreef GGMM het volgende:
Ben toch even naar de supermarkt geweest @:drizzt
Wat voor ovenschotel?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
De ovenschotel staat lekker te garen
@:de_boswachter
Ik heb wat besteld bij de spareribexpress.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chinees.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeker welquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou nou. Moet je daarvoor Hello Freshen?
IMDb rating: 7.8/10quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:09 schreef Wereldgozer het volgende:
The Northman
1/10
Sloeg helemaal nergens op
@:ggmm @:scrummie @:lenny_leonard
Wat een lap tekst zegquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:09 schreef Wereldgozer het volgende:
The Northman
1/10
Sloeg helemaal nergens op
@:ggmm @:scrummie @:lenny_leonard
Imdbquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
IMDb rating: 7.8/10
Weet je zeker dat je het wel helemaal begrepen hebt?
Hondenenkattenmishandeldshanghai.mp4quote:
Ik wens je een feestelijke Sint Jozef!quote:
Erg rustig.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
thanks
prima kerkdienst vandaag nielsiehoe is jouw zondag tot nu toe gegaan?
Ik zou beginnen op een plek met een slechte internetverbindingquote:Op maandag 2 mei 2022 08:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb besloten dat ik in de zomervakantie weer op zoek ga naar God
Kun je even reageren op mijn DM?quote:Op maandag 2 mei 2022 08:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb besloten dat ik in de zomervakantie weer op zoek ga naar God
tenminste speel je niet valsquote:Op maandag 2 mei 2022 10:12 schreef Max23 het volgende:
Woordle 317 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨⬛🟨🟩
🟩⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 113 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟨⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Jammer
Ik lunch pas na twaalven en niet ervoor.quote:
Dit belooft een mooie dag te worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:00 schreef Caland het volgende:
Woordle6 113 X/7
⬛🟩🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩⬛
@:neef_wuppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |