Neu, laat maar mooi staan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die speler privé was haal ik het weer weg hoor, besef ik nu.
En dat is?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef GGMM het volgende:
Ach, ik heb last va het PietjePuk-syndroom
Sorry
Eet smakelijk maatquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege privéomstandigheden eet ik wat later @:ggmm
saucijzenbroodjes
Graag duiding in DM.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege privéomstandigheden eet ik wat later @:ggmm
saucijzenbroodjes
Oh sorry, ik zie je altijd gemeen praten over @KingRoland en zeggen dat het een homo is enzoquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kingroland en ik wisselen vaak DM uit.
Zoveel soorten heb je toch nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon weten welke saucijzenbroodjes.
dit is een leugen ik weet van niks @GGMMquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kingroland en ik wisselen vaak DM uit.
Wat is daar gemeen aan? Ik ben tegen homofobie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie je altijd gemeen praten over @:kingroland en zeggen dat het een homo is enzo
Maar dan is het goed
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dit is een leugen ik weet van niks @:ggmm
Ik haal daar ook sporadisch nog wel eens zo'n lekker frikandelbroodje maar die boer je vervolgens een dag lang op. De kroketbroodjes vind ik smerig.quote:
ik ben inmiddels de tel kwijtgeraakt. Wanneer ik een quote-alert zie van lenny weet ik al meteen wat ik kan verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie je altijd gemeen praten over @:kingroland en zeggen dat het een homo is enzo
Maar dan is het goed
Hebben ze verse?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel de verse en niet die afbaktroep neem ik aan
Ik eet echt al die troep nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haal daar ook sporadisch nog wel eens zo'n lekker frikandelbroodje maar die boer je vervolgens een dag lang op. De kroketbroodjes vind ik smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |