Ik zag dat wat Heerenveensupporters een foto hadden gemaakt voor het stadion en vervolgens heel hard wegrenden terwijl er niemand wasquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ja, bijzonder triest. Vroeger waren er wel ludieke acties maar nu moet dit blijkbaar. Net zoals die spandoekjes als "Dood aan Cambuur", "Dood aan DKV".
Daar sta ik gelukkig ver boven.
Ik neem trouwens 2 mensen mee die nog nooit in een voetbalstadion geweest zijn.
Marseille was ook echt slecht gisteren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marseille werd 3e in een poule met Galatasaray, die toen laatste stonden in Turkije. (lol) Maar dit vergelijken is vrij kansloos, blij dat ik mijn VI abo heb opgezegd want het is alles voor de clicks de laatste tijd.
Met een afgehakt hertenhoofd, erg zielig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag dat wat Heerenveensupporters een foto hadden gemaakt voor het stadion en vervolgens heel hard wegrenden terwijl er niemand was
Dat vond ik bijzonder grappig
Die krullenbol die ook bij Azzenal zat kan er echt helemaal niets van.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marseille was ook echt slecht gisteren.
Ik heb allang geen VI abo meer, krijg alleen nog pushmeldingen van ze waar ik te lui ben om het uit te zetten.
Dat kan ik me niet goed herinneren. Volgens mij was dat dit seizoen zonder publiek door de kerona. Of ik was gewoon helemaal naar de tering, dat kan ook.quote:
Oh, dat had ik dan weer niet gezienquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met een afgehakt hertenhoofd, erg zielig.
Er zijn de laatste tijd wat jongelui die héél krampachtig het thermoskan/Thialf imago willen doen verdwijnen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag dat wat Heerenveensupporters een foto hadden gemaakt voor het stadion en vervolgens heel hard wegrenden terwijl er niemand was
Dat vond ik bijzonder grappig
Ik heb geen like gegeven, enkel een reactiequote:Op vrijdag 29 april 2022 11:04 schreef MC-M het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen like van jou kreeg.
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen like gegeven, enkel een reactie
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie @:ggmm ik ben een review aan het schrijven.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie @:ggmm ik ben een review aan het schrijven.
Wat een keuzestress.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:45 schreef El-Stinho het volgende:
De laatste Ozark-episodes zijn uit. Alleen zit ik nog midden in Succession :s
Dan maak je dat eerst even rustig af.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:45 schreef El-Stinho het volgende:
De laatste Ozark-episodes zijn uit. Alleen zit ik nog midden in Succession :s
Ja sorry vanaf maandag zal ik weer beter mijn best doenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat laat. Men kan dit ook beschouwen als het diner. Graag wat strakker erop zitten.
hoezoquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah de Kameraadjesclub van Feyenoord gaat daar vrij kansloos zijn vrees ik. Als ze zo gek zijn hoor je er nooit meer iets van.
is gewoon een debiel die van der gijpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |