Oh. In dat geval: bedankt voor de nieuwe info. Goed gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voeg wel wat nieuws toe aan de discussie
Neuh, het uitpubliek van Feyenoord is juist bizar tam geworden. Met name in de wat kleinere uitvakken in Nederland komt dat pijnlijk aan het licht.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dezelfde mongolen dus? Dat verbaast me wel wat.
Ik vind het uitpubliek van Feyenoord ook altijd één van de meest teleurstellende. Samen met Ajax.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, het uitpubliek van Feyenoord is juist bizar tam geworden. Met name in de wat kleinere uitvakken in Nederland komt dat pijnlijk aan het licht.
Gewoon letterlijk bejaarde stelletjes met broodtrommels, vrouwen, nerdjes. Maarja zij behouden hun diamondcard omdat ze al jaren gaan en van onbesproken gedrag zijn.
Ik zit niet voor niets al zo’n 10 jaar op thuisvakken nu
OpaGodquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. In dat geval: bedankt voor de nieuwe info. Goed gedaan.
[ afbeelding ]
En Cambuur?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het uitpubliek van Feyenoord ook altijd één van de meest teleurstellende. Samen met Ajax.
Ja tijd dat ze dat puntensysteem afschaffen, maar dat zal wel nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het uitpubliek van Feyenoord ook altijd één van de meest teleurstellende. Samen met Ajax.
Zondag wordt een veldslag, maat.quote:
Dat vond ik wel een treurige actie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:00 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zondag wordt een veldslag, maat.
Als ik een hertenkop tegen m'n jassie krijg zijn ze NIET jarig.
Zien die mensen zichzelf ook als serieuze e-sporters?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:58 schreef MC-M het volgende:
Een blik door de Woordle6 klagers op Twitter leert mij dat voornamelijk mongolen dit spelen. En wij.
Ja, bijzonder triest. Vroeger waren er wel ludieke acties maar nu moet dit blijkbaar. Net zoals die spandoekjes als "Dood aan Cambuur", "Dood aan DKV".quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een treurige actie.
Marseille werd 3e in een poule met Galatasaray, die toen laatste stonden in Turkije. (lol) Maar dit vergelijken is vrij kansloos, blij dat ik mijn VI abo heb opgezegd want het is alles voor de clicks de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter dan Benfica is niet zo lastig, die konden er echt helemaal niks van.
Komt ook omdat mensen die daarover gaan klagen mongolen zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:58 schreef MC-M het volgende:
Een blik door de Woordle6 klagers op Twitter leert mij dat voornamelijk mongolen dit spelen. En wij.
Pake en beppe?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ja, bijzonder triest. Vroeger waren er wel ludieke acties maar nu moet dit blijkbaar. Net zoals die spandoekjes als "Dood aan Cambuur", "Dood aan DKV".
Daar sta ik gelukkig ver boven.
Ik neem trouwens 2 mensen mee die nog nooit in een voetbalstadion geweest zijn.
Vandaar dat ik geen like van jou kreeg.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt ook omdat mensen die daarover gaan klagen mongolen zijn.
Normale mensen denken oh jeetje en gaan verder met hun leven.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima zolang ze zich maar blijven gedragen.
Zelfs het gedrag is anders en beter. Ik denk dat Slot daar ook een aardige vinger in de pap heeft. Wat een held! @:maxi-mus @:pietjepuk2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |