ham kaas tomaatquote:
jawel door klaasweetallesquote:
ik kijk stiekem ook nog wel eens in BTCquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie lijkt mij het type die iemand blokkeert en dan per bericht toch gaat kijken wat er gezegd wordt, omdat hij té benieuwd is.
Ja maar dat is anders. Dat heb je niet zelf geblokkeerd dat is voor je gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kijk stiekem ook nog wel eens in BTC
[ afbeelding ]
Zelden. Als ik jou kon blokkeren zou ik dat overigens wel doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie lijkt mij het type die iemand blokkeert en dan per bericht toch gaat kijken wat er gezegd wordt, omdat hij té benieuwd is.
wtfquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelden. Als ik jou kon blokkeren zou ik dat overigens wel doen.
Dit lieg jequote:Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, soms ben je wel erg vervelend hoor. Ik doelde overigens met 'wel doen' op het per bericht kijken wat je zou zeggen, niet op het daadwerkelijk blokkeren.quote:
Dus dan ben je opeens wel voor de cancelcultuur?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus dan ben je opeens wel voor de cancelcultuur?
Jij kunt mijn kwaliteitsposts helemaal niet missen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan jou overigens wél blokkeren.
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat @:scrummie en @:ggmm goede vrienden waren.
Zijn we ookquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat @:scrummie en @:ggmm goede vrienden waren.
dat kloptquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders. Dat heb je niet zelf geblokkeerd dat is voor je gedaan.
Deze is wel leuk.quote:
Voor jou ja, niet voor BTCquote:
Dat viel mij zojuist ook al op ja.quote:
Met vrij weinig effort haal ik ongeveer in deze rechte markt ( bear volgens sommigen), een 15 tot 25% rendement per week met trade. Lezen, volgen en bepalen. Soms op het uur en vaker dagelijks / wekelijks. Als uitzondering met Zilliqa vorige maand heb ik een bijna verdubbeling van vermogen gehad en daarmee ruimte om fatsoenlijk nu in cardano te investeren. Met hodl was dat nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou ja, niet voor BTC
[..]
Dat viel mij zojuist ook al op ja.
Het doet mensen wel echt wat allemaal.
Jeetje, ga je het oude testament herschrijven ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Met vrij weinig effort haal ik ongeveer in deze rechte markt ( bear volgens sommigen), een 15 tot 25% rendement per week met trade. Lezen, volgen en bepalen. Soms op het uur en vaker dagelijks / wekelijks. Als uitzondering met Zilliqa vorige maand heb ik een bijna verdubbeling van vermogen gehad en daarmee ruimte om fatsoenlijk nu in cardano te investeren. Met hodl was dat nooit gebeurd.
edit: ik ga er ook meer mee om als spel. Ik haal regelmatig ook heus verlies en regelmatig cash ik ook wel winst, wat mij al een motor, een fatsoenlijk koffiebonen apparaat, financiering van een halve auto (type alcantara / leer en blauwe hemelverlichting), een msi leopard 75 laptop en een nieuwe samsung S22 telefoon heeft opgeleverd in 2 jaar tijd dus dan doe ik wel iets goed.
Ik vaar wel bij 3 dingen:
hou je portfolio klein
investeer in zaken die je of geloofd (CHILIZ!!!) of te verwachten gehyped gaan worden
neem je winst als het goed voelt en wees er blij mee. Hoop niet op meer en voel je niet dom als het hoger is gegaan (greed). Maar geniet er ook van als het morgen enorm lager staat! Winst = winst
ctrl+c en ctrl+vquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje, ga je het oude testament herschrijven ofzo
Gaan we dit nou ook hier besprekenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:41 schreef MC-M het volgende:
De volgende diepte-analyse over DE zaak:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-menselijke-behoefte
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. Ik heb het grootste recht om dit hier te posten.quote:
Ik vroeg het alleen maarquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef MC-M het volgende:
[..]
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. Ik heb het grootste recht om dit hier te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |