quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:45 schreef GGMM het volgende:
Over dat afgehakte hert heb ik je nog niet gehoord. Zijn wel jouw supporters.
Gewoon normaal doen. Met je hoofd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg het alleen maar
Je hoeft je niet gelijk persoonlijk aangevallen te voelen.
Hou je bek eens gewoon, met je bek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef MC-M het volgende:
[..]
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. Ik heb het grootste recht om dit hier te posten.
Dit komt uit onverwachte hoek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou je bek eens gewoon, met je bek.
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ja, bijzonder triest. Vroeger waren er wel ludieke acties maar nu moet dit blijkbaar. Net zoals die spandoekjes als "Dood aan Cambuur", "Dood aan DKV".
Daar sta ik gelukkig ver boven.
Ik neem trouwens 2 mensen mee die nog nooit in een voetbalstadion geweest zijn.
Neu, laat maar mooi staan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die speler privé was haal ik het weer weg hoor, besef ik nu.
En dat is?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef GGMM het volgende:
Ach, ik heb last va het PietjePuk-syndroom
Sorry
Eet smakelijk maatquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege privéomstandigheden eet ik wat later @:ggmm
saucijzenbroodjes
Graag duiding in DM.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege privéomstandigheden eet ik wat later @:ggmm
saucijzenbroodjes
Oh sorry, ik zie je altijd gemeen praten over @KingRoland en zeggen dat het een homo is enzoquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kingroland en ik wisselen vaak DM uit.
Zoveel soorten heb je toch nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon weten welke saucijzenbroodjes.
dit is een leugen ik weet van niks @GGMMquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kingroland en ik wisselen vaak DM uit.
Wat is daar gemeen aan? Ik ben tegen homofobie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie je altijd gemeen praten over @:kingroland en zeggen dat het een homo is enzo
Maar dan is het goed
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dit is een leugen ik weet van niks @:ggmm
Ik haal daar ook sporadisch nog wel eens zo'n lekker frikandelbroodje maar die boer je vervolgens een dag lang op. De kroketbroodjes vind ik smerig.quote:
ik ben inmiddels de tel kwijtgeraakt. Wanneer ik een quote-alert zie van lenny weet ik al meteen wat ik kan verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie je altijd gemeen praten over @:kingroland en zeggen dat het een homo is enzo
Maar dan is het goed
Hebben ze verse?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel de verse en niet die afbaktroep neem ik aan
Ik eet echt al die troep nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haal daar ook sporadisch nog wel eens zo'n lekker frikandelbroodje maar die boer je vervolgens een dag lang op. De kroketbroodjes vind ik smerig.
ahja die afbaktroepquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
Die saucijzenbroodjes uit zo'n plastic verpakking bij de AH lijken me echt waanzinnig ranzig
Als je dan saucijzenbroodjes eet doe dan verse ergens halen
Ik vind ze best lekker eigenlijk. Al had ik laatst per ongeluk een vegetarische, die was wel vies.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
Die saucijzenbroodjes uit zo'n plastic verpakking bij de AH lijken me echt waanzinnig ranzig
Als je dan saucijzenbroodjes eet doe dan verse ergens halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |