Keek er eigenlijk nooit (meer) naar. Alleen voor die rel weer even gekeken.quote:
Ik vind de extreme ophef maar raar, maar het schijnt dat we tegenwoordig in een bijzonder lichtgeraakte tijd levenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Keek er eigenlijk nooit (meer) naar. Alleen voor die rel weer even gekeken.
Volgend jaar verschijnen ze vast weer ergens op tv.
ik vind het wel zielig voor johangod dat ook zijn radioshowtjes enzo zijn afgepaktquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de extreme ophef maar raar, maar het schijnt dat we tegenwoordig in een bijzonder lichtgeraakte tijd leven
Muziek is zijn leven. Dat is hij nu kwijt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het wel zielig voor johangod dat ook zijn radioshowtjes enzo zijn afgepakt
Dat is wel zielig jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het wel zielig voor johangod dat ook zijn radioshowtjes enzo zijn afgepakt
ik luister het soms wel eens, als achtergrondgeluidquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel zielig ja
Ik keek dat programma toch al niet. Als je debielen als Wierd Duk regelmatig uitnodigt zal het wel niet veel kwaliteit gehad hebben
Ik krijg niet het idee dat Kaag zich druk maakt om financiën. (lol)quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kaag moet een actieplan maken om de komende jaren de inflatie op te vangen
Broodjes mexicanoquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
Nasi. Even een sportmaaltijdje, we hebben een wedstrijd vanavond in plaats van zondag ivm de DURBY.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |