Ik vind dit wel zo'n aids. Geef mij maar het Conference Liekje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:36 schreef MC-M het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)treden-cl-hervorming
SuperLeagueGenot
Zeer eens. Wat een gedrocht.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel zo'n aids. Geef mij maar het Conference Liekje.
En zijn ware passie met die blues theatertour. Die gaat een hoop vrije tijd hebben ineens, ripquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het wel zielig voor johangod dat ook zijn radioshowtjes enzo zijn afgepakt
Ik wil dat Feyenoord voor altijd in de conference liek blijft spelenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel zo'n aids. Geef mij maar het Conference Liekje.
Dan moeten ze hem niet winnen dit jaar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil dat Feyenoord voor altijd in de conference liek blijft spelen
Vanaf februari waarschijnlijk weer in dat gevalquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem niet winnen dit jaar.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat mij betreft starten ze gewoon die Super League aids direct. Ben je in één klap van alle commerciële meuk af en speel je met de overgebleven clubs een leuke Champions League. Gewoon een poule Feyenoord - Rangers - Aston Villa - Slavia en als je door gaat speel je tegen Dortmund. Ieder jaar weer een verrassing wie in de eindfase gaat komen
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat mij betreft starten ze gewoon die Super League aids direct. Ben je in één klap van alle commerciële meuk af en speel je met de overgebleven clubs een leuke Champions League. Gewoon een poule Feyenoord - Rangers - Aston Villa - Slavia en als je door gaat speel je tegen Dortmund. Ieder jaar weer een verrassing wie in de eindfase gaat komen
Wat een kutidee is dit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Draag jij vaak capuchons?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je doet maar gewoon normaalquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is niet echt een idee maar ok. Meer gewoon dat ik het niet zo erg zou vinden als er een Super League komt, denk dat de Europese competitie die overblijft alleen maar leuker wordt.
Je moet gewoon niet janken dat altijd dezelfde clubs in de CL ver komen maar vervolgens ook huilie te doen als die clubs weg willen.quote:
Nee die willen wij niet!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gurley solliciteert naar een plek bij de Personae non gratae.
Ik moet een beetje binnensmonds overgeven bij dit idee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |