Volgens mij wisselen ze een beetje af tussen Albers en Coronelquote:Op zondag 24 april 2022 14:07 schreef Regilio_ het volgende:
Help me van onder mijn steen por favor, waar is onze Christijan Albers met zijn kekke Wibravestjes gebleven!??
Weggereden bij een tankstation zonder te betalen.quote:Op zondag 24 april 2022 14:07 schreef Regilio_ het volgende:
Help me van onder mijn steen por favor, waar is onze Christijan Albers met zijn kekke Wibravestjes gebleven!??
Ok, dank. Albers stoorde zich behoorlijk aan Amber en maakte het haar (al dan niet terecht) meer dan eens lastig, dus dacht dat er meer aan de hand was.quote:Op zondag 24 april 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij wisselen ze een beetje af tussen Albers en Coronel
Ik hoop dat dat puddingfiguur - waar hij ook is - nooit meer terugkomt.quote:Op zondag 24 april 2022 14:07 schreef Regilio_ het volgende:
Is ook wel de setting die dat veroorzaakt, dat zie je in Amerika ook bij dit soort sporttalkshows (2 analisten en 1 presentatorvrouwtje) dat presentatorvrouwtje zichzelf graag wat wil profileren en meedoen met het gesprek terwijl de 2 analisten (met de echte kennis) dat dan moeilijk vinden, ook omdat dat de rolverdeling wat rommelig maakt.quote:Op zondag 24 april 2022 14:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ok, dank. Albers stoorde zich behoorlijk aan Amber en maakte het haar (al dan niet terecht) meer dan eens lastig, dus dacht dat er meer aan de hand was.
Nou ja dat is niet waar ik op doelde tbh, Amber stelt juist vragen en stelt zich heel onderdanig op, misschien wel té onderdanig:quote:Op zondag 24 april 2022 14:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is ook wel de setting die dat veroorzaakt, dat zie je in Amerika ook bij dit soort sporttalkshows (2 analisten en 1 presentatorvrouwtje) dat presentatorvrouwtje zichzelf graag wat wil profileren en meedoen met het gesprek terwijl de 2 analisten (met de echte kennis) dat dan moeilijk vinden, ook omdat dat de rolverdeling wat rommelig maakt.
Nee joh, het valt allemaal wel mee als je het gaat vergelijken met Spaquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Spa was gewoon 6 uur lang continu regen en dat is een probleem, water is in principe geen probleem, regenbuien ook niet, 6 uur lang constante regen met vanwege de heuvels watermist is wel een probleem.
Ik vind hem heel flauw en betweterig reageren op alles. Mis hem niet.quote:Op zondag 24 april 2022 14:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nou ja dat is niet waar ik op doelde tbh, Amber stelt juist vragen en stelt zich heel onderdanig op, misschien wel té onderdanig:
Amber: Wat zien we hier?
Christijan: Dit is een vrachtwagen
![]()
quote:Op zondag 24 april 2022 14:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan alleen in Italie... goedkoop huurflatje op 30m van het circuit
https://www.google.com/ma(...)3599996!4d11.7124294
Lekker blikjes Birra Moretti drinken op je plastic campingstoeltje vanaf het balkon en Verstappen uitschelden als ie van Ferrari wint.
Is dat niet gevaarlijk als er iemand crasht tegen de trampoline aanquote:
Er zit een mesh gaasje voorquote:Op zondag 24 april 2022 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk als er iemand crasht tegen de trampoline aan
Dat stuitert dan toch gewoon weer terug...quote:Op zondag 24 april 2022 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De coureurs hebben een HALO, de kinderen zitten veilig in een kooiquote:Op zondag 24 april 2022 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er wordt regen verwacht in ronde 3-4 hoorde ik van F1TVquote:Op zondag 24 april 2022 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat lopen ze nou te zeuren over wets of intermediates, dit is gewoon borderline droogweerband. Wet slaat nergens op als het niet regent.
Gaan we weer een hele race wachten op regen dat niet komt?quote:Op zondag 24 april 2022 14:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Er wordt regen verwacht in ronde 3-4 hoorde ik van F1TV
Wellicht vanaf ronde 1 al een safety carquote:Op zondag 24 april 2022 14:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Er wordt regen verwacht in ronde 3-4 hoorde ik van F1TV
Is wel een grote kans op als ik de radar nu zie of regen tijdens de podiumceremonie.quote:Op zondag 24 april 2022 14:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaan we weer een hele race wachten op regen dat niet komt?
Ik gok dat elk team de volgende race Wienerschitzels inhuurt voor de tactiek!quote:Op zondag 24 april 2022 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat lopen ze nou te zeuren over wets of intermediates, dit is gewoon borderline droogweerband. Wet slaat nergens op als het niet regent.
De teams hoor ik niet over wets, die zijn dan ook niet dom. Wets zijn voor als het regent.quote:Op zondag 24 april 2022 14:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik gok dat elk team de volgende race Wienerschitzels inhuurt voor de tactiek!
Ojaa dit is ook vandaag. Bijna vergeten.quote:Op zondag 24 april 2022 13:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
That's what she said!
@:mammietje @:Salina
Bij mijn weten had ze toch geen stepjequote:Op zondag 24 april 2022 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel lullig dat Angela geen stepje heeft.
Dat kun je ook zeggen over wets als ze snel veel regen verwachten in de race..quote:Op zondag 24 april 2022 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De teams hoor ik niet over wets, die zijn dan ook niet dom. Wets zijn voor als het regent.
Als ik Mercedes was zou ik starten op droogweerbanden, niets te verliezen en alles te winnen.
Een tv-kanaal is ook maar een stream natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2022 14:49 schreef hole1988 het volgende:
Wel bijzonder dat het tv kanaal van viaplay achterloopt op de stream van F1TV.Nog nooit meegemaakt.
Je moet ook via de Viaplay app (op je tv) kijkenquote:Op zondag 24 april 2022 14:49 schreef hole1988 het volgende:
Wel bijzonder dat het tv kanaal van viaplay achterloopt op de stream van F1TV.Nog nooit meegemaakt.
ESPN 1 met beelden van Sky loopt 20 seconden voor op Skyquote:Op zondag 24 april 2022 14:49 schreef hole1988 het volgende:
Tv-kanaal loopt bewust achter, lijkt me, de app nietquote:Op zondag 24 april 2022 14:49 schreef hole1988 het volgende:
Wrsch wel. Of pas in de 2e helft vd race mogelijk wat regen begreep ik.quote:Op zondag 24 april 2022 14:55 schreef trein2000 het volgende:
Wat is de weersvoorspelling? Blijft het vanaf nu droog?
Piet is niet beschikbaar.quote:Op zondag 24 april 2022 14:55 schreef trein2000 het volgende:
Wat is de weersvoorspelling? Blijft het vanaf nu droog?
Nee, hij laat zijn haar groeien en daarna lang tegenwoordigquote:Op zondag 24 april 2022 14:59 schreef Sfancta het volgende:
Die foto van Vettel in de gridwas die gemaakt in bed?
Mondkapje mocht net af na de laatste negatieve testquote:Op zondag 24 april 2022 14:59 schreef Sfancta het volgende:
Die foto van Vettel in de gridwas die gemaakt in bed?
Je bent gekquote:Op zondag 24 april 2022 15:01 schreef Sally het volgende:
ben ik gek, of is F1 TV Pro echt nog niet begonnen - zie alleen Sprint hh staan
cache maar snel gewist...quote:Op zondag 24 april 2022 15:01 schreef Sally het volgende:
Je bent gek denk ikquote:Op zondag 24 april 2022 15:01 schreef Sally het volgende:
Ik kijk al een tijdjequote:Op zondag 24 april 2022 15:01 schreef Sally het volgende:
ja, allemaal gedaan, incl logout / loginquote:Op zondag 24 april 2022 15:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je bent gek denk ik
Pagina een keer ververst? Terug naar de home-page?
quote:Op zondag 24 april 2022 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
ja, allemaal gedaan, incl logout / login
cache wissen deed de truc
Heeft al bijgetekend toch?quote:Op zondag 24 april 2022 15:04 schreef -XOR- het volgende:
Carlito kan volgend jaar zichzelf mooi in een Alpha Tauri bewijzen.
??quote:Op zondag 24 april 2022 15:04 schreef -XOR- het volgende:
Carlito kan volgend jaar zichzelf mooi in een Alpha Tauri bewijzen.
Zullen ze bij Ferrari mooi spijt van hebben.quote:
Mwa, zo te zien kon Sainz hier niet veel aan doen.quote:Op zondag 24 april 2022 15:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zullen ze bij Ferrari mooi spijt van hebben.
Mijn vrouw merkte dat ook op. Opvallend iddquote:Op zondag 24 april 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij was de linkerkant wat droger, heel die kant ging veel beter weg
Klopt, het was RIC die hem aantiktequote:
Maar ook hij kan er weinig aan doenquote:
Keer op spugen dan.quote:Op zondag 24 april 2022 15:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mijn vrouw merkte dat ook op. Opvallend idd
Neuh, maar ik kan me voorstellen dat ze bij Ferrari niet al te gelukkig zijn met wat hij dit jaar laat zien.quote:Op zondag 24 april 2022 15:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa, zo te zien kon Sainz hier niet veel aan doen.
Hoezo niet? Hij verliest 'm op de kerbs en neent SAI mee..quote:
Ja klopt, maar zie dat niet echt als een fout.quote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij verliest 'm op de kerbs en neent SAI mee..
Brainwashedquote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nog steeds die Krombacher reclame?Die kwam 5 keer per reclameblok langs vroegah.
Waarom niet?quote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zie dat niet echt als een fout.
Pilsreclames mogen niet meer. Alcoholvrij welquote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nog steeds die Krombacher reclame?Die kwam 5 keer per reclameblok langs vroegah.
Was het niet 10 wagenlengtes? Of geldt dat alleen voor de leider?quote:Op zondag 24 april 2022 15:09 schreef Drekkoning het volgende:
Hoe groot mag het gat zijn dat Perez laat vallen bij de herstart?
Race incident, niet handig maar niet perse erg, kan gebeuren.quote:
Wat was dom? Circuit is veel te kleinquote:
De rest kon het wel.quote:Op zondag 24 april 2022 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat was dom? Circuit is veel te klein
quote:Op zondag 24 april 2022 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Kan GPR niet meer syncen, gigantisch matig weer dit.
quote:
GPR loopt een flink stuk voor, de intro was al afgelopen op F!TV toen ie op GPR was afgelopen, dikke minuut zit er wel tussenquote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Kan GPR niet meer syncen, gigantisch matig weer dit.
Moet hij maar rekening mee houden.quote:Op zondag 24 april 2022 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onderstuur is onderstuur, niet per sé domquote:
Dat wordt roodquote:Op zondag 24 april 2022 15:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Latifi zal de volgende wel veroorzaken.
Alle vrouwen uit de pit zsm?quote:Op zondag 24 april 2022 15:11 schreef -XOR- het volgende:
Als de RB het weer begeeft met nu VER aan de leiding gaat er waarschijnlijk een stukje Jos in hem naar boven komen.
Klopt, maar ook niet per se de schuld van de baan.quote:Op zondag 24 april 2022 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onderstuur is onderstuur, niet per sé dom
nope hier nietquote:Op zondag 24 april 2022 15:12 schreef ReplaR het volgende:
F1TV buffert hier vaak, iemand anders last can?
Gister ook al zo’n ongeluk waarbij er niemand echt schuldig wasquote:
Neequote:Op zondag 24 april 2022 15:12 schreef ReplaR het volgende:
Nope, geen issues @ KPN glasvezelquote:Op zondag 24 april 2022 15:12 schreef ReplaR het volgende:
Correctquote:Op zondag 24 april 2022 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gister ook al zo’n ongeluk waarbij er niemand echt schuldig was
Racing incident wat mij betreft.
Eens. Zou wel leuk zijn als je voor Olav zijn commentaar op F1TV kan kiezen.quote:Op zondag 24 april 2022 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan dat streamgezeik...
Sporen van het 'oude' Italiequote:Op zondag 24 april 2022 15:12 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft Ferrari de antifavlag boven de voorbanden?
Geen last van met m'n 1Gb verbinding.quote:Op zondag 24 april 2022 15:12 schreef ReplaR het volgende:
Vettel krijgt hier inderdaad vast de straf voor...quote:Op zondag 24 april 2022 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ondersturen en daardoor een tikje uitdelen, Vettel kreeg daar altijd 10 seconden voor.
70 inch OLED?quote:Op zondag 24 april 2022 15:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Geen last van met m'n 1Gb verbinding.
Omdat het een natte baan isquote:
Max reed vorig seizoen Hongarije uit met half een auto, toch?quote:Op zondag 24 april 2022 15:16 schreef Zorro het volgende:
Bij NASCAR plakken ze daar gewoon tape over.
Echt hequote:Op zondag 24 april 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
Jezus wat stuitert die auto van Hamilton, alsof het een verlaagd Golfje op een kasseienstrook is
Wordt wat in Belgiëquote:Op zondag 24 april 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
Jezus wat stuitert die auto van Hamilton, alsof het een verlaagd Golfje op een kasseienstrook is
quote:Op zondag 24 april 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij zei Max net via de radio dat de baan maar heel langzaam opdroogt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |