Is er gewoon, je bent nog niet helemaal wakker.quote:
Loopt ook ongeveer 1,5 minuut achter op F1TV dus ik geef het maar weer op. Bij F1TV waren ze al met de grid bezig toen de DJ aankondigde dat ze naar de GP gingenquote:
Dat ligt toch echt aan jouquote:Op zondag 10 april 2022 07:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Loopt ook ongeveer 1,5 minuut achter op F1TV dus ik geef het maar weer op. Bij F1TV waren ze al met de grid bezig toen de DJ aankondigde dat ze naar de GP gingen
Jij doet dat wekelijks volgens mij, hoe hou je dat vol?quote:Op zondag 10 april 2022 07:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier ging om 1 uur het lichtje uit, wekker ook om 6 uur. Net nog even World Supersport van gisteren gekeken, kwam mooi uit. Hierna gelijk even NASCAR opzetten
Nee, hij wil uit de grindbak geduwd worden.quote:Op zondag 10 april 2022 07:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
eigen schuld
ipv push me from the track
Want?quote:Op zondag 10 april 2022 07:09 schreef KingRadler het volgende:
Normaal zat ik tijdens F1 aan het bier en maar nu aan de koffie.
Hij moet leren met frustraties om te gaanquote:Op zondag 10 april 2022 07:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gaat veel de achtervleugel van Leclerc zien dit jaar.
Dat mag alleen als je Schumacher of Hamilton heet. (Geen idee of het ook voor Mick geldt overigens)quote:Op zondag 10 april 2022 07:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij wil uit de grindbak geduwd worden.
Maar dan mag hij alsnog niet verder..
Lijkt mij toch een goed uitgangspunt.quote:Op zondag 10 april 2022 07:08 schreef Zorro het volgende:
Waarom alweer eerst een VSC en dan een SC? Doe dat dan meteen.
Hallo dagquote:
En te vroegquote:
Valt mee hoor, meestal ben ik er op een zondag tussen 8 en 9 uit denk ikquote:Op zondag 10 april 2022 07:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij doet dat wekelijks volgens mij, hoe hou je dat vol?
Velzeboer?quote:Op zondag 10 april 2022 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee hoor, meestal ben ik er op een zondag tussen 8 en 9 uit denk ik
Maar voor oa F1, Moto3/2/GP en WK's van het een of ander zet ik de wekker wel als het vroeg is.
Even aan het bandenregelement voldoen.quote:
Ik heb de livestream een paar minuten terug gezet. Nu loopt het weer synchroom. Tis niet andersquote:Op zondag 10 april 2022 07:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Loopt ook ongeveer 1,5 minuut achter op F1TV dus ik geef het maar weer op. Bij F1TV waren ze al met de grid bezig toen de DJ aankondigde dat ze naar de GP gingen
Dat is in de avondquote:
Perez was gewoon de cuck aan het uithangen jaquote:Op zondag 10 april 2022 07:13 schreef Peterselieman het volgende:
Perez deed bij de start gewoon een Bottasje
ze hadden toch een move verboden?quote:Op zondag 10 april 2022 07:13 schreef Rianne84 het volgende:
Kijken of Max de herstart regels nog weet
Pandemie is zoooo 2021quote:Op zondag 10 april 2022 07:13 schreef LTVDK het volgende:
Wordt weer tijd voor een nieuwe pandemie zodat de races tenminste weer in een normale tijdszone worden gehouden
Max reed in de weg niks aan te doen.quote:Op zondag 10 april 2022 07:13 schreef Peterselieman het volgende:
Perez deed bij de start gewoon een Bottasje
Hij wordt er nog even aan herinnerdquote:Op zondag 10 april 2022 07:13 schreef Rianne84 het volgende:
Kijken of Max de herstart regels nog weet
Hoe de britjes het graag zien: clean en saai.quote:
Het is geen 2020 meer.quote:Op zondag 10 april 2022 07:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ham is snel. Mer drs gaat ie er over
Waaroverquote:Op zondag 10 april 2022 07:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zoals Australië eigenlijk altijd wel is, zelfs de aanleiding voor de SC was niet heel spannendquote:Op zondag 10 april 2022 07:17 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dit een megasaaie race gaat worden.
Mooi zo, hoef ik de tv niet aan te zetten blijf ik lekker in bedje liggen met fokquote:Op zondag 10 april 2022 07:17 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dit een megasaaie race gaat worden.
3 uur in de middag, prima tijd tochquote:Op zondag 10 april 2022 07:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Welke idioot verzint het ook om dit tijdstip die race te gaan houden
Top tip: je kunt ook in bed kijken met beeld op je fok device.quote:Op zondag 10 april 2022 07:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mooi zo, hoef ik de tv niet aan te zetten blijf ik lekker in bedje liggen met fok
Vroeger was het om 4:00 dat was tenminste een nachtrace.quote:Op zondag 10 april 2022 07:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Eens, voor de races in Australië en Japan hoor je gewoon om 05.00 op te moeten staanquote:Op zondag 10 april 2022 07:19 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 07:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Teveel moeite, heb die app + inlog alleen op m'n tv staan nu.quote:Op zondag 10 april 2022 07:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Top tip: je kunt ook in bed kijken met beeld op je fok device.
Ik denk het wel, maar dat gaat hier moeilijk als je niet veel sneller bent dan je voorganger.quote:
Gaat belachelijk snel inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2022 07:25 schreef LTVDK het volgende:
Leclerc al 5 seconden los, hebben ze daar een extra turbo op geschroefd
Probleem is dat hij door moet omdat hij anders te ver terug valt en een podium kan vergetenquote:Op zondag 10 april 2022 07:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
Bandjes van Max zijn niet meer goed
Max is echt flink aan het sparen gok ikquote:Op zondag 10 april 2022 07:25 schreef LTVDK het volgende:
een jaar gehad om de auto te ontwikkelenquote:Op zondag 10 april 2022 07:25 schreef LTVDK het volgende:
Haha.quote:Op zondag 10 april 2022 07:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De longruns bij RBR zijn het beste.
1 sec per ronde trager
Er zijn mensen die daarvoor zouden betalenquote:Op zondag 10 april 2022 07:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Valtteri ging bijna vanachter naar binnen bij Yuki
Wie, Mercedes?quote:Op zondag 10 april 2022 07:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een jaar gehad om de auto te ontwikkelen
Moet hij eerst nog wel finishenquote:Op zondag 10 april 2022 07:25 schreef Doevelaer het volgende:
Leclerc echt oppermachtig vandaag, pakt ‘m met twee vingers in de neus zo
Waar spaart die jongen nog voor? Die heeft alles wat zijn hartje begeertquote:Op zondag 10 april 2022 07:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Max is echt flink aan het sparen gok ik
We dachten vorig jaar dat Max Baku zou winnen totdat een band plof zeiquote:
Kloptquote:Op zondag 10 april 2022 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We dachten vorig jaar dat Max Baku zou winnen totdat een band plof zei
Die heeft gewoon problemen met zijn bandquote:Op zondag 10 april 2022 07:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Max is echt flink aan het sparen gok ik
Ik zag hier net al lichte insinuaties/verdenkingen ri. Ferrari voorbij komenquote:Op zondag 10 april 2022 07:28 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hoezo, mooi toch dat Ferrari weer mee doet 👍🏻
Pas over een rondje of 30 danquote:
Haha, het is de schuld van de scheids ‘fans’ 🥳quote:Op zondag 10 april 2022 07:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zag hier net al lichte insinuaties/verdenkingen ri. Ferrari voorbij komen
Thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 10 april 2022 07:30 schreef Doevelaer het volgende:
Het is tijd voor een nieuwe SC, ik heb honger.
Misschien op de andere band.quote:Op zondag 10 april 2022 07:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De longruns bij RBR zijn het beste.
1 sec per ronde trager
kan nietquote:Op zondag 10 april 2022 07:31 schreef Doevelaer het volgende:
RB moet Max of Perez ook gewoon binnen halen nu
Gelijkwaardige auto hebben ze nuquote:Op zondag 10 april 2022 07:31 schreef Zorro het volgende:
Max rijdt nog altijd het snelste van allemaal. Bijna.
Alleen Leclerc rijdt dan nog weer een seconde sneller.
Wat hebben ze bij Ferrari nou weer verzonnen?
Dit is niet gelijkwaardig hoorquote:Op zondag 10 april 2022 07:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gelijkwaardige auto hebben ze nu
Nope, niks aan de handquote:Op zondag 10 april 2022 07:33 schreef PicoMMP het volgende:
Viaplay hapert hier af en toe flink, bij anderen ook?
Nopequote:Op zondag 10 april 2022 07:33 schreef PicoMMP het volgende:
nee, kijk Skyquote:Op zondag 10 april 2022 07:33 schreef PicoMMP het volgende:
Dat is niet echt inhalenquote:
Ik gok op Lawrence die de dodemansknop gebruikt ter eer en glorie van zijn kroostquote:
In zijn geval is dat ook een stuk leuker dan met die baggerauto.quote:Op zondag 10 april 2022 07:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij wilde graag weer op de scooter
Ze blijven zelf buiten.quote:Op zondag 10 april 2022 07:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alonso en KMag wel redelijk genaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |