Is er gewoon, je bent nog niet helemaal wakker.quote:
Loopt ook ongeveer 1,5 minuut achter op F1TV dus ik geef het maar weer op. Bij F1TV waren ze al met de grid bezig toen de DJ aankondigde dat ze naar de GP gingenquote:
Dat ligt toch echt aan jouquote:Op zondag 10 april 2022 07:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Loopt ook ongeveer 1,5 minuut achter op F1TV dus ik geef het maar weer op. Bij F1TV waren ze al met de grid bezig toen de DJ aankondigde dat ze naar de GP gingen
Jij doet dat wekelijks volgens mij, hoe hou je dat vol?quote:Op zondag 10 april 2022 07:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier ging om 1 uur het lichtje uit, wekker ook om 6 uur. Net nog even World Supersport van gisteren gekeken, kwam mooi uit. Hierna gelijk even NASCAR opzetten
Nee, hij wil uit de grindbak geduwd worden.quote:Op zondag 10 april 2022 07:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
eigen schuld
ipv push me from the track
Want?quote:Op zondag 10 april 2022 07:09 schreef KingRadler het volgende:
Normaal zat ik tijdens F1 aan het bier en maar nu aan de koffie.
Hij moet leren met frustraties om te gaanquote:Op zondag 10 april 2022 07:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gaat veel de achtervleugel van Leclerc zien dit jaar.
Dat mag alleen als je Schumacher of Hamilton heet. (Geen idee of het ook voor Mick geldt overigens)quote:Op zondag 10 april 2022 07:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij wil uit de grindbak geduwd worden.
Maar dan mag hij alsnog niet verder..
Lijkt mij toch een goed uitgangspunt.quote:Op zondag 10 april 2022 07:08 schreef Zorro het volgende:
Waarom alweer eerst een VSC en dan een SC? Doe dat dan meteen.
Hallo dagquote:
En te vroegquote:
Valt mee hoor, meestal ben ik er op een zondag tussen 8 en 9 uit denk ikquote:Op zondag 10 april 2022 07:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij doet dat wekelijks volgens mij, hoe hou je dat vol?
Velzeboer?quote:Op zondag 10 april 2022 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee hoor, meestal ben ik er op een zondag tussen 8 en 9 uit denk ik
Maar voor oa F1, Moto3/2/GP en WK's van het een of ander zet ik de wekker wel als het vroeg is.
Even aan het bandenregelement voldoen.quote:
Ik heb de livestream een paar minuten terug gezet. Nu loopt het weer synchroom. Tis niet andersquote:Op zondag 10 april 2022 07:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Loopt ook ongeveer 1,5 minuut achter op F1TV dus ik geef het maar weer op. Bij F1TV waren ze al met de grid bezig toen de DJ aankondigde dat ze naar de GP gingen
Dat is in de avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |