Er zit een mesh gaasje voorquote:Op zondag 24 april 2022 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk als er iemand crasht tegen de trampoline aan
Dat stuitert dan toch gewoon weer terug...quote:Op zondag 24 april 2022 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De coureurs hebben een HALO, de kinderen zitten veilig in een kooiquote:Op zondag 24 april 2022 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er wordt regen verwacht in ronde 3-4 hoorde ik van F1TVquote:Op zondag 24 april 2022 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat lopen ze nou te zeuren over wets of intermediates, dit is gewoon borderline droogweerband. Wet slaat nergens op als het niet regent.
Gaan we weer een hele race wachten op regen dat niet komt?quote:Op zondag 24 april 2022 14:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Er wordt regen verwacht in ronde 3-4 hoorde ik van F1TV
Wellicht vanaf ronde 1 al een safety carquote:Op zondag 24 april 2022 14:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Er wordt regen verwacht in ronde 3-4 hoorde ik van F1TV
Is wel een grote kans op als ik de radar nu zie of regen tijdens de podiumceremonie.quote:Op zondag 24 april 2022 14:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaan we weer een hele race wachten op regen dat niet komt?
Ik gok dat elk team de volgende race Wienerschitzels inhuurt voor de tactiek!quote:Op zondag 24 april 2022 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat lopen ze nou te zeuren over wets of intermediates, dit is gewoon borderline droogweerband. Wet slaat nergens op als het niet regent.
De teams hoor ik niet over wets, die zijn dan ook niet dom. Wets zijn voor als het regent.quote:Op zondag 24 april 2022 14:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik gok dat elk team de volgende race Wienerschitzels inhuurt voor de tactiek!
Ojaa dit is ook vandaag. Bijna vergeten.quote:Op zondag 24 april 2022 13:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
That's what she said!
@:mammietje @:Salina
Bij mijn weten had ze toch geen stepjequote:Op zondag 24 april 2022 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel lullig dat Angela geen stepje heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |