Mijn vrouw merkte dat ook op. Opvallend iddquote:Op zondag 24 april 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij was de linkerkant wat droger, heel die kant ging veel beter weg
Klopt, het was RIC die hem aantiktequote:
Maar ook hij kan er weinig aan doenquote:
Keer op spugen dan.quote:Op zondag 24 april 2022 15:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mijn vrouw merkte dat ook op. Opvallend idd
Neuh, maar ik kan me voorstellen dat ze bij Ferrari niet al te gelukkig zijn met wat hij dit jaar laat zien.quote:Op zondag 24 april 2022 15:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa, zo te zien kon Sainz hier niet veel aan doen.
Hoezo niet? Hij verliest 'm op de kerbs en neent SAI mee..quote:
Ja klopt, maar zie dat niet echt als een fout.quote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij verliest 'm op de kerbs en neent SAI mee..
Brainwashedquote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nog steeds die Krombacher reclame?Die kwam 5 keer per reclameblok langs vroegah.
Waarom niet?quote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zie dat niet echt als een fout.
Pilsreclames mogen niet meer. Alcoholvrij welquote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nog steeds die Krombacher reclame?Die kwam 5 keer per reclameblok langs vroegah.
Was het niet 10 wagenlengtes? Of geldt dat alleen voor de leider?quote:Op zondag 24 april 2022 15:09 schreef Drekkoning het volgende:
Hoe groot mag het gat zijn dat Perez laat vallen bij de herstart?
Race incident, niet handig maar niet perse erg, kan gebeuren.quote:
Wat was dom? Circuit is veel te kleinquote:
De rest kon het wel.quote:Op zondag 24 april 2022 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat was dom? Circuit is veel te klein
quote:Op zondag 24 april 2022 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Kan GPR niet meer syncen, gigantisch matig weer dit.
quote:
GPR loopt een flink stuk voor, de intro was al afgelopen op F!TV toen ie op GPR was afgelopen, dikke minuut zit er wel tussenquote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Kan GPR niet meer syncen, gigantisch matig weer dit.
Moet hij maar rekening mee houden.quote:Op zondag 24 april 2022 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onderstuur is onderstuur, niet per sé domquote:
Dat wordt roodquote:Op zondag 24 april 2022 15:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Latifi zal de volgende wel veroorzaken.
Alle vrouwen uit de pit zsm?quote:Op zondag 24 april 2022 15:11 schreef -XOR- het volgende:
Als de RB het weer begeeft met nu VER aan de leiding gaat er waarschijnlijk een stukje Jos in hem naar boven komen.
Klopt, maar ook niet per se de schuld van de baan.quote:Op zondag 24 april 2022 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onderstuur is onderstuur, niet per sé dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |