Volgens mij wisselen ze een beetje af tussen Albers en Coronelquote:Op zondag 24 april 2022 14:07 schreef Regilio_ het volgende:
Help me van onder mijn steen por favor, waar is onze Christijan Albers met zijn kekke Wibravestjes gebleven!??
Weggereden bij een tankstation zonder te betalen.quote:Op zondag 24 april 2022 14:07 schreef Regilio_ het volgende:
Help me van onder mijn steen por favor, waar is onze Christijan Albers met zijn kekke Wibravestjes gebleven!??
Ok, dank. Albers stoorde zich behoorlijk aan Amber en maakte het haar (al dan niet terecht) meer dan eens lastig, dus dacht dat er meer aan de hand was.quote:Op zondag 24 april 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij wisselen ze een beetje af tussen Albers en Coronel
Ik hoop dat dat puddingfiguur - waar hij ook is - nooit meer terugkomt.quote:Op zondag 24 april 2022 14:07 schreef Regilio_ het volgende:
Is ook wel de setting die dat veroorzaakt, dat zie je in Amerika ook bij dit soort sporttalkshows (2 analisten en 1 presentatorvrouwtje) dat presentatorvrouwtje zichzelf graag wat wil profileren en meedoen met het gesprek terwijl de 2 analisten (met de echte kennis) dat dan moeilijk vinden, ook omdat dat de rolverdeling wat rommelig maakt.quote:Op zondag 24 april 2022 14:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ok, dank. Albers stoorde zich behoorlijk aan Amber en maakte het haar (al dan niet terecht) meer dan eens lastig, dus dacht dat er meer aan de hand was.
Nou ja dat is niet waar ik op doelde tbh, Amber stelt juist vragen en stelt zich heel onderdanig op, misschien wel té onderdanig:quote:Op zondag 24 april 2022 14:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is ook wel de setting die dat veroorzaakt, dat zie je in Amerika ook bij dit soort sporttalkshows (2 analisten en 1 presentatorvrouwtje) dat presentatorvrouwtje zichzelf graag wat wil profileren en meedoen met het gesprek terwijl de 2 analisten (met de echte kennis) dat dan moeilijk vinden, ook omdat dat de rolverdeling wat rommelig maakt.
Nee joh, het valt allemaal wel mee als je het gaat vergelijken met Spaquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Spa was gewoon 6 uur lang continu regen en dat is een probleem, water is in principe geen probleem, regenbuien ook niet, 6 uur lang constante regen met vanwege de heuvels watermist is wel een probleem.
Ik vind hem heel flauw en betweterig reageren op alles. Mis hem niet.quote:Op zondag 24 april 2022 14:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nou ja dat is niet waar ik op doelde tbh, Amber stelt juist vragen en stelt zich heel onderdanig op, misschien wel té onderdanig:
Amber: Wat zien we hier?
Christijan: Dit is een vrachtwagen
![]()
quote:Op zondag 24 april 2022 14:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan alleen in Italie... goedkoop huurflatje op 30m van het circuit
https://www.google.com/ma(...)3599996!4d11.7124294
Lekker blikjes Birra Moretti drinken op je plastic campingstoeltje vanaf het balkon en Verstappen uitschelden als ie van Ferrari wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |