Heija Den Boschquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik klop mezelf even op de schouders terwijl ik de OP herlees, alle voorspellingen zijn vrij goed uitgekomen al zeg ik het zelf.
Ik Louis van Gaal.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik klop mezelf even op de schouders terwijl ik de OP herlees, alle voorspellingen zijn vrij goed uitgekomen al zeg ik het zelf.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Drizzt poept in zijn eentje weer het Eredivisietopic onder, leuke rubriek.
Was idd wel te weinig voor een pienantie.quote:
Hemeltjelief! Wat hard.quote:
Zou net zeggen, laf sfeertje ja.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zitten ze in het verkeerde kroegje. 5 man die een beetje juichen
Rooda JCquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:37 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Een leuke minuut in Emmen.
@tong80 is fan van Den Bosch.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Den Bosch is echt een mongolenclub.
Twee vingers in de lucht en in de kut van Ellen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ali houdt ook van 50ers.
Echte verbinder.
Door een Rus bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:58 schreef Caland het volgende:
Dat NAC zou eigenlijk gewoon opgekocht moeten worden door wat buitenlandse investeerders, dat wordt echt nooit meer iets met die club
2x in een seizoen verliezen van Dordt, dan moet je eigenlijk gewoon naar de amateurs degraderen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:58 schreef Caland het volgende:
Dat NAC zou eigenlijk gewoon opgekocht moeten worden door wat buitenlandse investeerders, dat wordt echt nooit meer iets met die club
Jack is nog erger dan Buijs.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:06 schreef Caland het volgende:
Jack de Gier pakt maar even zijn negende gele kaart van het seizoen
De trainer dames en heren
Mee promoveren lijkt mij, hij heeft daar een heel dik salaris dat kan niemand betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volendam dus directe promotie, is alweer ff geleden dat we die in de Eredivisie zagen. Vraag me af wat Mühren gaat doen; meepromoveren of naar en andere cub in de KKD gaan.
Mag het op zich wel eens bij De Graafschap proberenquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volendam dus directe promotie, is alweer ff geleden dat we die in de Eredivisie zagen. Vraag me af wat Mühren gaat doen; meepromoveren of naar en andere cub in de KKD gaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:16 schreef Caland het volgende:
Jammer dat de altijd vervelende Jantje Smit nu nog vaker rond het voetbal op TV te zien is
quote:"Het is 60 jaar geleden." Maar, maar wat doe jij dan op 4 mei om 8 uur, probeerde een totaal ontluisterde Barend nog. "Welnu, dan lig ik nog in mijn bed," zo onthulde Jan Smit. Beste Jan, de dodenherdenking vindt s avonds plaats hoor. "Oh ja, is dat zo? Wat ik al zei, het boeit me niet."
Ik haat palingpop.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:16 schreef Caland het volgende:
Jammer dat de altijd vervelende Jantje Smit nu nog vaker rond het voetbal op TV te zien is
Echter gun ik Excelsior wel promotie naar de Eredivisie, gewoon omdat Rotterdam.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Die Marouan Azarkan moet Feyenoord gauw bij Excelsior laten. Klein opneukertje.
Gaat ook wel goedkomen in de play-offs.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Echter gun ik Excelsior wel promotie naar de Eredivisie, gewoon omdat Rotterdam.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:06 schreef Caland het volgende:
Jack de Gier pakt maar even zijn negende gele kaart van het seizoen
De trainer dames en heren
Gisteren een knappe overwinning hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag het op zich wel eens bij De Graafschap proberen
Ja zeer zeker goede inzichten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Op basis waarvan? Het is al weken kut en maanden minder. En dan zullen ze de altijd lastige pleeoffs wel even winnen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat ook wel goedkomen in de play-offs.
Omdat Excelsior het type ongedierte is wat altijd plots in de play-offs wint.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Het is al weken kut en maanden minder. En dan zullen ze de altijd lastige pleeoffs wel even winnen, natuurlijk.
Dit is een uiterst serieus topic.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Excelsior het type ongedierte is wat altijd plots in de play-offs wint.
(Neem het niet te serieus)
Het is überhaupt nog een raadsel op welke positie welke club eindigt.quote:
En drie prima goalsquote:Op maandag 25 april 2022 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
58' 3 - 1 Ihattaren M.
62' 4 - 1 Ihattaren M.
68' 5 - 1 Ihattaren M.
Ook nog een Aziaat, ik denk dat @KingRoland daar wel wat mee kan.quote:Op maandag 25 april 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En drie prima goals
[ twitter ]
Doet er nou trouwens een vrouw mee bij jong Ajax?Die hem op eind omhelst bij de eerste goal
Die verdedigersquote:Op maandag 25 april 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En drie prima goals
[ twitter ]
Doet er nou trouwens een vrouw mee bij jong Ajax?Die hem op eind omhelst bij de eerste goal
Je bedoelt waarschijnlijk Kian Fitz-Jim.quote:Op maandag 25 april 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En drie prima goals
[ twitter ]
Mannen met de schaamhaar look hebben zonder uitzondering een kleine piemel. Ook al zijn ze negroïde.quote:Op dinsdag 26 april 2022 07:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:rambodirk is dit een vrouw?
Die back van Venlo, die vreet zijn tegenstander wel op hequote:Op maandag 25 april 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En drie prima goals
[ twitter ]
20 goals verschil, Emmen zou tweemaal met 5-0 moeten verliezen en Volendam tweemaal winnen met 5-0. Dan gaat Volendam door op doelsaldo want meer mee. Gaat niet gebeuren, Den Bosch zou bij wijze van eerder de periode halen, wat ik net hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Emmen volgende week nog naar ADO. Twee potentiele bananenschillen? Doelsaldo is wel al beslist denk ik.
Volendam volgende week tegen Eindhoven
De 1-1 is nog niet eens voorbij gekomen.quote:
Volgens mij is het geen 20 verschil hoor maar het maakt al niet meer uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
20 goals verschil, Emmen zou tweemaal met 5-0 moeten verliezen en Volendam tweemaal winnen met 5-0. Dan gaat Volendam door op doelsaldo want meer mee. Gaat niet gebeuren, Den Bosch zou bij wijze van eerder de periode halen, wat ik net hoor.
Klopt, je hebt gelijk. Verschil is 9.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen 20 verschil hoor maar het maakt al niet meer uit
in de "alles is geweldig en fantastisch" wereld is dat inderdaad een domperquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator raakt in paniek want ze zijn ingetogen
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator raakt in paniek want ze zijn ingetogen
Geen mooi materiaal voor de nieuwe goednieuwsshow promo of reclamespotje(docu)quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
in de "alles is geweldig en fantastisch" wereld is dat inderdaad een domper
quote:FC Eindhoven v De Graafschap
ADO Den Haag v NAC Breda
--------
Excelsior v Roda JC
NR 16 Ere
Is het niet zo dat de 3 kkd wedstrijden de eerste ronde zijn en de nr 16 ere in de tweede ronde instroomt tegen de laagst geklasseerde kkd ploeg die door gaat?quote:
Het is p3 v p8quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de 3 kkd wedstrijden de eerste ronde zijn en de nr 16 ere in de tweede ronde instroomt tegen de laagst geklasseerde kkd ploeg die door gaat?
Ja die verdeling wist ik, maar het schema geeft een bevestiging op wat ik dacht, al klopt deze niet. Almere staat momenteel 3e in de 4e periode en zal de titel niet krijgen, die zal naar Eindhoven gaan als hoogst geklasseerde in de reguliere stand zonder periode.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is p3 v p8
het is p4 v p7
----------------------
het is p5 v p6
en 8 = 9 want jong ajax zit ertussen
kijk gewoon naar dit schema
https://pbs.twimg.com/media/FRMUiYxXMAANNMg?format=jpg&name=large
ja maar dit is dus wat ik ook net zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja die verdeling wist ik, maar het schema geeft een bevestiging op wat ik dacht, al klopt deze niet. Almere staat momenteel 3e in de 4e periode en zal de titel niet krijgen, die zal naar Eindhoven gaan als hoogst geklasseerde in de reguliere stand zonder periode.
Volgens mij is het nu:
Ronde 1
A Eindhoven - De Graafschap
B ADO Den Haag - NAC Breda
C Excelsior - Roda JC
Ronde 2
A-B
C-16
Finale
Winnaars ronde 2.
edit: link van het schema is op basis van de vorige speelronde, toen Almere nog op 2 stond.
De streep tussen p4 v p7 en p5 v p6 bracht verwarring, alsof er zoals eerder 4 halve en 2 finales zouden zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ja maar dit is dus wat ik ook net zeg.
Dom is een understatement. Als je dit gaat zingen en roepen, ben je gewoon gestoord.quote:Op zondag 1 mei 2022 01:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat een ongekend domme jongen @:maxi-mus @:el-stinho
Tenzij het werkt en hij weer een contract bij Emmen krijgt. Lijkt me enkel sterk aangezien hij al niet goed genoeg was voor de Eerste divisie.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dom is een understatement. Als je dit gaat zingen en roepen, ben je gewoon gestoord.
De strijd om plek 16.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een uitleg wat er vandaag op het spel staat?
De 4e periode en nacompetitie. Als Almere wint en Eindhoven verliest, gaat Almere naar de nacompetitie ten koste van De Graafschap. Tenzij De Graafschap wint en 6 goals goed maakt wanneer NAC verliest, dan valt NAC buiten de boot.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een uitleg wat er vandaag op het spel staat?
En als Eindhoven wint?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De 4e periode en nacompetitie. Als Almere wint en Eindhoven verliest, gaat Almere naar de nacompetitie ten koste van De Graafschap. Tenzij De Graafschap wint en 6 goals goed maakt wanneer NAC verliest, dan valt NAC buiten de boot.
Dan wint Eindhoven de periode en gaat Graafschap naar de nacompetitie.quote:
Dan komt het 2e deel van zijn post alsnog in actie volgens mij.quote:
Nee, Almere speelt buiten de nacompetitietop en valt er dan naast.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan komt het 2e deel van zijn post alsnog in actie volgens mij
Oh die zijn al geplaatstquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan wint Eindhoven de periode en gaat Graafschap naar de nacompetitie.
quote:
Yannick, jij hier?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het erg lelijke klote Volendam laat dit gewoon gebeuren. Ik hoop dat ze hun benen breken
"Het doet mij erg veel pijn dat de geweldige Johan Derksen heeft besloten te stoppen met Vandaag Inside. Ik hoop dat de vuile klootzakken die ervoor gezorgd hebben dat de held Johan Derksen niet verder wilt gaan met Vandaag Inside binnenkort hun benen gaan breken #vandaaginside"quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het erg lelijke klote Volendam laat dit gewoon gebeuren. Ik hoop dat ze hun benen breken
Zijn vader komt nog wel eens in de zaak, die vindt het wel mooi om zijn zoons zo bezi te zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:31 schreef hhh38 het volgende:
"Een jaartje of 10 geleden", toen was Meerdink al gestopt
Ja in dit geval afkeuren dus, want dat deed de arbiter van dienst.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je 10 minuten moet kijken dan moet je m gewoon geven
Toch niet, 2-2.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dus Eindhoven op 1 punt achter promotie uiteindelijk
Dat trekt volk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:58 schreef _UserName_ het volgende:
JAAAAA DE GRAAFSCHAP NAAR DE NACOMPETITIE!!![]()
![]()
![]()
Gun ik hem ook weer niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
Hier maar even bij een gebrek aan een beter topic;
[ twitter ]
Het drijfzand van de KKD is onverbiddelijk.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Komend seizoen dus een KKD met ADO Den Haag, Willem II, PEC Zwolle, Roda, de Graafschap, NAC, VVV en Heracles Almelo
Paar geschikte spelers erbij en een trainer die het aan de praat krijgt en je komt een heel eind. Maar dat geldt voor al die teams natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het drijfzand van de KKD is onverbiddelijk.
Ik zie Willem II wel meteen terugkeren, maar een VVV of De Graafschap zitten nog wel even vast denk ik. PEC en Heracles lopen ook dat risico
De Vitesses en AZ'en van deze wereld leggen te slapuh.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
Sparta meldt zich bij NAC voor Olij.
De transfer waarvan je wist dat..
Schrijven we op de lijstquote:Op maandag 30 mei 2022 13:13 schreef Halcon het volgende:
In Helmond gaan ze er voor komend seizoen wat extra centen in steken.
Denk eerder omdat ze op de sosjials zo actief/populair zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
Waar komt die Gretig MVV trouwens vandaan?
Dat Den Bosch 'snap ik wel', maar ook weer niet gezien de fails van die eigenaarsgroep bij Barnsley/Nancy en zo.
Niet gedacht dat ik die woordcombinatie ooit nog eens zou lezenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Schrijven we op de lijst
[ afbeelding ]
Veelbelovend Helmond Sport
quote:Helmond Sport ziet een vurige wens in vervulling gaan: Martijn Kaars (23) is gepresenteerd als spits voor volgend seizoen. Daarmee is de Monnickendammer de eerste aanwinst voor de Helmonders, bij wie de ambities flink opgeschroefd worden: er worden snel nog meer nieuwelingen verwacht
quote:De komst van Martijn geeft aan waar we komend seizoen naartoe willen", stelt technisch manager Louis Coolen. Na jaren van pappen en nathouden is het tijd om weer eens een serieuze rol in de Keuken Kampioen Divisie te gaan spelen. Het spelersbudget gaat daarom ook flink omhoog.
quote:De scouting op De Braak heeft een boost gekregen, er wordt nauw samengewerkt met KV Mechelen en Kaars stond al langer op het lijstje. ,,We maken stappen, onze ambities spreken spelers aan. Want we hebben niet de status op de ranglijst dat spelers zomaar naar De Braak komen", beseft Coolen.
Ik denk dat je zelfs kan spreken van een ambitieus Helmond Sportquote:Die overlevingsfase wil Helmond Sport achter zich laten, de komende seizoenen - richting het nieuwe stadion in 2024 - moet de club weer opbloeien. De komst van Kaars is daar het eerste teken van, op korte termijn worden er meer aanwinsten verwacht. Dat is nodig ook: met Kaars heeft de club acht spelers voor komend jaar vastliggen
Dat van Den Bosch snap ik niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
Waar komt die Gretig MVV trouwens vandaan?
Dat Den Bosch 'snap ik wel', maar ook weer niet gezien de fails van die eigenaarsgroep bij Barnsley/Nancy en zo.
quote:ADO Den Haag presenteert Dirk Kuyt donderdag als nieuwe coach
Dirk Kuyt wordt donderdag gepresenteerd als de nieuwe trainer van ADO Den Haag. Dat bevestigen bronnen binnen de Haagse club. De Katwijker neemt het stokje over van Giovanni Franken, die afgelopen zondag promotie naar de eredivisie na de bizarre play-off-finale tegen Excelsior misliep. ADO Den Haag wordt het eerste seniorenteam dat Kuyt onder zijn hoede krijgt. De 41-jarige voormalig voetballer van onder meer Feyenoord en Liverpool coachte na zijn loopbaan als speler wel de Onder-19 van Feyenoord.
https://www.ad.nl/nederla(...)euwe-coach~ac19c0f8/
Daar gaat ie zich aardig op verkijken denk ik, maar ik ben benieuwdquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ed.nl/helmond(...)k-ook-niet~a82e2b29/
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404729
HYPERAMBITIEUS
Hij zal dan toch wat betere spelers moeten halen dan 'ie nu doet, ja.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar gaat ie zich aardig op verkijken denk ik, maar ik ben benieuwd
Er staat dan ook binnen drie seizoenen. Van Vlerken, Lieftink en Kaars lijken me voor de nummer 20 van afgelopen seizoen dan prima spelers.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal dan toch wat betere spelers moeten halen dan 'ie nu doet, ja.
Ja in vergelijking met wat ze hadden is het prima. Maar voor dat hyperambitieuze gedoe zullen ze dan toch heel snel nog heel wat stappen moeten zetten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er staat dan ook binnen drie seizoenen. Van Vlerken, Lieftink en Kaars lijken me voor de nummer 20 van afgelopen seizoen dan prima spelers.
Dat is nogal een understatement, maar niet verwonderlijk in een competitie met NAC/ADO/Willem II/PEC Zwolle/Heracles/De Graafschap enzovoort.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja in vergelijking met wat ze hadden is het prima. Maar voor dat hyperambitieuze gedoe zullen ze dan toch heel snel nog heel wat stappen moeten zetten.
Ja, dat bedoel ik. Prima om die ambitie te hebben, maar het klinkt alsof ie het ook verwacht binnen 3 jaar. Dat klinkt dan als een uitspraak zoals toen Jordania bij Vitesse binnen kwam.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is nogal een understatement, maar niet verwonderlijk in een competitie met NAC/ADO/Willem II/PEC Zwolle/Heracles/De Graafschap enzovoort.
Het Dirk effect.quote:Op donderdag 23 juni 2022 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)eeft-jawoord-aan-ado
Verheydt blijft bij ADO. Dat is wel verrassend.
Iemand die al drie jaar niet gecoacht heeft, geweldig.quote:Heracles Almelo hoopt een dezer dagen John Lammers te presenteren als nieuwe hoofdtrainer. De 58-jarige oefenmeester zou dan maandag de eerste training op Erve Asito al moeten leiden.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)racles-almelo-worden
Ga je nog naar het stadion?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In deze derby's juichen we voor FC Eindhoven, Helmond en Willem II.
Nee. Ze kunnen me de moord stikken met die hele KK-divisie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga je nog naar het stadion?
Alleen fan in goede tijdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen me de moord stikken met die hele KK-divisie.
Jong teams
Echte supporter gespot hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen me de moord stikken met die hele KK-divisie.
Jong teams
Hier kan niemand tegen zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:30 schreef De_Kraam het volgende:
ADO ranzig slecht. Het Dirk Kuyt effect.
Dacht al ligt het aan mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:34 schreef mabo11 het volgende:
Kut ESPN, zit al minuten naar die keeper van ado te kijken op 27:33
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |