Ja die verdeling wist ik, maar het schema geeft een bevestiging op wat ik dacht, al klopt deze niet. Almere staat momenteel 3e in de 4e periode en zal de titel niet krijgen, die zal naar Eindhoven gaan als hoogst geklasseerde in de reguliere stand zonder periode.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is p3 v p8
het is p4 v p7
----------------------
het is p5 v p6
en 8 = 9 want jong ajax zit ertussen
kijk gewoon naar dit schema
https://pbs.twimg.com/media/FRMUiYxXMAANNMg?format=jpg&name=large
ja maar dit is dus wat ik ook net zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja die verdeling wist ik, maar het schema geeft een bevestiging op wat ik dacht, al klopt deze niet. Almere staat momenteel 3e in de 4e periode en zal de titel niet krijgen, die zal naar Eindhoven gaan als hoogst geklasseerde in de reguliere stand zonder periode.
Volgens mij is het nu:
Ronde 1
A Eindhoven - De Graafschap
B ADO Den Haag - NAC Breda
C Excelsior - Roda JC
Ronde 2
A-B
C-16
Finale
Winnaars ronde 2.
edit: link van het schema is op basis van de vorige speelronde, toen Almere nog op 2 stond.
De streep tussen p4 v p7 en p5 v p6 bracht verwarring, alsof er zoals eerder 4 halve en 2 finales zouden zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ja maar dit is dus wat ik ook net zeg.
Dom is een understatement. Als je dit gaat zingen en roepen, ben je gewoon gestoord.quote:Op zondag 1 mei 2022 01:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat een ongekend domme jongen @:maxi-mus @:el-stinho
Tenzij het werkt en hij weer een contract bij Emmen krijgt. Lijkt me enkel sterk aangezien hij al niet goed genoeg was voor de Eerste divisie.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dom is een understatement. Als je dit gaat zingen en roepen, ben je gewoon gestoord.
De strijd om plek 16.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een uitleg wat er vandaag op het spel staat?
De 4e periode en nacompetitie. Als Almere wint en Eindhoven verliest, gaat Almere naar de nacompetitie ten koste van De Graafschap. Tenzij De Graafschap wint en 6 goals goed maakt wanneer NAC verliest, dan valt NAC buiten de boot.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een uitleg wat er vandaag op het spel staat?
En als Eindhoven wint?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De 4e periode en nacompetitie. Als Almere wint en Eindhoven verliest, gaat Almere naar de nacompetitie ten koste van De Graafschap. Tenzij De Graafschap wint en 6 goals goed maakt wanneer NAC verliest, dan valt NAC buiten de boot.
Dan wint Eindhoven de periode en gaat Graafschap naar de nacompetitie.quote:
Dan komt het 2e deel van zijn post alsnog in actie volgens mij.quote:
Nee, Almere speelt buiten de nacompetitietop en valt er dan naast.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan komt het 2e deel van zijn post alsnog in actie volgens mij
Oh die zijn al geplaatstquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan wint Eindhoven de periode en gaat Graafschap naar de nacompetitie.
Yannick, jij hier?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het erg lelijke klote Volendam laat dit gewoon gebeuren. Ik hoop dat ze hun benen breken
"Het doet mij erg veel pijn dat de geweldige Johan Derksen heeft besloten te stoppen met Vandaag Inside. Ik hoop dat de vuile klootzakken die ervoor gezorgd hebben dat de held Johan Derksen niet verder wilt gaan met Vandaag Inside binnenkort hun benen gaan breken #vandaaginside"quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het erg lelijke klote Volendam laat dit gewoon gebeuren. Ik hoop dat ze hun benen breken
Zijn vader komt nog wel eens in de zaak, die vindt het wel mooi om zijn zoons zo bezi te zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:31 schreef hhh38 het volgende:
"Een jaartje of 10 geleden", toen was Meerdink al gestopt
Ja in dit geval afkeuren dus, want dat deed de arbiter van dienst.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je 10 minuten moet kijken dan moet je m gewoon geven
Toch niet, 2-2.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dus Eindhoven op 1 punt achter promotie uiteindelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |