Dat trekt volk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:58 schreef _UserName_ het volgende:
JAAAAA DE GRAAFSCHAP NAAR DE NACOMPETITIE!!![]()
![]()
![]()
Gun ik hem ook weer niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
Hier maar even bij een gebrek aan een beter topic;
[ twitter ]
Het drijfzand van de KKD is onverbiddelijk.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Komend seizoen dus een KKD met ADO Den Haag, Willem II, PEC Zwolle, Roda, de Graafschap, NAC, VVV en Heracles Almelo
Paar geschikte spelers erbij en een trainer die het aan de praat krijgt en je komt een heel eind. Maar dat geldt voor al die teams natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het drijfzand van de KKD is onverbiddelijk.
Ik zie Willem II wel meteen terugkeren, maar een VVV of De Graafschap zitten nog wel even vast denk ik. PEC en Heracles lopen ook dat risico
De Vitesses en AZ'en van deze wereld leggen te slapuh.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
Sparta meldt zich bij NAC voor Olij.
De transfer waarvan je wist dat..
Schrijven we op de lijstquote:Op maandag 30 mei 2022 13:13 schreef Halcon het volgende:
In Helmond gaan ze er voor komend seizoen wat extra centen in steken.
Denk eerder omdat ze op de sosjials zo actief/populair zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
Waar komt die Gretig MVV trouwens vandaan?
Dat Den Bosch 'snap ik wel', maar ook weer niet gezien de fails van die eigenaarsgroep bij Barnsley/Nancy en zo.
Niet gedacht dat ik die woordcombinatie ooit nog eens zou lezenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Schrijven we op de lijst
[ afbeelding ]
Veelbelovend Helmond Sport
quote:Helmond Sport ziet een vurige wens in vervulling gaan: Martijn Kaars (23) is gepresenteerd als spits voor volgend seizoen. Daarmee is de Monnickendammer de eerste aanwinst voor de Helmonders, bij wie de ambities flink opgeschroefd worden: er worden snel nog meer nieuwelingen verwacht
quote:De komst van Martijn geeft aan waar we komend seizoen naartoe willen", stelt technisch manager Louis Coolen. Na jaren van pappen en nathouden is het tijd om weer eens een serieuze rol in de Keuken Kampioen Divisie te gaan spelen. Het spelersbudget gaat daarom ook flink omhoog.
quote:De scouting op De Braak heeft een boost gekregen, er wordt nauw samengewerkt met KV Mechelen en Kaars stond al langer op het lijstje. ,,We maken stappen, onze ambities spreken spelers aan. Want we hebben niet de status op de ranglijst dat spelers zomaar naar De Braak komen", beseft Coolen.
Ik denk dat je zelfs kan spreken van een ambitieus Helmond Sportquote:Die overlevingsfase wil Helmond Sport achter zich laten, de komende seizoenen - richting het nieuwe stadion in 2024 - moet de club weer opbloeien. De komst van Kaars is daar het eerste teken van, op korte termijn worden er meer aanwinsten verwacht. Dat is nodig ook: met Kaars heeft de club acht spelers voor komend jaar vastliggen
Dat van Den Bosch snap ik niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
Waar komt die Gretig MVV trouwens vandaan?
Dat Den Bosch 'snap ik wel', maar ook weer niet gezien de fails van die eigenaarsgroep bij Barnsley/Nancy en zo.
quote:ADO Den Haag presenteert Dirk Kuyt donderdag als nieuwe coach
Dirk Kuyt wordt donderdag gepresenteerd als de nieuwe trainer van ADO Den Haag. Dat bevestigen bronnen binnen de Haagse club. De Katwijker neemt het stokje over van Giovanni Franken, die afgelopen zondag promotie naar de eredivisie na de bizarre play-off-finale tegen Excelsior misliep. ADO Den Haag wordt het eerste seniorenteam dat Kuyt onder zijn hoede krijgt. De 41-jarige voormalig voetballer van onder meer Feyenoord en Liverpool coachte na zijn loopbaan als speler wel de Onder-19 van Feyenoord.
https://www.ad.nl/nederla(...)euwe-coach~ac19c0f8/
Daar gaat ie zich aardig op verkijken denk ik, maar ik ben benieuwdquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ed.nl/helmond(...)k-ook-niet~a82e2b29/
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404729
HYPERAMBITIEUS
Hij zal dan toch wat betere spelers moeten halen dan 'ie nu doet, ja.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar gaat ie zich aardig op verkijken denk ik, maar ik ben benieuwd
Er staat dan ook binnen drie seizoenen. Van Vlerken, Lieftink en Kaars lijken me voor de nummer 20 van afgelopen seizoen dan prima spelers.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal dan toch wat betere spelers moeten halen dan 'ie nu doet, ja.
Ja in vergelijking met wat ze hadden is het prima. Maar voor dat hyperambitieuze gedoe zullen ze dan toch heel snel nog heel wat stappen moeten zetten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er staat dan ook binnen drie seizoenen. Van Vlerken, Lieftink en Kaars lijken me voor de nummer 20 van afgelopen seizoen dan prima spelers.
Dat is nogal een understatement, maar niet verwonderlijk in een competitie met NAC/ADO/Willem II/PEC Zwolle/Heracles/De Graafschap enzovoort.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja in vergelijking met wat ze hadden is het prima. Maar voor dat hyperambitieuze gedoe zullen ze dan toch heel snel nog heel wat stappen moeten zetten.
Ja, dat bedoel ik. Prima om die ambitie te hebben, maar het klinkt alsof ie het ook verwacht binnen 3 jaar. Dat klinkt dan als een uitspraak zoals toen Jordania bij Vitesse binnen kwam.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is nogal een understatement, maar niet verwonderlijk in een competitie met NAC/ADO/Willem II/PEC Zwolle/Heracles/De Graafschap enzovoort.
Het Dirk effect.quote:Op donderdag 23 juni 2022 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)eeft-jawoord-aan-ado
Verheydt blijft bij ADO. Dat is wel verrassend.
Iemand die al drie jaar niet gecoacht heeft, geweldig.quote:Heracles Almelo hoopt een dezer dagen John Lammers te presenteren als nieuwe hoofdtrainer. De 58-jarige oefenmeester zou dan maandag de eerste training op Erve Asito al moeten leiden.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)racles-almelo-worden
Ga je nog naar het stadion?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In deze derby's juichen we voor FC Eindhoven, Helmond en Willem II.
Nee. Ze kunnen me de moord stikken met die hele KK-divisie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga je nog naar het stadion?
Alleen fan in goede tijdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen me de moord stikken met die hele KK-divisie.
Jong teams
Echte supporter gespot hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen me de moord stikken met die hele KK-divisie.
Jong teams
Hier kan niemand tegen zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:30 schreef De_Kraam het volgende:
ADO ranzig slecht. Het Dirk Kuyt effect.
Dacht al ligt het aan mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:34 schreef mabo11 het volgende:
Kut ESPN, zit al minuten naar die keeper van ado te kijken op 27:33
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |