Jack is nog erger dan Buijs.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:06 schreef Caland het volgende:
Jack de Gier pakt maar even zijn negende gele kaart van het seizoen
De trainer dames en heren
Mee promoveren lijkt mij, hij heeft daar een heel dik salaris dat kan niemand betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volendam dus directe promotie, is alweer ff geleden dat we die in de Eredivisie zagen. Vraag me af wat Mühren gaat doen; meepromoveren of naar en andere cub in de KKD gaan.
Mag het op zich wel eens bij De Graafschap proberenquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volendam dus directe promotie, is alweer ff geleden dat we die in de Eredivisie zagen. Vraag me af wat Mühren gaat doen; meepromoveren of naar en andere cub in de KKD gaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:16 schreef Caland het volgende:
Jammer dat de altijd vervelende Jantje Smit nu nog vaker rond het voetbal op TV te zien is
quote:"Het is 60 jaar geleden." Maar, maar wat doe jij dan op 4 mei om 8 uur, probeerde een totaal ontluisterde Barend nog. "Welnu, dan lig ik nog in mijn bed," zo onthulde Jan Smit. Beste Jan, de dodenherdenking vindt s avonds plaats hoor. "Oh ja, is dat zo? Wat ik al zei, het boeit me niet."
Ik haat palingpop.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:16 schreef Caland het volgende:
Jammer dat de altijd vervelende Jantje Smit nu nog vaker rond het voetbal op TV te zien is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |