Echter gun ik Excelsior wel promotie naar de Eredivisie, gewoon omdat Rotterdam.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Die Marouan Azarkan moet Feyenoord gauw bij Excelsior laten. Klein opneukertje.
Gaat ook wel goedkomen in de play-offs.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Echter gun ik Excelsior wel promotie naar de Eredivisie, gewoon omdat Rotterdam.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:06 schreef Caland het volgende:
Jack de Gier pakt maar even zijn negende gele kaart van het seizoen
De trainer dames en heren
Gisteren een knappe overwinning hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag het op zich wel eens bij De Graafschap proberen
Ja zeer zeker goede inzichten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik klop mezelf even op de schouders terwijl ik de OP herlees, alle voorspellingen zijn vrij goed uitgekomen al zeg ik het zelf.
Op basis waarvan? Het is al weken kut en maanden minder. En dan zullen ze de altijd lastige pleeoffs wel even winnen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat ook wel goedkomen in de play-offs.
Omdat Excelsior het type ongedierte is wat altijd plots in de play-offs wint.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Het is al weken kut en maanden minder. En dan zullen ze de altijd lastige pleeoffs wel even winnen, natuurlijk.
Dit is een uiterst serieus topic.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Excelsior het type ongedierte is wat altijd plots in de play-offs wint.
(Neem het niet te serieus)
Het is überhaupt nog een raadsel op welke positie welke club eindigt.quote:
En drie prima goalsquote:Op maandag 25 april 2022 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
58' 3 - 1 Ihattaren M.
62' 4 - 1 Ihattaren M.
68' 5 - 1 Ihattaren M.
Ook nog een Aziaat, ik denk dat @KingRoland daar wel wat mee kan.quote:Op maandag 25 april 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En drie prima goals
[ twitter ]
Doet er nou trouwens een vrouw mee bij jong Ajax?Die hem op eind omhelst bij de eerste goal
Die verdedigersquote:Op maandag 25 april 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En drie prima goals
[ twitter ]
Doet er nou trouwens een vrouw mee bij jong Ajax?Die hem op eind omhelst bij de eerste goal
Je bedoelt waarschijnlijk Kian Fitz-Jim.quote:Op maandag 25 april 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En drie prima goals
[ twitter ]
Mannen met de schaamhaar look hebben zonder uitzondering een kleine piemel. Ook al zijn ze negroïde.quote:Op dinsdag 26 april 2022 07:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:rambodirk is dit een vrouw?
Die back van Venlo, die vreet zijn tegenstander wel op hequote:Op maandag 25 april 2022 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En drie prima goals
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |