20 goals verschil, Emmen zou tweemaal met 5-0 moeten verliezen en Volendam tweemaal winnen met 5-0. Dan gaat Volendam door op doelsaldo want meer mee. Gaat niet gebeuren, Den Bosch zou bij wijze van eerder de periode halen, wat ik net hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Emmen volgende week nog naar ADO. Twee potentiele bananenschillen? Doelsaldo is wel al beslist denk ik.
Volendam volgende week tegen Eindhoven
De 1-1 is nog niet eens voorbij gekomen.quote:
Volgens mij is het geen 20 verschil hoor maar het maakt al niet meer uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
20 goals verschil, Emmen zou tweemaal met 5-0 moeten verliezen en Volendam tweemaal winnen met 5-0. Dan gaat Volendam door op doelsaldo want meer mee. Gaat niet gebeuren, Den Bosch zou bij wijze van eerder de periode halen, wat ik net hoor.
Klopt, je hebt gelijk. Verschil is 9.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen 20 verschil hoor maar het maakt al niet meer uit
in de "alles is geweldig en fantastisch" wereld is dat inderdaad een domperquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator raakt in paniek want ze zijn ingetogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |